- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Thunderzolee #32695 üzenetére
Akku BMS tiltott be egy pillanatra szerintem .
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #32695 üzenetére
Egyrészt igaz, hogy ha lecsökken a feszültség, akkor kisebb végsebessége képes a motor, viszont nem igaz, hogy ennek a 10 km/h-hoz bármi köze lenne. Mivel ha 30V-on már csak 10 km/h a végsebesség, akkor 42V-on sem több 14 km/h-nál, mivel 1.4x a szorzó és lehet ez 13s rendszer (39V vs. 54.6V), az arányon semmit nem változtat. Következésképpen, ha bármelyik rollered 10 km/h-ra korlátozta a sebességet, az tisztán szoftveresen tette ez.
Ami meg a százalékos kijelzést illeti, nos... általában feszültség alapú + általában nagyon kicsi a felbontása (4-5 csík, haha). Egy átlag li-ion cellát simán lehet 3V alá is meríteni, de "konzervatívabb" felfogásban nevezhetjük azt 0%-nak. Tehát a fenti példában innen a 30V (10s), ill. a 39V (13s) akku esetén. Természetesen nem jelenti, hogy valóban töküres/nem terhelhető tovább a cella, csak nem igazán ajánlott: nagyobb lesz a feszültségesés, kevés kinyerhető energia maradt, túlmerítéssel meg károsíthatók a cellák, főleg, ha a balance se tökéletes már, és vannak eleve alacsonyabb feszültséget elérő cellák a pakkban. -
válasz
Thunderzolee #32697 üzenetére
Gumi védőburkolat Piros/ Fekete / Sárga / Kék/ Zöld színben
G30-on ilyenem van. Extra kétoldalú ragasztóval kell feltenni, és akkor nem válik le, meg nem kell hőlégfúvózni sem.
-
-
Ninebot F3-hoz testvédő gumit nem lehet kapni? Csak mert minden rolleremhez van!
Jobb megelőzni
-
válasz
Hieronymus #32694 üzenetére
Érdekesen működik.
Azt gondolnám, ha lecsökken a feszültség egy bizonyos érték alá, akkor ennek megfelelően mondjuk 20km/h fölé nem megy már a sebesség, és azzal szépen lehet még egy darabig gurulni, de itt nem ez volt, hanem elkezdett gyorsulni ismét.Meg hát 0%-ot jelzett, de még simán gurult.
Más rollereim ilyenkor már csak 10-el mentek.
Ennek pirosban volt az utolsó csík, de 30-32-ig folyamatosan gyorsult.
-
válasz
Thunderzolee #32689 üzenetére
aztán ismét elkezdett gyorsulni, kb 27-nél megint ugrott egyet, vissza 20-ra, aztán megint gyorsult 25-27-ig, megint visszaesett, majd még egyszer megcsinálta
Nem biztos, hogy jó ötlet volt ezt végig csinálni.
-
válasz
Enigma1945 #32692 üzenetére
Pofátlanítás. STOP táblánál meg nem állás miatt!
Alaposan szétnéztem. X-akta lett volna a baleset, mert négyes kereszteződés teljesen üres volt! Kivéve hátam mögött a rendőrautó jóval. Na őt nem láttam!Büntetőpontok is 3 év után évülnek el!
Mivel tudtam, hogy ez már vesztes csata, ezért a károkat minimalizáló politikára váltottam, azaz nagyon készséges voltam, és meghallgattam, hogy a STOP táblánál legkésőbb a tábla vonalánál kell megállnom, vagy az útjelzés vonalánál!
Amúgy ez relatíve olcsó volt, mert 2020-ban nemcsak 3 büntetőpontot kaptam, de villogó zöldnél rollerre ráhajtásért, mivel beszólogattam a rendőrnek, miszerint ne keverje a lehet és szabad fogalmakat, mert ha nem lehetett volna, akkor most ő nem állitott volna meg, mivel én nem hajthattam volna a rollerrel fel a zebrára...Sajnos a feszültséglevezető oktatásnak 20 000 Ft-os büntetés lett volna a vége, ezért megbánást tanúsítottam mint Rákosi Mátyás a SZEB előtt... így "csak" 15 000-et kellett fizetnem. Azóta már azok a büntetőpontok elévültek
-
Enigma1945
őstag
Engem tegnap munkából haza jövet megállított a rendőr
Kérdezte mennyivel megy maximum, stb stb. Mikor láttam már meszebbről a rendőröket, le korlátoztam a rollert, hogy 25-nél ne tudjon feljebb menni. ( Bele ne kössenek a végsebességbe )
Bicikli úton amúgy is 20 km/h-val szoktam menni, így heti 1x kell töltenem a rollert.Hála égnek nem volt semmi, gondolom feltünt neki, hogy azért ez nem egy pálcika roller
még balesetmentes közlekedést is kívánt
-
vigyorgó
tag
válasz
Thunderzolee #32689 üzenetére
Privátban is kértem segítséget a g2 átszoftverezéséhez. Nekem komplikált volt, sokkalta egyszerűbb egy vezetéket átvágni
Ha egyszerű megoldás lenne rá g2-t választottam volna,már csak az általad leírtak alapján is.
Teljesen bizonytalan hogy használt g2 a közeljövőben lesz e a közelemben amit érdemes lenne megvenni. Egy használtért (amíg személyesen nem nézed, próbálod ki teljesen bizonytalan hogy valójában milyen állapotban van) nem fogom a fél országot átvonatozni hogy aztán felsülve kelljen hazajöjjek.
Igazad van még kevesen vettek gt3-at, ezért sincs válasz a kérdéseimre. Aki vett is annak kevés a tapasztalata.Gondolom azért is mert nemrég jött ki ez a típus.
Privátban ráírtam valakire, neki is csak pár napja van meg a roller.Segítőkészen válaszolt a kérdéseimre,innen is köszönöm neki mégegyszer.A többi lengéscsillapítós típussal amit felsoroltál az a gond ugye hogy nincs rájuk (főleg egyszerű
) speed hack.
-
válasz
Hieronymus #32686 üzenetére
A rollere biztosan. Ha valaki elkezd gondolkodni, hogy a segédmotoros kerékpárokhoz KRESZ vizsga szükséges, akkor a rolleresekre is akarja majd vonatkoztatni.
Sokan adnak hangot annak is, hogy az AM-es jogosítványnak sincs létjogosultsága.
Már többször megkaptam itt, jellemzően PociAti-tól, hogy hibásan gondolom azt, hogy Magyarországon ez legfőképpen a pénzbeszedésről szól.
2002-ben kampánytéma volt, hogy ingyenes lesz a B kategóriás jogosítvány is. Aztán nemhogy nem lett, de ma már akár 1 millió Ft-ba is kerülhet egy ilyen papír, ami főszabály szerint csak ezeket nem garantálja:
- a birtokosa a KRESZ szabályok szerint vezeti járművét
- A tulajdonosa, nemcsak átment a vizsgán, de érti is a szabályokat, és valós tudással bír
- 8 általános kell hozzá, de a közlekedésben nélkülözhetetlen fizika oktatást a tanfolyam nem tartalmaz, így arra sincs még elvi garancia sem, hogy a tulajdonos tisztában van az elemi fizikával, és azzal, hogy esős úton mekkora sebességtartmányban kb mennyivel nő a fékút, mennyivel csökken a tapadás stb. Rendőrék csak annyit közelnek, amikor történik egy halálos baleset - és ilyen rengeteg történik, a vezetők 95+%-a pedig rendelkezik érvényes jogosítvánnyal - hogy nem a látási, és útviszonyoknak megfelelően vezetett. De mivel fizika oktatás nincs a tanfolyamon, 8 általánossal meg be lehet kerülni rá úgy, hogy kegyelem kettessel ment át az illető .... így honnan is tudhatná?
- Nem vezet alkohol vagy drog fogyasztás után (uótbbi még külön bűncselekmény is)Nekem a francia modell tűnik jónak. Ott nincs AM, sőt Mopedautót minden józan ember vezethet 16 éves kortól jogosítvány nélkül!
Az általános iskolai tantárgyak közzé való besorolásról:
Már régen volt 2003, akkor jártam tanfolyamra, nekem még elsősegélynyújtóit is kellett tennem, maga a mentős elmondta, hogy az egész dolog komolytalan, mert közlekedési balesetnél a legtöbb szöszi, ha meglátja, hogy a sérült vérzik, pánikba esik, hozzá sem nyúl, hívja a 112-t.
De a lényeg: akkor most hányadik osztályos tananyag lenne? Egy éves, vagy pár hónapos? Na és ha nincs affinitása hozzá, akkor nem kapja meg az általános iskolai bizonyítványt sem?Sőt, akkor kerékpárra se ülhessen? Csak gyalogosan közlekedhessen? Aztán nézze azokat, akik nála pár évvel idősebbek csupán, és vígan bicajoznak, mert akkor még nem volt kötelező? Vagy ha kolletíve, akkor aki nem tudja letenni a vizsgát, az onnantól kezdve gyalogoljon? 140 év biciklizés az olyan íratlan alapjog, mint Amerikában a fegyvertartás, csak az ott alkotmányba is van írva. Itt is lehetne a negyedéves módosítások valamelyikébe.
Egyrészt ha nem a pénzre mennek, akkor bizonyítsák be azzal, hogy ingyenessé teszik!
2003-ban kellett orvosi alkalmassági az elején rögtön. Tudod miből állt a vizsgálat? Jól látok? Nem szédülök? Mondom jól, nem szédülök. 5000 Ft és pecsét!Élhető kompromisszum lehet mindenki szánára.
KRESZ nélkül max 20 vagy 15 km/s
KRESZ vizsga megléte esetén max 40 km/s, mint a segédmotoros kerékpár.
Fölötte A1 kategória a jogosítványban.
Szerinted. Mivel A1-es jogosítvánnyal is halnak a motorosok, szerintem ezt már jobban nem kellene forszírozni. Egyszerűen el kell fogadni, hogy van a természetes kiválasztódás. Ettől nem védi meg az A1-es jogsi sem, különben nem a ravatalon kötne ki. Félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy ne kelljen jogosítvány nagymotorra, de ez a 25-tel cammogunk dologra felesleges, pénzlehúzóm, kirekesztő, diszkriminatív, és a balesetek száma sem fog érdemben csökkeni. Csak rolleres jogsis elhunytak lesznek főként nem rolleres elhunytak után.
Sőt! az elektromos kerékpár maximális sebességét az önerőből
hajtás sebességére kellene korlátozni.
Amikor még megvolt a MTB-om, akkor önerőből sikerült vele 40-42 km/h-val is tekernem! Az már majdnem az SMKP teteje!.
-
válasz
vigyorgó #32687 üzenetére
Szerintem az átszoftverezés nem olyan drasztikus beavatkozás, mint a "fehér vezeték elvágása".
Erre céloztak azok, akik "értetlenkedtek", h a G2 sebességének módosítása miért lenne bonyolultabb.A G2 egyébként kb 38-39-el tud menni, és kb 1-2% akksi szintig a 32-33km/h sebességet tartja is, és a gyosulás se nagyon esik vissza, ahogy merül az akksi.
Ha huzamosabban megyek vele ~40-el, terhelem emelkedővel, meg szoktam fogni a kereket hátul a motornál, alig meleg, egyáltalán nem forró. Szóval nincs túlhajszolva ezzel a beállítással. (Mint ahogy korábban gondoltam a 35 feletti sebességről.)
Elég bosszantó, h például a global vezérlős G2-es roller nem megy ilyen jól, dombon felfelé se pl.
Vagy a gázkar működése, h kb 75%-ig semmit se csinál a roller, utána meg alig lehet adagolni, egyből kitépi az ember kezéből a kormányt, miközben az átszoftverezett rollereknél teljesen lineáris a karakterisztikája, szépen adagolható a gyorsulás.
Hogy ezt alapból a Segway miért nem tudja így beállítani? Miért kell ehhez illegális szoftvermódosítás?!Sose mentem vele ennyit még, h szinte teljesen lemerüljön, de az elmúlt hétvégén kétszer is lemerülve értem haza. Egyik nap 4% maradt benne mire hazaértem, és végig hozta ezt a sebességet. Azt vártam, mikor fogja visszavenni a sebességet, de nem történt meg.
Másnap másik ugyanilyen rollerrel voltam, azt meg sikerült 0%-ra merülve hazavinnem. Utolsó mittudomén, talán 300 méternél vette csak vissza a sebességet 20-22-re, de olyan drasztikusan, h szinte vészfékezett, ahogy hirtelen visszaesett a sebesség. Azt hittem lemerült az akksi, és leállt a roller, de aztán ismét elkezdett gyorsulni, kb 27-nél megint ugrott egyet, vissza 20-ra, aztán megint gyorsult 25-27-ig, megint visszaesett, majd még egyszer megcsinálta, de aztán hazaértem már pont, akkor láttam, h 0% az akkuszint (ha egyhelyben áll a roller, mutatja a kijelző az akksi töltöttségi szintjét százalékosan).
Nem tudom ez mennyi feszültséget jelentett, nem használok applikációt, és nem is tudom hány km volt. Pedig jó lett volna a hatótávot látni, (kb mindkét nap háromszor mentem fel-le a 10%-os emelkedőnkön, meg Duna part volt benne, meg a városban voltam még sokfelé).A Naveera vajon mikor lesz szoftvermódosítás, amivel lehet majd nagyobb sebességet elérni?
A Naveet illető kérdéseidre valószínűleg azért nem nagyon kapsz válaszokat, mert nem nagyon vett még senki ilyen rollert, ezért nehéz infókat találni róla.
Pláne összehasonlítani más rollerekkel, konkrétan a G2-vel.
Ugye akinek korábban volt rollere, de lengéscsillapítósat akart, az már valószínűleg vett egy G2-est.
Aki meg még nem vett G2-est, az most nem tudja, h melyiket vegye a mostanában megjelent lengéscsillapítós rollerek közül: Xiaomi 5 Pro/5 Max, Segway F3/Pro, (esetleg G3), és ezekhez jött most hozzá ez a szemre Xiaomi 5 Max-ra hasonlító Navee, az ezeknél nagyobb akksijával.
(G2-ből valószínű én már nem vennék újat, mert 250ezerért már van más is, de használtan szerintem kiváló választás egy átszoftverezett verzió.) -
-
válasz
GoodSpeed #32674 üzenetére
Magyarországon nehezen tudom elképzelni, ha bevezetnék a kerékpáros KRESZ oktatást és kollektíve
Pedig ez lesz a vége.
A rollere biztosan. Ha valaki elkezd gondolkodni, hogy a segédmotoros kerékpárokhoz KRESZ vizsga szükséges, akkor a rolleresekre is akarja majd vonatkoztatni. Az elektromos hajtású kerékpárok esetében szintén elvárható a KRESZ ismerete.Sőt! az elektromos kerékpár maximális sebességét az önerőből
hajtás sebességére kellene korlátozni. Rollerre nem nagyon állnak az idős-beteg emberek. De kerékpáron látni néhányat száguldó zombiként. A reakció idejük rosszabb a lajhárénál. És nem tesznek semmit, mert mire átgondolnák mit kellene csinálni, már a rohammentő viszi őket. Vagy az áldozataikat.Élhető kompromisszum lehet mindenki szánára.
KRESZ nélkül max 20 vagy 15 km/s
KRESZ vizsga megléte esetén max 40 km/s, mint a segédmotoros kerékpár.
Fölötte A1 kategória a jogosítványban.Persze ez nem így fog megvalósulni. Az eddigi szabályzások sok országban vicc kategóriába esnek. A döntés előkészítők maradnak, elgondolás alapú döntéseket fognak továbbra is javasolni.
-
vigyorgó
tag
válasz
Silentfrog #32658 üzenetére
Én is segway max g2-t vettem volna,de annál körülményes a sebesség feloldás,ezért választottam a navee gt3 maxot.
-
vigyorgó
tag
válasz
Dr. Szilikát #32661 üzenetére
Általános android megoldásra gondoltam,nekem pl Poco f3 mobilom van,ezen nem működik.
-
DigitXT
félisten
válasz
GoodSpeed #32674 üzenetére
elektromos roller 15 -évvel ezelőtt sem
Mármint Magyarországon. Nem volt elterjedt dolog, igen. De speciel '98-ban Párizsban láttam ilyenen embereket csapatni.Néztem is, hogy ez meg miféle, csendes, gumikerekes... Később itthon láttam lábbal hajtós verziót, ami szintén gumikerekes volt, ám annyira nem volt elterjedt az sem, hogy amikor bementem egy rollereket is forgalmazó boltba, néztek rám, mint a hülyére, hogy mit keresek én náluk?Műanyag kerekes szarok voltak mindenhol, a csendes gurulás vágyálomnak tűnt. (Aztán lábbal hajtós verzióban már beszerezhető volt, de mindig is kérdés volt, hogy gyerekjáték, vagy felnőtt közlekedés?)
-
válasz
vigyorgó #32656 üzenetére
Lehetetlen az androidos rendszerre kifejleszteni egy olyan, vagy hasonló nyomkövető programot mint amilyet az apple használ,
A Google annyira megcsinálta, hogy a saját készülékei és az Apple készülékek kompatibilis módban működnek a keresés szempontjából. Gondolom az Apple nem annyira rugalmas, hogy eszköz szintű kompatibilitás lehessen használni.Vélhetően a Samsung megoldása sem más, de a Pixel készülékekkel sem lett engedélyezett a használat.
Egyszer majd rájönnek, hogy közösen nyújthatnának valóban használható rendszert.
-
PociAti
őstag
válasz
GoodSpeed #32679 üzenetére
Mint írtam, nem az oktatásért járna a jogosítvány, hanem a vizsgáért.
És a kerékpáros jogosítvánnyal csak a korelőny szerezhető meg, mint egyes országokban. Tehát aki mondjuk 18 éves kora előtt adott teljesítményű e-rollert szeretne használni, az szerezzen kerékpáros jogosítványt. Ez szerintem nem lenne rossz irány, ha valami ilyen rendszert dolgoznának ki.Hogy ez mennyire igazságtalan, azt nem tudom.
Az biztosan nem normális, hogy mindenféle oktatás és ismeret nélkül elektromos rollerhez hasonló járművel egész fiatalon is részt lehet venni a forgalomban. -
válasz
PociAti #32675 üzenetére
Oké, legyen oktatva, de jogosítványt ne kapjon érte, mert az meg igazságtalan, ha a rendőr kéri azoktól is akik nem kaptak ilyen oktatást?
Más: F3-nál eddig az volt, hogy amikor letámasztottam a kereket beblokkolta. Most meg nem csinálja, és nem állítottam semmit.
Automatikus fék: Egyes modellek a kitámasztó leengedését érzékelik, és ilyenkor automatikusan aktiválják a „parkolóféket”.
-
válasz
PociAti #32673 üzenetére
Csak mondjuk az sem mindegy, hogy ezt mikor vezették be. Magyarországon nehezen tudom elképzelni, ha bevezetnék a kerékpáros KRESZ oktatást és kollektíve - mert mit ér, ha csak a fiatalokat kötelezi, a Boomer, meg továbbra is megy mint a meszes?! - kötelező vizsgával, abból komoly társadalmi feszültség keletkezne egy olyan országban, ahol ez sosem volt kötelező. Az E-Rolleres dolog annyiban más, hogy még bicikli 120 évvel ezelőtt is létezett, elektromos roller 15 -évvel ezelőtt sem! Ráadásul kerékpárja még az 1920-as években is szinte mindenkinek volt. Avagy vagy akkor be kellett volna vezetni az elején, vagy most már nem!
Az első automobil 1895-ben jelent meg.
Magyarországon 1901-ben vezették be először a jogosítványt (vizsgakötelezettséget) Budapest területén, országos szinten pedig 1910-től lett kötelező a jogosítvány az autók vezetéséhez, tehát ott is viszonylag rövid időn belül. -
PociAti
őstag
válasz
GoodSpeed #32671 üzenetére
Így már egész más. Egy hírnek célszerű több forrásból utána nézni, és a provokatív véleménycikkeket mellőzni. Ezek olvasottság generálásra hozzák létre.
A kerékpáros jogsi dolgot nem most találták ki, hanem több európai országban alkalmazzák*.
Nem mondanám baromságnak, az csak azon múlik milyen az a rendszer, aminek ez a része. Ének-zenétől kezdve sok "baromságot" tanítottak nekünk az általános iskolában, ha mondjuk 11-12 éves kor környékén ez tantárgy lenne, megfelelő oktatással és a végén valami külön vizsga keretében mondjuk kerékpáros jogosítványt lehetne szerezni, akkor akár jó is lehet. Az oktatás legyen kötelező, de ne járjon érte automatikusan jogosítvány, amivel az e-rollerezés minimum korhatára kiváltható lenne.
* A driver's licence, mint jogosítványra utaló kifejezés szerepel a
cseh, észt, lett, lengyel és svájci e-rolleres jogszabályokban.
Lengyel példa:A 10 és 18 év közötti vezetőknek ugyanazzal a képesítéssel kell rendelkezniük, mint a kerékpárosoknak, azaz, kerékpáros igazolvány vagy AM, A1, B1 vagy T kategóriájú vezetői engedély.
-
PociAti
őstag
válasz
devast #32665 üzenetére
Igen, a Bluetooth egységet általában a kijelző elektronikája tartalmazza, és ezek a lokációs eszközök (jellemzően) a Bluetooth Low Energy (BLE) technológiát használják.
Miként oldották meg, azt nem tudom, Teslánál és más autóknál az alkatrészek cseréjét utána jóvá kell hagyatni a központi vezérlővel. Roller esetén valószínűleg nem jutottak még el idáig, bár azt se tartom kizártnak, hogy el fognak vagy egyesek már nem így működnének.
És állítólag szétszedni se kell, hogy a kijelző alatt lévő BLE egységet leárnyékold, csak párszor körbe kell tekerni alufóliával, vagy izolációs fóliával. Aztán az egészre rádob egy pulcsit, és feltűnés nélkül eltolhatja az autójáig. Akinek van ilyen lokátor a rollerjében, az letesztelheti magának hány réteget kell köré tekerni, ez hány másodpercig tart, és utána elgondolkodhat rajta mennyire megbízható egy ennyire könnyen leárnyékolható "védelem".
Célszerű lehet a valamely sárvédő környékén is elrejteni még egy jeladót.Nem teljesen haszontalan, mert a tolvajok jelentős része még nem foglalkozik vele.
Redditen különböző esetekről olvastam. Volt akinek a rendőrökkel együttműködésével gyűlt meg a baja. Ellopták a rollerjét, látta hogy pár órával később már a szomszédos állam területén van, de a helyi rendőrök nem foglalkoztak vele, a szomszéd államban lévő rendőrök meg azért nem, mert a helyi rendőröktől nem kaptak értesítést róla, hogy foglalkozni kell vele.
De hazai, vagy bármely európai rendőrrel is hosszasan kellene egyeztetni róla, hogy szerinted ellopták a tulajdonodat és menjenek ide, mert itt megtalálják azt (és nem kamuzol).Vagy amikor a srác beadta a nagyobb rollerjét a szervizbe, az csak nem akar elkészülni, de közben a nyomkövető alapján úgy tűnt, hogy azért aktívan használják. Gondolom a szervizes ment vele pár "teszt kört", és napokon át tesztelgette.
-
válasz
PociAti #32668 üzenetére
Őszinte leszek: a címet olvastam csak el, mert a hangsúly azon volt, hogy valaki most kitalálta a kerékpáros jogsi féle baromság előhozását is. Nem szokásom például sorozatban linkelni, amikor hirtelen megjelenik egy főbb oldalon (pl híradó.hu), aztán átveszi mindenki más is.
Más: kíváncsi voltam, hogy mit mond a hatótávra a ChatGPT és a Perplexity Pro Ninebot F3 és Max G30E II esetében.
Megmondom őszintén, én a G30-ot biztosabbnak érzem, hogy kiérek vele Berettyóújfaluba, és pont ezért kérdeztem rá.
A válaszok: ChatGPT:
1. Akkumulátor‑méret ≠ hatótáv
Noha a G30E II 15 %-kal nagyobb akkumulátort visz, a nagyobb saját tömeg (≈20 kg → 19,9 kg), a régebbi hajtáslánc és a 10″‑os, nagy gördülési ellenállású gumibelsős abroncsok miatt valamennyit veszít hatékonyságából.
2. Az F3 újabb „SegRange/RideyLong” csomagot kapott
A Segway saját, alacsony gördülési ellenállású, önjavító gumikat, optimalizált vezérlőt és energiamenedzsmentet csomagolt a F3‑ba, amivel a gyakorlatban 11‑13 Wh/km körüli fogyasztás mérhető 25 km/h‑nál, szemben a G30E II ~14‑16 Wh/km értékével. Ez magyarázza, hogy kisebb akksiból is hasonló (sőt, kedvezőbb) távolság jön ki.
3. Feltételek, amelyek komolyan befolyásolják a számokat
Testsúly & rakomány: +10 kg ≈ −1‑2 km hatótáv mindkét modellnél. Hőmérséklet: 5 °C alatt nikkel‑kémia miatt akár −25 % hatótáv. Guminyomás: F3 önjavító külsője 3,5 bar körül dolgozik a leghatékonyabban; 0,5 bar hiány ≈ −8 % hatótáv. Emelkedők: 5 % állandó kaptató 25 km/h‑nál akár 30 % plusz energiaigény.
Összegzés
Ha pusztán a hatótáv a döntő és jellemzően városi, 25 km/h tempójú, sík terepen közlekedsz, az F3 2‑4 km‑rel hosszabb távot bír egy töltéssel. Nehéz vezetővel, sok emelkedővel a nagyobb akku miatt a G30E II előnye kiegyenlítheti a különbséget, de ilyenkor is fej‑fej mellett futnak. Egyéb szempontok (felfüggesztés, kijelző, turn‑signal, Find My‑támogatás) az F3 felé billentik a mérleget; beépített gyors‑töltő viszont a G30E II aduásza.
Verdikt: Átlagos testtömegű (≈70‑85 kg) felhasználónál, döntően 25 km/h‑s tempóval közlekedve, az F3 adja a nagyobb valós hatótávot; a G30E II csak akkor lép előre, ha hosszabb, de lassabb (Eco) üzemet vagy meredekebb útvonalat választasz.
[
Direkt a gyakorlatban kérdeztem, eddig egymásnak ellentmondanak.
Ezért harmadiknak a Gemini véleménye.
A CO Pilot 80 kilométert írt a G30-nak meg általános lózungokat nyomott, szóval őt nem vettem figyelembe. -
PociAti
őstag
válasz
GoodSpeed #32664 üzenetére
Nagyon gáz forrásokból tájékozódsz, és véleménycikkeket linkelsz, nem hivatalos álláspontokat.
Ebben a cikkben is egy "szakértőnek" titulált személy, Katona Ágnes személyes véleményéről ír a szerző, Tóth Dávid.
De ilyen véleménycikkekre tojni kell. Van aki szerint meg hagyni kell az embereket közlekedni, Indiától Egyiptomig sok helyen megvannak mindenféle felfestések nélkül. Mindenféle véleményt lehet hallani.
Az a szerencse, hogy a cikkből érthetően kiderül ezek csak privát vélemények:
A szakértő szerint kötelező KRESZ vizsga kellene a rollerek és a kerékpárok használatához is.
Én két dolgot tennék ...
Szerintem, ha lenne mondjuk ...
Amúgy egyet értesz a cikkben foglaltakkal? Vagy miért hoztad ezt most ide?De várjunk csak....
Ha a rolleresekbe nem törik bele a foguk ...
Ez a cikk nem arról szól mit fognak a hatóságok tenni!
Vagy erre nem jöttél rá magadtól?
Arról szól, hogy e szerint a nő szerint mit kellene tenni. -
https://vm.tiktok.com/ZNdA21fb3/
Ilyet még nem is láttam eddig. Ezt is szabályozni kell. 🤣 -
-
devast
addikt
válasz
GoodSpeed #32657 üzenetére
Nem sok értelmét látom ezeknek... Fizikai védelmet kell jól megoldani. A beépített find my cucc az ha jól tudom, akkor a display-be van integrálva. Cáfoljatok meg, de ha veszel egy ilyent aliexpress-en ~80 usd bruttóért, belerakod egy lopott/zárolt/stb rollerbe, az simán menni fog, es ujra regisztralhato lesz az app-ban. (Nyilván lopás után az ugyes tolvaj egyből lehuzza a display-t) Másrészt ha számítanak airtag/smarttag/stb -re, a 2. dolog az lesz, hogy azt megkeresik. A nagyon profi tolvaj ellen semmi nem véd, az idióta ellen meg a jó fizikai védelem elég.
-
Kötelező KRESZ vizsga a rollerre és a kerékpárra − Pécsre nem valók ezek a közlekedési eszközök
Ha a rolleresekbe nem törik bele a foguk, majd a kerékpárosokba. Kimaradtak a gördeszkások, egykerekűek, görkorcsolyások, trickilisek, turisztikai helyeken a négykerekű triciklik, meg a Harley Davidson utánzatú elektromos offroad cuccok is, mert azokkal is közlekednek közúton.
Amúgy már unalmas, hogy hol ez a szakértő, hol az, múltkor valami retkes irodából egy veszprémi rendőr, de a kedvencem amikor valamelyik Rendőrség Facebook oldalán volt, hogy illegális jogsi nélkül hajtani őket (vagy 2-3 eve), lehozta akkor azt is sok médium.
Az mondjuk szerintem borítékolható lassan, hogy ebben a nyári szezonban már nem igen lesz hatalyósítva. -
bence188
tag
Sziasztok, honnan érdemes rendelni belső gumit? Kukirin g2 maxomhoz szeretnék, ami nem külföldről jön, mert addig nem tudom használni
-
Reggie0
félisten
válasz
Dr. Szilikát #32661 üzenetére
"Amikor egy eszközt elveszettként jelölnek, az BLE jelet bocsát ki. "
Nem csak akkor, hanem folyamatosan bocsajtgat ki jelet. Igy lehet nyomkovetni.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
vigyorgó #32656 üzenetére
Azt hittem múltkor, nem kell jobban részletezni, de itt a másik rendszer, talán így érthetőbb:
"A Samsung Offline finding rendszere, hivatalos nevén SmartThings Find, nem kizárólag szoftveres megoldás; alapvetően specifikus hardverkomponensekre és a szélesebb Samsung Galaxy ökoszisztémára támaszkodik a működéséhez.
A SmartThings Find rendszer működésének alapja a Bluetooth Low Energy (BLE) technológia. Ez azt jelenti, hogy mind az elveszett eszköznek (pl. egy Galaxy telefon, tablet, okosóra, fülhallgató, vagy egy SmartTag), mind a keresést végző eszközöknek rendelkezniük kell egy BLE chippel, hogy jeleket bocsássanak ki és észleljenek.
A rendszer egy több millió résztvevős Samsung Galaxy eszközből álló, crowdsourcing alapú hálózatot használ világszerte. Amikor egy eszközt elveszettként jelölnek, az BLE jelet bocsát ki. A közelben lévő, a SmartThings Find hálózat részét képező Galaxy eszközök képesek észlelni ezt a jelet, titkosítani a helyadatokat, és elküldeni a SmartThings szerverre, amely aztán továbbítja a helyet a tulajdonosnak. Ez az elosztott hálózat tehát más Galaxy eszközök hardveres jelenlétére támaszkodik."
-
vigyorgó
tag
Elmentem a szombathelyi media marktba hogy megnézzem a navee gt3 maxot.Pechemre nem volt készleten.Mit tudtam csinálni megrendeltem online,csak nem nyúlok mellé ha már itt többek dícsérték
A tulajdonosokat kérdezném,érdemes e odafigyelni, megcsinálni valamit ( akár appjában) a kibontás, összeszerelés közben? Illetve bármilyen rollerrel kapcsolatos tanácsot, ami a használat közbeni tapasztalatból összegyűlt szívesen veszek
Trava az alzától vásárolta,neki nem volt külön lánczár a dobozában. Kíváncsi leszek hogy az én dobozom tartalmazni fogja e, az eladó szerint benne kellene lennie ha már fel van tüntetve a weboldalon.
Goodspeed és Pociati köszi az információkat, innentől elengedem ezt a nyomkövetős témát -
PociAti
őstag
válasz
vigyorgó #32656 üzenetére
Androidos rendszeren belül a Samsungnak is van saját megoldásai, ami Samsungos telefonokkal működik és a koreai Samsung cég állja a költségeket.
De abba a zárt rendszerbe nem fogja beengedni mindenféle kínai gyártó telefonjairól küldött valós vagy hamis adatokat. Legfeljebb csak egyes szolgáltatásokhoz enged hozzáférést, azt is korlátozott módon. Vagy valami másik neves gyártónak kell lenni, akivel kölcsönösen előnyös kapcsolatot lehet (vagy kell) kiépíteni.Az hogy "androidos" mégis melyik céget érted? Meg milyen hardveres megoldást, melyik chipet? Apple esetén ők maguk tartják kézben ezt a feladatot, arra a pár processzorra kell fejleszteniük a megoldásaikat, amit maguk terveztek (terveztettek). Nem kell megküzdeniük mindenféle olcsó megoldással és gyatra gyártási minőségből eredő hibával. Ki fogná össze az innen érkező adatokat, vigyázna azok biztonságára, és tartaná karban ezt a káoszt?
-
Silentfrog
veterán
Pont egy év használat után lecserélném a Segway g30-at, utálom a csillapítás hiányát, de még jobban azt hogy 80% töltöttségnél már csak 23 a végsebesség alattam, 50% alatt 22km/óra.
Garis, nem mókolnék vele.
Van most szerintetek jobb ajánlat a 250 ezres Segway g2-nél_
Lengéscsillapítás, hatótáv, stb
A Segwayen bírja a gumik is, maradnék a márkánál, de nincs kőbe vésve.
Tudok segíteni tanáccsal? -
válasz
vigyorgó #32639 üzenetére
De nincs.
Nekem minden rolleremben:
Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
7 Darab SmartTag2-esem van.
Az F3-ban van Apple Find My is, de! Abban is van Smarttag2-esem.Ráadásul a Ninebot applikáció miatt van egy gyenge pontja a dolognak. Hiába van iPad-em, mert vagy az iPad-del van párosítva, vagy valamelyik Samsung okostelefonommal.
Például itt van most is a lakásomban. Az iPad is, és a Samsung Galaxy S24 FE is, meg az A54 is. Na most ebből csak eggyel tudom egyszerre követni, mert ha az A54-gyel van párosítva akkor eleve az Apple Find My kiesik. Ha az iPad-del akkor látom Find My-n de nyilván táblagéppel nem szaladgálok az utcán, és Samsungos SmartThings nincs iOS-re Smarttag2-es követő opcióval, csak nélküle.Másik példa. Valaki vesz egy ilyen F3-at, és szépen ugyanazt megcsinálja védelem szempontjából mint én.
Van iPad-je és két Samsung telefonja is.
Ellopják tőle a rollert. Ha az Androidos készülékkel volt párosítva, és a tolvaj már megtalálta benne a Smarttag2-est akkor nem tudja az a Find My modullal megkerestetni, mivel ahhoz újra párosítani kellene az iPad-del ami meg ugye távolról nem megy... -
DigitXT
félisten
válasz
Emunem #32654 üzenetére
Hatásvadász cím, mivel nincs jelentősége annak, hogy roller. Akku tűz.
Ennyi erővel ebből is lehetett volna "Egy szerszámgép, négy halott" hír:Ha egy panelt felgyújt. De mivel felébredt az ember és családi ház volt,
kidobta az udvarra. Senkinek nem lett baja. Csak az akku égett szénné. -
PociAti
őstag
válasz
vigyorgó #32639 üzenetére
Leegyszerűsítve olyan, mintha az Apple vállalat éttermébe beengednének bárkit az utcáról hogy ott ingyen ehessen. Onnantól kezdve nem lenne olyan színvonalú az a hely, mint amilyen volt korábban.
Nem véletlenül zárt az a rendszer és biztonsági okokból jobb is hogy így marad. Az Apple telefonokban lévő biztonsági chipeket nem tudnád szoftveresen szimulálni, vagy ha lehetne, akkor bármilyen más dologra is képes lennél, pl. hogy meghamisítsd, manipulálják az adatokat.
Illetve most ennek az ökoszisztémának, a Find My szolgáltatásnak a költségeit az Apple állja. Visszautalnék az ingyen ebédre. -
-
Quent1n
senior tag
Én egy hét alatt eladtam itt a Kuki G2-őm, szóval simán feldobhatod.
Amik nem mennek leginkább a rossz árazás miatt nem mennek. Pl látok 2db Xiaomi 4 Ultrat amit megvettek akcióban 200-ért aztán most drágábban szeretnék eladni miközben a Media Marktban is 210 akicóban
Na ezért nem mennek többnyire.
Ha reális áron dobod fel és nem valami nagyon noname/nagyon lelakott cucc, akkor el fog az menni szerintem.
Egy próbát megér.
-
d@vee
őstag
Használt rollert hol érdemes meghirdetni? Face marketplacen kívül van másik hely? Ahogy láttam itt HA-n nem igazán mennek.
-
válasz
Dr. Szilikát #32638 üzenetére
A rollerem a csak az Apple megoldását támogatja.
De nem sokat érnek a nagyvárosok belvárosán kívül. Legfeljebb ott akkora a lefedettség, hogy megtalálható legyen a roller.
Ha valaki komolyabb megoldásban gondolkodik akkor csak GPS eszközzel támogatott adatátvitelben gondolkodhat. A használatért díjat kell fizetni. Viszont a pusztában is megtalálhat az eszköz. Legalább is akkor, ha van műholdas elérés.
-
vigyorgó
tag
Ezt hol olvastad hogy nem tudom elvágni a kábelt?
Az okoz gondot hogy a kábel elvágás egy végleges megoldás és ha a garancia időn belül meghibásodik a roller nem tudom érvényesíteni a garanciát ebből kifolyólag.
Ezért jobb ha szoftveresen,vagy más egyszerűbb megoldással működik a speed unlock. -
vigyorgó
tag
Most az alzánál 250 ezer alatt kapható a segway max G2.
Ez csak jobb minden szempontból a Navee gt3 maxnál nem?
Illetve a speed unlock könnyen ki és bekapcsolható ennél a rollernél ugye? (aki tudja a legjobb módszert erre légyszíves írja be)
Írjatok légyszíves mert egy-két napon belül valamelyik rollerre le szeretném adni a rendelést -
vigyorgó
tag
válasz
Dr. Szilikát #32638 üzenetére
Leegyszerűsítve elég annyit írni, kellene hogy legyen "Find My" alkalmazás androidra is
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
vigyorgó #32635 üzenetére
Ha az Apple "Find My" keresőfunkciójáról van szó, ahhoz Apple eszközök közelsége szükséges, bluetooth elérhető távolságban. A cég nem enged hozzáférést másnak, eltekintve egy Tile, Inc. nevű biztonságtechnikai cégnek, ha igazak a források.
A Samsungnak is van hasonló hálózata (Offline finding), de ahhoz viszont egy kompatibilis Samsung eszköz közelébe kellene sodródni a rollernek és megpingelni a hálózatot, ha lenne rá jogosultsága.
Vagy ezen rendszerek kínai feltörésére gondoltál, az nem lenne egyszerű szerintem.
Nagy ötlet egyébként a készülékek saját hálózatának kihasználása, a jövőben még akármi lehet ebből, ha összefognak a cégek, de azért ezt még ki kell találni, hogy mindenki megtalálja benne a saját hasznát, a saját érdekek sérülése nélkül vagy abból engedve.
-
vigyorgó
tag
Kíváncsiságból kérdezném tud e valaki itthoni kereskedelmi forgalomból vásárolható (gt3 maxhoz hasonló specifikációjú) rolleről,aminek sebességkorlátozását egyszerű módszerrel fel lehet oldani és visszakorlátozni?
A garancia érvényesítés miatt kérdezem. -
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát #32630 üzenetére
Azokhoz az akciókhoz, amit a magyar rendőség időszakonként csinál, azokhoz pont jól hasonlítható. Gócpontokra koncentrálnak.
A mostani akció pontos elnevezése:
First ROADPOL Two-Wheelers Operation Mobilises Police Across Europe,
neve alapján az első ilyen akció... aminek vagy lesz folytatása, vagy nem. Statisztikának talán jó, hogy 100-ból 6 kétkerekű problémás volt (16,4%). Ez nagyon magas szám annak tudatában ott mennyire durván bírságolják az ilyen jellegű szabálysértéseket.In Belgium ... During the operation, officers checked 420 e-scooters, 611 mopeds, 5,216 bicycles, and 568 motorcycles.
Ez összesen 6815 kétkerekű.
A total of 1,118 vehicles were found to be in violation of various road safety regulations. -
vigyorgó
tag
Egyébként bosszantó és nem értem hogy a roller nyomkövető rendszer miért csak iphone-on működik
Kínaiak miért nem tudják megcsinálni androidra is? -
vigyorgó
tag
Navee GT3 Maxhoz adnak külön zárat is ha jól látom.
-
DigitXT
félisten
válasz
Dr. Szilikát #32630 üzenetére
Hagyd, nem érti a különbséget aközött, hogy mit jelent egy demonstráció jellegű akció, és mi a mindennapi valóság...
Nyilván ha van egy ilyen akció, akkor hirtelen tele leszünk rendőrrel, és mindennap ezt fogják tudni csinálni. Ja nem. Gondolkodni kellene tudni, LOL.
-
PociAti
őstag
válasz
Chamoro #32620 üzenetére
A szabályok nem egyértelműek, ezért leginkább csak baleset vagy kirívó viselkedés (pl. ittasság kapcsán) ásnak a mélyére.
Mivel motoros meghajtású jármű, így technikai értelemben a teljesítményétől függően valamilyen motorkerékpár kategóriába szokás besorolni, de kisebb teljesítményűeknél inkább a közlekedés jellegét veszik alapul, nem a meghajtás módját és (közlekedési szempontból) kerékpárnak minősítik az elektromos rollert a rendőrök, és annak a szabályainak való megfelelőséget vizsgálják.Vannak akik előszeretettel hangoztatják, hogy kicsi a rendőri állomány és úgy se ellenőrzik a rollereseket, pedig de. Létszámhiány ellenére nálunk is és más országokban is meg tudják oldani az ellenőrzést. Ez a közelmúltban történt:
https://civishir.hu/hir/rollereseket-bicikliseket-is-ellenoriztek-hajdu-biharban
Rollereseket, bicikliseket is ellenőriztek Hajdú-BiharbanA rendőrök több mint kétszáz esetben intézkedtek.
Hajdú-Bihar vármegyében rengeteg kerékpárost, rollerest és motorost állítottak meg, és különböző jogsértések miatt több mint 200 esetben intézkedtek – közölte a rendőrség május 27-én.
Hétvégente szoktam sajtót szemlézni, ez meg a franciáknál történt:
Négy ember halálát okozta egy kigyulladt elektromos roller
"A roller egy társasház negyedik emeletén gyulladt ki Franciaországban, de még a nyolcadik emeleten is belehaltak ketten a füst miatti fulladásba.
A roller egy tízemeletes toronyház negyedik emeleti lakásában gyulladt ki Reimsben. Az egyik áldozat egy 13 éves gyerek volt, aki a tűz elől kiugrott a negyedik emeletről, és szörnyethalt. A tűzoltók egy megégett holttestet találtak ugyanebben a lakásban, ami vélhetően a fiú 15 éves bátyjáé.
Meghalt egy 87 éves nő és az ő 59 éves fia, akik a ház nyolcadik emeletén éltek: ők a füst miatt fulladtak meg. Emellett súlyosan megégett a meghalt fiúk nevelőapja és egy másik lakó is, valamint 26 további embert szállítottak kórházba kisebb sérülésekkel."
Forrás: https://hvg.hu/vilag/20250608_Negy-ember-halalat-okozta-egy-kigyulladt-elektromos-roller ők meg a cnn-től vették át: https://edition.cnn.com/2025/06/07/europe/electric-scooter-fire-deaths-france-intl -
vigyorgó
tag
-
whbear
senior tag
válasz
vigyorgó #32623 üzenetére
Igaz nem tőlem kérdezted, de szerintem érdemes kipróbálni pár napig, hogy biztos minden rendben van vele mert a gari egyből ugrik. Esetleg nem lehet kihúzni a csatlakozóból az érintkező tüskét? Így vissza lehetne tenni anélkül, hogy észrevennék ha van garanciális probléma.
-
zdna
csendes tag
válasz
Sirtaky #32606 üzenetére
Én 2 napja vettem át a Navee GT3 Max rollert. Első roller, eddig nagyon tetszik. Ma elvágtam a [videóban] mutatott fehér kábelt. A sebességlimitet S fokozatban 25 ről felvitte 32 re.
-
PociAti
őstag
válasz
Chamoro #32618 üzenetére
Mint írtam, átmeneti megoldásként kell rá tekinteni.
Max G2-nél is megoldották, hogy - gyári vezérlő és adott számú fw esetén - Bluetooth-on keresztül módosítsd a szoftverét.Megcseszheted a gázkaros és egyéb módokat, ha kiszúrja a rendőr hogy a sebességhatár fölött mész. Egyik hozzászólást idézném:
Egyrészt, ha meglátnak, amikor 25+ sebességgel haladsz (és mint köztudott, a rendőröket kiképzik arra, hogy felismerjék annak klasszikus jelét például az ingujj csapkodása), és ha a robogót a begyakorolt protokoll szerint kikapcsolod, amikor megállsz. Egy normális ember jellemzően nem tesz ilyet. [Megálláskor nem kapcsolja ki egyből a rollerjét.]
Folyó forgalomban aligha húzzák ki a robogósokat, nehéz hatékonyan csinálni. Általában szúrópróbaszerű ellenőrzéseket végeznek a jól ismert gócpontokon.
És írtak a műszaki vizsgálat céljából történő lefoglalásról. Illetve az elég komoly költséggel járhat (a szándékosan magasra megszabott tárolási díjat fájdalmas lesz kifizetni. Belgáknál inkább a roller megsemmisítése mellett döntenek a szabályszegők).
-
Chamoro
tag
válasz
PociAti #32616 üzenetére
Szia! Én is néztem a yt videót erről a módosításról, szerintem nem lehet rossz. Annyi, hogy ha kikapcsolod a rollert, majd be akkor 22km/h óra lesz a sport mód (németországban ennyi a megengedett) de meghúzod 5-ször a bal, majd a jobb fékkart és újra max teljesítmény lesz. (40-45 km/h) Megy a tempomat is.
Hozzátenném, hogy inkább megcsinálom ezt, mint hogy szétszedjem, forrasztgassam stb...)
-
BlacKSouL
addikt
Az F3-nál kihagyták az elektromos dudát/riasztót?
-
PociAti
őstag
válasz
Quent1n #32613 üzenetére
Németül van a szöveg, ezért megpróbáltam a rollerplausch.com fórumon utána nézni ennek.
https://rollerplausch.com/threads/g3-max-vcu-mod.13017/Itt a 70 euros megoldásról inkább rosszat mondanak, mivel itt ezen a német fórumon inkább az ingyenes és nyílt forráskódú SHU módszerét és az ST-Linket használják.
Ezt a 70 euros módszert lopással és etikátlan módon gyors haszonszerzéssel vádolják, és talán csak ez a problémájuk vele. Mások szerint jó átmeneti megoldás lehet erre az időszakra, amíg nincs a forrasztásos módszernél egyszerűbb és ingyenes (vagy olcsó megoldás) a gyári szoftver módosítására.
Meg egy készen vásárolt megoldás mégsem annyira testre szabható, mint a szoftveres módosítás.Kb. 10 percet szántam rá, így csak a felszínt kapargattam. Biztos fogunk még hallani róla, mert az egyszerűsége sokak számára vonzó lehet. Bár azért bőven rejt magában kockázatokat.
-
vigyorgó
tag
Ezt a videót láttam én is korábban, köszönöm!
Bár egy egyszerűbb hacknek jobban örülnék, mert szerintem ez akadályozni fogja a garancia érvényesítést ha arra kerülne a sor. Meg jó lenne tudni hogy ez a módszer 100%-osan működik e mindenkinél.
Van valamilyen negatív tapasztalatod a rollerrel mióta használod? -
vigyorgó
tag
Szia!
Melyik videót kell megnézni, és mi a neve a facebook csoportnak?
Hosszas keresgélés után úgy néz ki én is a Navee gt3 max mellett teszem le a voksomat.
Súlya határeset de még vállalható. Nekem fontos hogy jó lengéscsillapítása legyen, sebességkorlátozás könnyen kioldható legyen. Én is láttam ahogy Sirtaky is említette hogy egy fehér vezetéket kell elvágni ehhez. Vagy van más megoldás is?
Még elmegyek a media marktba és megnézem,ha tetszik meg is rendelem.200.000 forintért jó vételnek tűnik.
-
PociAti
őstag
válasz
kutyahurka #32609 üzenetére
Igen, a Ninebot Max G2-höz való.
Benne van a nevében, a leírásban, és a honlap címe: store.segway.com, nem pedig AliExpress, ahol rendelsz valamit és lehet egész mást kapsz.
Az ne tévesszen meg, hogy a 147 USD az nagyjából 52.000 Ft, USA-ból lehet meg se tudod rendelni, vagy ha igen, a végösszeg egész más lesz.
Úgy nézem csak 48 államba postázzák (Gondolom Hawaii és Alaszka a kivétel):
"We currently only ship within the Continental 48 States".Lehet itt kellene először érdeklődni:
segway.com - Értékesítés utáni szolgáltatások -
Trava
tag
válasz
Sirtaky #32606 üzenetére
Én 2 hete vettem, most van benne 150km. Mivel ez az első rollerem így nincs összehasonlítási alapom. Velem simán elmegy 50km-t egy töltéssel. Sajnos a töltés lassú a kapott töltővel, ezért rendeltem hozzá egy 2x nagyobb teljesítényüt. Városban használom szerintem jó a rugozása és nem akarja kivenni a kormányt a kezemből. Este is mentem vele jó a lámpája, az indexhez nemszoktam még hozzá pedig motoron mindig haszálom. Azóta a motort nem is használtam mióta meg lett véve. Szerintem jó minőség, szépek a hegesztések nem nyüszög nem csattog. A fék furcsa, nagy motor után. Szép a kijelző. Könnyen kiűthető a sebesség kontroll, bár én még nem csináltam meg, szerintem 25-el is nagyott lehet esni. Van motoros felszerelésem amit használhatnék, de pont a le fel öltözködést utálom a motornál, főleg ebben a melegben. Én úgy gondoltam kipróbálom, ha nem jön be, visszaviszem 30 napon belül. Sokkal egyszerűbb az életem ezzel mint a nagymotorral. Jó lenne ha könnyebb lenne de akkor kisebb lenne az akksi ez 22kg.
-
Sirtaky
csendes tag
Vett már valaki Navee GT3 Max rollert? Elég jó áron van már, gyakorlati tapasztalatot szívesen hallanék róla.
-
-
PociAti
őstag
válasz
krisza1 #32602 üzenetére
Ninebot D38-ból nem sok hirdetés szokott lenni.
https://hardverapro.hu/aprok/egyeb/auto_motor/roller/e-roller/index.html
Itt a lapcsaládon belül az alábbi D38 hirdetések voltak az elmúlt bő egy év során:
120.000 | 2025-05-13 | Ninebot D38E elektromos roller
120.000 | 2025-04-22 | Ninebot D38E
100.000 | 2025-02-28 | Segway Ninebot D38
99.000 | 2024-11-24 | Segway Ninebot D38E Elektromos Roller 38 KM táv Újszerű
40.000 | 2024-10-24 | Firmware hibás segway ninebot kickscooter d38e
110.000 | 2024-09-02 | Ninebot KickScooter D38E tökéletes-, újszerű állapotban eladó
125.000 | 2024-05-06 | Segway Ninebot D38E Elektromos rollerDátum, a hirdetés feladásának időpontja, és pl. az egyik 120k-s hirdetés napra pontosan 1 hónap után szűnt meg, ami arra utal következtetni, hogy nem kelt el.
És most ugyanezen az oldalon 380 km-t futott Ninebot F30-at kínálnak kereken százezerért, illetve egy 780 km-t futott példányt 105.000 Ft-ért.
A gyártó által a megnevezésben használt számok kissé megtévesztőek lehetnek, mert a specifikációk szerint a Ninebot D38E akkumulátora azonos a Ninebot F30E akkumulátorával, mindegyik kapacitása 367 Wh.
Mivel a D38 esetében a festés és a dobfék kicsit megosztó, némileg alá lőném be az árát. És ha következő hetekben nincs érdeklődés, akkor vidd még lejjebb az árát és próbálj ki minél több platformot. -
krisza1
újonc
Sziasztok! Lehet nagyon eltér a témától, de segítséget szeretnék kérni eladással kapcsolatban. Van egy Segway d38e rollerem, amit 2023.07.24-én vettem 209 990 forintért. Használni is alig használtam, mert nem éreztem magam biztonságban a debreceni forgalomban, és sokszor muszáj volt kocsival mennem. Utoljára én szeptemberben használtam, a nővérem 1,5 hónapja, azóta pihen. Próbáltam keresni, hogy most mennyiért is megy egy, és belőni neki egy árat, mert kb új, nálam pedig csak porosodik, de semmi használható infót nem találtam. Ezért érdekelne, hogy nagyjából mennyit tudnék elkérni egy alig használt 2 éves rollerért. Első és hátsó belső 1x volt cserélve. Jótállás 2025/07/25-ig van rajta az Aqua-hoz. Köszönöm, ha elolvastad!
-
Emunem
őstag
válasz
Emunem #32598 üzenetére
Még annyit, hogy nem univerzális, csak ezeket a töltőket fogadja be, ugyanis teljesen a töltöre van szabva.
Kicsit túl lett tervezve, mert külön szellőző járatok vannak a hátoldalában, hogy ne melegedjen fel annyira a töltő, meg miegymás nyalánkságok.Saját töltő kupakot (hogy ne menjen bele a por) meg itt találjátok.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic Air 2 Fly More szett Friss vásárlás, aktív DJI Care, újszerű állapot (AZ ÁR ALKUDHATÓ)
- Dji Mavic Pro fly more combo
- DJI AVATA 2 Fly More Combo 1 akku - drón szett DJI Goggles N3 FPV szemüveggel
- Garmin inReach Mini 2 újszerű állapotban eladó.
- DJI FPV Fly More Combo drón + Goggles V2 szemüveg - 3 akkuval
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest