Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Micsurin
nagyúr
De.
Ha azt a kis gumit Te lefejted onnan leszedéskor, hogy eltakarítsd a szelepet, egészen biztosan nem egészséges visszatenni. Mert, hogy az nem fog ott ténylegesen zárni az egészen biztos. Ezt motorokon párszor megfutottam azóta nincs tömítés újra felhasználás.
A felfekvő felület meg sík nem bemart a tömítésnek. Ezért gondoltam vágok oda.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
D55
aktív tag
Ok, akkor egyről beszélünk. Én úgy emlékszem visszaraktam annak idején. Elvileg nem volt vele semmi gondom utána, de azért lehet akkor majd ránézek így pár év elteltével, hogy van -e bármi nyoma akár kívül, akár belül esetleg fagyállónak, mert az mondjuk tényleg riasztó gondolat, hogy ott a nyomás alatti vízkör a vákuum alatti légjáratok mellett pár mm-rel...
Micsurin
nagyúr
Én csak nem bízok abban a tömítésben amit már levettem de ez az én nyomorom.
Mióta az a tömbszelence ami mindenki szerint újra felrakható elfosta magát motoron a magas Tátra aljában és elhagytam a CB500-ból kb ~3 liter vizet három kanyar alatt. Majd pasztáztam a hegyen a vízpumpám és vártam haverra a csere vízzel... csak, hogy levegyük a tankot és légtelenítsünk hát öm én nem hiszek semmiben ami egyszer már le lett véve a rendeltetési helyéről.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
BlacKSouL
addikt
Én is minden télen beteszem a hűtő elé a takarót. Mondjuk nem karton, hanem csomagolástechnikai hablemez, rugalmas, hajlékony, centi vastag, és fekete. Nem takarja el a teljes felületet, csak kb 4/5 részét, illetve mivel elől a klímahűtő van, mögötte van csak a vízhűtő, a közte lévő résből ha kell neki kap hűtést.
Tapasztalatok szerint (1.8benzin) rövidebb utaknál (5-9 km)is hamarabb melegszik mint nélküle. Digitális (érték nélküli) a vízhőfokvisszajelzés, de korábban volt olyan, hogy városból kiérve a nagyobb menetszélben visszafelé ment a hőfok. Na takaróval ilyen nincs. Az egész motortér huzatát, átszellőzését mérsékli, és a félelem, hogy majd biztos túlmelegszik tőle szimplán nem megalapozott. A tavaszi 10-15 fokoknál hidegebb időben sosem kapcsol be takaróval sem a hűtőventilátor, miközben takaró nélkül nyáron ugye már többször is.
Aláírás (nem kötelező megadni)
0629
csendes tag
Sziasztok. MyHonda+ applikációt használókat kérdezném, hogy nálatok müködik rendesen az app?
Micsurin
nagyúr
Hazafele 2x is fulladt, egyre egyenletlenebb volt majd fulladt is. Mire infóparkból hazaértem volt check is… 400km alatt 7dl elfogyott.
Akkor ez egy Imi és csepeli bontott blokk lesz.
Pedig anno direkt néztük és üres volt.
Tátott szájjal a f*zerdőbe. Mindegy eladni bukóra nem éri meg… kap egy bontott blokkot holnap meg felhívom a kereskedős első körben kedvesen.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Ezt most vetted. Kereskedő volt az elado? Ha igen, futnek nala egy kört.
Qru
MODERÁTOR
Vetesd vissza ha kereskedotol vetted. Ha papiron nem akkor viszont nehezeb ugy lesz a Pitbull Cartel nelkul.
#nincsbennetarcsi
Micsurin
nagyúr
Elszaladtam kútra legalább legyen itthon egy liter rátölteni majd megnéztem most ~1 órával leállítás után megint, elviekben most meg maxon a nívó. Ez mi a leborult?
Szombaton lehet megnézem még a hátsó lambdaszondát meg az IAS-t hátha csak takarítani kéne mert még soha nem volt.
Nem hiszem az a 4 nap osztana vagy szorozna már.
Nepper de van 2 adásvételim, egy amint Ő vette meg az előző tulajtól és egy amit meg Én kötöttem vele.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Micsurin
nagyúr
Nem tudom, most ez eszi és azért döglődik a katalizátor vagy esetleg csak megkotlott magától vagy a rozsdától?
Honnan lehet ezt kideríteni?
Ha menthető azért nem feltétlen válnék meg tőle de ha tényleg GTK gyanús akkor mindenképp zargatom a faszit. A kérdés mivel kezdjek? Kedvesen vegye vissza mert ez ebben a formában temető? Felezzük a motorcserét? Vagy nyissak azzal vagy visszaveszi vagy ügyvéd?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
[w]
őstag
totalcar-on nemrég voltak cikkek vásárlás utáni jótállás témában, esetleg arra keress rá
úgy emlékszem nem szabad saját zsebre szervizeltetni semmit, rögtön a kereskedőnek kell jelezni és övé a balhé
szerk.: kb mintha ez lett volna, de talán mást is olvastam
"A hibás teljesítések java már a vásárlás utáni első napokban / kilométereken kiderül. Ilyenkor azonnal telefonálni kell az eladónak és jelezni a hibát, visszavinni az autót és jegyzőkönyvet felvetetni.'
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
[w]
őstag
ja, meg is lett, ebben van a lényeg
cmdr PETER W. VOLKOV
Micsurin
nagyúr
Köszi
Akkor ha jól értem a gyújtás és a lambdaszonda már önmagában kimerítette a rejtett hiba fogalmát.
Holnap felhívom mi van.. javíttatja vagy visszavétel vagy mi legyen azt nem tudom.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
D55
aktív tag
Lehet, hogy a gyűrűknél eszi és kitörölték a hibakódokat, de ha jópár napig nem volt semmi (bár asszem alapjárat ingadozást már említettél kezdésnek...) és addig az olajad sem fogyott feltűnően (gyűrűs zabálásnál azt hiszem hideg motornál van már kék füst sokszor), akkor két másik enyhébb lehetőséget még nem zárnék ki:
- Szelepszár szimering (hosszú, intenzív motorfék után kettes-hármasban 2000-2500 körüli fordulatra visszaesés után hirtelen padlózd le, valaki nézze mögötted, hogy jön -e olyankor nagy kék füst)
- Kartergáz szelep (alsó cső végén, ahol a blokk hátuljába csatlakozik). Ha lehúzod a csövet és nem csak 1-2 csepp olaj jön belőle, hanem rendesen folyik, akkor lehet ez is bűnös. Eleve szar konstrukció ami a miénkben van, egy új gyári is átenged valamennyit a tapasztalataim szerint: amikor én vártam az új szelepet és addig ideiglenesen szelep nélkül a szívórendszer vákuum alatti szakasza helyett átkötöttem az atmoszferikus oldalra a rezonátor elé (hogy ami kijön gáz azt ne engedje ki a levegőbe, de ne szívja nagy erővel), akkor nekem a 2-3dl/1000km-es olajfogyasztásom arra az időre teljesen megszűnt, majd az új szelep beépítése után rögtön visszatért egy 1-1,5dl körüli...
[ Szerkesztve ]
Micsurin
nagyúr
Kartergáz szelep
Ez nem eleve igencsak megnövekedett karternyomást feltételezne? Nagyon hiányosak a fogalmaim csak annyi van meg amennyit az 1.6-os Golf 3 blokk bütykölésével szereztem de itt csak akkor szabadna nagyobb mennyiségnek lennie ha komolyan megnőtt a karter nyomás nem?
Lehet egyébként ha megmarad akkor kap ide egy lecsapatót.
Első körben futok egy kört holnap.
edit.:
(bár asszem alapjárat ingadozást már említettél kezdésnek...)
Igen, szép lassan kezdtük csinálni őszintén meg sem lepett mert a Jazz ugyan ezt produkálta mikor trafós volt aztán Imi a 8-ból 2-öt eldobott.
De ma hirtelen nagyon dadogóssá vált aztán fulladt is, valamint hallod alapjáraton, hogy melegen visszadurrog puffog finoman szóval ki kihagy egyik másik henger.
Az egész IAC -> alapjárati levegő szabályozó szelep takarítás is így jött, mert azt gyanúsítottam.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
dgyuri0123
nagyúr
Még nem találkoztam olyannal, akinek működött. Esetleg tégy próbát a Facebook valamelyik Honda csoportjában. Én 2.5 éve nem tudom életre kelteni. Ha neked esetleg sikerülne valahogy, kérlek oszd meg, hogyan sikerült működésre bírni. Nekem Jazz eHEV-hez "kellene".
"csak a zene van"
D55
aktív tag
"Ez nem eleve igencsak megnövekedett karternyomást feltételezne?"
Nem. Itt a szívóoldali vákuum szívja a kartergázt alulról (a szívótorok fojtószelep alatti szakaszára). Lent a cső blokk (karter) oldali végénél van egy szelep, ami eleve csak vákuumra nyit, hogy fordított nyomás ne alakulhasson ki, plusz ha jól rémlik valami visszaégés ellen is véd, ezen felül viszont túl nagy vákuumnál vissza kell zárnia, hogy ne szívhasson fel olajat. Na ez a funkciója tud gyakran bajos lenni, amin vagy segít egy kis tisztítás, vagy nem. Azt mondják akkor jó, ha megrázva szép szabadon zörög benne a membrán.
Amit mindenképp javaslok, hogy ne jéghideg motornál próbáld meg kiszedni a gumiperselyből ami a blokkban tartja, mert nem fog kijönni, ellenben te is foghatod majd a fejedet, hogy a "motorblokkba beletört PCV szelep" kifejezésre (angolul) a Google márka vagy típus megadása nélkül is csak és kizárólag Hondás fórumokat fog felhozni, de abból nem keveset
[ Szerkesztve ]
Micsurin
nagyúr
Elsőkörben telefon holnap és kiderül mondom.
Főleg mert márkacsoportot megfutva volt egy érdekes telefon Imihez hasonlóan jártas szerelővel, valószínűleg 2.-es lambda és vagy kati. Na most itt jön a ciki része mivel lambdából csak a gyári Densot fogja megenni ami valami 80k, kati dettó gyári játszik ha nem akarok időről időre felvillanó P0420-at. (~240)
Sok mindent megmagyaráz mert látni az autón, hogy valaki az elmúlt 2 évben elkezdte nagyon szépen összerakni köztem és az ismert eredeti tulaj közt aki behozta magának az országba. Valószínűleg itt elfogyott a lelkesedés nepper barátunk meg kicsit ügyeskedve pár százasra egybekapta... elvileg kiszedve takarítva a 2.-es lambdát pár százra el hallgat a siránkozása majd dobja a kódot és leáll picivel rá karácsonyfázik is már. Ilyenkor elagyalok kéne tartani két amstaffot öleb helyett csak mint nyomatékosító eszközök.
----
PCV törést olvastam már keresgéltem csak nem szívóoldalról volt ott a fejemben ezért nem is gyanúsítottam. De a PCV még mindig nem magyarázza a P300-P301/302/303/304-et.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
D55
aktív tag
"De a PCV még mindig nem magyarázza"
Én sem ezt gyanúsítanám elsődlegesen, csak ha már említetted a 7dl olaj fogyását, az okozhat önmagában (az olaj nagy töménységben való égéstérbe jutása) gyújtás és katalizátor hibát is, a forrása pedig a legrosszabb (gyűrűk) és a közepesen rossz (szelepszám szimering) verziók mellett elvi szinten lehet akár ez is, amennyiben a szelep teljesen fel van ragadva + mondjuk sokat mentél meredekebb emelkedőkön és esetleg a szint közelkerülhetett így a szívónyíláshoz, vagy rengetegszer ugrottál le a gázról nagy fordulaton, hogy csinálj egy hirtelen hatalmas vákuumot miközben még fröcsög ott a karterban mindenfelé az olaj. Bár az a 7dl gyanúsan sok, meglepne, ha ennyi km alatt még ilyen esetleges manőverek mellett is fel tudna csak ott ennyit szivogatni, szóval tényleg nagyobb esély van szerintem is valami komolyabb gondra
[ Szerkesztve ]
[w]
őstag
mi lett a vége, elővetted a neppert?
cmdr PETER W. VOLKOV
Micsurin
nagyúr
Tegnap nem volt időm meló egyetem meg egyetem miatt mert rám jár a rút A szakdolgozatom kötését meg a nyomda sz@rta el 1,5 nappal a határidő elől.
Meg intéztem a csere motort mert visszavetetni szerintem nem fog menni… (van 177k-t futott blokkunk szerencsére)
Ma futom velük tovább a köröket.
Mondtam már ez a december meg ez a 2023 véget érhetne végre?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Micsurin
nagyúr
Fel se veszik... most lesz az szerintem kolléga bejelentkezik autót venni csak épp nem kolléga megy el megnézni azt a 147-est.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
[w]
őstag
szerintem azért megpróbálhatnád! elvileg csak odáig kell elvergődni vele, hogy készüljön egy jegyzőkönyv az aktuális hibákról, a többit már intézi az ügyvéd! (az autó értéke és ügyvédi munkadíjak összevetése céljából keresse fel számológépét )
cmdr PETER W. VOLKOV
Alex0124
csendes tag
Üdv. mindenkinek.9. gen. Civic Toureren cserélnék hátsó ablaktórlő lapátot. Ezt sajnos nem úgy kell, mint az elsőknél. Meg tudja vki írni, hogy kell levenni a hátsót?Előre köszönöm.Alex
Qru
MODERÁTOR
Meghalt a Jazz-ben az akksi. 2016-os Rocket. Eleg jol birta a rideg tartast.
#nincsbennetarcsi
D55
aktív tag
Hm... Az enyémben pont 1 éves Rocket van, kíváncsi leszek, mert sajnos tavasszal kapott is véletlenül rögtön egy mélykisütést 2 napig égvemaradt térképolvasó lámpa miatt
Az mondjuk valamennyire azért megnyugtató volt, hogy annak ellenére, hogy a probléma észlelésekor már kerek 0V-ot mutatott a multiméter, egy gyors bikázás után szinte percek alatt vissza is tért a névleges kapocsfeszültség és azóta sem tapasztaltam még semmi furcsát, illetve terheléses méréssel is tudta utána ugyanazt, amit 1-2 napos korában mértem rajta (ilyen valami 350A környéke rémlik EN szabvány szerinti méréssel, ami egyébként a névlegesnél kevesebb).
Biqci
aktív tag
Jól bírta De legalább neked nem kell a fórumot túrni, hogy milyen akksi kell bele...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Qru
MODERÁTOR
Szombat delutan nem sok lehetoseg volt igy Bosch lett. Hat ez tuti nem fog ennyi birni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Biqci
aktív tag
Ja, ha ennyire hirtelen kellett, akkor nincs más lehetőség... De legalább csinálhatsz egy összehasonlító tartós tesztet...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Qru
MODERÁTOR
Hat legalabb nem vhol mucsa kulson kotlott meg hanem otthon.
#nincsbennetarcsi
Biqci
aktív tag
Ja, ez a jobbik lehetőség, mert a világvégén az gáz. Nem volt semmi előjele?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
lazac_
tag
Mx-5-tel nem mentem már vagy... fogalmam sincs, 1,5 hónapja? Már a központi zárat is furán nyitotta, megtekerni nem is tudta az önindítót, csak kattogott. Olasz import volt ugye, ki tudja mikori akkuval.
Lakótelep, kitoltam a parkolóból az útra, hogy hozzáférjek a csomagtartóban az akkuhoz, ráálltam a Honda City-vel, pattintom fel a motorháztetőt, csíptetném fel a bikakábelt, erre két figura lép oda, hogy akku probléma? Tudok esetleg majd segíteni nekik is, mert órák óta várnak, megkotlott az akksijuk...
Úgyhogy ma gyakoroltam rendesen a bikázást. Eddig nekem is bevált a Rocket, a Bosch-ok rendre 2 évet tudtak csak a City-ben.
Qru
MODERÁTOR
Nem indított már olyan patentül mint új korában de amúgy nem volt gond vele. Még meg is fordult a fejembe, hogy rátöltök karácsonykor. Hát azt már nem élte meg szegény...
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Akkor te voltál a sárga angyal.
Bosch nem a legjobb valóban... De most nem volt más opció.
#nincsbennetarcsi
Biqci
aktív tag
Akkor tényleg ennyi, de akkor is sokat kibírt. Nekem anno a W124 300D-ben az akksi általában fél, max 1 évet bírt, igaz taxiként használva. Mindig a legolcsóbbat vettem, mert ilyen üzemmódban max ½ év garanciával adták csak és az legalább megvolt. Volt, hogy a garancia lejárta utáni héten már vehettem is a következőt...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Qru
MODERÁTOR
A Subaruban is ugyanilyen korú az akksi (egyszerre vettem őket), szóval ott is érik a csere ezek alapján...
#nincsbennetarcsi
Biqci
aktív tag
Hátha hoz a Jézuska...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Huhh, hát engem is elért minden Accord tulajdonos álma.
Az első tompított izzócsere....
Szívesen kikérdezném a mérnököt akinek sikerült ezt így megterveznie....
Azt hittem megmarom magam mire sikerült. 2009-es járgány....
Innentől csak azt remélem nem fog kiégni pár hónapon belül.
Qru
MODERÁTOR
Remélem vmi longlife izzót tettél bele legalább...
#nincsbennetarcsi
saen
veterán
Én anno igaz nem Hondába beleraktam egy Tungsram izzót, 3 hónap után cserélhettem újra Utána megnéztem milyet veszek
Biqci
aktív tag
Nemcsak Accord, a Jazz is ilyen játékos
Bezzeg a CR-Z, becsukott szemmel, hátratett kézzel lehet cserélni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Osram volt...de semmi Nightbreaker vagy hasonló.
És ami külön vicc, hogy estére kiégett az egyik helyzetjelző is...de ahogy látom azt egyszerű cserélni.
[ Szerkesztve ]
Saccco
nagyúr
Ne is emlegesd... nekünk is cserés az egyik! Nem merem szétszedni, mert félek minden törik a hidegben. Bezzeg az Octaviá-ból 1 perc alatt kint a lámpa és lehet cserélni.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
Biqci
aktív tag
Én cseréltem télen, de a lökhárító leszereléses módszerrel. Még így is gyorsabb és egyszerűbb, mint a kerék mögött babrálni. Az csak a Gumiembernek alkalmas az X Akták-ból.
Nekem nem tört semmi, bár a kocsi alatt feküdni sem volt egy leányálom
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Rp526
aktív tag
Jazz-nél van hibakód villogtatás, mint régebbi Hondákban? Vagy csak az obd olvasó? Szüleim most hívtak, út közben voltak és megjelent a check engine. Alapjáraton villog, menet közben világít. Köszi!
tboldi
nagyúr
A GD-nél még van, az OBD mellett van egy kék stekker, aminek a vezetékeit össze kell zárni (gemkapocs is megteszi), aztán gyújtás ráadásakor számolni a hosszú és rövid villanásokat.
Rp526
aktív tag
2008 GD, de én neten csak ilyen fotókat találtam:
A metódus ismert igen, a hosszú és rövid.
Ezek a kódok igazak a Jazz-re is?
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Ja, igen, rátakar a műanyag az OBD-től balra.
Rp526
aktív tag
Köszi, távgyógyítok. Remélem semmi komoly.
Micsurin
nagyúr
SRS-t, hogy lehet kiolvasni?
Megvolt a műszerfal és a trafó csere. Alapjárat fasza és az olaj is úgy néz ki moderált a PCV után (~2,5-3dl/1000 a nivó felső vonala alá ment kb egy vagy két millivel csak pedig kapott M0/M7-et)
Ellenben nem csak a checkengine volt csípve hanem az SRS is. 99% valamelyik indító patron gatya mivel lufik a gyári helyükön. De kiolvasni nem tudom ODB-n.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- MacBook Air M1, Space Gray, Magyar billentyűzet, makulátlan
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
ingyenes kategóriában
- Lenovo S10-2 netbook vékonykliens monitor rögzítő konzollal
- Meseszép Montblanc Summit XL Chronograph 7060 (Csere 1TB új Steamdeck-re is.)
- Bontott alkatrészek (HP 450,640,650,ZNook,6470,8560w, Dell 100L,D400,D530,D600,D610)
- 14cm Fractal Dynamic és Noctua P14S Redux 1500 ventik eladók olcsón!
- HIBÁS Toshiba 32LL2A63DG távirányítóval