- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
Ezt te komolyan gondolod, hogy az időmérő a mérvadó?
Szerinted ugye Lauda egy senki volt mert a mezőny legjobb autójával rendszeresen a mezőny közepéből rajtolt? Igaz hogy ez amiatt volt, mert a versenyre lőtte be a verdát, és aztán körbe is autózta a mezőnyt - az élről induló Prosttal együtt - ahogy illik. No ilyesmi szitukban maszat igazán bizonyította, hogy csak egy túltámogatott középszerű pilóta.
Aztán Senna indult rendre Prost elől, mégis Prost volt a nagyobb pontkombájn, és úgy tudott világbajnok lenni, hogy közben Senna volt a csókos a csapatnál.
Szóval ennyit a kiindul előbbről - mert már nem óhajtok további példákat sorolni, René Arnoux-ra hivatkozni.Lovagoljunk Rajkó vb címén. Lepattanó volt, Massa is segített, de megvolt. És tegyük hozzá, hogy anno a vörös báróval szemben az autó megbízhatatlansága miatt bukott vb.-t.
Massának is segített Rajkó, meg a versenybírók is, valahogy mégis lecsúszott róla. Talán nem fért bele néhány fizetős japán kezdőket megszégyenítő alakítás. Pedig szerintem azt a lepattanót szerintem elődje - Barika bevarta volna.
És a ferrariba is erősen korrupciógyanús módon jutott, nem pedig mert nagyott alakitott.
A keményvonalas Kimi fanok? Ismersz te olyat? Mert én amelyiket ismerem, az már inkább pecázni megy a futamdélután, hogy ne lássa Kimi tunyáskodását. Mert egy dinamitujjú körbeautózósból egy tunya körözgetős lett. Bár ha összevetem a 80-as évekkel, az egész lassan olyan, mintha a verseny helyett benyugtatózott hülyegyerekek ringlispirezését közvetítenék.Hja és Rajkó nem még, haem már nem meggyöző.
-
JColee
őstag
-
Sanya595
senior tag
Pl Kimi 2005 vb-je is csak a meki megbizhatatlanságán múlt.
Alonso lett a vb végül.2003-ban meg aszem a Mesterrel szemben maradt alúl és ott sem sokon múlt.
Rengetegszer a kocsin mult csak a gyözelem. -
madstunt
addikt
Azon gondolkodtam nemrég hogy szerintem egyszer nari is lehetett volna vb a képességei alapján jóval korábban...,az egy dolog hogy esetleg most mit teljesít mert mostmár az utolsó negyedében van pályafutásának,de annak idején pl a stewarttal igencsak odamutatott időnként emlékeim szerint.Mindez onnan indult tegnap hogy anno Senna Barit a utódjának és hatalmas tehetségnek hívta többször is.A következő brazil világbajnoknak...
-
wildrain
addikt
Hát nemtom, eddig nekem sose az jött le, hogy szerinted egy szinten lennének, hanem az, hogy Massa jobb, Kimit meg ezerrel fikáztad, meg "téged nem győzött meg". Végülis van egy vb címe, amit nem osztogatnak csak úgy, de téged még ez sem győzött meg még annyira se, hogy egy szinten kezeld őket.
És igen, abból a bizonyos hsz-edből, amit arról írtál, hogy mi számít, és mi nem, az jött le, hogy csak azt nézed, ami Massának kedvez. Ez a kettős mérce.Massa meg rendre jól teljesít a balos pályákon, meg egyes nembalosokon is. Én így látom a török teljesítményét:
- 2006-ban Schumacher valamivel gyorsabb volt nála, csak a SC bekavart a taktikának, ami miatt Alonso mögé került
- 2007-ben szintén nem a gyorsaságának köszönhette a győzelmet, hanem Kimi elcseszett időmérőjének, amiből a jobb taktikája miatt csak győztesen jöhetett ki (mármint Felipe)
- 2008-ban meg annyira volt csak gyors Massa, hogy Hamilton a tök előnytelen háromkiállásos taktikájával is 3.7 mp-cel mögötte futott be.
Egyikben sem érzem a lehengerlő erőt. Hibátlan teljesítmény, de én nem mondanám, hogy verhetetlen lenne azon a pályán, mert az a pálya balos.Nem tudni, hogy mi lett volna Brazíliában 2006-ban, ha Schumacher az élbolyban tud versenyezni, mert valószínűleg ott is beleszólt volna a csapatsorrend, de azt hiszem, hogy azzal a Ferrarival ciki lett volna nem nyerni, amivel Schumacher körbeautózta a mezőnyt. A csapatsorrend beleszólt 2007-ben, a 2008-as győzelme viszont nagyon szép volt, azt gondolom, hogy eléggé elspórolta a verseny nagy részét.
Szingapúrban az első etapig úgy nézett ki, hogy Kimi bőven tudja tartani a lépést (csak az elején kellett egy kis idő, amíg a szemcsésedés elmúlt, és utána rohamléptékben zárkózott fel, aztán jött a SC).
Annyi biztos, hogy jól ment ezeken a versenyeken, de jól szokott menni Bahrainben is, ami nem balos, meg jól ment még sok-sok versenyen. Sőt, egyes futamokon lehengerlően, mint pl. a tavalyi Magyar nagydíjon.
Én csak azt mondom, hogy ezeken a balos pályákon a jó szereplése nem a balosságnak köszönhető, és a nyilatkozatában ő sem ezt mondta, csupán a statisztikákból következtetett, és hozzátette, hogy talán azért van így, mert ő jobban veszi a balkanyarokat. Én mondjuk ezt megmosolyogtam, de valószínűleg mindenki másképp gondolkodik erről. -
SzalaiG
addikt
Remélem meg is nyeri!!!
-
greenmukk
tag
Valaki legyenszíves összefoglalni pár mondatban az időmérőt mert lemaradtam róla
köszönöm
-
Motion_Blur
félisten
Tipp:
1. Button
2. Vettel
3. Webber -
Csabee.
nagyúr
válasz
!Overdose! #43984 üzenetére
hát a Massa elmúlt 3év sikerére, hátha megint találnak valamit holnapig.. sosem lehet tudni! én csak örülnék ha dobogón látnám őket! Illetve massa is megvan tankolva meg raikönnen is 1-2 körrel tovább mint vettel ha jól nézem, meg hát csak hoz valamit a Kers.
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
Motion_Blur #43977 üzenetére
Az a Renault Alonso alatt nem jól muzsikál, ebből is kiderül.
Buttonék megint kitaláltak valamit, taktikásan, de meg fogják verni Vettelt holnap. Nagyon szépen ment Vettel, tényleg elismerésre méltó tehetség, de Button is, na meg az autók is. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
madstunt #43966 üzenetére
Igazából rengeteg pontja elment műszaki hibával és büntetésekkel, több mint bármelyik másik pilótának. Nem egyszer kellett feladnia versenyt az első helyek egyikén. Simán 600 pont körül kellene lennie.
Az üzemanyag-mennyiségeknél nem szabad kifelejteni, hogy a renyo valószínűleg kevesebb benyával is beéri, így a Redbull-okhoz és Alonsohoz simán hozzá lehet adni 1kör-t.
-
aesir
veterán
válasz
wildrain #43973 üzenetére
Kérlek, ha mindenáron rám akarod sütni ezt a kettős mérce dolgot, tedd.
Mellesleg a kiindulási pontom az volt, hogy Massa egyáltalán nem rosszabb versenyző mint Raikkonen, meg is kifogásoltam még korábban azt hogy miért is egyértelmű az elvakult Raikkonen-fanok számára a csapatsorrend a Ferrarin belül már az első pillanattól, hiszen Massa van annyira jó, ha nem jobb versenyző mint Raikkonen.
Ebben persze simán belelátni a kettős mérce dolgot, dehát ha bele akarjuk, mindenbe bele lehet látni. Megítélés kérdése, ergo nemnagyon érdekel.
Mindemellett tavaly nem kicsit lettem leugatva mikor leírtam hogy Massa rendre jól teljesít a balos pályákon, aztán valahogy mégis belekerült ez a köztudatba. Most, hogy már Massa is lenyilatkozta ezt, meg már evidens is. Egyszóval lehet hogy egy év múlva már ez is másképp látszik..., nekem van időm.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #43977 üzenetére
Erősorrend az üzemanyagkorrigált idők alapján:
BUT
VET
WEB
BAR
RAI
TRU
MAS
ROS
KUB
ALOEgyébként Button és Vettel között nagy csata várható. Ha Vettel a rajt után is az élen marad, ki kell autóznia két kör előnyt Button előtt. De szerintem nem fog neki menni.
-
Ijk
nagyúr
Szvsz ha holnap Button nem hibázik, ill. nem lesz műszaki gondja, megint húzhat egy strigulát. Ezután már csak matematikailag bukhatja el a vb-t.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43975 üzenetére
Kimi nehezebb autóval verte Massa-t
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #43975 üzenetére
Button megint nagyot ment!
-
vagamo
őstag
Valaki tudna egy letöltő linket küldeni az időmérőről?
Köszönöm.
vagamo -
wildrain
addikt
Sokkal kevesebb a külső befolyásoló tényező mint egy versenyen.
Igen, ez biztos, hogy így van, de két olyan egymáshoz teljesítményben nagyon közel levő versenyzőnél, mint Kimi és Massa, az a két környi üzemanyagmennyiség is jól be tudja állítani a sorrendet. És 2007-ben pont így volt, alig volt egy-két olyan verseny, amikor Kiminél volt a kevesebb benzin.
Massa jobb időmérőn, amire egy indok lehet az üzemanyagmennyiség, amit az előbb említettem, de szerintem lehet szimplán olyan, mint Trulli, azzal a különbséggel, hogy nincs akkora különbség az időmérős és a versenytempó között.A versenyeredménybe már vastagon belejátszik a csapatsorrend is, míg az időmérőben ez nem annyira érdekes.
A múltkor megtárgyaltuk, hogy csapatsorrend akkor állt be, amikor Massának már nem volt esélye a végső győzelemre, konkrétan 4 versennyel a vége előtt. Az a hathatós segítség Massától, mint csapattárstól elvárható volt, ő is megkapta egy évvel később ugyanezt a segítséget, más kérdés, hogy ez akkor rajta nem segített, csak pontegyenlőséget szült, de anélkül még tisztábban nyert volna Hamilton.Nem értem, hogy Kimit miért dimenzionálják túl, de azt sem, hogy te miért nem tudod Massával egy szintre helyezni, amikor jól látszik, hogy ott a helye. Vagyis valójában értem: a kettős mércéd miatt nem megy.
-
Ijk
nagyúr
Nézd, én nem állítom, hogy Kimi mérföldekkel jobb versenyző Massánál. Nagyon jól tudom, mindkettejük vb-je milyen tényezőkön állt vagy bukott, kizárólag azért írtam be a vb összehasonlítást, mert körülbelül annyi köze van a versenyző teljesítményéhez, mint az időmérő szereplésnek. Te hoztad elő a statisztikát én csak belementem ebbe a kis játékba.
Én elismerem, hogy Massa van olyan jó versenyző, mint Raikkönen, sőt sokszor jobban is teljesített. Csak mostanában néhány hozzászólásban felütött, hogy Massa mennyivel jobb versenyző, és Kiminek már nincs is helye a Ferrarinál. Kizárólag emiatt írtam az első hozzászólást. -
Csabee.
nagyúr
lehet már tudni hogy ki mennyire van megtankolva?
-
puttputt
őstag
Valóban nem kell annyira fikázni..., de itt nem is első sorban Alonsoról van szó. A Renault most egy él-középkategóriás autó, amivel azért Alonso egész tisztességes eredményekre-helyekre-produkciókra képes. Nem összehasonlítás kapcsán, hanem amit mutat az autóval. Már önmagában az, hogy képes a pályán tartani az autót...
-
madstunt
addikt
válasz
grabber #43953 üzenetére
Utánna valahogy nem tudott hozni semmilyen komoly teljesítményt.Én arra gyanakszom hogy a hátsérülése nem gyógyúlt meg teljesen...
Ehezz a rai-maszatka mizériába még nem pofátlankodtam bele de egy végső megjegyzés:
Rai9 nem csak abban vezet massa elött h mennyi VB-t nyert meg hanem pl Massa pályafutása során 306 pontot szerzett míg Rai 540-et,mondani lehet hogy Rai jobb autóban ült de erre azt tudom mondani hogy Massáért valahogy nekm kapkodtak úgy mint Raikonnen ért és ez mutat valamit mert mégiscsak a csapatok látják jobban mint mi hogy ki tehetséges jobban. -
aesir
veterán
válasz
wildrain #43962 üzenetére
Röhej, nem röhej, szerintem (nem vagyok egyedül ezzel a véleményemmel egyébként), többet megmutat egy pilóta sebességéből az időmérős eredmény. Sokkal kevesebb a külső befolyásoló tényező mint egy versenyen. Természetesen ennek megvan az a hátránya hogy valaki csak egy körön gyors de versenyben nem annyira mint pl Trulli, de sem Massa sem Raikkonen nem ilyen, ez tehát irreleváns. A versenyeredménybe már vastagon belejátszik a csapatsorrend is, míg az időmérőben ez nem annyira érdekes. Tehát a pilóta gyorsaságára nézve ez nem annyira mérvadó. Nem mellékesen az időközben jóbaráttá lett Uwe Alzen szerint ezt általában így mérik egymás között a pilóták is.
Teszem hozzá, tudom hogy ilyenkor a Raikkonen-fanokban felhorgad az ütő, de a tényen nem változtat hogy sokszor alábecsült "maszat" többször veri el a "világbajnokot" mint az őt.
Lehet még lovagolni Raikkonen VB-címén, de azt ne hagyjuk figyelmen kívül hogy az az év Alonsoról és Hamiltonról szólt. És azt se, hogy Raikkonen elég hathatós támogatást kapott Massatól a VB-címhez. Részemről befejeztem ezt az egészet, nekem Raikkonen még mindig nem annyira meggyőző, mint amennyire a fanok túldimenzionálják.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #43963 üzenetére
Kovalainen: Úgy tűnik, a többiek számára egyre javul a tapadás a hétvége folyamán, és jobban tudják használni az opciós (lágy) gumikat, míg mi kénytelenek vagyunk az elsődleges (kemény) keveréknél maradni, ezért romlik a teljesítményünk.
Tehát javuló tapadás -> romló teljesítmény. Ez nem pont az ellentéte annak, amit Lewis mondott? Vagy ismét jól fordítottak...
-
Motion_Blur
félisten
Lewis Hamilton (16): "Úgy tűnik, az autónk a többiekéhez képest egyre lassabb lesz, ahogy romlik a pálya tapadása. Ma keményen nyomtam a gázt, de egyszerűen hiányzott a tapadás. Gondoskodnunk kell róla, hogy a következő versenyeken nem változtatunk túl sokat az autónkon: mindenre időt kell hagynunk, és orvosolnunk kell az autónkkal kapcsolatos problémákat. A csapat éppolyan eltökélt és motivált, mint valaha. Ez nyilvánvalóan kihívásokkal teli év lesz számunkra, de kétségkívül talpra fogunk állni."
Kihívásokkal teli év.. hmm.. milyen szépen fejezte ki magát
-
wildrain
addikt
Se Massa, se Raikkönen ott sem voltak, csak a csapatok csinálták ezeket a dolgokat?
Meg az egy kicsit röhej, hogy szerinted az időmérős eredmények jelentenek valamit, de a futamok végeredményei azok nem (mert ugye azokból lettek a pontszámok, abból meg a vb győzelem).
Jó kis kettős mérce...
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #43956 üzenetére
Mivel Piquet még eddig egyszer sem versenyzett jó F1 autóval, ezt így egy kicsit merész kijelenteni. Átlagban kb fél mp-el szokott lemaradni Alonsotól (ezzel kb a mezőny minimum fele így lenn Alonsoval azonos kocsiban), szóval egyáltalán nem érdemel olyan mértékű Czollner-fikázást, mint amit mindig megkap.
