Hirdetés
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
iPad topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Remus389 #23694 üzenetére
Tehát akkor ha jól értem iTunes-szal szeretnéd feltölteni rá a képeket, amit te mutat sz a képen, ott a szinkronizált képkeket kellene látnod, nem? Amit a tableten be kell kapcsolni az iCloud-nál. De én is kezdő vagyok szóval lehet hogy hülyeséget beszélek.
Egyébként ha jól tudom az iCloud, gdrive, Google photos szinkronizáció a legegyszerűbb megoldás ha képeket akarsz ide oda másolni.5600X 2x16GB 6800XT | ASUS Zenbook 14 UX425 | iPad Pro 12.9 | iPhone 15 | iMac e2008
-
Jst
csendes tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy a kisegítőbeállítások/kijelző/képkocka frissítés és ennek maximalizálása 60-ban , milyen hatással a 3gen ipad pro-ra? Pontosan mi történik a bekapcsolásakor?
Előre is köszi a válaszokat. -
Remus389
veterán
válasz Remus389 #23693 üzenetére
Megint egy kicsit nyomkodtam, 9/10 lett inkább, talán.
De most más, fotókat szeretnék rá felmásolni, meg néhány zenét is:
Ehelyett én ezt látom: [link]
Alul van ott sync gomb és done gomb, de az sem segít. Köszi. Életemben először csinálom.
Vagy már nem lehet hagyományos módon rátenni semmit? Ja a gépem gépem Windows asztali gép, LAN kábellel csatlakozik az internethez.
[ Szerkesztve ]
-
Remus389
veterán
válasz Remus389 #23663 üzenetére
Sziasztok, megértem, hogy senki sem válaszolt, hisz pofonegyszerű volt frissíteni az iPad-et, csak meg kellett nyomni a frissítés (vagy update) gombot. Kb 1 órát szöszmötölt, de megcsinálta magától.
iPad 4 mini retina esetén iOS 8-ról frissítettünk 12.4-re, mert már muszáj volt, hisz a youtube nem akart működni.