Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21550) A_ScHuLcZ


A_ScHuLcZ
addikt

Nem akartam ekkora vitát generálni a kérdésemmel. :)

Köszönöm a tanácsokat, tegnap írtam a boltnak, és mivel sablon választ kaptam vissza, inkább bevittem a mai napon. Bevették, de csak feltételes garanciára, mert 1-2 ponton le volt kopva a diszk oldalán a fekete festék, illetve a sata csatlakozó felett a műanyag részen volt egy kis karc. A szervízes elmondása szerint ezekre nagyon harap a WD, tehát könnyen elképzelhető, hogy elhajtják őket, majd utána ők is engem azzal az indokkal, hogy nem garanciából fakadó meghibásodásról van szó.

A diszk sosem esett le, vagy ütődött oda semmihez, rendeltetésszerű használatból fakadó kopások voltak az oldalán, ezért elég érdekesnek tartom ezt a hozzáállást a gyártó/bolt részéről. Ezek szerint elképzelhető, hogy a többi WD Red lemezemre sincs már garancia, mert a karbantartások/tisztítás miatt életük során már azokat is szereltem ki/be 2-3 alkalommal (vagy kevesebbszer), ennyi "sérülés" feltehetően már azokon is keletkezett. :F

Szóval nem tudom, hogy mi lesz a vége, a szervizes elmondása szerint feltételes garancia esetén több hét, vagy akár több hónap is lehet az átfutási idő.

[ Szerkesztve ]

"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.