Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20750) MaxxDamage válasza Jakab66[hun] (#20749) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Eleve ha bontott volt (mint írtad) eleve megnézem (még a boltban) és úgy hozom el, hogy bizonyosan az van benne amit venni akarok, vagy aminek lennie kell benne.
Sokat nem tehetsz, ez jó tanuló pénz volt a részedről. :U
Bolt is hibázott és te is, mert bontott dobozba bele kell nézni mi is van benne. TV-t is vennél így? (raktárból kihoznak egy dobozt, amibe 200k-val olcsóbb TV van, te meg a "drágább" TV" árát fizetnéd?) A helyzet végeredményben ugyanaz volna.
Max. eladod és teszel hozzá azt veszel egy olyat amilyen kell a TV-hez (bontatlant)
Én LG TV-m is Magic Remote-s és én is Euronics -ban vettem (bontatlant, újat, 2 év garival.)

Én 1x egy PC-s Videokártyával jártam hasonlóképp, csak azt úgy küldték le nagykertől (ott a dobozt kibontották, megcsodálták a VGA-t és nem abba a dobozba került vissza...) de ingyen küldtek le egy új/másik VGA-t és rendezték.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.