Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mi történik egy netes csalás után?
- Hiányzik a gamer érzés
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rp526
aktív tag
Sziasztok! 1998 Civic 1.4 iS, hengertalp fölött kb 25e km van benne.
A jelenség ilyen taknyos, hidegebb időben jön elő általában és ritka használatnál (1-1,5 hétig semmi indítás). Megvan az autó pár éve és néha csinálja, hogy beindul kicsit nehezebben, megyek vele rövid szakaszon épphogy bemelegszik, 1-2 km. Leállítom, bemegyek boltba, akárhová.. kijövök indítanám és nem indul. Indítózom, tekertetem, néha egy hatalmas durranás.. berobban az üzemanyag a kipufogóban, semmi. Ezeknek sűrűn tolás a vége. Kb első gurításnál beindul, de csak három henger. Túráztatom magasabb fordulaton, bőg, puffog.. majd elkapja a negyedik henger is és megint semmi baja. 1-2 éve kb kicseréltem a négy gyertyát.. nem is jelentkezett a probléma. Most újra. A gyertya ennyi idő alatt nem fekszik meg gondolom.
Valaki járt így, vagy hasonló? Első körben inkább kérdezősködök, mielőtt bármelyik szerelő mindent is kicserél a gyújtással kapcsolatban az én számlámra.
Köszi előre is! -
Rp526
aktív tag
Rápróbálok, köszi.
Más. Honda Jazz 1.2, 2006, 110e km.
Nézegetem az olajokat. Mi a különbség a motul eco-clean, x-clean, eco-lite, eco-nergy... stb olajok közt, mert találtam átfedést. Melyik ajánlott a Jazz-be? 5W30 volt benne eddig tulaj szerint, megpróbálnék egy 0W20-30-at első körben. Minőségi sorrend van a felsorolt nevek közt? -
domojko
senior tag
Üdv!
MK 8 Civic Type R 2.0 201 LE szívó benzin vagy ezen már van turbó?
Szintén láncos vezérlés mint az 1.8 140 LE?A Type R-nek milyen betegségei szoktak lenni a standard ufo betegségeken kívül?
Mennyire megbízható motor ez?
Hajtáslánc mennyire jó konstrukció, váltó bírja a terhelést? StbEsetleges vásárlás esetén mire figyeljek?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz domojko #70358 üzenetére
szívó
láncosnagyon megbízható, betegsége a hanyag / hülyegyerek tulajokban kimerül rendes olajjal, nem idióta módon használva nagyon tartós
"Esetleges vásárlás esetén mire figyeljek?"
arra, hogy a piac felső harmadából vásárolj és hozzáértő szakemberrel vizsgáltasd át vásárlás elött
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Mondtam, hogy azzal ne foglalkozz.
Két külön termékcsalád valamennyire eltérő specifikációkkal, de a Jazz-nek nincs semmi extra követelménye, bármelyik jó bele. Az API SJ teljesítményszintet manapság már a repceolaj is megugorja.
......................................................Amúgy épp az imént rendeltem meg én is a saját Jazzemhez az olajat, a bejáratott Shellem most nincs a kedvenc bótomban, úgyhogy Motul Eco-lite 0W20 lett. Az Eco-nergy valamivel drágább lett volna. Szűrőt meg majd veszek a Bárdiban, a gyári egészen véletlenül ott jön ki a legolcsóbban (10% kedvezményem van), és még a szállítást is megspórolom. A légszűrő meg mosható K&N ugyebár.
[ Szerkesztve ]
-
sherlock82
senior tag
Sziasztok.
2007 ufo civic- nèl azt vettem èszre hogy nagyon gyengèn spriccelni az ablak mosót.
A tèl közeledtèvel ez mondjuk annyira nem baràti.
Hol tudom megâllapitani hogy a motorja romlott el vagy ablakmoso folyadèk tartàly ereszt valahol?
Vagy ez lehetsèges egyàltalàn...?Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
NoLF
veterán
válasz sherlock82 #70362 üzenetére
ecettel-tűvel nekiestél már a fúvókáknak?
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sherlock82 #70362 üzenetére
Lehet a vezetekben van dugulas, azt is nezd at.
#nincsbennetarcsi
-
D55
aktív tag
Sziasztok, most cseréltem termosztátot a 7gen Civic-emben (ES5/D16W7). A hűtővízet ugye előtte leengedtem, hogy ne folyjon ki a termosztátház szétszedésénél a fele. Visszatöltöttem hidegen amennyi ment a hűtőbe, majd járó motornál, de még termosztát nyitás előtt (bár úgy láttam van egy kis 1-2 mm-es állandó áteresztő lyuk rajta, talán pont a gyors légtelenítés érdekében?), 30-40 fokos vízhőfok körül tudtam egy keveset rátölteni. Kb. vissza is ment az a mennyiség, ami lejött ha jól láttam (a leeresztés és átszűrés közbeni veszteségek miatt ugye egy kis desztvízzel tettem hozzá).
Utána viszont már nem mertem a hűtő sapkáját nyitvahagyni, mert hiába írja a gyári javítási kézikönyv, hogy úgy kell légteleníteni, korábban egyszer próbáltam már (akkor az alapjárati motornál bontottam csak meg a rendszert) és úgy elkezdte kitolni a vizet egy idő után, mint egy szökőkút (na azért nem úgy, mint amikor hengerfejes egy motor és belesürít / robban a víztérbe, de azért bugyogott kifelé rendesen).
Természetesen a fűtést is megjárattam aztán, meg mentem az autóval, hibátlannak tűnik minden eddig és még ránézek majd a hűtőre, hogy meddig van, ha jól lehűlt.
A kérdésem az lenne, hogy tapasztalataitok szerint van -e annyi önlégtelenítő képessége a rendszernek, hogy a kiegyenlítőtartály felé megoldja magának és nyugodt lehetek ha párszor még ránézek és rátöltök ha kell (a hűtőnél és a kigyenlítőnél is, ahol épp hiányzik), vagy azért egy ekkora megbontás után mindenképp még kéne inkább nyitott sapkával jó forrón járatni és bugyogtatni, ahogyan a gyártó írja?
Illetve gondolkozom még a fagyálló cseréjén is egy, a mainál nyugodtabb és kevésbé esős hétvégén, ez ügyben kérdezném még, hogy mehet bele a manapság elterjedt és sokak által gondolkodás nélkül használt rózsaszín G12/G13, vagy van olyan speciális jellemzője a hűtőrendszernek, ami miatt csak a gyári türkízkék Honda Type II vagy ezzel azonos összetételű a megfelelő (ez van benne jelenleg)?
[ Szerkesztve ]
-
Batib
őstag
Hali!
Civic 9 gen, 5 ajtós.
Eléggé gyengén világít a tolatólámpám. (esetleg én látok rosszul )
Van valami ajánlott , esetleg ledes helyette? T10-es kell bele?
Mennyire nehézkes cserélni?Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #70369 üzenetére
De, Mosonmagyaróváron biztosan. Én a komplett, gyári, LED-es, de japán belpiacos hátsó lámpáimat sem mertem bent hagyni, inkább visszacseréltem az eredeti, halogén izzós lámpatestekre.
De alapvetően csak a fényszóróizzók és az indexek maradtak hagyományosak, minden más LED nálam.
[ Szerkesztve ]
-
Rp526
aktív tag
válasz tboldi #70360 üzenetére
Sajnos engem megszívatott most, hogy nem mértem meg a levegőszűrőt. Az autó nem nálam van, motorkód után rendeltem és kaptam vmi hosszúkás légszűrőt a 2006-os L12A1 motorkódú Jazz-hez..
Most nézegetem az oldalakat és sok oldalon ezt a hosszút hozza, nem is értem. Gondolom vmi régebbi modell, vagy passz.Amennyiben vki Debrecenben lakik és jó neki, karácsonyi ajándéknak odaadom.
[ Szerkesztve ]
-
Rp526
aktív tag
Belenéztem a motortérbe és a gyújtáselosztó tengelyén lévő tömítés természetesen elfosta magát és tiszta olaj minden. Cserés. Nem tudom ez okozhat e ilyen problémát. Tényleg csak ilyen párás időben nem indul évente 1-2x. Sajnos a gyújtáselosztóm nagyon ritkának tűnik. D14A4 motorkódom van és JHMEJ alvázszámom. A neten (ahogy az én donor autómon is.. ) minden 1998 körüli civicen ez a trafó van kb.
Nah de nem így az enyémen.. Amin ez a kis rövid fedeles:
Nem is értem miért raktak ilyen két felfogatásost rá, mikor fent a kis csonk megvan a harmadik csavarnak is. Gondoltam lecserélem az egészet.. de a csatlakozó is teljesen más. Az egyikben eleve 7 kábel van, míg a másikban 8.
Ehhez még az is hozzájön, hogy a trafófedél tömítése rosszul lett vki által visszarakva és nem tömít rendesen.. így bejuthat a pára is.
Első körben kicserélem az O gyűrűt, aztán valahonnan tömítést kellene szereznem.. de azt szerintem nagyrészt csak a fedéllel árulják. -
sherlock82
senior tag
Ablakmosó tartályügyében arra jutottam ha feltöltöttem aztán 10 perc múlva látom hogy alul a kerék mellett folyik ki belőle a beletöltött folyadék, szóval ki kell cserélni nincs mese. Elkell vinnem szervízbe.
Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
D55
aktív tag
Szia, nekem eddig az nagyon bevált, hogy a honda-europe.epc-data.com-on kikerestem azt a kivitelt ami biztosan az enyém, majd a robbantott ábrákról ami épp kellett (OEM számot és az alapján akár már utángyártott alkatrészt is). Volt olyan eset is, amikor pl. webshopok ez alapján egy alkatrészt tévesen 5 és 6gen Civichez írtak, de bátor voltam és azt rendeltem és a végén passzolt is hibátlanul.
-
qssoi
csendes tag
Sziasztok,
Akadt egy problémám(9g 2.2).
Az ünnepek alatt megadta magát a jh kerékben a szelep, persze autópályán. Dunaújvárosba ki kellett térnem szelepcserére. Utána inicializáltam. Oda és vissza még mentem vele vagy 300km-t, semmi probléma. Hazaértem gond nélkül, majd már a rakparton felvillantak sorba a lámpáim, keréknyomás, ABS, EPS, VSA azóta is folyamatosan világítanak. Merre induljak vele?[ Szerkesztve ]
-
tonyi
tag
Nem a szelepben van a nyomásérzékelő. A kerékforgásból számolja.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
Dan-szan
senior tag
Üdv.
Az indexem (bal oldali) nagyon gyorsan kattog.
Mire készüljek, égő/biztosíték csere?
Nemrégiben már csinált ilyet, de ahogy jött úgy el is múlt. A mostani makacsabbnak tűnik.Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
qssoi
csendes tag
Ok, köszi srácok!
-
qssoi
csendes tag
Egyébként használható így a kocsi?
Mert este már dolgoznék. -
buca84
őstag
Jazz 2009-esbe milyen üzemanyagszűrő való?
Az alábbi szűrőket jókat néztem?
Klíma: Mann Filter CU21003
Levegő: Mann Filter C18004Köszi!
-
-
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Anyukám előző év közepén rendelt meg egy Honda HR-V - E:HEV-et ami december elején jött meg. Néhány hete az autó nem indult el, mintha lemerült volna az akksi. Kihívta a honda assistance-t, aki bebikázta a kocsit, azóta rendben van. Tegnap bevitte az egyik szervizbe diagnosztikára, és ott mondták neki, hogy azért merült le az akksi, mert nem használta az autót (3 napig), és hogy ezt folyamatosan mozgatni kell. Ti hallottatok már ilyet? Hogy lehet az, hogy egy autót folyamatosan mozgatni kell, különben lemerül? Szerintem ez abszurd, magyarul mondva nem lehet akár repülővel elutazni valahova a kocsit a reptéren hagyva, mert mire visszaérek lemerül?
Köszi a válaszokat!
-
Zsombe
senior tag
válasz Anthony001 #70398 üzenetére
Szia!
Édesanyám ugyanígy járt nyáron, szintén új HR-V. A "poén" az egészben, hogy az övé a szalonban, átvételkor derült ki, hogy le van merülve az akksija , így el sem tudott vele indulni.
Két javaslat: ha van otthon töltőtök, akkor egész éjszakára töltsétek fel (gyárilag nem töltik fel teljesen az akkumulátort, ez valami új hülyeség, spórolás), valamint a csomagtartó láblóbálás érzékelőt ha nincs rá szükség kapcsoljátok ki, mert az álltában is tudja meríteni az akkumulátort.Egyébként nyugodtan, akár egy hétre is le lehet tenni az autót, nem fog lemerülni. Hosszabb időt csak azért nem írok, mert az E:HEV hibrid akksinak nem tesz jót a 1+ hét állás.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
D55
aktív tag
Szép, ha már egy Hondánál ekkora bajok vannak a mifelénk teljesen elborult mód kötelező túlelektronikázás/elektromosítás miatt, akkor vajon milyen lehet most pl. egy új francia csoda?
És akkor megy közben a jajveszékelés, hogy úristen már megint nőtt az autók átlagéletkora, hát mi lesz itt? Látszik egyesek még nem értik ezt. Nagyon nem értik. Az lesz, hogy 5 év múlva, ha így folytatjuk, akkor egy megkímélt 20 éves autó lesz 20 millió, miközben az 1 éve a szalonban álló új autókért már nem is te fizetsz majd, hanem még te kapsz pénzt is mellé ha végre ajándékba elviszed, csak hogy ne foglalja tovább ott az értékes helyet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest