Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22475) mauimagic


mauimagic
aktív tag

Sziasztok!

B-teltől vettem egy Ulefone 6E-t közel egy éve. A telefon IP68/IPK69-es védelemmel ellátott, ütésállónak hírdették.

A vicc, hogy vigyáztam is rá, zsebben hortam, mégis betört a kamera védőplexi. Volt még pár idegesítő hibája, úgyhogy mindent leírtam és beküldtem a telefont szervízre.

A B-tel az átvételtől számított 4. héten jelezte vissza, hogy nem garanciális, mivel sérült a plexi (persze ezt 4 hete, az átvétel előtt is tudták) és, kérek e javítást. Mondtam, hogy nem, küldjék vissza a telót és a szervíz munkalapot...

A terv, hogy elviszem egy független szervízbe bevizsgáltatni, majd utána Fogyasztóvédelem.

A kérdés, hogy hogyan tudom bizonyítani, hogy a készüléket ütésállónak hírdették, merthogy már kifutott modell, nincs készleten a B-telnél?
A régi tesztek, cikkek bizonyító erejűek?

Vicces társaság a B-tel egyébként, senkinek sem ajánlom, csak akkor hajlandóak válaszolni emailre, ha fenyegetőzöl, telefonon elérhetetlenek. Elsősorban a hozzáállásuk miatt fogom megkeresni a fogyasztóvédelmet, a telóról meg a gariról már letettem, max tartaléknak megcsináltatom...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.