Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21599) Sz_Imre válasza Sz_Imre (#21577) üzenetére


Sz_Imre
senior tag

Megoldódott az ügy, hétfőn felhívtam őket és 2.-ra megértették hogy vidéki vagyok és online rendelés volt, ekkor mondták hogy ajánlva küldjük el a készülékcserére jogosító nyilatkozatot, amit megtettünk. Majd másnap hívtak, hogy megkapták és milyen termék legyen, de megbeszéltem velük hogy inkább kérném a vételár utalják vissza, ezután elküldtem a számlaszámot és a termék garancia azonosító számokat. Azután megint felhívtak és mondták hogy megkapták és hamarosan átutalják a vételárat. Szóval így korrektek voltak. Bár nem tudom, hogy mikor először hívtam őket miért nem mondta, hogy postázzuk el a dokumentumokat... A lényeg hogy megoldódott. :C
Azért az Electrolux ERF4113AOW hűtőszekrény-ben kicsit csalódtam, másfél évet bírt ki..

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.