Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70172) goodboy007


goodboy007
senior tag

Sziasztok,

FN2-est (gen. 8 Type-R) vennék, viszont a jó öreg infláció itt is érezteti a hatását a múlt évhez képest.
Az LSD és az értékállósága miatt 2010-es Championship White Edition lenne az ideális, hahun néha van 5-5,5 misi körül, viszont már egy "sima" facelift-es -2009- közepe utáni verziónak is örülnék 4,5-5 között, de az elmúlt 2-3 hónapban elárasztotta az oldalt az 5 milliós pre-facelift 2007-2008-as változat, sőt valaki még EP3-at (gen. 7 Type-R) is árul 4,5-ért :W.
Most lett meg a pénz, hogy 5 misit adjak egy tényleg jó példányért valamivel többet kiadnék egy CW-ért, de 2 hete körül 10 perccel előttem vittek el egy 5,1-ért kínált példányt, azon kívül pedig 5,5-ért volt még egy, amiből egy forintot nem akartak engedni -és azóta az is lekerült az oldalról, ráadásul frissen németből behozott volt, magyar előélet nélkül-.

Szóval mivel mindenki vérszemet kapott, kezdek elgondolkodni azon, hogy "lejebb adom az igényem".
Az egyik fent levő, 2008-as példány 4,29-ért szimpatikus.

1.
Kérdésem, hogy az LSD ha nem tervezek vele versenypályára járni, akkor mennyire sokat nyom a latba? Eddig kategóriákkal gyengébb autóval jártam, úgyhogy ez egy amolyan "tudok élni nélküle" dolog.

2.
A másik, ami különbség, hogy a facelift verzióban HID fényszórók vannak, ami amennyire utánanéztem jóval erősebben világít és a burkolata sem mattul be, ami pre-FL változatnál előfordulhat. Utólag cserélhető FL-es fényszóró a nem FL-en vagy ezek nem kompatibilisek egymássl (gondolom nem csak az égő és a burkolat más, hanem egyéb hardveres különbség is van)?
A többi "gyermekbetegség" (LCD és tükörbehajtó hiba) olcsón javíthatóak, azok nem izgatnak.

3.
Attól félek, ha tovább várok, nem sokára 5,5-6 millió lesz egy normálisabb példány, egy facelift-es vagy CW pedig még ennél is drágább. Sajnos mivel a hatósági áras benzin sem akaródzik eltűnni, az sem segíti, hogy többen akarjanak túladni a sajátjukon, illetve úgy gondolom, hogy FN2-t amúgy sem olyan vesz talán, akinél anyagilag ez ne férne bele.
Szerintetek ezek fényében érdemes várni 1-2 hónapot, -nem S.O.S. a vásárlás- vagy jobban teszem, ha most van szimpatikus példány, akkor évjárattól függetlenül megveszem, amíg egyáltalán van 5 misi alatt FN2?

4.
Illetve van -nem közvetlenül- ismerős, aki foglalkozik autók behozatalával, ahogy néztem mobile.de-n 11-13k € között kapnék CW-t, de itt meg az előélet rizikóján kívül ha jól tudom az is probléma, hogy a magyar regisztrációs folyamat lehet év végéig meg se lenne, addig meg azért jó lenne megvenni az autót.
Használhatom addig is itthon ideiglenes rendszámmal az autót, ha emellett az opció mellett döntök, míg nem kerül honosításra, van erre mód?

[ Szerkesztve ]

"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.