Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20935) Winzsolt


Winzsolt
aktív tag

Sziasztok!

• Termék gyártója és mivolta: ASUS RX580 videokártya
• Vásárlásának helye, időpontja: laptopszalon, Pécs. 2018 január
• Eladási ára: 95900ft
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e: Magánszemély
• Hiba jellege: nem ad képet
• Ha leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt: Ezen a héten kapták meg, de mégsem.
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele: nem tudom
• Ha használtan vetted, akkor azt is jelezd: használtan vettem

Valakinek van tapasztalata a Laptopszalon Pécsi üzletével?
kb 1 hónapja beszéltem velük telefonon, akkor még felvették, és azt mondták, hogy a küldjem el a hibás videokártyát a címükre. Első alkalommal nem vették át, vissza jött a csomag. Most másodikra sikerült átvenni, de minek?!
Felhívott valaki, hogy hiába ő van a címen, ő nem a laptopszalon kft mert egy másik cég felvásárolta és ő ezzel nem tud foglalkozni. :U
Még pár hónapja írtam az ASUS-nak ők azt mondták, hogy a kereskedelmi láncon keresztül tudom garanciáztatni, tehát ahol vásárolva lett.
Na most ha nincs meg a kereskedelmi lánc ;] akkor mi a teendő?
Köszi!
Kicsit a Mistral Computer-re emlékeztet ez a helyzet. :K

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.