Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz st6969 #31107 üzenetére

    1. Szilikon közdarabokkal a fém alkatrészek között kialakult távolságot lehet áthidalni. Viszont nem feltétlenül ez a megoldás, lehet csak kilazult az összecsukó mechanika, azt kellene feszesebbre állítani és akkor megszűnik a nyikorgás.
    40 kilójával nem valószínű, hogy elgörbítette, vagy eldeformálta volna a fém alkatrészeket. A szilikon közdarabok inkább vészmegoldásnak számítanak, amíg lehet inkább megfelelő beállítással kellene a nyikorgás okát megszüntetni.

    2. Hidegben teljesen más értékeket produkálnak a rollerek, akár felére is visszaeshet a hatótáv.
    A Ninebot D28 keményre fújt abroncsokkal, teljesen feltöltve egy 40 kg-os személy alatt D módban folyamatosan tempóban haladva akár 25-30 km-t is meg tudna tenni, 20˚C fölötti hőmérsékletben. Ugyanekkora akkuval szerelt Xiaomi M365-ből 50 kilós rokon nyáron 30 mk-t kigurult. Hidegben állva, városi körülmények között a felét, 12-15 km-t illene hoznia. 10 km után kéri a töltést az reális lehet. Amint melegebb idő lesz javulni fog a helyzet.

    Ninebot rollerek esetén nem tudom mi mutatja az akkumulátor cellacsoportok töltöttségét. Az M365 dashboard app talán tudja a D sorozat esetében, a töltöttséget és a várható hatótávot szinte biztosan kiírja.
    Amúgy a pálcikák adnak tájékoztatást a töltöttségre vonatkozóan, annak is elégnek kellene lennie a hatótáv megbecsléséhez, mivel pontosan nem lehet megmondani. Túl sok múlik a vezetési stíluson és a külső körülményeken.

Új hozzászólás Aktív témák