- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
tuskooo #20398 üzenetére
Nem unod még ezeket a ha így lett volna meg, ha úgy lett volna meg, ha ez azt csinálja, ha a másik mást formájú feltételezgetéseket? A motosportokban nincs olyan hogy ha. Arról kell beszélni ami megtörtént és nem arról ami megtörténhetett volna. Unalmas már kissé a sok ha.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #20394 üzenetére
Nem volt itt mezonyben sem mindig mindenki vizfuggonyben, mert szetnyult a mezony, mint a retesteszta. Csak akkor kell a vizfuggonybe belemenni, ha elozni akar a delikvens, de lehet masabb iveket is venni, es amikor mar kezdik betenni a jarganyt elozeskor, akkor sincsenek vizfuggonyben. Az eso mindenkinek eso, mint mondtam, ha valakit zavar az esofuggony, tessek az elre torni.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #20393 üzenetére
A 4.-re: azt azért ne felejtsd el, ha Webber a másik irányba húz, akkor teljesen más lett vna, sőt, ha nem húz sehova, akkor se biztos, hogy ő fordult vna elsőnek.
-
tuskooo
addikt
válasz
helkis #20391 üzenetére
Ez sajnos igaz. Nagy jól megy sokszor, de ingadozó a teljesítménye. Így nem tud vb-t nyerni, és nem is nagyon érdemelné meg, ha mégis. Bár még van ideje javítani. A csapat pedig nem csoda, hogy elnézést kért tőle, gondolom evidens, h nem miatta pörgött folyton a kocsi (amikor tök egyenesen ment, akkor is megpördült, a kocsival vmi tuti nem stimmelt.)
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #20394 üzenetére
most szőrt hasogatsz?
Arról beszélt, hogy teljesen más úgy húzni a gázt esőben, hogy te vagy elől...és teljesen más úgy húzni amikor utol kell érned valakit.
A csapat megítélése is más ha elesel, az egyiknél azt mondják hogy hajtottál a jobb helyért, a másiknál meg azt hogy nem tudtad megtartani az első helyet.
..és ez nem ugyanaz. -
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #20388 üzenetére
1. b-typenak igaza van, amirol beszelt azt maguk a pilotak szoktak megjegyezni.
2. Adalek; Lewis "visor" problemaval kuszkodott vegig a versenyen, koronkent ketszer le kellett tisztitania minden korben a sisakrostelyat. Elmondasa szerint, voltak pillanatok (gondolom amikor leszakadt az eg) amikor szinte semmit sem latott,
3. Megnezheted Lewis milyen aggressziven tolta le Heikkit a palyarol a rajt utan. Ott bizony benne volt nyakig a vizfuggonyben, es vakon vezetett es csak leste csapattarsa hatso vilagitasat, hogy mikor kell fekezni.
4. Nem kotelezo a mezonyben kozlekedni, lasd Lewis rajtjat. "Lewis csak polebol tud nyerni", mi lett mar ebbol az urban legendbol az iden?
-
helkis
veterán
válasz
hunnylander #20386 üzenetére
szegény Massa, idén tényleg csak másodhegedűs lesz, pedig tud a srác szvsz, csak nem tudja állandóan összerakni a dolgot, ahogy Heidfeld vagy Kova, + vicc (valahol olvastam) hogy a csapat még bocsánatot is kért tőle, hogy elrontották a hétvégéjét..
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #20386 üzenetére
Egy fenet fogjak kihagyni, csak trukkos a website stilusa. Nem vettem eszre a More linket. Ott lesznek ok is, csodalkoztam is volna ha nem.
-
uszkart
tag
-
deniro2
senior tag
válasz
hunnylander #20377 üzenetére
Ha Kimi az extreme-mel kezdett volna Lewisra veszelyes lenni, akkor Lewis is bejott volna extremert mivel tengernyi ideje volt mar akkorra es az elso helyre jott volna vissza.
Te miről beszélsz tulajdonképpen? Kimi és Hamilton egyszerre jöttek be a boxba, ha ekkor a Ferrari meghúzza az extrém gumit milyen előnye lett volna Lewisnak? De, mégha 3 kör után hívták volna vissza Kimit extrém gumiért, akkor is bajosan állt volna vissza az élre Hami, tekintve, hogy kb. 6-7 másodpercet rontott a kopott gumi, míg az extrém simán 8-10-et javított volna Barika köreiből kiindulva...
