Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70301) Qru válasza creative_II (#70299) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az egyik skala a hideg motoros a masik a meleg motoros. Hideg vagy meleg motornal nezted a szintet?

#nincsbennetarcsi

(#70302) 98bja válasza Qru (#70300) üzenetére


98bja
senior tag

325i-m van, 192 ló. Én is inkább 2.4-es Accordot szeretnék, de kevés van belőle, amik meg vannak nem tetszenek. Állapotot néznék elsősorban, inkább egy patika 2.0 mint egy lelakott 2.4.
2-3 hete volt fent hahu-n egy gyönyörű kék 2.4-es, de 1 vagy 2 napig volt fent, el is vitték.

(#70303) tboy93 válasza 98bja (#70302) üzenetére


tboy93
nagyúr

Á, ami 2.4 jó azt pillanatok alatt elviszik.

(#70304) creative_II válasza Qru (#70301) üzenetére


creative_II
csendes tag

Üzem meleg motornál húsz km után, és tíz perccel a leállítás után. Nem hallottam még ezt a kifejezést. Melyik oldal a hideg és melyik oldal a meleg motoros skála? Olajszint beállításhoz a magasabb szintet vegyen alapul? Előfordult már olyan is hogy az egyik felén foltokban volt látható az olaj a másik oldalon rendben volt. Kis idő elteltével, mar láttam egybefüggő szintet. Megnézem reggel hideg motornál mit látok a pálcán. Pm-be küldök képet róla.

(#70305) Qru válasza creative_II (#70304) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Fenetebbi a hideg oldali (ilyenkor tobb olaj van az olajkarterban) a lentebbi a meleg. De nezd meg a manualban, mit ir rola.

#nincsbennetarcsi

(#70306) zolynet válasza Qru (#70300) üzenetére


zolynet
addikt

330i-t is leléptem az accorddal ... jó mondjuk meg volt bütykölve :DDD

Life is too short to stay stock!

(#70307) Qru válasza zolynet (#70306) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jo, a tied nem eppen gyari vt... :D

#nincsbennetarcsi

(#70308) Rans


Rans
csendes tag

Sziasztok,

egy hozzávetőleges beárazást szeretnék kérni Tőletek. 2001/03 évjárat Honda Civic 1.6 VTI, 160LE, B16A2 motor, 3 ajtós hatchback kivitel.
293.000 km van benne kb, 264-el vettem, szóval nem valami sokat mentem vele. Használtautó.hu-n egy db-ot se találtam, így nem tudom belőni mit érhet.

Az évek alatt rengeteg mindent megcsináltattam, a kötelező szervizeken túl is, legutóbb új sportkipufogót, még másfél évig garanciális. Most volt szervízben, mert a gyújtással voltak gondok, úgyhogy a gyertyák is újak, egyéb bajt nem találtak, direkt átnézettem. Műszaki 2023 május 14-ig.

Ami nem működik: Klíma és a rádió. Egyik se volt nekem akkora jelentőségű, hogy foglalkozzak vele. Minden más megy, elektromos ablakemelőtől kezdve a tükörfűtésig. Illetve ami szépséghiba, az az első lökhárítón egy tenyérnyi festék leverődés, mert mini koccanás volt egy oszloppal. Tényleg csak éppen érintkeztek, de a festéket leverte. Örültem neki annak idején, alig fél éve volt fényezve, meg akkor lakatoltattam ki. Azóta persze 1-1 helyen felütötte a fejét kis rozsda.

Ja meg van benne tempomat, de egyszer kipróbáltam és annyi. :D Igaz, annak a kis tartó szalagja elengedett, úgyhogy most a kesztyűtartóban pihen.

Beltér az olyan, mint egy átlagos lassan 22 éves autóé, de ha fontos majd lövök képeket. Köszönöm előre is.

(#70309) zolynet válasza Rans (#70308) üzenetére


zolynet
addikt

~1.3-1.4m körül szerintem bátran.
Sikert az eladáshoz.

Life is too short to stay stock!

(#70310) tboy93


tboy93
nagyúr

Tegnap mondja öcsém, hogy 50.000Ft volt az olajcsere az Accordon. Azért mennek fel szépen az árak. 2019-ben ez kb 35-ből megvolt.

(motul 0w20, gyári olajsz., mann levegő és pollen, munkadíj)

[ Szerkesztve ]

(#70311) Qru válasza tboy93 (#70310) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Teljesen oke, tavasszal ugyanennyit fizettem a Bubi olajcserere (abba is Motul ment).

#nincsbennetarcsi

(#70312) tboy93 válasza Qru (#70311) üzenetére


tboy93
nagyúr

Sztem nem oké, öregedő autóra egyre drágább olajcsere :DDD Azzal vigasztaltam, hogy a kia szervizben 90 körül cserélnek olajat pollenszűrő nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#70313) tboldi válasza tboy93 (#70312) üzenetére


tboldi
nagyúr

Otthon kő’ cserélni. :K

(#70314) NoLF válasza tboy93 (#70310) üzenetére


NoLF
addikt

3 év alatt 30% az nem olyan vészes szvsz

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#70315) tboy93 válasza tboldi (#70313) üzenetére


tboy93
nagyúr

akkor 40 lett volna :D őszintén, nekem (sem) érne meg 10k-t hogy alámásszak, kiszenvedjem az olajszűrőt, leeresszem belőle a retket valahogy úgy hogy ne legyen minden olyan, aztán valahogy meg is szabaduljak tőle

mellesleg fél órát szívott Imi az olajszűrő leszedésével, állítólag amerikai gyártmány volt és más az átmérője, nem ment rá a leszedő szerszám, kézzel nem akart lejönni, a végén már a kerék is le volt kapva

na ezek nekem nem hiányoznak

[ Szerkesztve ]

(#70316) tboy93 válasza NoLF (#70314) üzenetére


tboy93
nagyúr

42,8%-os drágulás :)

(#70317) NoLF válasza tboy93 (#70316) üzenetére


NoLF
addikt

mondjuk ez sem mellékes :D bár szerintem akkor sem vészes, ilyen világot élünk. külföldön ennél sokkal drágább tud lenni, és nem csak manapság... nem hiába hanyagolják el annyira a régebbi, olcsóbb autókat másfelé (is)

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#70318) nandow válasza tboy93 (#70310) üzenetére


nandow
aktív tag

Találkoztam vele a Mesternél. :D
Nálam 240e km-s nagyszerviz volt (olaj, olajszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, gyertya, váltóolaj, szelepházag állítás). Le sem merem írni, mennyibe került...
Pollenszűrőt kivéve minden gyári, 0W20-as Motul olajjal.

(#70319) tboy93 válasza nandow (#70318) üzenetére


tboy93
nagyúr

Igen, mesélte is :))

(#70320) zolynet válasza tboy93 (#70315) üzenetére


zolynet
addikt

Jujjj de boldog lehetett, szaros olajszűrő. :((

Life is too short to stay stock!

(#70321) Qru válasza tboy93 (#70312) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Superb-be ez 100k alhangon, az se veszes ar. Novekvo rezsiarak, elszallo forint... :(

#nincsbennetarcsi

(#70322) Qru válasza NoLF (#70317) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Bizony, az osszes kint dolgozo ismeros hazahordja a kicsijat olajcserere.

#nincsbennetarcsi

(#70323) Qru válasza nandow (#70318) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Es akkor orulhetsz, hogy lancos es legalabb vezerlest nem kell cserelni pluszban. :D

#nincsbennetarcsi

(#70324) Pfiucska válasza zolynet (#70320) üzenetére


Pfiucska
aktív tag

Nem hallottam meg igy szentségelni :DDD

iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI

(#70325) rothfb


rothfb
veterán

Sziasztok!
Valaki felvilágosítana? 1.8 benzines 8 gen ufó Civicről van szó.
Azt tudom, hogy bizonyos hőmérséklet alatt nem kapcsol be a klíma, hogy megóvja az alkatrészeket. Arra nem emlékszem, pontosan mennyi az a külső hőmérséklet.
Anno is itt segített valaki, de már évekkel ezelőtt volt. Van tippem, de meg kellene erősíteni.
Előre is köszönöm, ha valaki válaszol!

(#70326) BigBlackDog válasza rothfb (#70325) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Egy korábbi hozzászólásod alapján 3 fok környékén lesz az a pont. :D

(#70327) rothfb válasza BigBlackDog (#70326) üzenetére


rothfb
veterán

Köszi!😅😁

(#70328) rothfb válasza BigBlackDog (#70326) üzenetére


rothfb
veterán

Amúgy ma reggel 4-5 fokban sem kapcsolt a kompresszor, mindegy hova állítottam. A külső, a belső hőmérséklet, és a napfényszenzor befolyásolja.
Kicsit meg akartam járatni, de nem látta értelmét bekapcsolni. Nem tudom, hogy hiba, vagy csak okosabb, mint én.😁
Múltkor 9 fokban ment, igaz hamar kikapcsolt fél percig sem üzemelt.

(#70329) szabonagyur válasza rothfb (#70328) üzenetére


szabonagyur
félisten

Én nem nyúlok hozzá, megy amikor tud aztán kész :)

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#70330) Qru válasza rothfb (#70328) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szombaton a +7-ben nekem meg elindult siman.

#nincsbennetarcsi

(#70331) rothfb válasza Qru (#70330) üzenetére


rothfb
veterán

Ufó Civic? Mert nem mindegy. Ha Jazz, annál másképp van.

(#70332) Qru válasza rothfb (#70331) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jazz, jaja raadasul parasztklimas. Az nem okoskodik csak hut. :D

#nincsbennetarcsi

(#70333) rothfb válasza Qru (#70332) üzenetére


rothfb
veterán

😂😂😂 Azt megnyomod oszt csinálja, amit kell. Ez meg vitázik, meg okoskodik.😆

(#70334) Qru válasza rothfb (#70333) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Latod... :DDD

#nincsbennetarcsi

(#70335) tboldi válasza Qru (#70332) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ja, a GD Jazz 2-3 fokban is simán beindítja a kompresszort, a digitális klímás verzió is.

(#70336) rothfb


rothfb
veterán

Közben rájöttem, hogy bár automatán nem kapcsol kompresszort (ilyen hidegben, nem hülye), van kézi módja is, és ott 4 fokban is beindul. 3 fokban vagy hidegebben viszont ott is letilt.

(#70337) Ed3r_X_


Ed3r_X_
nagyúr

Üdv!

2009, 8gen, 2.2 dízel.

1300 km-rel ezelőtt volt olajcsere, szűrőkkel. Előző héten kijelezte a drága, hogy kevés az olaj benne. Gyorsba félreálltam, toltam bele 2 decit, mentem tovább a dolgomra. Ma újfent kijelezte. Most nem tettem bele. 5 percet vártam, meglestem, majd fél órát és megint ellenőriztem az olajszintet. Elsőre a max jelzés alatt volt 1-2 mm-rel, fél óra után a max felett egy picit. Ezek szerint van benne elég olaj. Olajszint érzékelő lehet a ludas?

Lutrira nem cserélném, mert akkor kompletten csere még 6 liter olaj, szűrő, és ja, az érzékelővel együtt kb 50k ki az ablakon, ha nem ez.

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#70338) BigBlackDog válasza Ed3r_X_ (#70337) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Pontosan mit írt ki? Alacsony olajszintre panaszkodott, vagy csak "Ellenőrizze az olajszintet!" üzenet volt? Utóbbi esetben az is lehet a baja szvsz, hogy túl sok az olaj.

(#70339) tboldi


tboldi
nagyúr

Honda Jazz átvizsgálás Varga Tiborral

Biztos vagyok benne, hogy a FB csoportban is csámcsognak rajta.
Rákerestem, (még) nem. :D

[ Szerkesztve ]

(#70340) AxBattler válasza tboldi (#70339) üzenetére


AxBattler
félisten

Ráadásul pont ott, ahonnan a mostani Fókát elhoztam! Erre este kíváncsi leszek! :DD

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#70341) Saccco válasza tboldi (#70339) üzenetére


Saccco
nagyúr

Big block! :DDD :DDD :DDD

█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

(#70342) goodboy007 válasza goodboy007 (#70172) üzenetére


goodboy007
senior tag

Végül múlt kedd óta nálam van a 2. megtekintett példány, amit 4 misiért sikerült elhozni.
Kell rá költeni itt-ott, de a futóművén a féltengelyek kivételével minden cserélve lett az elmúlt időszakban, illetve pár tízezret futott a kuplung+sperres váltó és nem rég cseréltek a féktárcsák+betétek+hosszbordásszíj+PCV is.
Egy dolog van csak, ami problémás, hogy egy kulcs van és fizikailag nem megy bele a zárba, elvileg jövő héten tudnak ezzel fogadni, aztán vagy fixálják vagy zárcsere lesz, addig remélhetőleg nem lesz probléma a kulccsal, mert értelemszerűen addig másoltatni sem akartam még egyet.
Csütörtökön megy futóműállításra, aztán kap majd egy alváz+üregvédelmet, amint tudnak fogadni a helyen, amit kinéztem, ezen kívül esztétikai dolgokra kell csak költeni, ami pár apróság (meg a típushiba kijelző+tükör van, amit együtt 20k-ért javít egy srác).
Kb. úgy számolom, hogy 4-500k-t ráköltve lesz egy szinte hibátlan autóm.

Brutális élmény egyébként, a futóműve nagyon kemény az itteni szar utakra, ezzel együtt imádom és azt kaptam tőle, amit vártam. Az biztos, hogy semmire le nem cserélem egy jó darabig -ha egyáltalán-. Ha egyszer lesz gyerek, akkor is megmarad hétvégi autónak.

Egy kérdés:
A csomagtartóban levő kiállásra rá lehet valahogy szivargyújtó-csatlakozót kötni, amire aztán mehet egy hűtőtáska? A kézikönyvben csak annyi van, hogy max 120W/10A.

"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

(#70343) NoLF válasza tboldi (#70339) üzenetére


NoLF
addikt

ilyen egy jó törésmentes törött autó :)

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#70344) tboy93 válasza goodboy007 (#70342) üzenetére


tboy93
nagyúr

gratula! képek jöhetnek

(#70345) rothfb válasza tboldi (#70339) üzenetére


rothfb
veterán

Nem bírom ezt fazont. Iszonyat részrehajló. Ha nem Fordról van szó (ami a tökéletes), bármit lehúz.
Inkább a totalcar-os műhelyprn.

(#70346) qssoi


qssoi
csendes tag

Sziasztok. Korábban volt szó 9g 2.2-es Civic fűtési problémájáról. Ma már nem járok hosszútávot az autóval (vagy ritkán, most 13km-eket a mhelyre), de szinte semmi fűtés nincs az autóban a teljes hosszon. Viszont ahogy kiérek egy pl. M0-ásra és 100km/h fölé mehetek, azonnal tökéletes a fűtése. Most vizsgázott a gép és rákérdeztem a régi szerelőmnél, h mi jó fene lehet vele, ő azt ajánlotta járassam át a rendszert valami hűtőtisztító folyadékkal. Van erre tapasztalata valakinek?
k :R

(#70347) csuzda válasza qssoi (#70346) üzenetére


csuzda
aktív tag

Szia! 8. gen 2010-es 2.2 dízel civic. Ugyan így szívtam vele, 13-15km távolságot megyek egyszerre. Tisztító folyadékot bele kell tölteni és 30 percig járni vele, hogy felmelegedjen, kinyisson a termosztát, így a teljes rendszert átjárja. Egy szerelő azt tanácsolta, hogy ez után akár 1 napig állhat is, hogy kifejtse a hatását. Ha tudsz akkor pipettával szívj le belőle vizet, hogy beleférjen az egész tisztítófolyadék.

Ékszíj, ékszíjfeszítő, vízpumpa és termosztát csere nem oldotta meg a problémát. Utána olvasva, a bárdiban vásárolható legdrágább termosztát egy kalap ..... Azt cseréltem 1 hónap után egy gyári termosztátra [link]. Nekem ez kellett bele, lehet az oldalon van a tiédhez is.

Azóta ég és föld. A bárdis termosztát jó ha langyosat fújt, néha meleget, mindezt 10 fokban. A mai -2 fokban szépen lassan már kellemes meleget fúj. A sapkát 10 km után le kell vennem a fejemről. Belső keringetésen használom, ha párásodna az ablak akkor engedek be friss levegőt és ha eltűnik a pára akkor vissza belső keringetésre.

[ Szerkesztve ]

(#70348) qssoi válasza csuzda (#70347) üzenetére


qssoi
csendes tag

Szia! Köszönöm az infókat. Azt nem mertem leírni, mert siettem - feltartottam a műhely előtt a ki-be érkezőket és nem biztos, h jól értettem a végén a szerelő mondatait - ő azt mondta (talán) amit érthetően felfogtam, az az volt, h azért jó nagy sebességnél a fűtésem, mert (talán) nagyobb nyomás van a hűtőben és a lerakódások közt így jobban kering a "víz". Míg ha nem is alapjáraton, de 50-60-nál ez a keringés nincs meg, vagy nem ilyen mértékben. Ha a lerakódások leoldódnának könnyebben keringene a hűtőben cucc és jobb lenne a fűtésem.
Mindenesetre kipróbálom, mert a párom már nem mer vele menni, mert "fagyosszent" :)
Ezzel nem lövök mellé? Vagy van másik ajánlásod?

[ Szerkesztve ]

(#70349) Qru válasza qssoi (#70348) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

LM jo es a takaritas utan erdemes lenne egy atmosasos teljes hutofolyadekcseret megejteni, kulonben ujra le fog ulni benne a dzsuva.

#nincsbennetarcsi

(#70350) Ed3r_X_ válasza BigBlackDog (#70338) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

Hú, ez most jó kérdés, de szerintem akkor nem szól, ha több. Ami érdekes, hogy mindkétszer akkor dobta be, mikor megkergettem kicsit (3500-4000+ RPM). Elsőnek elég erős emelkedő is volt, másodiknak pálya. Magasabb fordulaton kevés maradna a karterben?

Most moderáltabban használtam a napokban, semmi üzenet.

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.