Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22435) , válasza asdf_ (#22434) üzenetére


,
addikt

Nem mérce, nem hivatkozási alap, viszont szolgáltatóktól vásárolt telefonoknál is így volt annak idején. Hogy jelenleg mi a helyzet náluk, nem tudom, utoljára amit vettem telefont a tavalyi évben, ahhoz semmiféle garanciapapírt nem kaptam sem nyomtatott, sem digitális formátumban, szóval hogy minek kellett volna rajta szerepelnie, azt nem tudom. Amit találtam a Telekom oldalán, az az, hogy ha egy telefonra 1+1 év jótállást adnak, az csak a készülékre vonatkozik, a tartozékokra nem, azokra csak a kötelező 1 év vonatkozik:
"Amennyiben a gyártó kiegészítő jótállást is vállal, úgy azt a készülék, termék vásárlását követő 12 hónap után további 12 hónapos időtartamra vállalja. Ennek időtartama alatt a készülék (és tartozékainak) jótállási ideje nem hosszabbodik meg a javítás idejével, illetve nem indul újra, függetlenül a javítás módjától. A készülék tartozékaira, alkatrészeire pedig nem terjed ki a kiegészítő jótállás."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.