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #20381 üzenetére
Ezt en olvastam ki a Race Lap Analysisbol (fejben tedd a koridokhoz az aktualis palyaviszonyokat), de ezt is nyilatkoztak. De, ha sokkallod a 3-4-et, tekintsd 2-3-nak de alabb mar nem adom. De ezek csak sacc/kb adatok, szabad vagy nem egyeterteni veluk.
De Lewis ugyanugy visszavett a tempojabol, ahogy Kimi is vissza szokott venni amikor mar ennyire folenyesen zsebben van a gyozelem.
De, hogy masrol is beszeljunk, a heten teszt lesz Hockenheimben, de nem latom, hogy ez benne lenne a McLaren tesztprogramjaban. Ki akarjak hagyni talan?
A Brit GP-re visszaterve, azert nem kell egy Kimisnek sem sirankozni. Voltak pillanatok amikor egy lyukas garast sem adtam volna Kimi pontszerzesere. Pontazonossaggal vezeti a tablazatot, es a hazi bajnoksaguk szempontjabol pedig relative jol jott ki a flugos futambol. Erzesem szerint Massa ezekutan mar nem sok vizet fog Kimi szamara zavarni. Benne lesz meg az utes a kovetkezo versenyen is. Egy ilyen blamazs nagyon vissza tudja vetni az embert es mostmar a csapat se nagyon merne ra epiteni a cimszerzesert.
-
uszkart
tag
válasz
hunnylander #20378 üzenetére
Hagyjuk, hiába is érvelek!
Akkor majd várjuk meg a 2008-as szezon utolsó versenyét, amikor majd már nem lesz több verseny a javításra. Aki nyer, az nyer.
Én ugyan biztosan nem fogadok majd Hamira.
Az összes Hami drukker tegye a szívére a kezét és mondja, hogy fogja bírni cérnával a srác. De csak akkor, ha el is hiszitek! -
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #20378 üzenetére
Az előző két versenyen elég érdekesen "brillírozott"
.
-
#70869248
törölt tag
válasz
uszkart #20376 üzenetére
Sztem egyáltalán nem könnyebb az elején menni,...sőt az én véleményem az hogy jóval nehezebb.
Az tény hogy valakinek a vízfüggönyében menni a legszrabb, ezt soha nem is vitatnám.
De szvsz mindjárt után az van aki legelől megy, mivel neki van vesztenivalója..az 1. pozíció, és nincs viszonyítási alapja általában, meg kell próbálnia a leggyorsabbnak lennie úgy hogy nem tudja a következő szakaszon mit enged meg az ív....lehet hogy azt amit az előző körben, de lehet hogy többet,..az is lehet hogy kevesebbet és akkor kicsúszik.
...és akkor már szólnak is a többiek fülére, hogy az első kicsúszott ebben a kanyarban...és ők ott már jobban figyelnek. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #20377 üzenetére
"a verseny utolso harmadaban mar csak cammogott, sajat kepessegeihez merten -3-4 masodperccel lassab koridoket autozva"
Ezt mikor mesélte neked?
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #20377 üzenetére
Azt azért számold bele, hogy nem biztos, hogy a mclaren jól reagált vna. Elismerem, hogy jól taktikáztak, meg ő is jól ment, de kellett hozzá a szerencse (vagy inkább a ferrari bénázása) is, hogy ilyen simán első legyen.
-
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #20299 üzenetére
Pedig biztos nem a verseny miatt volt ideges, csak a cuccán térdelt a paparazzi. Én taknyán is vágtam volna.
Két hét mulva német nagydíj. Kimi esélyes. szvsz.
-
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #20376 üzenetére
Magny Courst ne emlegessed ott ket bunti is sujtotta, azert a 10. helyert is kemenyen megdolgozott. A drive through visszadobta a mezony vegere, akkor amikor mar a mezony szet volt nyulva idoben. Onnan senki nem jott volna fel pontszerzo helyre, csak ha lett volna egy SC fazis jelentos idovel a vege elott.
2007-ben Braziliaban kapkodott. Csak most mar regota 2008-at irunk es Silverstone a tema, ahol kivaloan versenyzett es nem csak a benazasai vannak benne a pakliban a szezon tovabbi reszere, hanem a brillirozasai is.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #20373 üzenetére
Ha Kimi az extreme-mel kezdett volna Lewisra veszelyes lenni, akkor Lewis is bejott volna extremert mivel tengernyi ideje volt mar akkorra es az elso helyre jott volna vissza. Legkevesebb negyszer cserelhetett volna gumit, ugy hogy az elso helyen maradjon, es mindezt ugy, hogy a verseny utolso harmadaban mar csak cammogott, sajat kepessegeihez merten -3-4 masodperccel lassab koridoket autozva. Kis eso vagy nagy eso, extreme vagy intermediate, Lewis jobb volt esoben Kiminel, es kevesebbet is hibazott.
-
uszkart
tag
válasz
hunnylander #20316 üzenetére
Én elismerem, hogy Hami remekül ment. Elismerem a tehetségét. Ezt senki sem vitatja.
Te viszont a nyilvánvalót nem látod be. Fejben még nem elég erős. Vegyük pl. a tavalyi Brazil nagydíjat. (Sztem a legjobb példa.) Mikor a rajt után Alonso elment. Ha higgadt maradt volna, vár mondjuk a célegyenesig, ahol lehet előzni. Na mindegy!
Tény, hogy van bennem némi ellenszenv vele kapcsolatban, több okból is.
Szerintem mind fizikailag, mind szellemileg más elől menni, senkitől nem zavartatva és más a mezőny közepén küszködni. Lásd.: Magny Cours! -
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #20372 üzenetére
Azért te is érzed, h Kimi elvert vna mindenkit keményen, ha 2.! alkalommal extrémet kapott vna. És akkor már esett is rendesen, egyáltalán nem lett vna vad. Összességében Hamiltonnak sokkal gyorsabbra jött ki a verseny, akkor Kimi szvsz megfoghatta vna, főleg a végén, amikor már száradóban volt a pálya.
-
hunnylander
őstag
Esoben Lewis volt jobb, Kiminek csak szaraz palyan lett volna eselye, ezert is baziroztak arra. De hogy az elso kiallasra egy uj extremet tettek volna fel? Az szep lett volna. De nem tortenhetett volna meg, mert amikor kijottek az elso kiallasaikra, szarado volt a palya allapota es mar egy ideje nem is esett (extrem esogumival nem lehet szarado palyan kozlekedni, csak nehany korig, azten eldurran a tul nagy hotol, Kimi nem varhatta volna meg vele a nagy zuhet amire senki se szamitott), sot a Ferrari geniuszai nem is szamitottak ujabb esore akkor hogy tettek volna fel extreme esogumit amikor meg uj intermediate-et sem akartak? Ilyet meg Ross Brawnek se tudtak volna produkalni, ok is csak akkor tettek fel extrem esogumit, amikor leszakadt az eg. A verseny idojarasa az esomeno Lewisnak kedvezett, kar is tovabb ragozni. Ez mar tenymegallapitas, a sok ha-ha-ha-n meg csak hahahazni lehet. Ha Lewist meg korabban hivjak ki Kinaban kereket cserelni, most o lenne a cimvedo vilagbajnok. Hahaha!
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #20333 üzenetére
Ha a Ferrari esogumit tett volna fel Kiminek, amikor 1 sec-en belul kijottek kereket cserelni, akkor Hamilton tovig leszopta volna, nem? Ennek fenyeben a senki nem tudta volna megfogni kicsit eros.
Teny, hogy a Meki es Hami is jol nyomta, a verseny egeszet nezve jobban, mint barki mas, teljesen megerdemelt a gyozelem, a Ferka taktika ultra szar volt, Massa is hasonlo, de amit te adsz elo az azert tulzas. -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #20368 üzenetére
Firefox3, muhaahhahhahah
Itt IE 6 van.Oliverda: kösz, így mükszik
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #20364 üzenetére
A vege fele (az utolso 15 korben) Lewis egyfolytaban csak lassitgattak, szinte konyorogtek neki, Lewis meg kerdezte, hogy nem e tul lassan megy (lenyilatkoztak). Ronek ugyancsak idegben voltak, nehogy kihulljon a sajt a szajukbol a felesleges kockazatvallalastol.
A koridoadatok alairjak a nyilatkozatukat. Lewis 1:38-as korokkel cammogott a vege fele, ugyanolyan vagy jobb palyaviszonyoknal, amilyennek a verseny korabbi szakaszaban 1:33-34-eket ment. Szinte csigakent ment sajat kepessegeihez merten, de igy is lekorozgetett egyeseket, es tartotta elonyet.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #20358 üzenetére
Nekem nem engedi megnyitni a fileokat, azt írja ki, hogy damaged...
Másnál is rossz, vagy csak a melóhelyi gépem szarakszik? -
simonzé
addikt
válasz
Motion_Blur #20294 üzenetére
És kikereste... Nem semmi. Na jó, őt tényleg utáltam. Meg volt még egy másik versenyző akit utáltam, de ő már 15-16 éve nem versenyez.
Pá - tévedsz, senki ellen nem szurkolok, és a válaszoddal elismered hogy nem látható az elfogultságom senki irányába. Két kedvencem van a mai mezőnyben, de nem jössz rá kik azok. Az a bajod, hogy zokon veszed ha nem az éppen aktuális Ferrarist istenítem. cö-ccö
Biztosan a pokolra jutok. -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #20362 üzenetére
Óvatosabbnak... Azért növelte a verseny vége fele Hamilton az előnyét, mert óvatos volt, elől lévén. Vagy Ron bácsi csitította ugye, no mindegy.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #20362 üzenetére
Pontosan.
Kimiék kicsit kockáztattak, hogy megelőzzék Hamiltont. Kb már két kör után látni lehetett, hogy nem jött be a dolog. Megpróbálták, na bumm, innentől hagyni kellett volna a fenébe, szépen visszacserélni a gumit és kényelmesen bekocsikázni a második helyen.Ehelyett ment a töketlen szenvedés, ami után ez a negyedik hely még kifejezetten üditő végkifejlet lett.
Még mindig nem értem. Na mindegy, remélem legalább utólag kielemzik és tanulnak belőle. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #20361 üzenetére
Egyertelmu, hogy Kiminek es autojanak fekudt volna a szaraz palya, de aki elol van annak mindig ovatosabbnak kell lenni. Es a McLaren csitithatta is Lewist, hogy ne kapkodjon, mert nem tudjak mennyire eltero a benzinmennyiseg, es hosszu meg a verseny.
Haug: A boxkiállásnál többet tankoltunk a tervezettnél mégis sikerült Kimi előtt maradni. Ez fontos volt.
En ugy gondolom, hogy Kimi siman hozhatta volna a 8 pontot, meg az elso gumibaki utan is, ha nehany kor utan visszajon uj gumiert, plusz mondjuk 50%-kal kevesebbet hibazik illetve kisebbeket. Baldisserri nem eloszor vakargathatta a fejet iden. O vegzi Brawn munkajat, szerintem nyomaba sem er.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #20358 üzenetére
Thx!
Kova a 10. körben forgott.
-
#70869248
törölt tag
azt nem tudom, hogy volt-e több mint 2mp-ra Kimi Kovalinen-től, de arra emlékszem, hogy Alonso is gyors volt, és mikor Hamilton megelőzte Kovalainen-t, utána Kova' hibázott, megpördült (asszem leesett a pályáról is, de ez nem biztos), és amíg visszaállt, addig ment el mellette Kimi....és még Kimi és Alonso közé tudott visszakeveredni. Szal így 'előzte' meg Kimi Kovalainen-t.
-
Markgx10
őstag
válasz
Motion_Blur #20356 üzenetére
Szerintem simán egy fikanickről van szó, azért jár ide, hogy Kimit szidja, de azért Massáért él hal. Életszerű a történet
Egyébként gratulálok Hamiltonnak meg a csapatának, jó versenyt csináltak, nem tudok mit tenni (bárhogy is szeretnék
), el kell ismernem
Azt, hogy a Ferrarinál mit csináltak az egész hétvége során (massa időmérőjétől, az elgumizásig stb.), azt nem kommentálom, szerintem Kimi most is kihozta a helyzetből a maximumot és végre az élen áll
Remélem ez így is marad.
Akit nagyon sajnáltam az Webber volt, nagyon jó tempót ment a Red Bullal egy darabig
, szívesebben láttam volna a dobogón mint Barikát (azért ők is villantottak azzal az esőgumival
)
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #20335 üzenetére
En is ugy fedeztem fel ujra, hogy magamtol krealtam az url-eket, kellett hozza nehany probalkozas, de megfejtettem. Ugyanis a websitejukrol, a Media Centre-bol nem fellelheto feltitkos url, amit valszeg az ujsagiroknak es egyebeknek mailben publikalnak. De masoktol sem sajnaljak es szabadon elerheto.
-
Motion_Blur
félisten
-
Mezcal
addikt
kimi most csak mások hibájából élt, csak ennek köszönheti a 4. helyét!
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #20349 üzenetére
Nem is vitázom azzal, hogy Kimi-nek korántsem volt ideális a versenye...szépen mondva.
De az hogy Hamilton nem emelte a tempót annak is több oka lehetett, pont azért nem lehet eldönteni hogy Kimi vagy Hamilton, mert Kimi-nek nem volt jó versenye, Hamilton-nak meg igen.....de ilyen körülmények között senkinek nincs jó versenye...pl. Kubica kevesebbet pörgött mint Massa, mégis Massa fejezte be a futamot végül. Mert Kubica rossz helyre csúszott -
Pá
addikt
válasz
#70869248 #20344 üzenetére
Én livetimingem figyeltem végig.
Kova sosem volt Kiminél 2mpnél messzebb, gondolom előzést nem akart kockáztatni Kimi és a vízfüggöny miatt így volt kényelmes követnie. Míg Hamilton miután leelőzte Kovát, szépen kezdett elszakadni.
Aztán, ahogy tiszta lett Kimi előtt a pálya hirtelen gyorsult kb 1mp-et és elkezdett felzárkózni Hamiltonra. -
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #20346 üzenetére
Nálam nem elképzelhetetlen, hogy Kimi abban a periódusban szimplán gyorsabb volt Hamiltonnál (száradó pályán hagyományosan jobban megy a Ferrari, szakadó esőben meg a McLaren stabilabb).
És igazából ennyi volt a versenye, mert utána 10 körön át szopott, majd megtankolták féltávra => ismét szívás.
-
-
Oliverda
titán
Kovalainen meglepően örült Hamilton győzelmének. [link]
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #20341 üzenetére
persze hogy gondolom...miér te tudsz valamit?
-
helkis
veterán
válasz
#70869248 #20334 üzenetére
értem én, de most az első kiállásról volt szó, ott még csak kezdet esni, Hamiék, ha úgy vesszük nem vállalták be a döntést, hanem kitolták egy köztes megoldással, mivel megjósolhatatlan volt akkor, hogy esni fog-e a továbbiakban is, vagy felszárad a pálya.
ez bizonyult a helyes döntésnek, a Renault + Ferrari a felszáradó pályára tette le a voksát, ill a stratégiát, Barichello-nak ekkor még rengeteg üzemanyag volt, ha jól emléxem ő 1 kiálláson volt, így nem kellett elhamarkodott döntést hoznia, náluk sajna a tankolással volt valami gond ezért mégegyszer ki kellett jönnie maradhatott volna az extremeső a végéig is, ha van benya, akkor 2. lesz, de a javuló pálya miatt visszarakták az inter-t.. -
-
Pá
addikt
válasz
#70869248 #20336 üzenetére
Hamilton akkor szakadt el, amíg Kova feltarotta Kimit. Ahogy Kimi leelőzte Kovát és tiszta volt a pálya, rögtön elkezdett felzárkózni és a boxkiállásig szépen le is dolgozta az előzéskor meglévő 6mpes hátrányát.
szerk: livetimingen jól látszott, hogy nem Hami vette spórolósra, hanem Kimi az előzés után egyértelműen begyorsult.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #20336 üzenetére
Gondolod, hogy simán felengedte 1mp-re, amikor egy taktikán voltak és együtt jöttek ki boxba? Honnan tudta biztosan Hamilton és a McLaren, hogy Kimi pl. nem spórolt meg 1 extra környi benyát?
Sztrego: mi volt Massa-val a verseny te jóember?
p.s.: az említett video ki lett tárgyalva, a pofátlan fotós a cuccán térdelt, úgyhogy szerintem ne égesd magad
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #20333 üzenetére
Egyébként érdekes ez a taktikai dolog. Pont gondolkoztam rajta verseny közben/után, hogy milyen apróságokon múlnak dolgok.
Pl ha a rajtnál Webber nem Kimire zár rá, hanem Hamiltonra és Kimi fordul elsőként, akkor az első boxkiállásra valószínűleg úgy érkeznek, hogy Kimi van előrrébb. Ebben a helyzetben lehet, hogy pont fordítva játszódik le az egész. Kimi választja a konzervatív stratégiát és lecserélni a kereket, hiszen Ő van pozicióban, csak őriznie kell, míg Hamilton kényszerült volna rá a kockázatosabb támadó stratégiára és lett volna kénytelen bevállalni egy kis rizikót az előzés érdekében.
Persze tudom, hogy nincs ha, meg lehet, hogy ebben az esetben sem így történt volna, nem is azért mondom ezt. Csak érdekesnek gondolom, hogy milyen apróságokon (Webber a rajtnál jobbra vagy balra húzódik) milyen sokminden múlhat.
-
Mezcal
addikt
[link]
Na erre büszkék lehetnek a Raikkönenesek! -
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #20330 üzenetére
Hagyd már rá ezt a black flaget...soha nem intenek ki ilyenért senkit...a nyomás pedig...értem, volt rajta nyomás, de jó helyről rajtolt, utána a saját ütemében autózhatott, szval ez messze nem az a nyomás, mint ami pl akkor volt, amikor a 13. helyen volt (és ott hibázott is). Ne tartsd azért ugyanolyan nyomásnak a hazai pálya tényét meg pl azt, h nincs sehol, amikor nagyon kellene menni.
b-type: az elején Hamiltonnak kedvezett jobban az idő, utána Kiminek, nem hiszem, hogy sok köze volt ennek bármi máshoz.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #20335 üzenetére
ez nem feltétlen igaz...különben hogy szakadhatott volna el Hamilton?
Annak hogy nem emelte a tempót Kimi mellé annak sok oka lehetett, dumáltak a taktikáról.stb -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #20333 üzenetére
Azért a nagy ömlengések közepette azt vágod, hogy azonos üzemanyag terhelés mellett, azonos gumikon, tiszta pályán Kimi körönként 6-7 tizeddel hazavágta a kis kedvencedet?
Ettől függetlenül nagy respekt Hamiltonnak, csak a tisztán látás kedvéért jegyeztem meg
p.s.: most viszont Te segíthetnél ki a race lap analysis-el pdf-el, mert nem találom
-
#70869248
törölt tag
-
hunnylander
őstag
válasz
#51736960 #20329 üzenetére
A McLaren taktikaja volt a konzervatvan esszeru, legkissebb rizikot vallalo, amit a legtobb csapat kovetett. Lewis tette zsenialissa, es senki sem tudta volna megfogni, akarhogy ugyeskedik, mert gyorsan nagy elonyt szerzett, es lett volna idotartalekuk valaszolni a vetelytarsak varatlan huzasara. Pl. ha egy rivalis elmeno extreme esogumival elkezdte volna fenyegetni ot, o is valthatott volna, legalabb ket-harom extra strategiai kerekcserere szerzett maganak idot.
-
helkis
veterán
válasz
sh4d0w #20327 üzenetére
valszeg azért hagyták kint (ill, hagyták fent a kopottabb gumit) mert hittek az időjósuknak, aki valszeg egy gyors záport ígért.. a végére végülis "bejött" a dolog, ha kimegy extremesőért az 20s kimegy mégegyszer interér az is, akkor amit kiautózott volna mehetett volna a levesbe, így értelme nem sok lett volna a szummát nézve. szvsz ott rontották el, hogy nem új gumit raktak rá a kiállásnál, aztán az késöbb, ha úgy változik az idő úgyis bekopott volna, ill amig esett is tapadt volna.. McLaren-ék ezt tették (nem gondolkodtak nagyon előre, inkább a jelenre) és be is jött!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #20321 üzenetére
Es raadasul sokszor ugy, hogy szembeallt a forgalommal vagy meterekre siklott el autuk elott. Nem sok hianyzott hozza, hogy egy tragikus balesetet okozzon. Az egy dolog, hogy a bukoterek biztonsagosak valamelyest, nade egy frontalis utkozes ket auto kozott, vagy egy belehajtasos tomegbaleset, az sokkal veszelyesebb, mintha valaki megy ki a bukoterbe es csak maganak okozhat nemi kart.
Lehet, hogy tulzasnak szantam, meg hulyenek neztek miatta, de egy black flag lett volna mindenkinek a legjobb megoldas. Indoklas: technikai es/vagy pilotai okokbol adodo sorozatos veszelyeztetes. A 4. hibanal mar meglehetett volna lepni, szava nem lehetett volna, talan meg halas is lett volna erte.
-
válasz
[CS]Blade2 #20323 üzenetére
Nem azt tartom hibának, hogy meghagyták a kopott gumit, az bejöhetett volna adott esetben. Szerintem a hiba az volt, amikor látták, hogy mennyire lassú és nem hívták vissza, hanem hagyták, hadd veszítsen 5-6 helyet.
-
BITBOYS
addikt
Nagyon jó volt ez a futam. Kár, hogy Kimi benézte a kerékcserét, de azért így is szépet ment.
Alonsoval viaskodva is igazi úriemberként viselkedett, gálánsan elengedte Hamiltont. Pedig nem lett volna kötelező a múltkori boxutcás balhé miatt -
[CS]Blade2
addikt
válasz
sh4d0w #20320 üzenetére
Sztem nem volt az annyira rosz, mivel teljesen véletlen volt, hogy esni fog-e vagy sem, és a kopott köztes jó lett volna eső nélkül a vizes pályára, akkor ö hozott volna 20sec-et körönként a többieken.
Itt tippelni kellett, senki nem tudta, csak szerencse kérdése volt.
Nem egyszer bejött, máskor meg ez lett a vége...Ha felteszik az esőst, és mégsem esik, akkor ugyanugy mehetett volna vissza mindenki...
Ezért csak szerencse, mert tippelnek ök is... mindkét gépet feltették a pirosra, nem jött be, volt már rá példa szinte minden csapatnál..
A renyo állandoan feltesz mindent az 5-re, és nem jön be, de ha egyszer bejött volna, már behoztak volna idén egy gyözelmet...
-
Oliverda
titán
Az a vicc hogy vannak olyanok akik most is mákról beszélnek Hamilton győzelmét illetően. Nem kellene ezt túlmagyarázni meg szépíteni a a másik oldalt. Egyszerűen csak arról van szó hogy tegnap a McLaren csapat és maga Hamilton is jobb munkát végzett mint bárki más a pályán. Nem tudom pontosan hogy a McLaren melyik meteorológia szolgálattal áll kapcsolatban, de az eddigi versenyek alapján nem lehenek rosszak.
Taktikából ötösre vizsgáztak, Hamilton pedig nem pörgött-forgott mint az összes többi közvetlen riválisa hanem amikor kellett megfelelő tempót tudott autózni. Talán ezért is nyert röpke 68 másodeperces előnnyel.
-
Motion_Blur
félisten
Sztrego kolléga hol van?
Atlason Massa-nak 12 forgást számoltak össze
-
válasz
hunnylander #20316 üzenetére
Valószínűleg az ellendrukkerek azért ellendrukkerek, mert nincs bennük empátia, sőt, teljes unszimpátia van.
A Ferrari meg mintha visszatérne a 21 év sikertelen időszakához. '79-től estek keltek, '95-ben odakerült egy angol-francia-német trió, akik befuttatták a csapatot ismét, visszaterelték a helyes útra. Most, hogy visszakerült az olaszok kezébe az irányítás, megint jönnek a hülyeségek; még az rendben, hogy elsőre nem cseréltek kereket Kimminek, de azt már nem fogom fel, miért nem hívták vissza, amikor a mögötte jövők körönként 5-8 másodperceket vertek rá... Persze Brawn megmutatta, hogy is kell taktikázni, le a kalappal!
-
[CS]Blade2
addikt
Akkor mindenkinek megint 0-ról, csak most 9 futam alatt kell....
Pálya____Tavalyi győztes____Csapatnak kedvez
GBR....Kimi...Ferrari
EUR...Alonso...Ferrari
HUN....hamilton...mclaren
BEL....Kimi....Ferrari
ITA....Alonso....mclaren
SIN.....................mclaren
JAP.....hamilton...mclaren
CHI.........Kimi...Ferrari
BRA....Kimi...Ferrari -
hunnylander
őstag
válasz
zolynet #20313 üzenetére
Bakizni bakiznak (neha), de az ITV kozvetitese nagysagrendekkel igenyesebb es szakmaibb, koszonhetoen annak, hogy ket korabbi F1-es pilota is reszt vesz a kozvetitesben (Martin Brundle, Mark Blundell), es a korites is sokkal igenyesebb. Mondom ezt en, akit pedig nem is szokott zavarni Palik vagy Czollner hulyesegei.
-
#70869248
törölt tag
válasz
enzodasilva #20314 üzenetére
én úgy éreztem, hogy mindenki óvatos volt, és inkább a Ferrari és a Renault kockáztatott valamivel többet, mivel ők vártak a 'river'-re, nem a 'board'-ból játszottak.
(most nyertem csak azért..)
Szal egy full esős gumival nagyon sokat lehetett volna nyerni a Ferrari-nál, meglett volna a kiállás és még hoztak volna sokat (Massa-nál meg is lehetett volna tesztelni).
Rubinho a Honda-val 10mp-t hozott körönként, szépen döntöttek a Honda-nál. -
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #20312 üzenetére
Hat pedig itt aztan volt rajta nyomas rendesen. Hazai nagydij, media kikezdte, a hulye ellendrukkerek is akikben nincs egy fikarcnyi empatia sem.
O maga nyilatkozta, hogy nagyon feszult volt a futam elott, es amikor vegre a palyara hajthatott akkor nyugodott meg. Ezert klasszis! Meghogy nem birja a nyomast? Akkor senki sem. Zsenialisan ment a rajtol a befutoig, mig a kotelidegu rivalisai estek-keltek.
Lewis minden egyes futammal erosebb es tapasztaltabb lesz, a nem birja a nyomast urban legendre pedig nagyon sokszor ra fog meg cafolni palyaja soran, sot mar iden is. Ertem en, XY kedvenced azert hibazik mert tul sok a viz a palyan (megsugom o is azert hibazik mert nem az utviszonyoknak es a rendelkezesre allo tapadasnak megfelelo modon vezeti a jarmuvet), de ha Lewis akarcsak egy kicsit is hibazik, az mar csakis azert van, mert nem birja a nyomast es egy tehetsegtelen loser. (Lewist altalaban a nagy igyekezete sodorja hibaba, akarcsak Kimit.)
Messzemenokig egyetertek a szakemberekkel, akik meltatjak, hogy Lewis csattanos valaszt adott a kritikusainak, tobbek kozott neked is.
-
enzodasilva
csendes tag
Úgy érzem, hogy Domenicali és Baldisserri nem urai tökéletesen a szorongatott helyzeteknek. Amikor 1 körön belül kell dönteni, megremegnek. Sajnos nem csak a hétvégi verseny volt erre intő példa. Talán egy csipetnyivel több kockázatvállalással nagyobb előnyre tehetnének szert hasonló helyzetekben. Természetesen megértem, hogy egy potenciálisan domináns csapat nem lehet túlságosan bevállalós.
FORZA!
-
zolynet
veterán
megnyugtatok mindenkit h a az angol közvetítésen (ITV) is bakiznak a kommentátorok, pl webber kipörgésénél mondták rögtön h szorri de ez a ripléj volt, na nem mintha ezzel a magyar kommentátorokat akarnám mentegetni vagy az egekbe emelni, mert azt ugyan nem
-
uszkart
tag
Most kellett volna Kiminek az a pár kör, amivel általában tovább kint szoktak maradni mint a McLaren. Csodálkoztam is, hogy egyszerre jöttek ki Hamiltonnal az első cserére, főleg az időmérőből kiindulva. Mi van, ha 2 körrel később kell kijönnie. Felrakhatták volna az extrém esőgumikat, pont akkor mikor leszakadt az ég.
Remélem most már egy jó széria jön Kiminél.
Hamilton meg imátkozhat, hogy ilyen versenyei legyenek, amiken senkitől nem tartva lehet autózni, mert nyomás alatt egyből elborul az agya. -
#70869248
törölt tag
válasz
!Overdose! #20310 üzenetére
?
remélhetőleg nincs Hamilton nevű reg a fórumon -
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #20244 üzenetére
Szerintem nem 19-re húztak lapot, csak mert hamilton ellen muszáj ilyen eszközökhöz folyamodni. Már csak azért sem, mert az előtte levő 6-7 körben oda vissza pofozta az 'angolt'. Egyszerűen nem gondoltak az esőre. Ez még bocsánatos elbaszás lett volna, sajnos amit utána csináltak a Ferrarinál, már nem az volt. Még két pont lett volna, ahol ha lépnek, akkor előrébb kerülnek. Talán dobogóra felléphetett volna...
Amúgy nem tudom emlékszel-e, pontosan így (ahogy Kiminek nem jött be) mákolt egy futamot monacóban is hamilton.
Ezen a pályán összességében olyan 15-20 jó köre volt, azt leszámítva vagy Kimi vagy Heidfeld/Kubica illetve még előtte Webber a futam elején is gyorsabb volt nála. Ahogy láthattuk, hogy Kovánál egy szett gumi elbaszta a versenyt, úgy a csapattársának meg szerencséje volt. Ezért nem szeretem az esős versenyeket. Párszor jó poén, de ha így folytatódik, gyakorlatilag a lutri dönti el a végső vb címet.
Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN S2 TG EVGA 650W
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- 10% -tól elvihető. Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetés! Lenovo Legion Pro 7
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged