- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Bukósisak, az életmentő extra!
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Gurulunk, WAZE?!
- Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Ingyen kellene, de tegnapra
Aktív témák
-
-Mike-
addikt
Barcelonában ez senkinek sem tűnt fel? ))
-
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #43393 üzenetére
Hamilton-nak nehéz versenye volt, de ő maga tette azzá szal ez van.
..ha már mindenképpen oda kellett vágja akkor később is odavághatta volna.
Egész hétvégén lehetett látni hogy Hamilton, és még többen is felváltva futottak...egy repülő kör-egy laza.
Hamilon a laza kört futotta meg (az lett értékelve), és a repülő körében csapta oda...ráért volna azzal még a végső qual-ban. Ez mindenképpen nagy hibája volt.
Én nem paráztam volna ha a végén veri oda, mert mindenáron nagyot akar mutatni....de ennyire az elején az komoly hiba.Aztán versenyen,.hát elmondta ő is mi volt a gubanc, hasonlóan szuperlággyal kezdett, ami Button alatt tök jó volt, de pl. Vettel alatt látványosan elfogyott..szal a tök tudja. A szárny is gond volt.
Meg pl. az első kiállása után már ott volt Button mögötte...ami egy igen nehéz helyzet, sőt többször is keveredett olyan helyzetbe amikor jött az eleje, és olyankor csak egy darabig lehet menni elöttük, aztán el kell engedni. Már láttam hogy nagy dolgok már nem fognak történni...
Amikor pedig azt is láttam hogy a lekörözése után nem tud Button-nal menni, akkor kiderült hogy nincs jó versenytempója,..ott már vége volt nekem.
..és persze nem volt SC sem.
Szal hiába minden, nem jött ki a versenyen bármit is próbált.-Egyébként Fisichella-nál absz. egyetértünk, gyönyörűen vezetett, nagyon közel a palánkhoz, tökösen...szép volt a belső kamerás képe.
- Lehet nem lesz Renault, de ha lesz akkor Grosjean beleül valszeg.
Alonso pedig Kimi helyére megy (óriási szvsz!)[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz
Qorthral #43393 üzenetére
Nincs eltúlozva, sérült szárnnyal és rossz taktikával ment, továbbá letekert motorral, továbbá állandóan kékzászlózták, mert a tervezettnél koraibb kiállás miatt egyből Button és üldözőtársai elé esett sérült szárnnyal (mert csak az utolsó kiállásakor cserélték le neki).
Tudod mit jelent önmagában a kékzászlózás? Olvastad a Toyota vagy a Force India race reportját? Amikor egy pilóta félreállt az útból elengedni egy másikat, leesett a gumijai üzemi hőmérséklete, pusztán azért mert fel kellett adni a ritmust, csökkenteni a tempót és elhagyni az ideális ívet. Másfél-két kör kellett (ezen a pályán és ezekkel a keverékekkel) egy elengedés után, hogy visszaszerezzék az üzemi hőt, addig a köridő egy nagy nulla volt.
Fisichella a 13. helyről indult, rosszul rajtolt, pozíciókat vesztett, de optimális egykiállással eljutott a 9. helyre, egyetlen egyet sem előzött a pályán. Nem volt sérült a szárnya se.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #43389 üzenetére
Egyébként mi volt ez a baromságos dolog?
Nem értettem, de aztán megpróbáltam érteni.
Szal én nem szerkesztettem és nem javítottam ki magam..:
ezt írtam: sztem nem teljesen egyenlő feltételek között az első alkalommal, és után abban a polóban feszített a csapat a VB cím megnyerésekor..
Itt valszeg átsiklottál a "első alkalommal" felett (különben minek jött volna egy link amin a VB cím duplázása van felíratozva.
valmint valamelyik "a" betüt nem olvastad -polóban feszített a csapat a VB cím- részben, mert sztem egyértelmű hogy nem Alonso polójára gondoltam
...nekem egyébként nincs kifogásom a 'baromságom' ellen, de azt jobban ki szoktam érdemelni -
Qorthral
őstag
Szerintem is túlzás Hamilton ajnározása. Valóban jól ment, de nem kell túlmisztifikálni.
12. lett és az eredmény itt igenis számít, mindennél többet. Ráadásképp a kocsija elég jól muzsikált, az egyik leggyorsabb volt a pályán lásd szabadedzések + Heikki is jól szerepelt vele a qualin, bejutott a Q3ba ami nála nem mindennapos. Hami max valamelyest korrigálta a durva hibát aminek köszönhetően hátulról indult...A verseny előtt több Hami fan is itt bizonygatta, hogy majd milyen ügyesen lesz pontszerző, így előz meg úgy KERS stb, ehhez képest sztem semmi extrát nem csinált.
A pontszáma erősen el van túlozva. Ha mindenképp verseny emberét akarunk választani és nem lehet egyszerűen Button, akkor mért nem Fisichella az? Egy FI-t majdnem pontszerzőnek behozott ami nagyon komoly dolog. Ja, és simán elverte Hamit is.
Más: Alonso jövőre a Ferrariban? Egyre valószínűbb...
Mit gondoltok, ha tényleg Ferraris lesz, kinek a helyét kapja meg, és az a valaki hova megy? A helyére a Renaulthoz?
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
hunnylander
őstag
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43383 üzenetére
Kimi 6 pontot kapott, Hami nullát.
A La Gazetta meg azt ír, amit akar
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #43388 üzenetére
ziher hogy valaki megkérdezte Alonso-tól hogy mit szólt a Schumacher Who polóhoz a szerelőjén
Ebben én is biztos vagyok. Na és szerinted mit válaszolhatott? Semmit? Vagy azt mondta, hogy "megbeszéltük Michaellel, nincs hozzáfűznivalóm"? Esetleg azt, hogy "okés volt a dolog, jót röhögtünk rajta"?
Valahogy nehéz elképzelni, hogy egyetértett vele... -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #43387 üzenetére
Azért ez nem kis dolog, ...legalább is annak aki valóban becsüli az ellenfeleit.
Nekem példaértékű Daijiro Katoh (később verseny közben meghalt Suzuka-ban) egyik nyilatkozata a MotoGp-ből, ahol kijavította a riportert, amikor az Harada-zott Harada san-ra.
Nem mosolygott..megkövetelte a tiszteletet a versenytársának.ziher hogy valaki megkérdezte Alonso-tól hogy mit szólt a Schumacher Who polóhoz a szerelőjén..azért az nem egy egyszerű dolog.
...és ha számított neki, akkor igenis helyrerakta volna a dolgokat egyértelműen (számára lett volna fontos hogy teljesen egyértelmű legyen).
De sztem már túl van magyarázva..
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #43382 üzenetére
Sztem elhatárolódni sosem késő,..nekem az nagyon nem fért be, és a párhuzam vonható ..nem is akarok abba belemenni hogy ki a nagyobb hunyó, ez vége-hossza vitákat eredményezne.
Egyszerűen arról van szó hogy állást kell foglalni bizonyos helyzetekben még akkor is ha az a csapat ellen szól, vagy nem szolgálja a csapat érdekeit...mert számít hogy egy versenyző mi mellé sorakozik fel, mi mellé teszi a nevét.
...a csapat változhat/váltjat is, de neki együtt kelll élnie a múltjával. -
hunnylander
őstag
An analysis of the 2010 F1 regulations
Egy remek áttekintés az (még) érvényben lévő 2010-es szabályokra. Óriási a különbség a két 'kaszt' között. Érdekesség, hogy a cikk megjegyzi, hogy jövőre se lesz kötelező a KERS.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #43380 üzenetére
Bázz Motion
ezt a témát is te hoztad fel Hamilton-nal kapcsolatban....én nem olvastam előtte hogy itt nagy melldöngetés lett volna Lewis teljesítményét illetően.
..
generálsz egy helyzetet a (#43352) hozszólásodban ami addig jó amíg vigyorogni lehet rajta, aztán kimenekülsz a helyzetből azzal hogy "Szerintem hanyagoljuk a témát, nyilván aki LH fanatikus, annak aztán tökmindegy"ez mire jó?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43380 üzenetére
kurvára nem csinált semmit amitől ő lenne a verseny embere
Nem csak az versenyzik, aki képen van a közvetítésben.
La Gazetta szerint ő érdemelt a legtöbb pontot, maximumot.
Pedig az a lap se nem brit, se nem bulvár. Világszinten is az egyik legelismertebb sport napilap.
Tudom én honnan fúj a szél, kevesled Kimi pontjait. Sajnálom.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #43377 üzenetére
Amúgy szerintem ez a Hamiltonos párhuzam azért nem stimmel, mert amíg Hamilton nem csak nem határolódott el a hazugságtól, hanem egyenesen ő maga hazudott, addig Alonso csak nem kommentált valamit, amit nem is ő követett el. Elképzelhető, hogy nem is tudott arról, hogy ez a tévében is szerepelt, csak később a vb bulin látta (ha látta egyáltalán).
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #43380 üzenetére
LH most pont egy olyan "helyen" hibázott ahol nagyon nem lett volna szabad. Monacoban lehetősége lett volna jó eredményt elérni. De elkurt*. Így pont nélkül ment haza. Amit persze csak saját magának köszönhet.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43376 üzenetére
Remélem érzed, hogy ez az egész baromira sántít..
Én nem fikázom a versenyteljesítményét, de kurvára nem csinált semmit amitől ő lenne a verseny embere. Szerintem hanyagoljuk a témát, nyilván aki LH fanatikus, annak aztán tökmindegy, hogy mit csinál, akkor is ő lesz a faszagyerek, ha falnak veri a verdát..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #43372 üzenetére
Pedig elverte. Amikor behozták a Michelin-s gumiszabályt.. akkor MS-nek hiányzott az egyharmad ahoz hogy verekedhessen Alonso-val,..hiányzott a megfelelő tapadása.
Emlékezz rá hogy szenvedett több pályán is. Ezért írtam hogy nem egyenlő feltételek mellett verte meg, és a csapat mégis 'megpolózta' MS-t...ami nem volt szép. De akkor inkább átfordítom azt a hozszólást, és úgy mondom hogy én ezmiatt voltam morc Alonso-ra, annak ellenére hogy egyáltalán nem voltam MS drukker.
Persze lehet mondani hogy Alonso-n nem volt poló, de ahogy Hamilton-nál is tud kemény hiba lenni ha felsorakozik a csapata 'csúnya' döntése mellé (Trulli hátrasorolása), úgy Alonso sem határolódott el anno. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43374 üzenetére
Hányan estek ki saját hibájukból, többek között a világbajnok-jelölt Vettel? Ez Monaco, végig kell tudni menni. Ez semmit nem von le a teljesítményéből, mert olyanokkal is kellett küzdenie, akik egykiállásos taktikán voltak, ami működött is ha az optiont választották utolsónak, ugyanis a prime alig kopott és könnyedén kibírta a verseny több, mint kétharmadát, az option meg már jobban működött a verseny végén a felgumizottabb aszfalton, mint elején. Glock a pocsék Toyotájával a boxból indulva lett 10., az 57. körben vált meg a prime szettjétől, és nem is előzött akcióban, csak vezetett és a boxban előzött.
Lewis időmérős teljesítményét lehet fikázni, de a versenyteljesítményét már nem. Egy 12. hely nem sok teljesítmény-értéket sugall első ránézésre, ha laikus szemmel nézzük, de attól még a körülmények ismeretében lehet akár a mezőny legjobb teljesítménye is. És ezt nem az aktuális futamra mondom, mert többen is jó teljesítményt nyújtottak, hanem csak általánosságban. La Gazetta Dello Sport meg azt ír amit akar, Lewis biztos, hogy nem fogja bekereteztetni a cikket, mert ez egy felejthető hétvége volt, és a csapat sem volt toppon.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
puttputt
őstag
válasz
Nowhereman #43370 üzenetére
Még 2-3 versenyt nyer (pl. a következőket) - Angol GP-n úgyis marha motivált lesz, nálunk meg már nyert korábban, asszem..., de lehet, tévedek -, akkor szinte biztosan világbajnok.
Emlékeztek, mikor Schumi a Hungaroringen már azzá vált?:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43373 üzenetére
LOL azért ez még egy elvakult LH fantól is durva csöpögés lenne, nemhogy egy Gazzetta Dello-tól.. pfff... hova jutott a világ
A 7 hely javításból hányan estek ki előle?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #43352 üzenetére
La Gazzetta Dello Sport értékeléséből idéztél.
His early struggle for pace was exacerbated by damage to a front-wing footplate, caused after he tangled with Nick Heidfeld at Ste Devote in the early laps. Stopping early on lap 10 to change from Options, he resumed on Primes, but it was only after making his second stop, on lap 53, when he switched to another set of Primes and changed the damaged nosebox that he was able to set a more representative pace.A helyzet értékeléséhez még hozzátenném azt is, hogy az első körökben megsérült Lewis autójának első szárnya, mert Heidfeld tankja masszívabb volt, de csak az utolsó etapra kapott új szárnyat. A taktikája nem működött, mert idő előtt kellett megválni az option gumitól. Úgyhogy kékzászlós zónákban letekert motorral, 2 etapon sérült szárnnyal, rossz taktikával végigmenni becsületből a helyzethez adottan jó tempóban miért ne lehetne méltatott teljesítmény, ha 7 helyet is javított.
La Gazzetta Dello Sport:
LEWIS HAMILTON - 10: Utolsó helyről indult az időmérői baleset és
a váltócsere miatt. Esély nélkül, ő aki nagy eredményben
bizakodott, ahelyett hogy feladná foggal körömmel támadó futamot
csinált, a kisutcák határain belül. Ott előzőtt ahhol senki se
mert, bátor dolgokat követett el, szenvedett. Tisztelet egy
bajnoknak aki látványt tudott mutatni a mezőny hátulján, mintha a
győzelemért harcolna és nem egy szerény 12.-ik helyért. Nem sok
ilyen pilóta van.BUTTON - 9: Egyszerűen tökéletes mint a másik 4 győzelmén. Egy
meglepően érett pilóta egy nagyon jó autóval, aki tud villanni
is, mint a szombati pole-on. A 37.-ik körben lekörözte
Hamilton-t: bajnoki cím átadása...RAIKKONEN - 7.5: Már egy ideje vártuk hogy visszatérjen a saját
szintjére: és itt van egy pályán ahol mindig erős volt. Komoly
volt, de félt hogy eldobja az első Ferrari dobogót 2009-ben. Ha
jobban rajtol talán 2.-nak ért volna be, ha jobban megy szombaton
talán nyert volna.FISICHELLA - 7.5: Miért adtunk ilyen magas jegyet egy olyan
pilótának aki 9. lett 1 percre a győztestől? Mert itt is azért
számít a kocsi. És a Force India se nem Brawn se nem Ferrari,
hanem egy csapat ami próbálkozik. Az egy pontos jutalom épphogy
kimaradt.MASSA - 7: A Q3-ban elkövetett egy kis hibát ami miatt 5. helyről
kellett indulnia. A futamon egy fúria volt és a hiba amit Vettel
előzési próbájánál követett el bizonyítja az akaratát. A 4. hely
kicsit szűk neki, azért is mert 3. Raikkonen: az első
riválisa...WEBBER - 7: 5. a végén a 3. leggyorsabb körrel: az Ausztrál
késsel a fogai közt harcolt. Előtte volt Massa és megpróbálta
elkapni, de az új diffúzoros Red Bull-t át kell nézni. Ez viszont
nem akadályozta Webber-t a jó eredményben és a hibátlan
vezetésben.BARRICHELLO - 7: Szombaton 37 éves lett és megpróbált pole
pozícióból indulni. A rajtnál villantott, és megizzadt hogy maga
mögött tartsa a Ferrari-kat. A futamja több mint becsületes volt:
előbb vagy utóbb nyerni fog. Addig is szórakozik és nem bántja
túlságosan Button sok győzelme.ROSBERG - 7: Brilliáns az elején, mikor megpróbálta az élboly
tempóját tartani, aztán áttért védekezésre. Erősebb mint a
Williams-e.ALONSO - 7: Minden reményét blokkolta a Renault ami, a
Ferrari-val ellentétben, nem javul. Erős személyiség, bírja ő...BOURDAIS - 7: Szerzett egy pontot a Toro Rosso-nak a napon ahhol
a csapattársa Buemi (5) kilökte Piquet-t.VETTEL - 5: Az év első elégtelen jegye de őszinte hogy bevallotta
hogy rossz gumikat választott ez elején, és hogy ő hibázott a
balesetében.[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #43366 üzenetére
"Sztem Alonso-t azért utálhatták sokan mert elverte MS-t..sztem..."
Nem akarok vitatkozni, de elverésről szó sem volt. Esetleg egyszer-kétszer legyőzte. De legalább annyiszor el is maradt Sumitól.
Nem ismerem a statisztikát, és nem vagy Lonzi drukker, de szerintem Lonzit a nagyképűsége miatt nem birtuk sokan.
Ez megváltozott, és ezért már jobban bírjuk.
Kiminek sem szurkoltam különösebben, de mindíg örültem eredményeinek.2007-05-06 óta itt!
-
D@ni88
addikt
jah, és akkor milyen motivált lett volna, ha a csapat nem rontja el megint a 2. kiállást, és bejön Barichello elé.
Akkor sztem máshogy beszélnének. Pedig hát ha tökéletes a dolog, akkor megelőzi, és motiváltabbAmúgy te motivált lennél a munkahelyen, hogy ha nem kapnál fizetést?
Mert kimi hiába nyomja, vagy technika, vagy a boxkiállás elintézi. Így amiért dolgozik (az nem a pénz, hanem a minél előkelőbb helyezés) azt mindig elpancserkodják. -
Ijk
nagyúr
Eddigi meglátásom szerint két dolog kell a vb-hez a tehetségen kívül (ami azért jópár versenyzőnek megvan). Vagy egy mezőny feletti, stabil kocsi, mint most a Brawn, vagy pedig szerencse. Az első szerintem egyértelmű; a szerencse vonatkozik a megbízhatóságra, boxkiállásokra, minden legapróbb paraméterre ami verseny közben elő jöhet. Alonso 2 vb-t szerzett az akkori verhetetlen Renaulttal, Sumi már nem is tudom mennyit. Kimi és Hamilton viszont ha úgy vesszük bemákolták a vb-jüket, mivel nagyon kiélezett helyzetben nyertek, úgy ahogy már sok más "sztár" pilóta az F1-ben.
Alonso kihez képest agresszív? Piquehez? Kimi kihez képest gyenge? Massához? (Eddig Kimi nyert vb-t, Massával szemben). Alonso elmúlt évi produkciója rendkívül gyenge, és ezt az autóra lehet fogni. Kimi elmúlt évi teljesítménye is gyenge, ezt kizárólag az ő motiválatlanságára lehet fogni. Kubica idén sehol nincs, biztos motiválatlan. Button viszont megtáltosodott, biztos a csinos barátnője miatt.
Ezzel a bugyuta okfejtéssel próbálok csak rávilágítani, hogy sokkal több múlik itt a technikán, mint azt itt sokan hiszik./人◕ ‿‿ ◕人\
-
bdav
őstag
"az eredményét nem nagyon látom"
hát a pontjaiban nem is mert elég ratyi a rönó. egyszerűen mostanában nekem úgy tűnik hogy jobban küzd a pályán mint régen (bár régen is szokott volt néha - MS feltartása tizeniksz körön át). természetesen ez totál szubjektív
"Sztem Alonso-t azért utálhatták sokan mert elverte MS-t"
én ennek spec nagyon örültem. annak hogy 2005ben megverte Raikkonnent már kevésbé
[ Szerkesztve ]
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Ijk
nagyúr
Hát én nem tudom mitől agresszívabb Alonso. Legalábbis ha az is az eredményét nem nagyon látom. Szerintem most Kimi is próbálja amit lehet. Különben meg én vagyok az utolsó aki tudja, hogy adott pilóta miért teljesít úgy a kocsijával ahogy. Lásd pl. Button, aki eddig esélytelen volt. Szerintem sokkal több technika van a háttérben mint személyes motiváció.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
#70869248
törölt tag
Sztem Alonso-t azért utálhatták sokan mert elverte MS-t..sztem nem teljesen egyenlő feltételek között az első alkalommal, és után abban a polóban feszített a csapat a VB cím megnyerésekor..
a pályán nincs vele gond, és nem is volt...bár azt a Heidfeld-s előzését nehezen nyeltem le a Franciáknál anno.
De a pályán Alonso szinte mindig maximális, Kimi-nél meg én ezt már ritkán érzem.
Már azt sem vágtam mikor arról beszélt hogy ő el fog menni az F1-ből,...akkoriban is nem érthettem, mert sztem sok kiskölök álmainak netovábbja a prototipus királykategória, azért dolgoznak és kűzdenek a gokartoktól kezdve,...és ezt nem lehet akárhogy otthagyni.
-
bdav
őstag
sztem egyszerűen Kimi a McLarenes éveiben ment látványosan és agresszíven, most látványosan nem agresszív (többnyire), Alonso pedig pont ellenkezőleg, a vb címeit úgy húzta be, hogy kispórolta a 2. helyeket 2005-ben és várta h. a McLaren bedögöljön elöl; most meg (többnyire) azt látni rajta hogy küzd és tolja neki ami kifér a csövön.
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Ijk
nagyúr
Egyébként érdekes dolog ez. Kimit sokan szerették amíg egymás után hozta a győzelmeket, ill. a népszerűségére szvsz még a mclaren sorozatos műszaki hibái is rátettek egy lapáttal. Aztán amikor már nem fekszik neki annyira a kocsi, és nincs is benne annyi potenciál, hogy olyan agresszív legyen mint régen, előbukkannak a negatív vélemények. Ellenben amikor Alonsonak jól ment a szekér rengetegen mondhatni utálták (aki nem hiszi lapozzon a régebbi fórumra), és most, hogy alatta sem muzsikál annyira a technika, hirtelen egész sok embernek szimpatikus lett.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
#70869248
törölt tag
Akár szükséged van rá akár nem, én simán felsorakozok a véleményed mögé.
Nálam Massa hozzáállása sokkal jobban elismerésre késztet, Nagyon komolyodik...az idővel nemesedik mint a bor és Alonso, Kimi meg szőrén hozza a teljesítményt, de a McLaren-s időszakában sokkal jobban szerettem nézni...helyesebben mondva akkor szerettem nézni, mert most már nem figyelem. -
Ijk
nagyúr
Bocsánat ha a Kimi drukkerek kicsit jobban sztárolják őt mint a többieket. De ez nem csak nála van így, mindenki a saját kedvencét kicsit a többi fölé helyezi. Szerintem ő tipikusan az egyik olyan pilóta aki nem vette fel a sztárolást, és nincs elszállva magától. Nekem kezdetektől fogva megtetszett a vezetési stílusa, de emberileg is megkedveltem.
Azt is megértem viszont, ha neked nem tetszik, hogy mi, Kimi fanok másképp kezeljük őt, ha jól teljesít akkor a többiek fölé emeljük, ha pedig nem megy neki, akkor megvédjük. De szerinted ez nem egy teljesen normális hozzáállás? Vagy az jobb lenne, ha hozza a vb formáját akkor azt mondjuk, hogy hozta amit kellett, ha pedig sorozatosan rosszabbul teljesít, akkor lehordjuk?/人◕ ‿‿ ◕人\
-
aesir
veterán
" Megverte most is Massát az időmérőn, persze van ez fordítva is."
Khm, sokkal többször volt eddig fordítva, idén pedig eddig egál."Azt nem értem, hogy vesztette el a vb-t tavaly Massának"
Azt írtam, hogy a Ferrari vesztette el Massanak. Hogy ebből te hogy hozod ki Raikkonen becsmérlését..., nem tudom.Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz
wildrain #43354 üzenetére
Mint írtam, én teljesen másképp látom. Vannak akik sokkal jobban meggyőztek a konzekvens sebességükről, ő nem.
Tudom hogy beletenyereltem sokak lelkivilágába, de a "sztárolás" főleg ha túlzott, szerintem nem tesz jót egy pilótának sem, nagyon jó példák vannak erre az egészen közelmúltból. Sosem voltam elvakult Raikkonen rajongó (ezzel persze nem állítom hogy Te az lennél), bevallom kicsit taszít is a szerintem túlzott képességekkel való felruházása, lehet azért alakult ez így.Van saját életem...
-
Ijk
nagyúr
Igaz Kimi fan vagyok ezért elfogult is, de nem gondolnám, hogy ő a favorit a ferkánál. Elmúlt két évben az volt a favorit akinek jobb esélyei voltak a vb-re. Lehet, hogy már nem a régi a lelkesedése, de nem kellene őt elítélni. Megverte most is Massát az időmérőn, persze van ez fordítva is. Ugyan az a kocsi van alattuk, szinte fej-fej mellett haladnak, mindketten remek pilóták, ráadásul sportszerűek egymással.
Azt nem értem, hogy vesztette el a vb-t tavaly Massának. Sok minden miatt lehet valakit becsmérelni, de nem értem miért pont egy olyan futam után kell, amikor hoz egy dobogót.
Egyébként melyik pilóta képességei győznek meg? Buttoné, aki végre tündököl egy messze a mezőny felett álló kocsival? Hamilton, aki rendszeresen követett el amatőr hibákat? Esetleg Vettel, aki az előző futamot Massa mögött vonatozta végig, előzési szándék nélkül? Alonso, aki agresszív ugyan, de egy arányosan gyengébb kocsival arányosan gyengébb eredményeket ér el?
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
JColee
őstag
válasz
venember83 #43351 üzenetére
persze, oltári mázli, hogy hamiltonnak behalt a kocsija
ez olyan mint amilyen alonso volt 2005ben, jókor volt jó helyen -
wildrain
addikt
Tele van csúsztatással, amit írsz. Az, hogy úgy ítélték meg sokan, hogy mindenkinél gyorsabb, okkal volt. A 2005-ös szezon során egy sereg olyan pole fűződött a nevéhez, amit másoknál 5-8 körrel nehezebb autóval szerzett meg. Persze ehhez olyan autó is kellett, de voltak csapattársai is, akik sehol sem voltak. Meg aztán versenyen villogott párszor.
Amúgy meg a pályafutása (mármint az F1-es) volt kb. olyan erős, mint Vettelé, keményen el-elverte Coulthardot, és már az első éveiben többször is lecsúszott a futamgyőzelemről műszaki hiba miatt.Massát gyorsan még a szezon egyharmada után kinevezték 2. pilótának hátha véletlenül leesik Raikkonennek a VB
Ez pl. honnan? Massa az olasz kiesése után, amikor még 4 verseny volt hátra, 6 pontos hátrányban volt, aztán Kimi kíméletlenül behúzta Spa-t, aztán Japánban az esős hátulrólfeljövős versenyben Massa harmatgyenge volt, míg Kimi a dobogóig jutott. Innen már egyértelmű volt, hogy kit kell támogatni. És ez messze nem az év egyharmadánál volt. Még az év felénél is pontelőnyben volt Massa, aztán kifogott peches versenyeket, meg túl gyenge is volt néhányszor.A 2008-as teljesítményéhez inkább nem fűznék kommentárt
Én igen: ahogy már Blade is említette, amíg azzal az aeroval (bár nekem felfüggesztés rémlik) ment, ami feküdt neki, addig gyors volt, aztán ahogy felrakták az újat, belassult tőle, majd az év végén visszatéve a régit ismét megerősödött, mutatta ezt többek között az, hogy onnantól fogva a Brazil gp kivételével meg is verte Massát az időmérőkön, Kínában pedig neki kellett elengednie Felipét.
Az év középső felében csak szenvedett az autóval, a baj ezzel csak az volt, hogy nem szenvedett elég látványosan, mert akkor mindenki látta volna, hogy mennyire motivált.Raikkonent bőven a szezon fele után állították csak be Massa mögé
És Massa még ennek is kifejezetten örülhet, mert a szezon felénél még kb. ugyanannyi pontjuk volt... Ha igaz is, amit írsz, a ponttábla nem igazán indokolta ezt a döntést.A fizetése sajna más lapra tartozik, mert azt a szponzoroktól a szurkolótáboron keresztül a reklámértékig sokminden befolyásolja, nem csak a teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #43352 üzenetére
Látványt inkább az időmérőn produkált.
-
Motion_Blur
félisten
most olvastam a formula.hu-n egy véleményt Hami tegnapi teljesítményéről:
"Utolsó helyről indult az időmérői baleset és a váltócsere miatt. Esély nélkül, ő aki nagy eredményben bizakodott, ahelyett hogy feladná foggal körömmel támadó futamot csinált, a kisutcák határain belül. Ott előzőtt ahhol senki se mert, bátor dolgokat követett el, szenvedett. Tisztelet egy bajnoknak aki látványt tudott mutatni a mezőny hátulján, mintha a győzelemért harcolna és nem egy szerény 12.-ik helyért. Nem sok ilyen pilóta van."
beszarás
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
A végén még kiderül, hogy Kimi véletlenül lett világbajnok. Nem semmi!
Pompi: Remélem nem rám gondoltál. Én Buttont csípem, de én Red Bull Racing drukker vagyok.
Vénember 83: Én másképp gondolom. De a csapat rendkívüli segítségét megkapta ez tény.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #43340 üzenetére
Nagy falat volt, mert az volt. Már 2007-ben is előfordult, hogy Kimi egész simán kikapott Massától (pl. Bahrain, USA), és biztos vagyok benne, hogy lesz is még ilyen.
Amúgy nagyjából ugyanúgy látjuk a dolgokat. -
madstunt
addikt
[link]
nem nagyon tudott mit mondani
-
aesir
veterán
válasz
wildrain #43331 üzenetére
Raikkonen megítélése még a McLarennél az volt, hogy mindenkinél gyorsabb (csak az MSCH-fanok tagadták ezt hevesen), de nem tudnak rendes autót alátenni. Nyilván sokan ilyen elvárásokkal várták a Ferrarihoz, ezzel szemben 2007 piszkosul nem őróla szólt hanem Alonsoról és Hamiltonról, Massát gyorsan még a szezon egyharmada után kinevezték 2. pilótának hátha véletlenül leesik Raikkonennek a VB. Addig csesztette egymást a két McLarenes, hogy végül tényleg így lett, bár Raikkonennek nem sok köze volt hozzá. A 2008-as teljesítményéhez inkább nem fűznék kommentárt, az hogy néhány verseny végefelé megfutotta a leggyorsabb kört, az nem teljesítmény. Jól megfigyelhető volt az is, hogy 2007-el ellentétben, Raikkonent bőven a szezon fele után állították csak be Massa mögé, akiról valóban szólt a versenyévad, természetesen Hamilton mellett. Nekem ebből az jön le, hogy a Ferrarinál még szinte most is Raikkonen a favorit, bár a tények ismeretében nem értem hogy mire fel..., a fizetése is 2x-se Massaénak, ami annak fényében különösen érthetetlen, hogy a tavalyi már megnyert VB-t a Ferrari elvesztette Massanak, Hamilton meg egy ponttal leszedte a lepattanót.
Én így látom, jelzem nem kívánok vitatkozni senkivel Raikkonen képességeiről, most is fenntartom amit tavaly mondtam, hogy engem nem győzött meg. Kb. ennyi
Van saját életem...
-
Pompi
nagyúr
válasz
-Mike- #43345 üzenetére
Tehát akkor gyakorlatilag sose volt motivált, sose érdekelte az F1. Ahova végülis csak úgy becsöppent, kihagyva az előszobát és társait. Ehhez képest azért párszor épphogycsak lemaradt a VB-ről és mintha egyszer össze is jött volna neki
Massa még csak annál tart, hogy lemaradt róla. És ha még megnyeri, akkor is mivan? Csak ettől Kimi még nem lesz rosszabb pilota. Na mind1, tulajdonképpen nem is neked szólt, csak ide válaszoltam.
Lehet idén Jensonnak kellene szurkolnom, hiszen ő motivált, jó kocsi van alatta, eddig 6-ból 5-öt megnyert. De nálam ez nem így működik, furcsa, hogy van akinél igen...
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
proof88
addikt
Mindegy, én most reménykedek, hogy Törökben is szerez pontokat. Bár szerintem ott Massa jobb lesz, elvégre balos pálya.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #43339 üzenetére
Miért lenne neki nagy falat? Csak az autó számít. Tavaly Massa stílusa felé mentek el a fejlesztések, mikor Kiminek visszatették az éj eleji Aero-t egyből Massa előtt, vagy szorosan körülötte autózott. A Spa-ban használt éveleji aero-ja F1-es mértékkel igen csak ősréginek számított, még azzal is szépen ment.
Gondolj bele mit menne, ha kifejezetten rá építenék az autót.. -
wildrain
addikt
válasz
SzalaiG #43337 üzenetére
Erre Kimi szurkolóként mondom, hogy egyáltalán nem igaz.
Jó példa az aesir által is említett időmérő, ami a Ferrari óta nem nagyon erőssége Kiminek (vagy Massának nagyon erőssége), de egyes versenyeken is túl nagy falat volt (meg lesz is) Massa Kiminek.
Blade: write only?
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Kimi-Massa összehasonlításnál azt is figyeljétek, hogy Kimi 10 kilóval nehezebb mint a "törpe" Massa és az nem mind1.
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Gyusz
őstag
válasz
Oliverda #43329 üzenetére
Montoya anno egy Kimire épített csapathoz jött, plusz rögtön a debütálás után volt a "teniszezős" balesete is. Továbbá elég sok hülyeséget (talán a szokásosnál is többet) csinált abban az évben, szerintem nem nagyon tetszett ez a McLarennek. Aztán nem hiszem, hogy a 2006-os szezon már olyan jó hangulatban indult volna neki.
-
Csabee.
nagyúr
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #43331 üzenetére
Volt pár dolog, ami kedvezőtlenül érintette a versenyét. Kimi 3 vagy 4 kört ment az elkopott lágy gumikkal felszerelt Rubens féle BrownGP mögött aki elég lassú volt, ha jól emlékszem 1:19-eket mentek, majd 4-5 körrel hamarabb behívták, amikor könnyű autóval gyors köröket tudott volna menni, majd a másik kiállásnál 5sec-et bukott, mire felment a hátsó kerék.
És még így is 3. -
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #43332 üzenetére
Monacóra új kuplungszerkezetet kapott a Brawn, Törökországra új első szárnyat ígérnek.
Úgy néz ki egyelőre van pénz a fejlesztésekre. Lehet, hogy Button lesz az F1 utolsó világbajnoka?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Motion_Blur
félisten
válasz
wildrain #43331 üzenetére
Azért mert neki van a legnagyobb szurkolótábora. És sokan azt hiszik, hogy a mindenkori formának és gyorsaságnak egyenes arányban kell állnia a drukkerek számával. A szupersztár jelzőt én sem értem
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
Massa veri a szupersztárt
Erre még visszatérve: már korábban is említetted, hogy Kimit mennyire túlsztárolják. Hát egyáltalán nem látom mostanában sem, de már régóta, hogy bárki is sztárolná. Éppen ellenkezőleg, az egész tavalyi év arról szólt (és még azóta is ez megy), hogy úton-útfélen mindenki szapulta, mert nem tud előzni, mert bealszik a fél versenyen valaki mögött, aztán ha begyorsult a végére, akkor meg az volt a baj, hogy miért futott leggyorsabb kört.
Szóval nem látom, miért lenne szupersztár. Főleg annak fényében, hogy ő inkább elbújna hátul valamelyik sarokban. -
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #43328 üzenetére
Hát izé...na jó mondjuk Coulthard... de Montoya azért szerintem elég erős csapattárts volt.
"Azért Massa erős ellenfél, bizonyos pályákon még a Mesternél is jobb volt már 2006-ban."
Ufff... te biztos nem is Motion_Blur hanem valaki ellopta a jelszavad.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #43325 üzenetére
Csak következtethetünk a jelekből, hogy mennyire motivált és hogy mennyire látja még értelmét az egésznek. De nem tudhatjuk.
Nézd meg a McLarennél milyen csapattársai voltak... Azért Massa erős ellenfél, bizonyos pályákon még a Mesternél is jobb volt már 2006-ban. Szal azért, mert Massa-val nagyjából egyet futnak, nem gondolom hogy nulla motiváltsága lenne.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #43324 üzenetére
Hát ha még mindig nem érted akkor kárnak koptatom a billentyűzetet. Szvsz nem is akarod megérteni.
"az a "baj", hogy Kimit nem érdekli a külvilág, a média, a sok sallang és ezért azt akasztanak rá amit csak akarnak, mert leszarja..."
Ez még önmagában nem lenne baj. A baj az hogy már nem csak a külvilág, a média, és a sok sallang nem érdekli...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #43321 üzenetére
Még mindig nem értem mi azzal a probléma, ha egy felnőtt ember azt csinál a szabad idejében, amit akar
Ebből a média és a sok hülye = > Kimi minden hétvégén seggrészegen fetreng a földön
az a "baj", hogy Kimit nem érdekli a külvilág, a média, a sok sallang és ezért azt akasztanak rá amit csak akarnak, mert leszarja...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #43319 üzenetére
Nem csak úgy.
Anno a McLaren-es időkben jópárszor volt téma hogy Ron Dennis-nek finoman szóva sem tetszettek Raikkonen letolt gatyás részegen fetrengős megmozdulásai. Ha gondolod megkeresem neked ezeket a cikkeket.
A másik oldalról pedig itt van egy: [link]
"A Ferrari remekül bánik velem. Sokkal jobban élvezem a munkámat, mint két esztendővel ezelőtt. Nem szólnak mindenért, és hagynak lélegezni." – idézi a Stuttgarter Nachrichten a finn pilótát.
"Azt tehetem, amihez kedvem van. Ez egyeseknek tetszik, másoknak nem. Nekem mindegy, hogy az emberek mit gondolnak." – folytatta a finn pilóta, aki bizakodó, hogy a Ferrari felzárkózhat.Persze ezt is biztos csak valamelyik fránya újságíró találta ki vagy félrefordítás.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
wildrain
addikt
Tudom, hogy időmérőn jobb. És azt is, hogy ennek oka sokszor Raikkönen nehezebb autója volt. Nekem ugyan nincs róla táblázatom, de utána lehet járni ennek is.
Motion: hát tudod: ezt mondják a kommentátorok meg az újságírók.
Amúgy ezt én is elhiszem, tudva azt, hogy milyen Ron Dennis...[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #43315 üzenetére
"A McLaren-nél bizony nem tehetett meg mindent, és a körmére néztek ha valami nem volt oké. Ezzel szemben a Ferrari-nál sokkal szabadabb, jóformán azt csinál amit akar."
Ezt úgy mégis honnan? Csak úgy?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz
wildrain #43308 üzenetére
Természetesen ezt sem lehet kizárni, de én úgy gondolom hogy a kutya nem itt van elásva. Korábban nyiltkozta valaki (vagy talán többen is) hogy Raikkonen mellé kell egy Ron Dennis jellegű ember aki nem nem hagyja hogy túlságosan elengedje magát. Ezt én amolyan tanár-diák viszonyhoz tudnám hasonlítani. A McLaren-nél bizony nem tehetett meg mindent, és a körmére néztek ha valami nem volt oké. Ezzel szemben a Ferrari-nál sokkal szabadabb, jóformán azt csinál amit akar. Szvsz ez az ami meglátszik rajta. Ahogy már párszor hangoztatta is, ő sokkal jobban érzi így magát, csak ezzel szerintem az a bökkenő hogy szépen visszaüt a teljesítményén.
Amúgy mióta a Ferrari-nál van jópár régi szurkolója elpártólt tőle. Az ismerőseim között is van néhány ilyen ember. Mondjuk nyilván a Ferrari miatt sok új rajongója is lett.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
wildrain
addikt
összességében Massa veri a szupersztárt.
Nem mondom, hogy a többiben nem lehet igazad, mert az meglátás kérdése, hogy hogyan áll motiváció szempontjából, de ha szerinted Massa egyértelműen veri őt, akkor szerintem meg nem ugyanazt az F1-et nézzük. Én inkább úgy látom, hogy kb. egy szinten vannak. Általában a köridők is ezt mutatják, 1-2 tized ide-oda szokott lenni a különbség, néha egyikük van elöl, néha másikuk. -
aesir
veterán
válasz
Oliverda #43304 üzenetére
Sohasem hittem hogy ez valaha is megtörténhet, de ebben egyetértek veled.
Nulla a motiváltsága. Mikor már nagyon kilóg a lóláb, akkor gyorsan nyiltakozik egy "szeretem a Ferrarit" stílusú sablonszöveget, aztán kicsit odacsap a lovaknak, de összességében Massa veri a szupersztárt.
Van saját életem...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Xirtam #43309 üzenetére
Kimi technikai hiba miatt felad egy versenyt. Ezek után nem mindegy neked, hogy mit eszik, meg iszik? A versenyt egyébként is leintették piros zászlóval...
Szóval mellőzzük a hülyeségeket plz..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
puttputt
őstag
Linkelem a már korábban jelzett album jobb képeit (Ferrari, esetleg Brawn fanoknak főleg...):
"Sokat sejtető" alagút - avagy jók a kilátásai a pilótának...:
[link]Kettős befutó
A futam elején:
[link]
És a cél után:
[link]Ferrari action:
[link]A "sötét oldal":
[link][ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Xirtam
veterán
válasz
wildrain #43308 üzenetére
Nem értek veled egyett! Tegyük fel, hogy a ferrari nem fekszik neki! Ez akkor se indók egy VB győztes pilótától, hogy még a futamnak nincs vége ő kiesik, és egyből cola és jégkrém! Azért van egy hattár, ha valaki hivatásból/szívből csinálja amit szeret, bemegy a box-ba és végignézi az eseményeket vagy a versenymérnökével megbeszéli, hol mit rontott el! Szóval én úgy vélem, hogy ilyen hozzáállásal nincs helye az F1-ben!
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #43304 üzenetére
Szerintem eddig egyetlen Ferrari sem feküdt/fekszik neki annyira, mint a McLarenek, amiket vezetett. Nem hinném, hogy a tűz hiányzik belőle, inkább technikai jellegű a dolog. Talán a Ferrari megosztja az igények kiszolgálását közte és Massa között, míg a McLarennél az első éve kivételével inkább őrá koncentráltak.
És amíg nincs alatta olyan autó, amivel tökéletesen összenőve érezné magát, addig nem tud magabiztosan, támadó módon vezetni sem. -
JJános
addikt
[leggyorsabb körök, és végsebesség.]
A Ferrari a toppon!
2007-05-06 óta itt!
-
Petya25
őstag
válasz
!Overdose! #43305 üzenetére
Én meg arra leszek kíváncsi, hogy mit fog kezdeni a FIA azokkal a nevezésekkel, amik a 40-es limittel jelentkeznek. Elég csúnya lesz, ha azt mondják az újaknak: bocsi öreg, mégsem 40 milka, hanem 400... mehetsz szépen haza a gokartoddal...
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
!Overdose!
őstag
A Williams nem várt tovább, nevezett a 2010-es szezonra
Félek, hogy meg fog törni a nagy FOTA egység.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #43295 üzenetére
Ez még nem magyarázza azt hogy miért felejtett el előzni. Másrészt például a 2003as, 2004es és 2006os McLaren sem volt kimagaslóan gyors, sőt... Ennek ellenére mégis sikerült csodákat művelnie vele. Most én már hasonlónak nyomát sem látom. Viszont van helyette jégkrém meg kóla.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- DJI Mavic 3 Classic FMC drón táska, koffer (Skyreat)
- Apple iPhone 13 128GB, Akku: 88%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal 1 Év Garanciával!
- Dell Vostro 3500 felújított karcmentes álalpotban eladó!
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi Poco M6 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- ZTE MF289D nagysebességű 4G / 4G+ LTE Cat12/13 Sim kártyás WIFI router hotspot modem - FÜGGETLEN
- Bosch VF előremenő hőmérséklet érzékelő hidraulikus váltóhoz 2m
- Corsair K100 RGB Optix OPX Linear DE német kiosztás, jó állapotú / BOLTI ÁR 100E+ AKCIÓ!
- Keresek 5080-at "beszámítással"
- Gainward RTX 2060 Super Ghost 8GB DOBOZOS + ingyen szállítás
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest