Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bajaki

    őstag

    Vámügyintézés esetén még mindig az összefoglalóban olvasható módon kell eljárni?

    "Az alábbi igazolásokat kell egy email-ben elküldeni, melynek tárgya a Csomagszámunk, ha már megkaptuk az ajánlott levelet akkor a levélben található Iktatószám legyen, címzettje pedig a postaimport@posta.hu legyen.
    -paypal igazolás (pdf , print screen,)
    -email visszaigazolás a webshoptól / eladótól
    -elektronikus számla (ha van)"

    Csak azért kérdezem, mert kb. 1 hónapja volt egy csomagom - illetve nem az enyém, hanem egy ismerősé, de ez most részletkérdés - aminek én intéztem a papírjait.
    A leírás alapján elküldtem az e-mailt, a paypal számlával, a bolti visszaigazolást és a bolti számlát.
    Ennek ellenére kb. kétszer akkora összeget számláztak ki mint ami indokolt lett volna.

    180$ volt a termék. Egyszer ugye volt az 1500 Ft, illetve e mellett volt egy tizenpárezres tétel (pontosan nem tudom). Eddig nincs is gond. Csakhogy miután átvették a csomagot/levelet rá 1 hétre jött még egy 10k-s csekk...
    Pontosan nem tudom ezt mire számlázták ki, de ismerős állítása szerint a NAV-tól jött. Szerintetek?

    Igazából ezt most csak azért írtam le, mert most ismét van egy csomagom és intézném a papírokat. De nem akarok dupla annyit fizetni, tehát ha múltkor elrontottam valamit akkor most nem úgy csinálom.

    :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés