- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Klaus Duran: Youtube AI szinkron
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #14325 üzenetére
rendes kapaszkodni kell
Akkor neked valami tuning M4 Pro jutott. Vagy rosszul állsz rajta.
Picit érdemes előre terhelni, ha gyorsulási rekordra hajtasz... Főleg, ha a
roller elöl (is) hajt. Ha csak hátul, akkor mindegy. Csak kormánynak nem
annyira nyerő, ha kapaszkodónak használod. Elvégre az inkább kormány.Óhatatlanul kapaszkodik bele az ember: erősebb vason pláne. De tényleg
nem tudom, hogy mit szedett az a Kugoo, amikor a 2000W-os masina kb.
4 másodperc alatt gyorsult 24-re, azt érezte nagyon soknak az M4-es tag.
A 4000W masina meg értelemszerűen hamarabb, 2.3 s alatt megvolt vele,
pedig ott a hátsó motor viszonylag lassan pörgött rá a témára. Ez ilyen.Sajnos Kugoo M4 Pro nincs a táblában, és lehet, hogy az is csak az első
pár méteren lusta, aztán belehúz, de nem teszteltem hosszú távon...Egyszerűen az nem tetszett, hogy nyélgáz, és semmi reakció...Pár tizednél még nem gyanakodnék nagy akku hibára. Max. vmi balance.
Majd helyreáll: akkor kezdenék aggódni, ha több, mint 1V-ot esik hirtelen.
Az már inkább utal törött akkura (és olyankor a hatótávolság is bezuhan).BMS: battery management system. Az akku része, felügyelője és őre.
Jó esetben nincs dolgod vele: ha bekapcsol rajta a védelem általában oka
van, sokkal ritkább, amikor maga a BMS füstöl el, és onnantól nem véd...
(Az viszont elő szokott fordulni, pl. G-Booster betegség, hogy közepesen
töltött akkunál a 800W motorok akkora áramot rántanak indulásnál, hogy
annyira alacsonyra esik a fesz, hogy a BMS letilt, így a roller kikapcsol...
Tök kellemetlen, mivel amúgy még tudna gurulni jó pár km-t, csak kisebb
gyorsulással: ha az ember készült, lekapcsolhatja az egyik motort előre.)Ui: a töltő nem kapcsol le, az ott fog állni adott feszültségen, aztán ha az
áram már kellően kicsi, akkor zöldre vált és kész. (De a feszt tartja attól.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Mikrotik routerek
- Elektromos autók - motorok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eBay
- Új középpályást igazolt a Qualcomm
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest