Lehet nálam ott a gond, hogy már régen kinőttem a hülyegyerek korszakomból (szerecsére nem is volt igazán), plusz nem hobbiból autókázok, hanem pénzt keresek az A-ból B-be eljutással, napi 5-800km-t megyek, van, hogy reggel 7-től este 11-ig ülök a kocsiban. Ilyenkor azért az ember szeret odaérni, meg aztán este hazaérni is. Van navigáció, a megtervezett célpontokhoz megadott idő társul, akkor kell elindulnom, amikor azzal a sebességgel biztonságosan odaérek a célhoz. Nem nagy ügy, nem kell 5 perccel indulás előtt fürdőkádba ülni, meg ebédhez kezdeni.
Régen a saját pénzemből szereztem a jogsimat, aztán egy hétre rá saját pénzen vettem az első kocsimat (piros lada 1200 jó erős használt állapotban) így talán jobban is vigyázok azokra a dolgokra, amit saját zsebből vettem és nem kaptam. Ezt kellene minden csemeténél erőltetni, nem aláadni a 200 lovas verdát. Ennek ellenére kivételek mindig vannak, ismerek olyxan srácot, akinek egy éve van jogsija, de már 14 éves korától microcar-t vezetett, azzal járt suliba, aztán mikor meglett a jogsi, átült a 380 lovas Toyota tundrába, meg a 3.0 TDI Q7-be, mert olyan autóik vannak. És mégis tud rendesen közlekedni, nem állatkodik, és nem törte össze se magát, se mást, se a kocsit. Nevelés kérdése mint minden
Sőt, már arról is leszoktam, hogy ha jön valaki mögöttem, elkezdem nyomni, inkább elengedem, nekem van elég időm odaérni, mindig van 10-15 perc tartalékom. Az viszont tény, hogyha mindenki annyival menne, mint amennyivel lehet (és itt még benne van az időjárás, látási viszonyok okozta eltérés is) akkor elég nehéz balesetet szenvedni önhibából.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html