Én most váltottam LogMeIn-hez.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Johnny_Bravo
újonc
sutszi
veterán
És milyen?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
FLx
addikt
LMI-vel kapcsolatban egy tanacsom van, annyi penzt kerj amit az idok vegezeteig keresni szeretnel, mert emeles az soha nem lesz. Amugy dolgoznod nem nagyon kell majd, cserebe eleg nagy a kaosz es szinte biztosan csak amerikai/indiai/kinai fonokod lesz, akik ugyan nem ertenek semmihez, de ugy van jol minden ahogy ok kitalaltak. A hangulat viszont szinte minden csapatban eleg jo, bar a nagy oregek eppen mostanaban mondanak fel egytol egyig. Munkaido rugalmas, kb. akkor nezel be az irodaba, ha neked tetszik, bar papiron fixen be kellene jarni. A termekcsapatok/poziciok kozott nem nehez az atjaras, cserebe sok embert fel evente random pakolgatnak at egy masikba, ha olyanjuk van.
[ Szerkesztve ]
Johnny_Bravo
újonc
Eddigi 3 munkahelyem közül ez eddig a legjobb.
Ami tetszik:
- Nagyon jó lokáció
- High-tech iroda, emelhető asztalok
- Heti egy céges reggeli, havi egy céges ebéd
- A munkához szükséges dolgokon nem spórolnak
Ami kevésbé:
- Sokan elmentek most ezért a régiek kicsit demoralizáltak
- Reorganizáció miatti bizonytalanságok
Jávás poziról volt szó, pontos infóm nincsen.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Drizzt
nagyúr
Parkolást azon a környéken hogyan lehet megoldani? Van olyan grade, ahol adnak parkolóhelyet? Mert arrafelé egy havi parkolóbérlet igen combos tud lenni. Mondjuk nálam épp nincsen kilátásban, csak erre nagyon kíváncsi vagyok.
I am having fun staying poor.
FLx
addikt
BKV, ha jot akarsz magadnak. Parkolot director level alatt soha nem kapsz, cserebe berelhetsz havi 25-30 kozott, ha nagyon szeretsz egesz nap a dugoban acsorogni.
#41635072
törölt tag
Azert vannak helyek ahol jar a parkolo mezei mernokkent is, belvarosban es kijebb is multiknal.
Ez egy eleg lenyeges szempont szerintem azoknak akik ingaznak vagy csak nem a budos bkvn akarnak csucsulni...
[ Szerkesztve ]
Nagyon remélem, hogy összes autót kiebrudalják a Belvárosból, de minimum egy méretes dugódíjat bevezetnek végre. Így is élhetetlen a város.
#41635072
törölt tag
Ja ertem mindenki dogoljon meg aki nem teheti meg hogy az otodik keruletben lakjon, vannak egyeb terndoi es kozelessegei is amit csak autoval tud elvegezni, illetve felnott emberkent mar nem a megalloban akar lokdosodn a tinihorda kozott. Hihetrtlen hogy mennyirk nem latnak ki a merhetetlen kenyelmesen tokeletes es problemak nelkuli kis eletebol... Lehet eljon az ido, amikor mar nem csak magaddal kell foglalkoznod, esetleg a hippi eletet is megunod...
[ Szerkesztve ]
attiati
veterán
Jó is lenne, pláne a belvárosban lakást birtokolni úgy.
De nem úgy tervezik jelenleg a tömegközlekedést és a nem úgy építik tömegével a P+R infrastrukurat, minta bármi is lenne a közeljövőben ebből a tervből. Viszont a dugoovezeten kívül szívás lenne lakni. Összes kis utca megtelne kocsival.
[ Szerkesztve ]
Drizzt
nagyúr
Én autóval járok, de én is indokoltnak látnám egy olyan dugódíj bevezetését, ami tényleg eltántorítana embereket attól, hogy autóval járjanak bizonyos túlzsúfolt környékeken. Mondjuk valószínűleg kifizetném a díjat, de ez most részlétkérdés. Viszont egy olyan dugódíj meg rettenetes lenne, ami gyakorlatilag csak egy rejtett autós-adóként funkcionálna. Bár engem főleg a légszennyezése zavar az autóknak, ha azt lehetne csökkenteni, az tök jó lenne. De ebbe az irányba úgyis lesz hosszabb távon elmozdulás, csak az elég lassú(szabályozás szigorítása, egyre terjedő elektromos hajtások). Meg a túlzsúfoltság problémájára nem nyújt megoldást. Az is gond, mert napközben tényleg nem igazán lehet belvárosban autóval közlekedni, akkorák a dugók. Na ezen egy jól kitalált, infrastruktúrával jól megtámogatott dugódíj pont segíthetne. Csak hát a szükséges feltételek valamelyike Magyarországon hogy, hogy nem, de mindig hiányzik.
I am having fun staying poor.
FLx
addikt
A munkahely valasztasakor mindenki eldontheti mi a fontos neki, ha valaki kocsikazni szeret, az nem vallal a belvarosban allast. Ugyanis a belvaros megtelt, nem fer be mar tobb ember gyalog sem, kocsival meg plane nem.
Budafokon lakom, Észak-Pesten dolgozom. BKV-val 45 perc, autóval 1 óra. SEMMI sem indokolja, hogy nettó közlekedési okokból autóval járj a belvárosba. Mentő, tűzoltó, költöztető cég, áruszállító, taxi, stb. nyilván kivétel. De nem miattuk van dugó, a terhelés 1%-át adják.
Szépen lerakod városon kívül a szekeredet, és bejössz tömegközlekedéssel. Ezt most azért nem teszed, mert túl olcsó autózni. A lakók által elszenvedett egészségkárosodás ugyanis nincs forintosítva. Vagy szerinted miért szorítják ki a nagy Nyugati városokból a kocsikat?
...illetve felnott emberkent mar nem a megalloban akar lokdosodn a tinihorda kozott.
Uuu, ez valami végtelenül balkánproli mentalitás. Ismered azt a mondást, hogy nem az a jó hely, ahol a szegény is autóval jár, hanem ahol a gazdag is tömegközlekedik? Nézzél már körül bármelyik élhető nagyvárosban!
(#13711) attiati
Ezt a problémát simán meg lehetne oldani, egyszerűen nincs rá vezetői akarat. P+R parkolók gyorsvasúttal a belvárosba, közvetlen metró kapcsolattal. Lásd: Berlin pl.
[ Szerkesztve ]
travix
aktív tag
Egyre inkább visszaszorítják az autókat a városból a jövőben, vannak már rá példák nyugati országokban pl. Madrid.
Madwe
nagyúr
Az a baj, h az esetek döntő többségében a tömegközlekedés nemcsak hogy olcsóbb, gyorsabb még kényelmesebb is lenne az embereknek. Nem a dugóban szitkozódna hanem teszem azt nyugodtan olvasna a villamoson. De nem teszi, mert előítéletei vannak és derogál neki tömegközlekedni, az prosztó, ha valaki viszi valamire akkor kocsi kell neki - na ez az a mentalitás ami veszélyes... igenis élhető és gyors a közlekedés a városban. És még a parkolás is megoldható, kollegáim java leteszi a nagykörút környékén az autót legkésöbb s úgy jön tovább - mert még így is gyorsabb...
VirsLee
őstag
Ha nem tudsz normálisan bejutni a belvárosba és külső kerületekben vagy agglomerációban élsz, tényleg érdemes a lakóhelyedhez választani munkahelyet. Nem nagy ördöngösség, engem is sokszor találnak meg olyan melóval, amire az a válasz, hogy oda én nem fogok napi szinten eljárni. Budapest népessége 300e fővel csökkent 1980 óta, de 260e fővel nőtt az agglomeráció BP-n kívüli népessége. BP-n a lakásállomány kb. 120e-rel növekedett. Piszok sok az üresen álló lakás. Mostanában fancy dolog kiköltözni Budapestről, aztán 10-15 órát ingázással tölteni hetente...
attiati
veterán
normális esetben igen
A gyakorlatban meg Újpest városkapuhoz úgy érkezik a metró, hogy már Újpest központban megtelt.
A 4-6os vonalát említeni is kár. 1-es villamost nem tudom.
Természetesen a csúcsidőt mondom, amikor mindenki munkába indul vagy hazafelé tart melóból. Ilyen körülmények között nem működik a "nyugodtan olvasna a villamoson" dolog.
Ennek ellenére tömegközlekedés párti vagyok.
Úgyis tenni kell valamit nagyon rövid időn belül, mert ennyi szeméttel és autóval a bolygó oldja meg helyettünk hamarosan.
[ Szerkesztve ]
petyus_
senior tag
7es busz vonalán, és 4-6ossal járok dolgozni, nem érzem, hogy olyan szörnyű lenne, egész úton olvasni szoktam. Néha megyek autóval is, munkahelymél lehet garázshelyet bérelni, úgyhogy azzal nem szívok, de legjobb esetben is annyi idő, mint tömegközlekedéssel, rossz esetben kétszer annyi. Ez 2x30-40 perc, amikor autóval csak nézek ki a fejemből, és araszolok a sorban, tömegközlekedéssel meg van hogy elfelejtem leszállni, úgy elmélyedek valamiben.
[ Szerkesztve ]
section9
őstag
Nem vagyok mar a cegnel, de rengeteg haverom es baratom van ott. LogMeIn-rol nehez overall tapasztalatot mondani, mivel kabe minden termeken/business uniton eltero cegkultura van. Ahogy fentebb irtak rengeteg regi motoros lepett le, ami az oldschool arcok kozott rontja a moralt, de ez nem jelenti azt, hogy rosszabb lett a ceg, csak mar nem az a par tiz/szaz fos startuprol van szo, ahol ok kezdtek. Fizetesemeles nekem mindig csak inflacio koruli volt, de haveromek teljes csapata most kapott ket szamjegyu szazalekos emelest, ugyhogy lehet osszekaptak magukat. A benefitek szerintem eleg jok, ebook program, medicover, heti egy ceges reggeli, havi egy ceges ebed es ceges ivas, ingyen udito/kave/tea, stb. En nyugodt szivvel ajanlanam barkinek, de erdemes utanajarni, hogy mi a helyzet abban a csapatban ahova mennel.
VirsLee
őstag
Bónusz, cafeteria, nyugdíjpénztár, közlekedés? Csak azért kérdezem, mert a többi felsorolt inkább csak az üveg gyöngy kategória.
EQMontoya
veterán
Ezt a Budafok-Eszak Pest 45p-t azert fejtsd ki legyszi, mert en Kelenfoldon lakom, es kigyalogolni az M4-hez (8-10p), azzal elmenni a Kalvinig (meg mondjuk 10), ott atszallni az M3-ra (5), eljutni mondjuk az Arpad hidig (20), es ott feljonni, az onmagaban kb. 45p.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Budafok kocsiszínnél lakom, onnan vilivel Újbuda központig megyek. Utána M4, Kálvinon M3, Árpád híd, és még az 1-es vilivel is megyek 1 megállót, mert lusta vagyok gyalogolni. 8:15-ös indulással pont beesek 9-re. A lakás 2 percre van a villamostól, fonódó percenként jár. A munkahely szintén a villamos mellett van (1-es). Amíg pótlás volt, addig negyed órával hosszabb volt az út.
Villamosig ki, várakozással: 5 perc.
A villamosozás a leghosszabb, Budafok - Újbuda kp. 13 perc menetrend szerint.
Átszállás: 2 perc.
M4: 6 perc menetrend szerint.
Átszállás: 5 perc.
M3: Kálvin-Árpád híd 8 perc menetrend szerint.
1-es vilivel várakozással, átszállással a melóig 5 perc.
A hozzászólásod pedig tök jól mutatja, hogy az érzékelésünk mennyire szubjektív.
[ Szerkesztve ]
Amúgy szimpatikus a cég. Annak örülök, hogy modern az iroda mert sajnos megszoktam a jót...
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Lortech
addikt
Budafok központjából 133-assal Ferenciek tere 20-25p.
Mivel ugye nincs buszsáv a Budafoki úton, reggel van egy 1-2 órás sáv, mikor ez 5-10 perccel több dugó függvényében.
Thank you to god for making me an atheist
Mercutio_
félisten
Kérdés mikor jársz, melyik irányban és hol szállsz fel?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
FLx
addikt
Bonusz nevetsegesen alacsony, evi 5% korul, cafateria atlagos. En tovabbra is azt mondom, hogy nagyon jo szamot kell mondani az elejen, mert evi 2-3% emeles lesz, eloleptetessel egyutt mondjuk 5%. Akiknek most emeltek esetleg ketszamjegyut, azok mar mashol 20-40%-al tobbet kapnanak.
attiati
veterán
Régi tagok alacsonyabb béren vannak, mint az új belépők?
petyus_
senior tag
XV. kerből megy a Corvin negyedhez. 8kor indulok reggel, fél 6kor este
FLx
addikt
Igen, mert ha evente 2-3%-ot emelnek 5-10 ev alatt, mikozben a piacon 10% feletti az eves novekedes, akkor durvan el lehet maradni a fizuval. A regi motorosok csunyan a piacon elerheto fizu alatt keresnek, ennel a cegnel senkit nem erdekel, hogy te regota vagy ott. Olcsositas van, ha a magyarok sokat kernek, majd viszik a pozikat Indiaba, illetve mar el is kezdtek.
[ Szerkesztve ]
Jhonny06
veterán
Most őszintén, hány olyan cég van, amelyik minden dolgozójának olyan fizuemelést biztosít, mintha lelépnének máshova? Ez nem reális. Minden céget fikázol emiatt, de ennyi erővel minden munkahely szar, mert ezt sehol nem csinálják.
FLx
addikt
Van ahol legalabb probaljak kovetni a piacot es nem engednek bizonyos merteku elterest a piaci atlagtol. Nyilvan a valtassal mindig jobban jarsz, de nem mindegy, hogy mennyivel vagy elmaradva. A 40-50% elmaradas azert eleg durva. Volt olyan munkahelyem, ahol siman emeltek random 20% felett, mert lattak, hogy nagyon gyenge a fizetesem ahhoz kepest amennyiert uj embert talalnanak. Es nem kellett szolni, meg sirni a fonoknek.
Egyebkent eleg jo statisztikaim vannak arrol, hogy mennyibe kerul egy senior pozi feletti embert potolni. Hidd el, sokkal jobban megerne a cegnek, ha neha emelnenek nekik fizut es nem varnak meg amig ures lesz a pozicio. Szoval igen, a legtobb ceg idiota, a sajat penzet szorja el azzal, hogy emeles helyett a backfill-re megy a nagy love, csak sok helyen nem realizaljak, mert mas kalapokbol megy a penz.
[ Szerkesztve ]
Mercutio_
félisten
Szóval a végállomáson felszállsz (ott persze, hogy van még hely, próbáld ezt a felüljáró lábánál ), majd a Blahán ahol a 4/6-os utasainak legalább fele leszáll szállsz át, 4/6 a nyugati felé lenne gáz.
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
section9
őstag
Amikor en voltam akkor volt bonusz, cafeteria es berletpenz, de pont ezek azok a juttatasok, amik meg engem hagytak hidegen.
FLx: Az altalam ismert kollegak kabe masfel-ket eve vannak a cegnel es ugy kaptak az emelest, szoval ha nem babszemekert vettek fel oket anno, akkor azert szerintem jol jartak.
én a keletihez közel lakom és az oktogonhoz közel dolgozom, szerencsére kapok parkolót is. mondjuk rettentő mérges vagyok magamra, hogy 95%-ban kocsival járok, de egyszerűen túl kényelmes a garázsból ki, parkolóházba be setup és kb. 7 perc reggel az út. gyalog mondjuk 17, de általában késésben vagyok
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Mercutio_
félisten
Annyira azért mégsem vagy mérges, hogy változtass is rajta
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
hát pont csak atreshold alatt kicsivel vagyok mérges..
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Nálunk a parkoló helyek általában pool helyek, szóval mindneki használhatja... ha tudja
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
axioma
veterán
En Pomazrol jarok be az Arpad-hid kozelebe, autoval (de legalabb full elektromossal), tomegkozlekedessel durvan tobb lenne penzben, idoben, faradtsagban is. Az meg egyre kevesbe megy, hogy elmesz valahova ahonnan tomegkozlekedsz: pont most teszik Obuda me'g nagyobb reszet fizetosse, amit korabban (amig benzinesem volt es no parkolohely) en is hasznaltam parkolni, de pont ezert hogy P+R-esnek hasznaljak ezert teszik fizetosse.
Nem igazan tudnek sehova nem kocsival bejarni, igaz en nem idegeskedek a dugoban - inkabb csak mikor elottem a pofatlanokat beengedik -, hiszen nem pofekelek. A Waze megmondja, mikor hova erek, nagyjabol bejon, en meg szamolok vele, ennyi.
VirsLee
őstag
Szóval tömegközlekedéssel drágább lenne bejárnod Pomázról, mint megvenni egy elektromos autót és azt fenntartani? Számokat pls. mert ez nagyon vadul hangzik
Katásként tudok valamit "költségelni" pl. munkagép (költőinek érzem a kérdést, de azért hátha -a reményhal meg utoljára)?
[ Szerkesztve ]
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
htomi85
tag
Nem, ez a kata lényege.
Viszont áfázni tudsz.
Áfázás az áfa visszaigénylés vagy miféle?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
htomi85
tag
Előrebocsátom, ha ennyire nem vagy benne, kötelező könyvelőt igénybe venned.
Alapból a katás kiállíthat áfamentes számlát, nyilván egy gázszerelő vagy hasonló csak így maradhat versenyképes.
Ha belépsz az áfa körbe, akkor minden hónapban áfa bevallást kell készíteni és az áfát megfizetni. (Asszem katás nem lehet negyedéves áfás de kérdezz meg egy könyvelőt)
Mit jelent ez? Ha egy hónapban a bevételed 1.000.000 plusz áfa, akkor következő hó 20-ig be kell fizetned az áfa részt, 270.000 forintot (fizetendő áfa)
De ha vettél egy macbookot munkaeszköznek 500.000 plusz áfáért, akkor itt lesz 135.000 levonható áfád. Tehát nem visszaigényled hanem be sem fizeted, csak a fizáfa és a levonható áfa különbségét.
De akár céges autó lízing áfájának felét is simán levonhatod útnyilvántartás nélkül is.
[ Szerkesztve ]
djgeg
őstag
Az egész kata lényege (előnye), hogy AAM (Alanyi adó mentes)-en (0% ÁFA-s számla) 12.000.000 Ft os évi kereted lehet ami után csak a fix 25-50-75 e Ft havi adó és az évi iparűzési adót (akár csak 2x25.000 / év ) kell fizetni.
Így nincs áfa és nincs mit visszaigényelni/be se fizetni se.
Ha ÁFA-s akarsz lenni arra is van mód akár rögtön is de nem éri meg (40% kos adó STB). Lehet azt is, hogy AAM keretet kimeríted és utána átcsúszol ÁFA körbe AAM ből, ilyenkor 40% kos adó az AAM kereten felülire viszont kövi évben csak ÁFA-s lehetsz...
Elvileg ha ÁFA-s vagy akkor igényelhetsz vissza is (vagy inkább nem fizeted be az ÁFA-t a bevételekből) (életemben nem hallatom olyan katásról aki ÁFA-s lenne... Mivel nem is éri meg úgy... akkor már gyakorlatilag kisebb adóteherrel veszed ki egy KFT-ből)
Tehát KATA, 12.000.000 Ft-ig AAM ben és ha ennél többet keresel akkor alapíts egy KFT-t és told bele a többletet és így költségezhetsz is majd.
Ha sok a költséged stb akár autó akár eszközök akkor egy KFT mindenképpen előnyös viszont ha nem és elég a 12.000.000 Ft os keret akkor nem éri meg évi egy két eszköz beszerzésre ÁFA-s katásnak lenni vagy KFT-t alapítani.
[ Szerkesztve ]
"640 kByte memória mindenre elegendő"
Ha arra kerül a sor mindenképpen kell egy - ezzel tisztában vagyok!
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
H A M M E R
csendes tag
Én ÁFÁ-s vagyok, és azzal hogy mikori éri meg, nem teljesen értek egyet. Szerintem érdemes elmenni egy könyvelőhöz a számokkal, hogy mivel fogglalkozol, kik az ügyfeleid, mennyi költséged lesz (nem mindegy hogy szolgáltatást végzel, de anyag költséged nem sok van, vagy készítesz valamit, amihez sok alapanyagot kell venni, vagy netán árulsz valamit , amit megvettél valahonnan..)
Évi 12 millió alatt is lazán lehetsz ÁFÁ-s, de ha magánszemélyeknek dolgozol (és szolgáltatást végzel kevés költséggel), akkor nem igazán éri meg, mert pl az ÁFA mentes fodrász kiállít egy számlát 2.000 FT ról, akkor neked ÁFÁ-s ként 2.000 FT + ÁFÁ-ról tehát 2.540 FT ról érdemes számlát adni, amiből 540 et be kell fizetned (ha nincs levonandó ÁFÁ-d). Ha ezt teszed, akkor te is 2000 Ft ot kapsz, de nem hozzád megy az ügyfél, mert drága vagy... Ha viszont cégeknek dolgozol, akkor nem jár rosszabbul a megbízód, mivel mind1 hogy egy cégnek 10.000 Ft ról vagy 10.000 Ft + ÁFÁ-ról állítasz ki számlát, mivel ha ő ÁFÁ-s számlát kap , akkor le tudja vonni a saját fizetendő ÁFÁ-jából az összeget és nem jár rosszabul, ha neked 12.700 Ft ad ÁFÁS számlával, mintha 10.000 Ft ot ad ÁFA nélkül. Amúgy van a facebookon több könyvelés/KATA fórum/csoport, ahol lehet információt szerezni, mivel a KATÁS egyéni vállalkozónak nem kötelező a könyvelő. Viszont aki nem jó matekból, és egy 1.27 szorzás is magas neki, annak különösen ajánlott!
[ Szerkesztve ]
Uhh, itt most nagyon durva keveredések vannak a fejedben, szóval szerintem olvass utána te is, a kolléga is az egész kérdéskörnek!
A KATA-nak semmi köze az AAM-séghez.
Az ÁFÁnak semmi köze a 40%-os adóhoz.
Mivel nem is éri meg úgy... akkor már gyakorlatilag kisebb adóteherrel veszed ki egy KFT-ből...
Ezt most itt kérlek, hogy vezesd már le nekem! Mert 6 félév számvitelt tanultam, de a tanáraim hangosan felsikítanának ettől.
Ha sok a költséged stb akár autó akár eszközök akkor egy KFT mindenképpen előnyös...
Miért is? Mi köze a vállalkozási formának az adózás módjához?
(#13749) FLx
EV is számolhat el költséget, igényelhet vissza áfát.
[ Szerkesztve ]
FLx
addikt
Magyar valosag, KFT => kocccsegeles => afa visszaigenyles => orombodottag. Arrol senki nem beszel, hogy kb. minden ezredik KFT szamol el valos koltsegeket, a tobbi siman adocsalas.
djgeg
őstag
Uhh, itt most nagyon durva keveredések vannak a fejedben, szóval szerintem olvass utána te is, a kolléga is az egész kérdéskörnek!
Nincs itt kavarodás, csak megint megy az "értelmezés" arra amit nem is írtam, vagy kiragadsz egy fél mondatot... Értem én, hogy az egyik adózási mód a másik vállalkozási forma, de arról beszéltem, hogy mikor éri meg.
A KATA-nak semmi köze az AAM-séghez. Senki sem írta
Az ÁFÁnak semmi köze a 40%-os adóhoz. AAM keret kimerítését írtam, hogy lehet 40%, a zárójeles rész előtte elcsúszott.
Mivel nem is éri meg úgy... akkor már gyakorlatilag kisebb adóteherrel veszed ki egy KFT-ből...
Ezt most itt kérlek, hogy vezesd már le nekem! Mert 6 félév számvitelt tanultam, de a tanáraim hangosan felsikítanának ettől.
Ha 6 félév számvitel után magyarázni kell, hogy jelenleg KFT ből kivéve a pénzt osztalék formájában (plusz költségek és nyereségadó után) mennyi a AAM kereten felüli 40%-hoz képest akkor akkor szerintem bele se kezdjünk.
Ha sok a költséged stb akár autó akár eszközök akkor egy KFT mindenképpen előnyös...
Miért is? Mi köze a vállalkozási formának az adózás módjához?
Szintén semmi, de ha az egész mondatot próbálod értelmezni nem egy kiragadt részt akkor talán... talán megérted.
"640 kByte memória mindenre elegendő"
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280