- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Silentfrog #32899 üzenetére
Elég fontos, azért is van duplázva, az erőelosztáson kívül. Ha egy nagyobb ütés hatására a másik is megpattanna, a kormány elengedné magát. Már csak nagyon moderált tempóban mernék haladni vele.
Az is egy lehetőség, hogy a (még) jó csavart máris kiszedni, cserélni, de attól még nem lesz biztonságos. Azért érdemes cserélni, mert gyárilag géppel bizonyára jól megtépték, nem tudható a benne lévő feszültség.
Van egyébként olyan csavarkiszedő, amivel fordított irányban lehetne lyukat fúrni a végébe, utána kitekerni. Keresőszó: Damaged Screw Extractor
Mivel a fej leszakadt, a csavart valószínűleg nem is fogja nagy erő. Igaz, problémát jelent a törött vég, ha elakad, akkor az a baj. Ezért lehetne a külső végébe lyukat fúrni, normál csigafúróval, utána onnan befelé tekerni, menetfúró stb. trükkökkel támogatva.
-
Silentfrog
veterán
Segítenétek?
Meg akartam húzni a kormány csavarjait, és észrevettem hogy az egyik bele van szakadva, a feje elveszett a menet a helyén.
Így csak a kettőből egy fogja. Használhatom így rövid ideig vagy ez egy fontos tartó tartó csavar? Segway g30 -
-
oszy
veterán
Hogyan kell eltávolítani az F2 plust eladás előtt az appból és a telefonról? Az unbound előtt le kell törölni a rollert? Mert kódot nem nagyon akar küldeni a megadott e-mail címre, ami helyes!
-
PociAti
őstag
válasz
Aaron14 #32893 üzenetére
Javaslom a hivatalos anyagok közötti tájékozódást, pl. a Segway szerelős videóinak a megtekintését ehhez hasonló kérdések esetében.
https://www.youtube.com/watch?v=X7clMOlzNdI
A 28-30 másodperc között emeli le azt a burkolatot, amire gondolhattál.
Nem véletlenül kaptak ezek IPX6-os besorolást, nem pedig IPX4-et, mint a KuKirinhez hasonló kínai gagyi rollerek. -
válasz
gyenesmartin #32886 üzenetére
Ja, néztem én is a hirdetésben, ennek van doboza is, be tudták csomagolni.
Ja, h a súlya miatt kerestél minél kisebbet. Értem. Ezzel kezdhetted volna. Hát kb csak ezek a 8.5"-os kerekű Xiaomik vannak, amik a legkönnyebbek. Pro 2 még ami jó vétel, egy kilóval nehezebb, de sokkal nagyobb a hatótávja, bár neked mondjuk arra a napi pár km-re ez végülis mindegy.
-
-
amadeus11
senior tag
Helló! Jobb híján ide írok! 🙂
Van egy Feel The City elektromos robogóm. Tegnap sajnos elestem vele, sok baja nem lett se nekem, se a robogónak, viszont a kormány elmozdult. Azóta féloldalt kell tartanom a kormányt, hogy egyenesben tartsam a robogót. Mellékelek képet. A fölső csavaron próbáltam korrigálni kevés sikerrel. Ötletek? ✌️ -
Bibby
addikt
Valaki használ xiaomi appot, Motorola telefonnal?
Valamiért nem tudom párosítani a rollert. Egy pillanatra felvillan/pittyen a Bluetooth jel a rolleren, majd ki is alszik.
Másik telefonhoz rögtön kapcsolódik gond nélkül. -
gyenesmartin
őstag
válasz
Thunderzolee #32883 üzenetére
A xiaomit tudtam postával kérni.
Lesz cipelve kézben is lépcsőn így fontos hogy könnyű legyen. -
vigyorgó
tag
Sziasztok!
Megvettem a lánc zárat és úgy tudom használni ahogy akartam.98 cm hosszú.
-
válasz
gyenesmartin #32877 üzenetére
Ez jó hozzáállás. Én is igy szoktam.
Ha nem válik be, nem bukok rajta túl sokat eladáskor. -
válasz
gyenesmartin #32880 üzenetére
Ezeket 10-15ezer km-re tervezik, 3500 nem a világ vége, bár a gumik lassan csereérettek lesznek.
Az F2 Plus amúgy miért nem jó?
Alig több, de egy jóval korszerűbb roller.
Ugyanolyan messze van tőled kb, mint a másik, töredékannyi km-el. Vagy fontos, h picike, könnyű legyen? -
válasz
enginev3.0 #32881 üzenetére
Hát azért jóval drágábban kap újat.
-
enginev3.0
félisten
válasz
gyenesmartin #32880 üzenetére
Biztos nem vennék 90k-ért 3500km-t futott rollert, mikor kicsivel drágábban kapsz újat
-
gyenesmartin
őstag
válasz
gyenesmartin #32879 üzenetére
3500km-el sem vészes?
-
gyenesmartin
őstag
válasz
Thunderzolee #32878 üzenetére
Xiaomi 3-at le is foglaltam. Mégsem Elite lesz végül.
-
válasz
gyenesmartin #32877 üzenetére
-
PociAti
őstag
válasz
gyenesmartin #32875 üzenetére
Csak a roller részéhez mernék kommentet fűzni: hosszú távon az Elite a jó választás.
-
válasz
gyenesmartin #32859 üzenetére
Mi a kérdés?
Hát ezek közül az Elite-t kell venni, ez egyértelmű.
Meg akarod győzni, és vennél valami erőtlen, vagy kis akksis rollert, ahelyett, h egy lengéscsillapitós, indexest vennél, használható méretű akksival?Itt össze tudod az adataikat hasonlitani.
Xiaomi ötös sorozat ismertető.M365-öt ha nem találsz, az 1S is kb ugyanaz.
Vagy a Mi 3, illetve a Pro 2 ami még ugyanolyan kis roller, használtan 100ezet alatt vannak ezek is.A Mi 3 Lite nagyon kicsi akksis, az F25 meg az F sorozat legkisebb tagja.
-
PociAti
őstag
válasz
Tangerine #32867 üzenetére
Pár hete az NFC-s zárok kapcsán került szóba a kulcscsomó, hogy egyesek azt is zsebükben hordják. Arra is azt írtam hogy én nem raknék semmi fémcsomót a zsebembe, főleg a családi ékszerek közelében lévő zsebbe nem.
De ugyanígy tervezési hibának érzem a kormányrúdon lévő kulcsos rollerzárakat. Bukfenc közben nem lenne jó ha az ember felé álló kulcs beleakadna vagy belenyomódna valamelyik testrészünkbe. -
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #32870 üzenetére
még nem estem - mondjuk nem is tervezem...
Elhiszed, hogy én se terveztem? Egyszer kicsúszott a segge, sárban: én hibám.
Minden más esetben meg valami anyagfáradás következett be = a gyártó hibája.
Reméljük, hogy a Dualtron nem chinesiumból készült, nem fárad el 1900 km után... (Legviccesebb talán a hátsó rugóstag törése volt. Ott konkrétan tényleg szaladtam nagyjából két lépést, közben lebaszarintva a rollert, oldalra, magát törje, ne engem.) -
alphamooncam
őstag
válasz
DigitXT #32868 üzenetére
A mostani kabátomban is van gerincvédő betét is...
Gyorsan megnéztem, 1910 km van már benne, de még nem estem - mondjuk nem is tervezem...Mocit újonnan vettem anno és kb. 40 akárhányezer km.el adtam el.
Egyszer csúsztam el egy hegyi szerpentinen, én sérülés nélkül úsztam meg, a mocinak az ülés alatti idomában pattant el az egyik rögzítési pont, azt kellett műanyagossal meghegesztetnem.
-
Tangerine
senior tag
válasz
DigitXT #32868 üzenetére
Kb félökölnyi kődarabra mentem rá pont a kanyarban, és kidobta az elejét. Szerencsére eléggé lassan mentem, pont a kanyar miatt. A motornak több baja lett, mint nekem, De szerencsére mozgásképes maradt, és meg tudtuk reparálni annyira, hogy haza tudjak vele jönni (1600km)
-
DigitXT
félisten
válasz
Tangerine #32867 üzenetére
OFF topik, de lehet tudni mi történt? Tényleg nem nagy (épp akkor
) a tempó. Olajfolt? ON-ban csak annyit, hogy egy ilyen elcsúszás rolleren sokkal inkább elfordulhat, és amit bukfenccel megúszol, mint fogalmaztam, én kurvaélet, hogy nem csinálnám láncon át...
Ui: kettő konkrét bukfencem volt (kis tempónál), amikor tényleg átgurultam a hátamon, picit Aikido-san (keresztbe), nem lett semmi baja a gerincemnek, meg semmi, hálisten! Harmadiknál úgy pofára estem, hogy konkrétan hasra, aszfaltot megfejelve, a sisakkal: egyik esetben se tudnám azt mondani, hogy a lánc segített volna, inkább töri a csontot. Motoron én is 10 éve csúsztam el, Rákóczi útról lekanyarodván, gerincvédőn csúsztam, lényegében bajom nem lett, motorka szenvedett kopásos sérüléseket, meg a lelkem.
-
Tangerine
senior tag
válasz
DigitXT #32865 üzenetére
Én egyszer estem egy kisebbet
motorral. A legnagyobb sérülést a zsebemben lévő fém cigitárca okozta, egy nagy kék foltot a combomon. Pedig az lapos, és csak 15mm vastag. Egy láncot biztosan nem vennék a nyakamba. Szerencsétlen esetben el is akadhat valamiben, és akkor letépi az ember fejét.
-
PociAti
őstag
válasz
gyenesmartin #32859 üzenetére
A Xiaomi Elite felfelé nagyon kilóg a listából.
Mindhárom 36 V-os rendszerű, de kapacitásuk: 5100, 5200 illetve 10.000 mAh, aminek köszönhetően az Elite-tel nagyjából dupla táv megtehető. Illetve az hátsó kerék meghajtású és dobfékes, elöl lengéscsillapítóval. Ez a 20 kg-os tömegében is megmutatkozik, míg a másik kettő inkább rövid távú ingázó roller a 13,0 illetve 14,7 kg-os. -
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #32864 üzenetére
Addig jár a korsó a kútra...
Az aszfalt az kemény, de lapos. Igen, csúszni rajta jobb,
de ha ráesel, akkor az romboló hatással lesz. Én nem csinálnám, de hát ez én vagyok.
(Nekem a laptop táska működött gerincvédőkent: lehet szerencsés a viselt cucc.
De ettől a láncdologtól a hideg kiráz: rollerrel 70-nel közlekedést nem kommentálom.)Ui: másnak sem javasolnám, hogy Csubakkának öltözzön rolleren... Inkább egy táska!
-
alphamooncam
őstag
válasz
DigitXT #32863 üzenetére
Az aszfalt van olyan kemény mint a lánc, úgyhogy kb. mindegy,de ha szerencséd van akkor az acélon csúszni kevésbé kopik, mint egy bőrön, arról nem is beszélve, h nem a testedre simuló lánc fog megölni, hanem az ütés amit az aszfalttól kapsz. Az utóbbi nem változik, ha van rajtad lánc, ha nincs.de minenki maga dönt.
Egyébként most is így a vállamon átvetve hordok egy 3-4cm széles csomagrözítő pántot a két végén egy-egy öklömnyi acél karabínerrel a Dualtron Citymen 70-el.
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #32861 üzenetére
Ahogy a mondás tartja, nem az esés öl meg, hanem a földet érés...
Kurvaélet, hogy egy elcsúszás esetén nem szeretnék egy láncon henteregni. -
vigyorgó
tag
válasz
alphamooncam #32861 üzenetére
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
M365-re nagyon nehezen tudok lecsapni. Mindig elviszik előlem.
Maradt 3 jelentlező.
Xiaomi 3 lite
Segway f25
Xiaomi elite.
Az elite újonnan lenne és a feleségem meggyőzése a feltétel, aki nagyon ellenzi a rolleres szakaszomat.
178cm, 80 kilóhoz, napi 5km-e Tiszaújvárosba melyiket lenne érdemes? -
vigyorgó
tag
válasz
Thunderzolee #32852 üzenetére
Ide feltekerve akarok egy zárat,amit szorosan fel tudok tenni.Most már nem spirál hanem valami borítással bevont lánczárat.
-
-
-
válasz
vigyorgó #32850 üzenetére
Én is Ninebot zárat használok, az összes rollerünkön ilyen van.
Boltba beugrani szerintem ez is elég arra a 10 percre, amíg a kamerák kereszttüzében levő tárolokbál lerakom.
Ez nyújtható, ha messzebb van, amihez kikötném, vagy vastagabb az oszlop, a merev zárak nem mindig jók, U lakat például. Viszont ezt egy erő vágóval el lehet vágni, míg s hajtogatós zárat, vagy az U lakatot nem lehet, vagy legalábbis nehezebb.
A másik, h az emberek lusták lehajolni alul kikötni, sokan csak kézmagasságban zárják Inkább le.Akármilyen zárat veszel, ne bizz benne,
-
vigyorgó
tag
válasz
Hieronymus #32849 üzenetére
-
-
vigyorgó
tag
válasz
devast #32846 üzenetére
Nekem kényelmesebb lenne spirál bicikli zárat használni, amit fel tudok helyezni a kormányra és két spirál között ráfeszül. Lehet hogy túlvariálom, de azt is figyelembe vettem hogy ha hosszabb a spirál akkor alul ki lehet bújtatni a keréknél. Valószínű én is úgy fogom zárni vele ahogy a képen látható. Majd a gyakorlatban meglátom. Köszönöm!
-
vigyorgó
tag
Nehezet vagy butaságot kérdeztem a zárral kapcsolatban?
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Enigma1945 #32840 üzenetére
Nekem is volt G2 Master , G2 , g2 Pro . Azért az árért jó. De ha hozzátesz az ember tud venni jobb minőségű gyártótól jobbat. Nem kell 2x -3x annyit kiadni azokért . Akinek nem volt jobb, azok nem tudják, nem értik mi lehet a különbség. Kukirint az vegyen, annak éri meg aki otthon meg tudja bütykölni . Be tud kötni egy másik gázkart , le tudja szigetelni a víz ellen a decket , Szét tudja szedni a futóművet, majd bezsírozva a forgáspontokat , érintőre húzni menetrögzítővel a csavarokat . Van aki erre épített rolleres vállalkozást.
Mondjuk attól még annyi törött, repedt felnit, motort más gyártótól nem láttam. Anyagminőség nagyon gyenge .
-
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32840 üzenetére
Ez nem egy csoport, ez egy nyílt fórum. Itt moderáció a fórumszabályzat megszegéséért jár, tehát mondjuk durva személyeskedésért. Ellenberger, ha van egy rossz tapasztalatod, nyugodtan posztolhatod, mert senki nem fogja tartalmilag moderálni, hogy ez itt tiltott.
Gondolod, hogy olyan csoportokban, ami mögött valami üzemeltetői érdek áll, el fog jutni a posztod a nyilvánosság elé? Sajnos nem így működik a FB.
Ha csupa pozitív posztot, döntésed megerősítető tapasztalatot szeretnél olvasni, akkor irány a rajongói csoport, és maradhatsz abban a hitben, hogy tökéletes cuccot használsz. Amíg szét nem törik.
-
válasz
Enigma1945 #32840 üzenetére
Csak a kukirin face csoportokban szeretik őket.
-
Enigma1945
őstag
Úgy tűnik itt nagyon nagy a Kuki utálat!
Érdekes se nekem, se más ismerőseimnek nincs baj vele, havernak lassan 2000+ km van benne, alap dolgokkal vitte be pld szezon felkeszitore, de itt hirtelen a legszarabb márkaIgen-Igen.
Asszem' lépek is a csoportból, mert nem akarok senkinek sem olyat írni, vagy olyat reagálni amit nem kellene -
PociAti
őstag
válasz
Aflamin #32828 üzenetére
Ismeretlenül nehéz bármit is ajánlani. Mert ahogy mások is írták, az elektromos roller a leginkább balesetveszélyes közlekedési eszköz. Kerékpáron ülve nyugodtan hátra lehet fordulni, az úthibákra is sokkal kevésbé kell figyelni, így kisebb reakcióidő is elégséges.
Az összes többi hasonlóan ajánlható roller lényegi különbségben nem különbözik a Navee V50-től, inkább a fiatalok, fürgébb emberek mikromobilitási eszköze, korosodva egyre problémásabb a használata. Előbb óvatosan próbáld ki a bérrollereket.
Lehet még azok rugózását is túl kényelmetlennek tartod, mert a gerincoszloptól kezdve elég sok helyen tud jelentkezni a rázkódás. A jobb csillapítással rendelkező gépek pedig általában nagyobb teljesítménnyel rendelkeznek, ami árban és veszélyességben is távol állnak a céltól. -
vigyorgó
tag
Spirál kerékpár zárat akartam, akarok venni, de az első kerék küllői között kicsi a rés, csak egy nagyon vékony zár férne át rajta ha valamihez hozzá szeretném rögzíteni.
Ide a teleszkóp közé is be lehet tenni a zárat, hosszú távon nem okoz gondot?
Dr. Szilikát köszönöm a tippet! -
válasz
Enigma1945 #32811 üzenetére
Sajnos ebben igaza van. A Kukirin mint márka kb a legszarabb gyártó. A boltok már nem is árulták annyi volt a törés és a meghibásodás.
Aztán elkezdték tolni a megkapod a rollert ha jót mondasz videóban taktikát és bejött.
A mágusnál már 2 kapott lángra a szervizbe. Hozzánk kb 10-20 kérés van hetente hogy csináljuk meg, de nem. Semmi értelme ha nem bírja ki a cserélt alkatrész a gari időt sem.
-
whbear
senior tag
válasz
DigitXT #32832 üzenetére
Amit leírtál, teljesen egyetértek és jó lenne ha elgondolkodna rajta komolyan a fórumtárs, főleg ha van családja. Tényleg csak jót akarunk, én pl. túl vagyok kerékpáros, rolleres, robogós és nagymotoros bukásokon és ebből ha egyszer volt saját hibás. Egy márkás, fiatal kevés km-es robogóval boldog lehetne.
-
válasz
gyenesmartin #32833 üzenetére
Rendelj egy akasztót, ahhoz adnak csavart is.
Alin találsz. -
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Van egy kiszemelt használt M365 xiaomi roller. 1 hiba van vele, hogy hiányzik ez a csavar.
Valaki megtudja mondani milyen rendeljek bele?
-
DigitXT
félisten
válasz
Aflamin #32820 üzenetére
Ha meg akarod élni a 80-at, elfelejted a projektet. A lehető legbalesetveszélyesebb közlekedési forma. Bevásárlásra alkalmatlan, mert legfeljebb egy hátizsákot tudsz biztonságosan (relatív) magaddal vinni. Csomagtartó általában egyáltalán nincs... Amennyiben ragaszkodsz a két kerekűhöz, sokkal jobb választás egy robogó.
(Előttem már írták, hogy annak az se probléma, ha lejárt az orvosi alkalmasságid.)
Szerk: nem azt írta a kolléga, hogy nem kell "B" jogsi. Az van neked, és megmarad!
ami lejár, az az orvosi alkalmassági vizsgálat: 70 fölött 2 évente, ráadásul amilyen
ostoba a törvényhozás, pontosan a születésnapodon, ha előtte mész, akkor már a
két évet is cseszheted, mert épp csak a következő születésnapodig lesz érvényes.
(Ha meg utána mész, akkor már lejárt jogsival kell eljutnod a háziorvoshoz: röhej.) -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
vigyorgó #32826 üzenetére
Nem erre gondoltam, a benzinkúton lévő csatlakozó sem menetes, hanem van egy kis köröm, ami a menetbe beleakad. Ha jobbra elfordítjuk, a menet mentén, kicsit jobban rászorít a tömítésre, ami elősegíti a szivárgás megszűnését. Balra pedig pont rossz, mert lazul. Leoldani a kis karral lehet, nagyon gyorsan, hogy kevés levegő szálljon el.
Szokott még lenni benzinkúton a hordozható légtartály, amit viszont kézzel kell rátartani a szelepre.
-
válasz
Aflamin #32820 üzenetére
Figyelmedbe ajánlom, h a gyárilag megadott hatótáv töredékét lehet csak kiszedni a rollerekből, ha életszerű körülmények között használod.
A v50 esetében a 10200mAh akksival kb 25km-t lehet megtenni.
Ráadásul ahogy merül az akksi, ugy lesz egyre lomhább, erötlenebb, és aztán ha nagyon merülőben van, az utolsó km-eken visszaveszi a sebességet is.Nem véletlen ajánlok nagyobb hatótávú rollert.
Árukeresőn ellenőrizheted az áraikat.
Xiaomi 4 Pro (2nd gen) kevesebbért többet tud.A v50, és a v50i is 350/700Wattos (max nem jol irták ki egyik másik helyen), és egyforma az akksijuk is.
Ez utóbbin index is van már. -
válasz
PociAti #32819 üzenetére
A gumi gyártója egy adott tömeghez adja meg a nyomást. A roller vagy akármi tömege ettől általában eltér. Ezért a roller gyártója korrigálja az értéket. De ekkor is csak egy tol - ig határt adnak meg.
A felhasználónak kell ezen a határon belül a saját tömege alapján dönteni. Ha nagyobb a tömeg, magasabb a nyomás irányelv alapján.
A korábban linkelt gumiabroncs képen látszik a tömeg, amire a gumi gyártója határozta meg a nyomást. Abból lehet következtetni a helyes értékre.De több tényező áll egymással szemben.
- Kényelem. Alacsonyabb nyomás mellett jobb a gumi mechanikus csillapítása.
- Fogyasztás. Magasabb nyomáson csökken a fogyasztás.
- Féktávolság. Optimális nyomás mellett a legnagyobb a gumi és az út közötti tapadás. Alatta és fölötte, nő a féktávolság.Mindenki eldönti melyik tulajdonságot helyezi előtérbe.
Kezdő rolleresek számára a hatékony fékezés elsajátítása a legfontosabb. De ez nem a keréknyomástól függ. A kerékpáros és motoros tapasztalat itt semmi előnyt sem jelent. De ez egy másik történet.
-
Aflamin
tag
válasz
PociAti #32827 üzenetére
Köszönöm Mindenkinek is a hozzászólást!
#32827 ProciAti
Melyek a lehetséges "ellenjelöltek" ?#32824 whbear
"Valamint orvosi se kell, ha lejár a jogsi robogót vezethetsz továbbra is vele."
Ezt nem tudtam, nem kell "B" jogsi?#32825 Dr. Szilikát
Teló alkalmazás alap feltétel? Beállítom ami kell és eltávolítom > megoldható?Köszönöm, de ugye ezt hívják "vásárlás előtti tájékozásnak" !
-
PociAti
őstag
válasz
Aflamin #32822 üzenetére
YT-on van automatikus fordítás, de az angol tudás némileg szükséges a félrefordítások értelmezésében.
6. perctől arról van szó, hogy felfüggesztés ellenére egész jó a rugózása [szerintem a roller geometriai kialakítása segít ebben], és hogy a kormányszár elfordításával milyen kicsire összecsukható. Meg dicsérik a kijelzőt, de már most kevés használat után is jelennek meg rajta apró karcolások. A kijelző karcolásnak való ellenállása nem túl meggyőző.
Az E-ABS (elektromos fék) nagyon jól működik. Könnyű, praktikus, tetszik nekik a design, lendületes, IP55-ös besorolást kapott.
8. perctől a kritikák (hátrányok):
- karcolódik a kijelzője,
- szerintük kicsi az akkumulátora, de ezen az áron ... [szerintem a 36 V, 10400 mAh, 367 Wh a középmezőnyt jelenti az elvi 40-50 km hatótávval.]
- bárcsak ki lehetne kapcsolni azt, hogy csak meglökésre induljon el (és legyen benne zéró start)
- bárcsak tömlő nélküli abroncs lenne rajtuk. [Alacsony keréknyomásnál a belső el tud csúszni és akkor a belső szétdörzsölődik. Egy kicsit rendszeresebb odafigyelést igényel.]
- Az Applikáció túl sok hozzáférést kér (a személyes adatokhoz).[Kapcsos zárójelben a saját megjegyzéseim vannak.]
-
vigyorgó
tag
válasz
Dr. Szilikát #32817 üzenetére
.
A pumpa csatlakozója belül nem menetes, ezért nem lehet rácsavarni a kerékszelepre légmentesen,gondolom ez a probléma.Majd benzinkúton is megnézem. Max 3 bár nyomást akarok tartani a kerékben. -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Aflamin #32822 üzenetére
Nem nekem szól, de megnéztem, 8 perc után van ez a rész. Feliratot és fordítást is lehet aktiválni, bár számítógépen egyszerűbb lehet, mint telefonon.
- Kijelző könnyen karcolódik
- Akku kapacitása nem túl izmos, de ár / érték arányos
- Jobb lenne tömlő nélküli gumi, mert a tömlős hamarabb defektes lehet.
- A telefonos alkalmazás túl sok jogosultságot, hozzáférést kér a rendszerhez, konyhához és a hálószobához (smart home).
- Nagyon jó ingázó roller céljára.
- Könnyű összecsukás.
- Olcsó.
- Jó vízállóság. -
-
vigyorgó
tag
válasz
Enigma1945 #32798 üzenetére
Amikor először beírtam ide én is kukirin g2-t akartam venni és ez ügyben kértem tanácsot. Aztán több szempont figyelembe vételével, több hét informálódás után döntöttem a navee gt3 max mellett. Egyelőre nem bántam meg
-
Aflamin
tag
válasz
PociAti #32816 üzenetére
Üdv!
Úgy emlékszem Te tettél be egy YT videót, a két srác hozzáértésére, véleményére hivatkozva. Bocs ha tévedtem!
Tőlük a videó:
[NAVEE V50 Review]
Angol tudásom mint a kínai, szóval a vége felé arról beszélnek, hogy mit utálnak a rollerben. Ezt lennél szíves tudomásomra hozni?
Köszönöm! -
válasz
PociAti #32810 üzenetére
Sajnos idehaza a Kukot viszik mint a cukrot. Mert ez az egyetlen, ami 400K alatt izomrollernek számítana. A rollerboltosok meg egyszerűen nem tudják megtenni, hogy ne forgalmazzák, mert akkor ők esnek el a bevételtől, hiszen sok olyan van, ha itt nem kapja meg - a márkás e-rollereket nem tudja megfizetni - akkor megrendeli külföldről. A kedves vásárlók jelentős része, noob... nem tudja, vagy nem érdekli kezdetben az alacsony minőség, majd utána megy a sírás, hogy ez romlott el, az romlott el, nehézkes cserélni, vagy javíttatni, mert alkatrész gondok is vannak.
-
Aflamin
tag
válasz
Thunderzolee #32814 üzenetére
Üdv!
Szombaton 70 leszek. Úgy döntöttem, kocsit elpasszolom, a jogsít hagyom lejárni, elegem van a vezetéssel és az azzal járó gazdasági követelményekkel.
Inkább veszek egy rollert. 2-3 évente cca. 150-200e Ft. nem vág taccsra.
80-85 kg között a súlyom, Miskolc a célváros, vár látogatás, Tapolca fürdés, meg a szokásos üzletek, bevásárlás. Avasi kilátóba nem mennék, oda visznek.
Mint írtam, tényleges 20-30 km hatótáv kellene.
Navee V50 aksi kapacitás: 10400 mAh max 50 Km hatótáv 700W (ez masszívab)
Nanee V50i aksi kapacitás: 10200 mAh max 50 km hatótáv 350W
Mindkettő: 17 kg.
Még tárgyalok velük, mióta van raktáron, aksi kérdéses!#32816 PociAti
Várom a javaslatod ! De most max 175e Ft. -
PociAti
őstag
válasz
Hieronymus #32815 üzenetére
Ezt írtad:
A keréken az előírt nyomás hidegben 3 bar. Ez melegben kicsit magasabbra 3.1 -3.2 érdemes fújni
Átszámolva: 3 bar = 43,5 PSI, és 3,2 bar pedig 46,4 PSI.Gyártók honlapja és dokumentációi alapján az elektromos rollerekről készített adatbázisból kigyűjtöttem a keréknyomásra vonatkozó információkat, lehet arra gondoltál:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_31465-31465.htmlAz általad javasolt érték is nagyjából a gyártó által megadott tartományban van.
Amúgy a hozzászólásom lényege az volt, hogy nem az abroncson lévő adatot kell figyelembe venni, hanem amit a rollerhez javasolnak.
Egy abroncsot lehet feltesznek 20 különböző modellre, és modellenként eltérő lehet a javasolt nyomás. Pl. mert egyiken van felfüggesztés, másikon nincs, vagy mert egyik rollernél raknak belsőt a tubeless külsőbe: lásd: Ninebot F65
Tyres type: Tubeless pneumatic tyres (with inner tube)
https://eu-en.segway.com/products/ninebot-kickscooter-f65i
magyarul: Gumiabroncsok típusa: Fújt abroncsok (belsővel)
https://hu-hu.segway.com/products/ninebot-kickscooter-f65i -
devast
addikt
válasz
Enigma1945 #32808 üzenetére
A legjobb az az aksinak, ha kb 20-30% es 80% kozott hasznalod. A ciklus szamot meg nem ugy szamoljak, hogy hanyszor dugod ra, hanem a bms azt meri mennyi toltest (mah-t) toltottel bele. Ha 100ig toltod akkor valamivel rovidebb lesz az elettartama. Ha huzamosabb ideig 100-on hagyod az akkut es ugy tarolod az degradalja gyorsabban.
Ezek li-ion akkura igazak. Ha jol tudom a lfp akkuk nem degradalodnak 100%-on, de olyant autokban lattam, rollerben meg nem. -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
vigyorgó #32794 üzenetére
"Amikor ráhelyezem a szelepre a pumpa csatlakozóját egyből elkezdődik a szivárgás."
Gyakorolni kell, minél gyorsabban és jól ráakasztani, de valamennyi mindig elszökik, a sokunk által ismert benzinkúti csatlakozóval is. Ennél lehet trükközni a meneten való elfordítással is, hogy jobban ráhúzza magát.
Felfújom adott nyomásra, leveszem, visszateszem, máris kevesebbet mutat. Ez már két szisszenés, két veszteség. Nagyjából rá lehet jönni, hogy mennyivel kell többet belefújni a cél eléréséhez. De ha máshol is ereszt a pumpa, az nem jó, vagy ki kell javítani. Van benne egy visszacsapó szelep, meg a kötések, mindennek zárni kell hibátlanul. 30 éves taposópedálos, orosz pumpa még mindig kiszolgál, a gumicső repedt meg múltkor, azt a részét csak le kellett vágni.
Rollerek világában 3 bar nem sok, noha én jobban szeretek ez alá menni, de ez tömlős és magam tudom javítani, ha kellene. Esetedben tömlő nélküli, ahol szintén ajánlatos tartani az előírt nyomást, legfeljebb más okból.
https://service.naveetech.com/general-faq/general-faq/
NAVEE Electric Scooters General FAQ
The recommended pressure of the front and rear tires are 45 psi.
-
PociAti
őstag
válasz
Aflamin #32813 üzenetére
A Navee egy jó gyártó és a V50 pedig egy jó roller, de semmiben sem kiemelkedő. És valahogy a hazai forgalmazás sem túl erős, nem egy különösebben népszerű modell, emiatt alkatrész ellátottsága kérdéses lehet. (Ha nem történik különösebb esemény, akkor a következő 4-5 év, vagy 10.000 km során könnyen beszerezhető kopóalkatrészeken kívül, pl. abroncson, esetleg csapágyon kívül más dologra nem is lesz szükséged.)
Ha a Navee V50 kinézete vagy valamely más tulajdonsága alapján ez az álmaid rollere, vagy csak egyszerűen tetszik, akkor nyugodtan vedd meg. Amúgy ennél talán egy kicsivel jobb rollert is találnál ebben az ársávban, csak tudni kellene mely szempontok számítanak nálad? Kell-e cipelned, feléd mennyire jó minőségű az úthálózat, lesznek-e emelkedők? Mert a 350/700 W-os motor elég "takarékosnak" hangzik, magyarán emelkedőkön nem lesz túl fürge.
-
-
válasz
Aflamin #32813 üzenetére
Ennyiért már vannak ezek is:
Xiaomi Elite
Xiaomi 5
Xiaomi 4 Pro (2nd gen)Hány km hatótáv kell?
Hány kiló vagy?
Emelkedőkön is fogod használni?A Naveet nem ismerem, csak irtam egy hozzászólást.
Itt össze tudod az adataikat hasonlítani.
Xiaomi ötös sorozat, ismertető.Most néztem, a V50-est. Hol lehet még kapni? Mert az árukeresös találatok iszonyú drágák, régi, beragadt készletek lehetnek, inkább akkor a v50i.
-
Aflamin
tag
Üdv!
Navee V50 új rollert érdemes még venni? Vagy már fiatalabban kell gondolkodni? V50i?
(Minden elvárásnak megfelelne, a felfüggesztés nem elvárás, max 20-30 km hatótáv)
Költségvetés: max. 175e FT. -
PociAti
őstag
válasz
Enigma1945 #32811 üzenetére
Pályám elején dolgoztam olyan kereskedelmi cégnél, ahol Kínából importáltunk be hasonló elv alapján készült termékeket.
Kulcs mondat "jó ár érték arány" feltéve ha elfogadott az alacsony minőség, a rövid élettartam, a megbízhatatlanság, a szolgáltatások hiánya.Ezek a termékek káros piactorzító hatással rendelkeznek, tájékozatlan és egyszerű vevők - azaz a célközönség- leginkább csak a vásárlási árat nézni, nem tud, nem képes vagy nem a akar a teljes életciklusra vonatkozó számításokat végezni, belekalkulálva a potenciális probléma mértékét. Tehát valójában nem csak a terméket minősítem, hanem azt a döntési folyamatot is, ami végén egyesek ehhez hasonló szarok megvásárlása mellett döntöttek.
Az ilyen embereknek nem hamis ígéreteket kellene venniük, rövid távú élményt, hanem tartós és megbízható terméket. -
PociAti
őstag
válasz
Enigma1945 #32806 üzenetére
Mármint hol kapsz te KuKirin rollert 2 év garanciával, aminél az akkumulátorra 1 év garanciát vállalnak, és ezt érvényesíteni tudod és nem valami extra feláras megoldás?
https://kugoo.eu/pages/warranty-policy
"Battery 6 months"https://www.kugoo-escooter.com/pages/warranty-policy
"Az akkumulátorra/motorra/vezérlőre/töltőre/keretre 6 hónap garancia érvényes, a fenti alkatrészek kivételével, a többi alkatrészre 12 hónap."Ezen az oldalon vannak még érdekességek:
"3. A következő esetekben a jótállás érvényét veszti, és minden jog elveszik:
A terméket esőben használják és/vagy 4 cm-nél mélyebb vízben vezetik." *A "Visszaküldési feltételek" részt is megéri áttanulmányozni. Küzdhetsz velük a probléma bizonyítását illetően, és idézném "Amennyiben a gyártó megerősíti, hogy valóban komoly minőségi problémáról van szó, és a vásárló a kézbesítéstől számított 7 napon belül nem tudja a terméket rendeltetésszerűen használni, kérheti a visszaküldést."
Ezen a területen borzalmas hírük van, amennyiben nem tudják olcsó alkatrész küldésével áthidalni a problémát.----
*
Eleve a probléma ott kezdődik, hogy semmilyen elektromos járművet nem lehet forgalomba hozni, ami nem kapja meg az IPX4-es besorolást, tehát fröccsenő víznek se tudna ellenállni. Nos ezeknél a szar kínai gyártóknál, mint amilyen a KuKirin, Ausom, stb. pont ezt az IPX4-es szintet célozzák meg.
És a gyatra gyártási és összeszerelési minőségből eredő IPX4-es szinttel pont annyit lehet elérni, hogy bár az elektronika egy kis esőtől nem megy azonnal tönkre azonnal, de az akkumulátoron lévő nedvesség jelző bélyeg elváltozik, amitől ugrik az akkumulátorra vonatkozó garancia. -
válasz
Enigma1945 #32808 üzenetére
Nem, dehogyis, ezeket a cellákat mindegy hogy töltöd, és a ciklusok száma se nő igy gyorsabban.
Egy lemerült cellát feltölteni, az egy teljes töltési ciklus.
Kétszer 50%-ra merült akksit feltölteni 100%-ra, az nem két teljes ciklus, hanem egy.
És igy tovább.És hát igen, ésszel kell vezetni. Bicikliúton én se száguldozok, max ha txk üres, akkor gyorsabban megyek, de amugy betartom az előírásokat.
-
Enigma1945
őstag
válasz
Thunderzolee #32807 üzenetére
"nem tudom, közúton fogod-e használni, vagy vannak bicikliutak."
Itt karcagon hala egnek van eleg sok bicikli ut.
Ha hiszed ha nem, max 20km/h sebesseggel megyek, most is le van korlatozva a roller.
Minek hajtsam? Minek? Semmi értelme menni 35-40km/h-val, leszívatom az akksit nagyon gyorsan, sokkal baleset veszélyesebb, pld valamit nem látok meg, amit meg kéne, meg nem lehet számítani másokra, mert lehet figyelmetlenek, nekem meg annak kell lennem. De a rendor sem utolso szempont, nem akarok sarga csekk tulaja lenni.Néztem YT-on eséseket, nem kívánom senkinek!
"de kb naponta töltjük inkább."
Szoval akkor nem lesz karos az akksinak ha pld 60% korul toltom 100-ra? -
válasz
Enigma1945 #32804 üzenetére
Ez nem trollkodás.
Teljesen komolyan írtam.Nekem is olyan rollerek vannak itthon, amikben nagy az akksi, hetente 1-2 töltés is elég lenne, de kb naponta töltjük inkább.
Például megesik, h az ember elfelejti feltölteni, és mivel elötte nap se volt töltve, csak félig lesz az akksi reggelre, azt akkor veszem észre, h hoppá, nem dugtam fel tölteni éjjel, viszont tudom, h aznap még a városba is be akartam volna menni délután, és nem szeretek úgy menni vele, h egyrészt lomha, másrészt nem végtelen a hatótávom, mivel csak félig van az akksi.
Ilyenkor másik rollerrel megyek inkább el, (de nekem ez nem gond, mert van több is itthon).Ami a lomhaságát illeti, nem tudom, közúton fogod-e használni, vagy vannak bicikliutak. Ahol én lakok, nincsenek bicikliutak, én a közúton járok többnyire, és nagyon nem szeretem feltartani az autósokat mögöttem azzal, h lassan gyorsul a roller (pl keresztezödésekben).
Nincs annál bosszantóbb egy autósnak, mikor azért nem tudott a zöld (sárga) lámpán átmenni, mert előtte egy rolleres szüttyögött, ésmiatt kellett megvárnia a következő zöldet, pedig még átért volna, ha nem tartom fel. :/ -
PociAti
őstag
válasz
Enigma1945 #32800 üzenetére
amig a gyarto vallalja a garanciat az akku életét kovetoen
KuKirin rollert vettél, annál nincs értelme gyári akku garanciáról beszélni.
Sőt, semmilyen garanciáról ami költséges lenne annak a könnyen felszívódó eladónak, akitől vetted, feltételezve hogy másokhoz hasonlóan te is valami kínai webáruházon keresztül rendelted meg. Így lehet hatékonyan olcsósítani egy megbízhatatlan gyártású terméket, ha az amúgy is nagyon rövidre szabott garanciával egyáltalán nem kell foglalkozni. -
Enigma1945
őstag
válasz
Thunderzolee #32803 üzenetére
Miert kell trollkodni?
Miert nem lehet normalis valaszt adni, a temaban kevesbe jartas embereknek? -
válasz
Enigma1945 #32802 üzenetére
Egyrészt igen, másrészt mindegy, annyira úgyse tudod lemeríteni, h érdemben károsodjon az akksi.
De majd úgyis észreveszed, h mikor már nincs teletöltve az akksi, akkor sokkal lomhább a roller, és ez idegesiteni fog, és inkább teletöltöd kb minden nap. -
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32800 üzenetére
Mert nem darabszámra mérik. Olvasd el, amit linkeltem. Ha mindig csutkára meríted, akkor van x db ciklus benne. Ha csak félig meríted, akkor nem 2x annyi lesz, sőt.
Teljesen értelmetlen, amit csinálsz, hogy 5 napig nyekteted, mert ezzel nem kíméled.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- OLED monitor topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Könyvajánló
- EA Sports WRC '23
- Steel Hunters - Lehúzza a rolót a Wargaming robotos játéka
- További aktív témák...
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P43s - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest