Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.

Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#102579) GAbre


GAbre
veterán

Üdv!
Kérdés más mennyire szokott úgy járni,hogy alin hiába hagyták jóvá visszatérítést,nem érkezik semmi?
Nem is indult el láthatóan.
Aliexpress ezt írja:
Estimated refund period: 3 - 20 days
1 hónap után is,ugyanúgy áll státusza,mint 2 perc után,chaten csak a terelés megy:
Mikor jeleztem,közölték,hogy ez munkanap,lejár majd mai napon.
Mikor ma rájuk írtam,közölték,hogy már vissza aadták.
Adtak 1 arn számot,ami természetesen totál más,mint ami van.
Aztán mikor mondtam nem jó,hogy még kb 10 nap múlva jár le,addig várjak.
Mondom nem baj revoluton nyitok 1 ügyet:
Revoluton kíválasztom tranzakciót,indokot stb, külön még1x ki kellett választani újra tranzakciót,aminél persze pont az nem volt ott,amivel gond volt.
Nah mind1 valamiért gépről belépve ott már jó volt.
Mondom ok,nem kaptam visszatérítést kitöltöm:
Erre rendszer olyat kérdez,hogy visszaküldtem-e terméket és mikor,vagy nem kaptam semmit rendelésbe!Mondom,ezt,hogy ha azzal nyitottam,hogy nem kaptam vissza pénzt! :W

Ez már csak hab a tortán,mert kb mindíg így járok. :C
De kérdés másnak mennyire akad ilyen problémája refundnál,és ha igen meg szokott-e oldódni magától?
Köszönöm.

Avatar

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.