Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72401) AxBattler


AxBattler
félisten

Oktánra voltam kíváncsi, meg hogy pl. V-Power, vagy valami más... köszi!

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#72402) lazac_ válasza j.bravo (#72400) üzenetére


lazac_
tag

Nyíregyházi szerelő szerint gyárit érdemes bele tölteni, nekem az lett, de tboldi-t idézve Aisin ultra long life hasonló paraméterekkel bíró P-OAT cucc, azzal helyettesíthető.

(#72403) Qru válasza j.bravo (#72400) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem muszáj, nekem Motul van benne pl gyári helyett.

#nincsbennetarcsi

(#72404) j.bravo válasza Qru (#72403) üzenetére


j.bravo
addikt

Köszi mindkettőtöknek (és tboldinak)!
Van más ötletetetek, mi egyéb okozhatja a bugyborékos-csordogálós hanghatást?

Whatever.

(#72405) Micsurin válasza tboy93 (#72392) üzenetére


Micsurin
nagyúr

De annyira nehéz elhinni, hogy egy piszlicsáré szakasz ennyit jelentene.
Qru :R

Akkor kiderül, egyik hétvégére tervezünk egy Burgenlandos vár kalandot. Meglássuk ott mennyit fog mutatni. Marhára nem érdekel az a kb 1,5l difi engem az érdekelne csak, hogy HOGY?

Az 1.2-es GD-re is írják a mágikus 6-ot. Nekünk 7 alá még nem sikerült vinni úgy kb soha, még pályán 120-130-at tartva sem. :DDD

[w] Most mondjam, hogy nem igen van difi a kocsi és a motor közt ha ennyit pöfögök városban? Szóval nem volt ez annyira panasz nyugi. Karbis jószág is beránt ~5,5-et városban és ott még fűtésem sincs.... :DDD

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#72406) tboy93 válasza Micsurin (#72405) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ja, cbf500 is e körül evett nekem. 500R mar elvan varosban 4-4.2 körül.

(#72407) Micsurin válasza tboy93 (#72406) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Ha pályára kiérek ez is lent van 4-4,5-ön, tavaly BP - Nyíregy - Kassa - Nyíregy - BP csapásra 4,1 jött ki, pedig ketten voltunk dobozolva és sietősen*. :D

(*gps szerint 130-145, a fogyi nagyon meglepett na meg az, hogy a nívó meg sem moccant 950km autópálya után.)

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#72408) tboy93 válasza Micsurin (#72407) üzenetére


tboy93
nagyúr

Romaniat 3,2 atlaggal hoztuk le. Kamion mogott tud ilyen 2,8-at is :D

A BC-je erdekes, varosban optimista, alulbecsul par decit, autopalyan meg pesszimista es többet ir ~2 decivel.

[ Szerkesztve ]

(#72409) Qru válasza j.bravo (#72404) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Levegős a rendszer. Volt cserélve a hűtővíz? Lehet nem lett jól lelégtelenítve...

#nincsbennetarcsi

(#72410) j.bravo válasza Qru (#72409) üzenetére


j.bravo
addikt

Jó ideje nem; ezért is akarom lecserélni. Szerintem kevés benne a lé. Lehet hogy emiatt (is) levegősödik le, legalábbis ez van most becsípődve nálam.

Whatever.

(#72411) Qru válasza j.bravo (#72410) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nézz rá a folyadék szintre! Sajnos a tartály beopálosodik ahogy öregszik a műanyag és nem lehet látni rendesen. De ha leveszed a kupakot és belevilágítasz felülről akkor egész jól láthatod a szintet.

#nincsbennetarcsi

(#72412) j.bravo válasza Qru (#72411) üzenetére


j.bravo
addikt

Hát ez az, felülről megvilágítva nem láttam semmit, gondolom annyira lent van már. Alámászva és megvilágítva talán látnám, de egyelőre nem vettem rá magam.

[ Szerkesztve ]

Whatever.

(#72413) Qru válasza j.bravo (#72412) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor tölts rá. Ahogy növekszik a szint úgy jobban is látni a szintet a tartályban a hullámzása miatt.

#nincsbennetarcsi

(#72414) Lacpac


Lacpac
őstag

Sziasztok!

2003-as 1,2 jazz a beteg.
Hideg motor mellett semmi gond, ha bemelegszik, és kellene az a kevés nyomaték ami van, gyorsításkor berángat az autó.
Ha az EGR szelep le van húzva, akkor kevésbé, ebből arra következtetek, hogy a benya/levegő keverékkel van valami gond. EGR tisztítás nem oldotta meg (járatok járatok is tisztítva lettek).
Üzemanyagszűrőt és szivattyút most cseréltem, MAP szenzort még régebben.

Ma reggel néztem az élő adatokat, már azt a keveset, amit ki lehet nyerni belőle, és azt vettem észre, hogy az első lambdaszonda nem lehet a helyzet magaslatán.

Ugye ennek a szondának többé kevésbé szinuszgörbéhez hasonlító mintázatot kellene mutatnia, ez nincs mindig így.

Néha elkezdi tartani pár másodpercre a 0,9V környéki értéket, tehát a kipufogógázt kicsit dúsnak érzékeli, de nem látszik 2-3-4 másodpercig, hogy az ECU lereagálná.
Az a tippem, hogy szerencsétlen beavatkozna, de a szenzor mintha kiakadna, és nem követi a történéseket, az ECU meg mégjobban csökkenti a befecskendezés mennyiségét.

Jól gondolkodom szerintetek?

A másik érdekes, autóúton meghúzattam egy kicsit, és egy másik érdekes dolog tűnt fel a szenzorral kapcsolatban.
Lepadlóztam, 150 környékén vége lett, közben a lambdaszonda elkezdett szép egyenes 0,9V-ot mutatni, nem mozdult semerre, szóval dúsította a keveréket mint állat.
Szép lassan elkezdtem a gázt visszaengedni, majd amikor megjelent a többé-kevésbé színuszgörbe az élő adatokban, az autó elkezdett még gyorsulni, szóval padlógáz után a gázpedál finom visszaengedése után még egy 10-15km/h-t rá tudtam lapátolni a végsebességre.

Ez is a lambdára terelte a gyanúmat.
Viszont fogyasztásban nem vettem észre számottevő különbséget.

#tboldi, olvastam hogy van neked is ilyen kütyüd, megnéznéd nekem ha megkérlek, hogy neked az élő adatokban mit mutat az első lambdaszondára? Hogyan viselkedik?
Kijelző hozzáadása -> grafikon -> O2 szenzorok - így a legszemléletesebb.

Melyik lambdaszonda gyártó márka preferált Jazz-hez? 20k-70k között van minden árban.

Az oem part number: 36531-PWE-G01

Köszi a válaszokat előre is.

Üdv:
L.

[ Szerkesztve ]

(#72415) tboldi válasza j.bravo (#72394) üzenetére


tboldi
nagyúr

Anyum az előző tankkal 9,3-at hozott össze a big blockos Jazz-zel. És még nekem szól be, hogy a 100 pacival erősebb Alfával 10-eket fogyasztok. :D

Hűtőfolyadék: ahogy lazac_ is írta, nem muszáj gyárinak lennie, de mindenképp P-OAT kell. :R
Ilyen buborékoló hang nekem is volt, miután elfolyattam EGR pucolás közben. :D

(#72416) tboldi válasza tboy93 (#72406) üzenetére


tboldi
nagyúr

Az azonos blokkal szerelt CB500X nálam 3,3 és 3,7 között volt mindig.

(#72417) tboldi válasza Lacpac (#72414) üzenetére


tboldi
nagyúr

Milyen kütyü pontosan?

De már nemigen tudok ránézni, nincs rá alkalmam, mert már egy éve nem én használom az autót.

(#72418) tboy93 válasza tboldi (#72416) üzenetére


tboy93
nagyúr

Na de biztos nálad nem volt racse ;]

(#72419) tboldi válasza tboy93 (#72418) üzenetére


tboldi
nagyúr

Relatív, lámpánál kilövés igenis sok volt. :D

(#72420) tboldi válasza Lacpac (#72414) üzenetére


tboldi
nagyúr

Lepadlóztam, 150 környékén vége lett, közben a lambdaszonda elkezdett szép egyenes 0,9V-ot mutatni, nem mozdult semerre, szóval dúsította a keveréket mint állat.
Szép lassan elkezdtem a gázt visszaengedni, majd amikor megjelent a többé-kevésbé színuszgörbe az élő adatokban, az autó elkezdett még gyorsulni, szóval padlógáz után a gázpedál finom visszaengedése után még egy 10-15km/h-t rá tudtam lapátolni a végsebességre.

Ez mondjuk hibátlan működésre utal, padlógázon nincs lambda-szabályzás egy autóban sem.

Gyertyák, trafók rendben?

(#72421) Lacpac válasza tboldi (#72417) üzenetére


Lacpac
őstag

ELM327 ODB olvasó + teló

Gyertya+ trafó is elvileg rendben, mondjuk mostanában nem néztem rájuk.

Az rendben van hogy nincs lambda szabályzás, de ezt akkor is furcsának tartom:

amikor megjelent a többé-kevésbé színuszgörbe az élő adatokban, az autó elkezdett még gyorsulni, szóval padlógáz után a gázpedál finom visszaengedése után még egy 10-15km/h-t rá tudtam lapátolni a végsebességre.

Szóval a padlógáz nem padlógáz...

[ Szerkesztve ]

(#72422) Rp526 válasza Lacpac (#72421) üzenetére


Rp526
aktív tag

Korábban jött szembe velem videó lambdaszondával kapcsolatban. Lehet angol volt, már nem tudom. Arra reflektáltak, hogy minden autószerelő manapság gyors kicseréli, mert nem érdekli a pénz nyilván, közben ez mérhető. Ott multiméterrel méregették. YT-on esetleg keress rá, ha angolul akk nyilván oxygen sensor.

(#72423) j.bravo válasza Qru (#72413) üzenetére


j.bravo
addikt

Nehézség hogy csak annyit tudok hogy kék*, nem tudom mi volt azelőtt beletöltve, ezért nem töltenék rá egy random kéket (a fentebb említett Aisint venném, de ugye nem tudom milyen összetételű a bent lévő). Persze ha ez nyugodtan megtehető, nem fog kicsapódni mint amikor kéket pirossal összeönt aember?

*amikor pár éve csináltam az EGR csatorna tisztítást, az EGR szelep kis csatornácskájában kék folyadék volt.

Persze tudom, öntsek rá desztvizet, jobban fog látszani, legfeljebb leengedem azt is - csak jó volna pár fagymentes éjszaka addig is.
Meg tényleg tök régi már a lötyi benne, tuti ráfér a csere.

[ Szerkesztve ]

Whatever.

(#72424) Qru válasza j.bravo (#72423) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Refraktométerrel kéne ránézni, hogy hány fokos (kb minden benzinkúton van a kutasnak). Ha ilyen -50 fok körüli akkor simán fel lehet ütni egy kis desztvízzel. De ha nagyon lent van a szint akkor még mintát sem tudsz venni belőle... :(

#nincsbennetarcsi

(#72425) hdanesz


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Sziasztok,

2009-es szedán Accord-ról van szó. A csomagtérajtó marha nehéz lett. Mármint nem is dobja 'fel' a csomagtérnyitó gomb megnyomására. Kinyitja, de nem bírja kitolni. És nehezebb is jóval kézzel felemelni mint eddig. Van ebben valami rugó/segítő mechanizmus?

Benézve csak két nagy zsanért vagy mit látok. :D Gondolom horror cserélni ezt is....bontás meg miegymás.

(#72426) hdanesz válasza hdanesz (#72425) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Közben annyira jutottam, hogy valami torziós pálcának nevezett eszköz segít a csomagtérajtónak a könnyebb járásban. Ez tört el nekem. Most néztem meg.
De a neten csak előző generációhoz találtam eddig...

(#72427) j.bravo válasza Qru (#72424) üzenetére


j.bravo
addikt

Segített a műanyag kupak (nem a zárhídnál levő fém, hanem a műanyag ami alacsonyabban van és átmegy rajta a gumicső) levétele. Akkor már bevilágítva látszott. Érdekes módon alig valamivel volt a minimum alatt :F egyelőre feltöltöttem desztvízzel, amíg nem rendelem meg az új töltetet. Kíváncsi leszek elmúlik-e a bugyborékolás.
Ha járok vele kicsit és átforgatja/elkeveri, gondolom már lesz értelme mintát venni és megnézni refraktométerrel.

Whatever.

(#72428) Qru válasza j.bravo (#72427) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha olyan kevés kellett bele akkor nem lesz gond a felvizezéssel. Igen, ha bemelegszik egyszer rendesen akkor már oké. Kb 3,5 liter folyadékhoz még ha pár deci megy hozzá akkor sem húzza fel nagyon a fagyáspontot. Meg most nincsenek is nagy hidegek... Nem lesz gond.

#nincsbennetarcsi

(#72429) sherlock82


sherlock82
senior tag

Honda Civic ( UFO ) jobb oldali visszapillantó tükre motorosan nem állítható abban a mozgási tartományban mint eddig. Kizárólag a kocsi feneke látszódik belőle meg egy pici az útból. Sztrádán így elég veszélyes előzni sajnos. : /
Egy bizonyos pontig mozog a tükör és ahelyett hogy tovább mozogna csak " ugrál egy helyben " szerintetek lehet orvosolni valahogy ?

Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER

(#72430) goodboy007 válasza sherlock82 (#72429) üzenetére


goodboy007
senior tag

Típushiba, Moldován Zsolt a Civic-es csoportból asszem valami 5k/tükör áron javítja kb. 5 perc alatt.

Márkaszervízben nem bontanak, egyben cserélik és nyáron mondtak nekem valami 50k-s árat cserére, úgyhogy azt nem javaslom.

[ Szerkesztve ]

"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

(#72431) sherlock82 válasza goodboy007 (#72430) üzenetére


sherlock82
senior tag

Jól van, köszönöm az információt. Megkeresem abban a csoportban. :R

Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER

(#72432) Micsurin


Micsurin
nagyúr

Végtére is nem csak motorral lehet kirándulni. :C

Győrben találtam Sport toldatokat szín azonosban szóval egy Fat Daddy Monster tripla husis burger is lecsúszott mindkettőnknek. :DD

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#72433) burjois válasza sherlock82 (#72429) üzenetére


burjois
csendes tag

Valaki nyomja a gombot, te pedig kézzel nyomd a tükörlapot, lehet,hogy letört vagy kiugrott a tükörlap mögött valami.

.....gusztus dolga.

(#72434) Qru válasza Micsurin (#72432) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez igen! :C

#nincsbennetarcsi

(#72435) Saccco válasza Micsurin (#72432) üzenetére


Saccco
nagyúr

Kesztyűt adnak a hambihoz?

█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

(#72436) Avicularia válasza Micsurin (#72432) üzenetére


Avicularia
veterán

Jól néz ki :C
Melyik burger volt ez? Azt látom hogy Fat Daddy hamburgerező.
Ha megyünk haza kocsival Győr pont útba esik, megkóstolnám szívesen.

(#72437) Micsurin válasza Avicularia (#72436) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Monster Burger, 3db húsi végig bacon és sajt rétegezve egy kevéske zölddel és paradicsommal! :D

Saccco fekete eü kesztyűt adnak mert marha nagy a buresz és ha sajtlávával kéred akkor folyik is ráadásul mindenhonnan a chedar a tetejéről. :D

Elv aki megeszi krumplival együtt az a falra kerül akkora adag, mi extra krumplival kértük de ketten kérve a krumplit emiatt. Ha asszony pajtás az utolsó párfalatot bírta volna akkor megvan a falon a nevünk. De 158 centitől ez is kész csoda volt én azt mondom... :D :DDD

---

Civic viszont megy :( Összegyűltek az összegek meg a felhők voltam három lakatosnál is az ívek preventív csiszolása festése, a balküszöb javítása és az alvázvédő kb 5-600k lenne és akkor Imi 3-400 ezre nincs benne... ahogy a futóműhöz se nyúltam...:O
Inkább bukok marha nagyot de nem kezdek bele mert ez nagyon #végetnemérős kör lesz.... Felraktam szotyiért (tesók persze 300-ért már vinnék) aztán elmegy amennyiért megy én meg tavasszal nézek egy GP 1.4Tjet vagy 1.9MJet-et. (Gumik meg Pio fej ládával együtt költözik át szóval azok legalább nem bukók.)

Félelmetes árakért fényeznek... :W

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#72438) j.bravo válasza tboldi (#70908) üzenetére


j.bravo
addikt

Most jött el az idő :) tél elejéig nem volt gondom az akkuval, azóta pár alkalommal igen, úgyhogy nem húzom tovább a cserét.
Jelenleg nem nagyon látom készleten sehol a Rocket 42B19L-t. De a Yuasa megfelelőt se nagyon. Az árukeresős készletinfó fals (egyik bolt le is oltott telefonon emiatt, nem annyira szépen, hogy miért nem hiszek én annak amit az ő webshopja kiír - mondjuk nem ez lenne az első és nem is az utolsó eset hogy random webshop random termék készletinfója nem jól frissül be, de mindegy), ekkora méretben / póluskiosztásban a Yuasa se volt ahol eddig próbálkoztam.

Elkerülném a több pénzért kevésbé jót vásárolni esetet, de lehet hogy muszáj lesz.

Mi ajánlott még a Yuasa/Rocket helyett? Az általad korábban nem túl jóként említett Bosch és Varta van több helyen, illetve Banner, made in Austria (a most lecserélendő is Banner, és végülis szolgált legalább négy évig :F )

Vagy tudsz/tud a topik közönsége olyan boltot, ahol jó eséllyel van raktáron Rocket/Yuasa (nem dupla áron)?

Whatever.

(#72439) tboy93 válasza Micsurin (#72437) üzenetére


tboy93
nagyúr

Láttam, ird a cimbe hogy egy uj iphone araert vihető :D Sajnalom hogy rafaztal, remelem következőre jobban atnezitek (amit lehet).

ps: vedd meg öcsém accordjat, minnya elado lesz :P

[ Szerkesztve ]

(#72440) [w] válasza Micsurin (#72437) üzenetére


[w]
őstag

tavaly nyáron "valami marha" (:DDD kimás?) nyitott csomagtérajtóval rátolatott a garázsra és tényleg épphogy alig meggyűrődött az ajtó teteje (az a picsányi 10cm-es csík), szaki azt mondta szerencsére a kerethez nem kell hozzányúlni, ezért csupán 120ezer lesz pronto... :((( az a kis szar, mekkora is, kb. 0,1 m2...

cmdr PETER W. VOLKOV

(#72441) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Nem is értem miért estek vissza az újautó értékesítések
Ez azért szerintem már a bazdmeg kategória..

Amikor a jazz elérte a 7millás árat, és a civic elkezdte alulról súrolni a 10-et, akkor még csak megráncosodott a homlokom.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#72442) Qru válasza j.bravo (#72438) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szinten zenesz, nem talaltam Rocket-et en sem. Bosch lett vegul mert surgosen kellett. Banner is jo, azt veheted nyugodtan.

#nincsbennetarcsi

(#72443) tboy93 válasza BlacKSouL (#72441) üzenetére


tboy93
nagyúr

Azert mondjuk en egy pillanatig nem gondolkodnek, hogy vegyek egy fullos mazda 6 kombit 14-ert vagy egy civicet 15-ert, lol.

[ Szerkesztve ]

(#72444) Zsombe válasza tboy93 (#72443) üzenetére


Zsombe
senior tag

Csak az a Mazda 6 már lassan 15 éves fejlesztés, hiába csiszoltak rajta többször is. Na meg még mindig nem sikerült a Mazdának túllépni a rozsdásodási hajlamon. :(

''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian

(#72445) hdanesz válasza hdanesz (#72426) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Sajnos rosszabb a helyzet mint gondoltam. Nem csak az egyik pálca, hanem a zsanér is eltört. :(
Szép kis szétszedős, több napos dolog lesz ez...

(#72446) dgyuri0123 válasza Zsombe (#72444) üzenetére


dgyuri0123
nagyúr

Meg aztán, az sem feltétlenül öröm/előny, hogy néhány éve a Franciák rátették a kezüket a márkára.

"csak a zene van"

(#72447) Qru válasza hdanesz (#72445) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Omg, ezt hogy sikerült?

#nincsbennetarcsi

(#72448) hdanesz válasza Qru (#72447) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

A karosszériás szerint elfáradt az anyag. :D Én inkább arra tippelek, hogy a kb. 1 hónappal ezelőtti ráfutásos koccanás tette be neki a kaput. Bár kivülről semmi nyoma nincs....pár karc csak....bár az meg fura lenne, hogy kivülről ennyi....bent meg a fém törik el. :DDD Ugye ezek a pálcák eléggé be vannak ide feszítve...lehet eltöri ezt a részt ha már megrottyad az anyag.


Ezen a képen is inkább koszos... :D

[ Szerkesztve ]

(#72449) Qru válasza hdanesz (#72448) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Anyagfáradás reális de az is lehet, hogy eleve gyártási hibás volt és elég volt neki egy kis pofon és pakk.

#nincsbennetarcsi

(#72450) Micsurin válasza tboy93 (#72439) üzenetére


Micsurin
nagyúr

:N szeretem az apró kocsikat, vagy 1.9Mjet vagy 1.4Tjet a terv következőnek. Aztán szerzek hozzá Abarth lökös szettet. :DDD

Figyelj ilyet én bele nem írok így is volt már:
-Simson
-Épp vágósúlyba ért malac
-Tűzifa
-Csere hengerfejes H Astrara
-250kpésintulunkérte (....ott kiszaladt annyiért én is viszem a húgod. :DDD :DDD :DDD )

[w] brutális... Etap Marci videóját megnéztem de még mindig nem vagyok meggyőződve róla, hogy reális árakon dolgoznak. Olyan órabéreket kérnek el ami mellett egy senior data scientist elbújuk a francba. Emellett meg dobálóznak azzal mennyi egy drótkorong az OBI / Praktikerben. Kérdezem én... ha bejelentett vállalkozó miért is nem veszi meg áfát leírva? Lakatosok FB csopijában erre a kérdésemre hamar kuss lett mikor érdeklődtem zsír zsír minden drága de miért is nem igénylik vissza az áfát? Még Guszti volt a legkorrektebb... egész értelmes árat mondott és jót beszélgettünk. Ő tanácsolta engedd el, ilyen idős fejjel vegyél valamit ami jobbat lép és nem hajlamos kirohadni alólad.
"A 7. gen vagy már volt lakatolva vagy majd lesz, a kérdés nálad-e vagy sem. Csak azért nem szaladnak annyira szétesve mint a korábbiak mert még csak kezdenek belépni abba a korba." :)

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.