-
hunnylander
őstag
válasz
ronaldo #43954 üzenetére
Futamon inkább, mert Heikki soha sem volt béna kvalin, tavaly sem és idén is csak 4:3 Lewisnak időmérőn. Ez nem Alonso vs. Piquet szitu.
Heikkinek a versenytempója szokott gyenge lenni (de az se mindig, csak a kelleténél többször), de amúgy ő simán egy olyan átlagversenyző, akinek van helye az F1-ben és jobb, mint egy Piquet vagy Nakajima.
-
Ijk
nagyúr
Kimi megint Massa előtt jött be. Remélem a múltkori Kimi fikázók lassan visszavesznek egy kicsit
-
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #43951 üzenetére
Szerintem ez csak azért érdekes, mert itt a fórumon is úgy volt beállítva a mclaren két pilótája, hogy különböző dimenziókban vannak. Ehhez képest meg...
-
hunnylander
őstag
válasz
Misi 007 #43948 üzenetére
Lewis 4 századmásodpercre volt a bejutástól (de mire is ment volna vele?).
Kovától meg 1 tizeddel kapott ki, aki a Q2-ben sem tudott jobbat menni ennél.
Lewis amúgy is csúszkálósabbra szokta beállítani az autóját, kevesebb leszorítóerőt rak hátra, minr Kova. Ennyi már több, mint elég 1 tizedhez. Az autó nagyon a KERS-es egyenesekre volt beállítva, merthogy ott még tisztességesen tud teljesíteni, de az aeroigényes kanyarokban meghalt a technika.
Ha megnézed Kova egy szakadékkal maradt el a többiektől, vagyis az autó max. a 14. helyre volt jó, Kova beállításaival. 14. vagy 16., egy kutya, ez a mezőny vége, időben szakadékkal lemaradva a többiektől.
-
D@ni88
addikt
Amikor Bari mente a Q3ban az űt a sok elrontott kört. egyik ferrari jött utánna,és a célegyenes előtti sikánban elvette ugye a gázt, a Ferrari meg gyorson volt mögötte.
Szval lehet hogy egyik ferka előrébb lett volna -
Misi 007
őstag
válasz
7Heads Drago #43947 üzenetére
Nem bírt bemenni a Q2-be...
Holott a másodhegedűs csapattársa simán bement!Barthezz2: Hát énis remélem hogy megtartják ezt a jó szokást!
-
7Heads Drago
veterán
Sajnos én is csak a Q3 láttam. Mi volt Hami-val? Nem megy a szekér vagy kicsúszott?
Vettel már megint spórolt egy szett gumit.
Hajrá Ferrari. -
Hát a két ferrarit előbbre vártam.. kiváncsi leszek a súlyadatokra.
Misi 007: Hát már éppen ideje volt. Remélem így is marad.
-
Holnap kétlem,hogy Ferrarié lenne a dobogó
De mint tudjuk bármi megtörténhet
-
zed1983
őstag
Kíváncsi leszek a súlyadatokra!
Csabee. : Azért egy picit erősen fogalmaztál...a kanyarban sem 3 tized nem olyan sok...ennyivel lehetnek nehezebbek
Gondolom Vettel : 640Kg, a Brawn-ok : 650Kg a Ferrarik pedig olyan 660Kg körül lehetnek -
Misi 007
őstag
Végre 16:9 ezt is megéltük!
-
ronaldo
őstag
Jó meccs lesz a holnapi, az élmezőnyben a Ferrarinál van egyedül kers. Kíváncsi vagyok, ér majd-e valamit, vagy mintha ott se lenne (ahogy kb. eddig volt).
Trullinak meg minden dícséret, nem tudom hogy keveredett oda
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #43934 üzenetére
Hát most nem nagyon villogott a Q1-Q2-ben...
Na, tényleg túlságosan leírtam, a végére megtáltosodott.
Viszont Kimi és Felipe megint szinte ugyanazt a kört futotta, de a hétvégén először Kimi volt gyorsabb egy hajszállal. Talán könnyebb az autó?
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #43932 üzenetére
Egyikük ott lesz, de szerintem az első három helyen Button, Vettel és Trulli osztozik majd. Aztán a 4-re vagy Webber vagy az egyik Ferrari fog beérni.
-
ronaldo
őstag
Messze Vettel mente eddig a legkevesebb kört (11).
Trulli ill. Toyota részéről kíváncsi leszek, mennyire vállalják be a pole-vadászatot, vagy megint tankolnak.
-
Sanya595
senior tag
Rai 1:27:3 P4
-
PazsitZ
addikt
Jön már Webber
(#43924) Csabee.: Valamit nagyon elállíthattak azon a kocsin mert látszott, hogy állandóan ellenkormányozni kellett.
Nagyon nem lesz mindegy ki mennyi benzinnel megy. Első 10 pilóta 5 tizeden belül.
-
Motion_Blur
félisten
Vettel elsőre lilul
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #43918 üzenetére
Sose becsüld le a Brawn-ok benzinmennyiségét!
-
Csabee.
nagyúr
úúú de benéztem ezt az F1-et azt hittem 2kor kezdődik
kik estek ki a Q1-be??
-
madstunt
addikt
Bemék a stúdióba oszt megcsapom őket hogy szájukra vették Fisit
Amúgy meg év elején lenyilatkozta ha nem javul(nak) tavalyhoz képest akkor befejezi ÖNKÉNT(tehát nem VJM fogja kirúgni) -
Motion_Blur
félisten
Vettel 5 körből megcsinálta a Q1-et, a többiek átlag 9-11 kört tettek meg. Pole lesz ebből
-
zed1983
őstag
Na egy tipp a dobogóra...
1. Massa
2. Vettel
3. Kimi -
Gyusz
őstag
Szerintem már mindenki unja a témát, de tényleg ideje lenne Piquet lecserélésének.
-
Ricardo
titán
válasz
Motion_Blur #43908 üzenetére
Hamilton, Pique,Fisichella, Bourde, Buemi,
szerk:
Kova a 14.
A lényeg az hogy megverte Hamit -
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #43908 üzenetére
szemmel láthatóan szenvedett a kocsival hami
visszafejlődött a meki,
massa remélem tud javítani
-
puttputt
őstag
-
ronaldo
őstag
Úgy néz ki, hogy Rosbergé az első szektor, Vettelé a második, Kimié a harmadik.
Érdekes, hogy Kimi a lággyal a második gyors köre végén mente a legjobb szektort. Gondolom lekoptatta a szemcsésedett felületet.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #43908 üzenetére
Hamilton, Piquet, Buemi, Fisi, Bourdais.
Plusz Piquet kavicságy. -
Sanya595
senior tag
válasz
Motion_Blur #43908 üzenetére
Hami kiesett.
Piq
Fis
Bue
Bou -
Motion_Blur
félisten
Kiesők?
Kovakövi meg bejutott? Érdekes..
-
Ricardo
titán
Hamilton jelenleg kieső, , a mostani gyors körén is csúszkál, utolsó lehetőség jön hogy bejusson.
szerk: Kiesett
-
Ricardo
titán
válasz
Motion_Blur #43900 üzenetére
Most mutatták Hamilton papáját
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #43900 üzenetére
Kimi rommá törte a Ferrarit a kivezető körén!
(Csak vicc volt!
)
Nincs kis tévém, és a szemem is tökéletes, de annyira kicsik a nevek a kép bal szélén, hogy meresztgetnem kell a szemem az elolvasásukhoz. Ha valaki nem lát tökéletesen, annak ez már teljesen olvashatatlan lehet, főleg egy átlagos tévén...
-
Sanya595
senior tag
válasz
Motion_Blur #43900 üzenetére
Hát meglepödtem a retek klubon.
Látni lehet mindent.Mod RAI 1.28.6
TrU 1.28.2,Bari feltartotta Massa-t
Vet 1.27.7
Rai 1.27.6
Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- DELL T40 EMC Szerver
- Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz LGA775 Processzor
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Toshiba P300 SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest