- Ég veled, KEndre! :(
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Internet fejlesztés országosan!
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Aktív témák
-
Dzsozi0öt
tag
Azt tudja valaki, hogy Kimi autójában ez a motor 1 vagy 2 futamos?
Ha citromot kaptál, kérj hozzá tequillát, vagy gin tonicot.....vagy inkább egy gint, akitől aztán kivánhatsz hármat!
-
brownus
veterán
válasz Motion_Blur #19296 üzenetére
na ja, ennek inkább van:
A 2002-es szezonban Massa 4 pontot szerzett és a bajnokság tizenkettedik helyén végzett a Sauber színeiben.
Räikkönen nem okozott csalódást, sőt, első versenyén rögtön pontot szerzett egy hatodik hellyel, miután Frentzent kizárták előle. Később a szezon során még nyolc pontot gyűjtött és ezzel a világbajnokság tizedik helyén végzett.(2001)
nem tudom ki hogy van vele de massa most vasárnap felb@szott idegileg, köszönheti kimi pechjének a győzelmet, de örült mint majom a farkának. ami rendben van ha versenyben előzi meg. és se pacsi se puszi. ezek haragban vannak egymással?
lilla bög... -
c.zsolti
őstag
Dávid Sándor újabb "szakcikke": [link]
Még mindig ott tart, hogy Hamiltont megbüntették, bezzeg Kimit nem... Plusz a pályaelhagyás.
De a legjobban ez tetszett:
"Räikkönen, mint pechvogel ezúttal is tökéleteset nyújtott, és nyilván sokaknak a szemébe könnyeket csalt újabb balsikerével. Csak azt nem tudom, hogy mi lett volna az autójával, ha nem csak a kiégés, kilyukadás után vezetett volna óvatosan, hanem már az égés előtt is figyelt volna bizonyos jelekre?!... Mint az igazán nagyok, mint például Lauda, mint Senna, vagy mint Schumacher. Addig is, amíg a Ferrari megépíti számára a Mario Illien javasolta tankot." Kimi annyira nyomta, hogy már a kipuffogó sem bírta.[ Szerkesztve ]
...
-
válasz AMD Power #19289 üzenetére
Ebben az általad idézett mondatban csak az a baj, hogy ki van ragadva a szövegkörnyezetből. Ez az ominózus mondat ugyanis arra hivatott, hogy Hamilton-t védje egy olyan témakörben, ami alapvetően nem erről szól. Felvetették, hogy a tapasztalatlansága miatt hibázik sokat, erre jött vmelyik McLaren fejes ezzel a válaszzal... csak a kérdés nem ez volt.
https://www.coreinfinity.tech
-
Mezcal
addikt
Egy kis érdekesség: Futamarányos összehasonlítás!
Massa
Futam: 95 (94 start) (Sauber: 52, Ferrari: 43)
Győzelem: 8
Dobogó: 22
Pole pozíció: 12
Leggyorsabb körök: 8
Pontok: 249Kimi eredménye 95 futam után (Sauber: 17, McLaren: 78)
Győzelem: 9
Dobogó: 22
Pole Pozíció: 8
Leggyorsabb körök: 14
Pontok: 314[ Szerkesztve ]
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
AMD Power
titán
A "tapasztalatlan" Hamilton visszavág, ígérik a McLarennél
"Lewis a legutóbbi hétvégét is beleszámolva csak 24 nagydíjon van túl, és ezek alatt több pontot gyűjtött, mint bármelyik újonc a sport történetében"
Ez azért nem gyenge.
-
veterán
Szép estét.
Nagy vita megy itt a hőálló ruhákról. Gondolhatjátok, hogy ahol millió eurók mennek egy szaros karbon szárny kifejlesztésére, ott az emberek nem pamut ruhában fognak dolgozni, betonkeverős kesztyűben, az extrém magas oktánszámú "benzin" mellett.
Szóval azok igencsak spéci ruhák. Ezért nem is nagyon lehet vitatkozni azon, hogy mit tud maga a ruha, mivel kezelték [link] vagy éppen nem kezelték. Én nem tudom, hogy milyen anyagból van.
Ami biztos. Pár éve kilöttyent az anyag valamelyik F1 garázsnál az autóra, a benya begyulladt, gondolom láttátok. Namármost az embereknek semmi bajuk nem lett, köszönhetően a ruhának. Pedig van testrészük ami kilátszik a kámzsa alól.
Szvsz abban a spéci ruhában röhögve megfoghatta az emberünk a kipuff csonkot. Percekig nem tarthatta a markában, de pár másodpercig biztosan nem lesz baja tőle.Üdv:
Tüzimod: perlit látványosabb [link]
[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #19285 üzenetére
Fura, hogy Heidfeldnek nagyobb eséllyel adják a VB-t, mint Kovának. Mit néznek ezek?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Ez eddig is egyértelmű volt
egy kis bwin:
Verseny:
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 2.60x
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 2.90x
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 3.80
Robert Kubica (POL/BMW-Sauber) 14.00x
Heikki Kovalainen (FIN/McLaren) 16.00x
Fernando Alonso (ESP/Renault) 25.00xVB:
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 2.10x
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 2.70x
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 5.00x
Robert Kubica (POL/BMW-Sauber) 9.00x
Nick Heidfeld (GER/BMW-Sauber) 150.00x
Heikki Kovalainen (FIN/McLaren) 200.00xStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #19283 üzenetére
A video alapján tök jogos volt Haminak a büntetés.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #19282 üzenetére
Lazán
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #19281 üzenetére
Méghozzá a kép tanúsága szerint becsukott szemmel.
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Dzsozi0öt
tag
Az egészben az a legrosszabb hogy már annyi szabály van, hogy hihetetlen. Nem is lehet megjegyezni.
Meg mindenkinek a saját kedvenc csapata felé húz a szíve. De mondjuk ez a legkissebb baj.Ha citromot kaptál, kérj hozzá tequillát, vagy gin tonicot.....vagy inkább egy gint, akitől aztán kivánhatsz hármat!
-
wildrain
addikt
válasz [CS]Blade2 #19277 üzenetére
"Az sem Kimi hibája volt"
Részben igen, egy lekörözött versenyző (talán Villeneuve) bezavart neki, és kockásra fékezte a gumit, ami csak rosszabb lett a futam előrehaladtával. -
[CS]Blade2
addikt
válasz Dzsozi0öt #19274 üzenetére
Az sem Kimi hibája volt, hanem a Mclaené, nem ö épitette azt a taligát, a csapatnak kellet volna behivnia...
Most is elkerülhető lett volna a bünti ha szólnak a team radion, hogy
jogtalan előnyre tettél szert, enged el Vettelt mert ezért büntetést kapsz, ha nem teszed... ezt simán megtették volna...A gyulám vagy a Palik lenne a Mclaren vezetőségében, ők szóltak volna neki, mert nekik lesett, akkor nem tartom kizártnak, hogy nekik is, csak szunyin lapitottak ahogy szoktak, hátha meguszák.......normális körülmények között sem szerzett volna pontot a csoka, hisz azt a szet gumit amivel vaki 40 kört ment alig 10-12 kör alatt szarrá rongyolta a kifinomult vezetésével, igy ron bá megint benézte a számitásait..
még elörébb megyek, eleve nem szabálytalankodik -->nincs bünti -
Dzsozi0öt
tag
Räikkönen már csak ilyen, kamikáze. Amikor pár évvel ezelőtt az utolsó vagy utolsóelőtti körben elszállt a kerék mert nem jött ki kerékcserére? Az sem volt semmi.
Ha citromot kaptál, kérj hozzá tequillát, vagy gin tonicot.....vagy inkább egy gint, akitől aztán kivánhatsz hármat!
-
Motion_Blur
félisten
Most consecutive fastest laps:
Alberto Ascari - 7 (Belgium '52 - Argentina '53)
Michael Schumacher - 5 (Bahrain - Europe '04)
Kimi Raikkonen - 5 (Spain - France '08)Még hogy nincs formában Kimi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Thrawn
félisten
Elképzeltem egy lehetséges esetet.
Leesik a kipufogó, valaki átrongyol rajta olyan 300 környékén és belecsattan a falba (mint mikor Kovalainen autóján elszállt a bal első). Vagy megússza vagy nem.
Le kellett volna szedetni, tök mindegy mennyi időbe kerül, csak a vakszerencsén múlott, hogy nem lett senkinek semmi baja.Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
ronaldo
őstag
válasz Thrawn #19264 üzenetére
Kellett volna mondjuk egy fogó - szerintem nem kicsi, lehet hogy akkora valóban nincs náluk, mer minek). Egy vágóalkalmatosság is, plusz 20mp minimum. Mivel hátsó kerékcsere közben nem lehetett volna odaférni. Szóval ha megjátsszák a leszerelést (ami egyáltalán nem biztos, hogy amúgy sikerült volna) akkor is lőttek a versenynek. Így volt ez jó. Várható volt, hogy kanyarban repül e, ahogy az is, hogy elég éles, nagy terhelésűben ott meg jó messze van a legközelebbi ember is.
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #19223 üzenetére
igen pont erre gondoltam, pl. Monza-ban a célvégén nem egyszer látni ilyet...megy a támadó, szükre veszi a féket, és ezért vágja az S-t.
Ilyenkor több minden játszik, ..pozíciószerzés volt vagy nem, törekedett tartani a vonalívet vagy nem..stb.
Azt amit mondtok értem, én sem pártolom a kamikaze előzést, de ezek általában azzal ki is merülnek hogy leesik a támadó az ívről, ha nem az egész kanyarról.
egy S kombinációban viszont más a helyzet, amennyiben pedig Vettel elvette a gázt, akkor az előzés valszeg megtörtént.
Itt az a lényeg hogy a pozíciószerzés nem a levágás következtében történt, hanem következmény volt.
Sztem ez a büntetés minimum kétséges volt, ...sőt pl. Alonso előzését Heidfeld-l szemben, uezen a pályán, jóval büntethetőbbnek éreztem, hisz Heidfeld azért vágott, mert Alonso kőkeményen veszélyeztette.
De egyik példánál sem kell leragadni, én erősnek érzem a döntést osz kész. -
AMD Power
titán
válasz littlelion21 #19256 üzenetére
Én ezért nem nagyon nézek be ide. Max csak mikor a futam van akkor szoktam ide bejárni.
-
ronaldo
őstag
válasz Oliverda #19229 üzenetére
Miért nem piros zászlózták le a futamot amikor a Torro Rosso (ha jól rémlik) abban a gyors duplakanyarban elég éles alkatrészeket hagyott ott, 1 méterre (max) az ideális ívtől? Nem volt balesetveszélyes (mondjuk 20x inkább, mint a Ferrari). Ja, azt nem Kimi vezette...
Aki szerint meg le kellett volna vágni (=hozzá kellett volna érni) a kipufogóhoz, annak ajánlok egy kis otthoni tesztet.
Fogjatok egy darab acélt. Kezdjétek el melegíteni. Amikor sárga lesz köpjetek rá (kb. 150-200 fokos ekkor). Utána hevítsétek tovább. Ha elkezd barnulni (250 fok), igyatok meg egy sört. Amint átvált először bíborba (270) majd lilába (280) imádkozzatok egyet. Végül ha a kékes színt vélitek felfedezni (300 fok) akkor húzzátok fel a _tűzálló_ kesztyűtöket, amivel majd megfogjátok az immár újra szürke színű (320 fok) acélt.
Attól, hogy valami nem izzik vörösen, attól még kibaszott meleg. Plusz a tűzálló meg hőálló cucc (kesztyű) baromira nem ugyanaz. Ha az egyik szerelő odanyúlt volna, szvsz pár másodpercen belül odaolvad a keze, tűzálló kesztyűstől...
-
Dzsozi0öt
tag
válasz littlelion21 #19256 üzenetére
Sziasztok!
littlelion: hát itt is összefutunk?
Ha citromot kaptál, kérj hozzá tequillát, vagy gin tonicot.....vagy inkább egy gint, akitől aztán kivánhatsz hármat!
-
eXodus
őstag
ha már lerepülő alakatrészek...ez persze nem zavar egyeseket.
Hondánál ugyan ez.[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz littlelion21 #19256 üzenetére
Majd sisakban reklámoz ... vagy Chokito reklámot forgatnak vele
-
littlelion21
addikt
Bírom, ide akárhányszor benézek mindig megy a hülyeség...
Könyörgöm, nem Wartburg-kipufogó meg nem öntöttvas az a szar...
A súlya valószínűleg egészen szörnyű lehetett, talán valahol egy üres dezodoros-flakon súlya körül.
Meg aztán hányszor látjuk,h itt meg ott lifeg a légterelő. Ennyi erővel abba is bele lehet magyarázni,h mennyire veszélyes, mondjuk 290-nél célegyenes végén előzés előtt/közben valakinek a pofájára ragad egy hátsó, oldalsó légterelő elem...Más: ahányszor meglátom Kubica fejét, mindig az jut az eszembe, hogyha esetleg nagy bajnok lesz, mi a francot lehet majd vele eladni...?
-
Male
nagyúr
válasz papi77 #19253 üzenetére
Igen, a menetszél lelassítja valamennyire... de nem áll meg a levegőben amikor leszakad... (vagy ha meg nagyon gyorsan megáll, akkor igencsak könnyű a légellenállásához képest, így pedig szinte semmit sem számít, ha nekimennek -> jó, nyilván nem egy nagy élmény, de nem is életveszélyes).
HERR Z: Igen, és nem is olvasztotta szét, ahogy páran mondják. A forróságot meg... a levegőben löbög már 20 perce, miért lenne olyan forró, mint amikor még a motoron volt?
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
Azért a kipufogó amikor már csak repkedett, nem hinném, hogy 1000 fokos volt... és a képeken is látszik, hogy nem olvasztott az ott szét semmit, hanem szétverte ahogy csapkolódott.
"Jajj, 300-nál lerepül, és eltalál valakit": Egyrészt akkor a kipufogó darab is kb 300-zal megy, és a másik is autó is... szóval nem lenne egy nagy ütközés, lévén a sebességkülönbség minimális (mondjuk elég ijesztő átélni, az biztos). Ráadásul a súlya kb egy kisebb kavicsé lehetett, így a sisakon max koppan egyet, de semmi baja nem lesz a versenyzőnek. Azért ez nem egy elrepült kerék...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Oliverda #19227 üzenetére
"Stewart szerint Räikkönent is meg kellett volna büntetni"
[CS]Blade2 szerint Stewart-nak már nem kéne nyilatkozniMiért nem intették ki Räikkönent?
Miért nem intették ki az egész mezőnyt? Hisz minden autón van kipufogó, ami ugyigy leszakadhat..vagy akár elszál az első szárny.. buttont is ki kelett volna, meg mindenki mást...lehet ezért is..
nameg az a sulyosan nehéz elem leszakad, -
7Heads Drago
veterán
-
7Heads Drago
veterán
válasz Oliverda #19204 üzenetére
Amúgy anno "Kimiék" alatt sem a motor döglött be legtöbbször hanem a féltengely, hidraulika meg mittudomén. A motor az még anno Hakkinen meg Coulthard alatt durrogott leginkább.
Kimi alatt 2002-2006 között 12 alkalommal halt meg a motor vagy gyulladt ki. (csak motor) Ez azért elég sok.
MS-nek eközben 1 volt csak.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
2006 Monaco:
Kimi Raikkönen autója kigyullad, és a Safety Car mögül kénytelen kiállni a verseny egyik esélyese. Nagyon elõzékenyen legurul a pályáról, hogy ne okozzon akadályt, miközben oltják a lángoló McLaren-t, Kimi kap is egy kis anyagot a szemébe. Alonso ezzel gyakorlatilag ellenfél nélkül maradt....
Kimi megkezdi a levezetõ sétát a tengerparton, a sisakját nem veszi le, talán jobb is hogy nem látni mi van az arcán. .....
Raikkönen nem gyalogolt el a boxig, az egyik jachton napozik és próbál lehûlni egy sörrel.
És ugyan kérdezze már meg valaki miért szerettem Kimi-t....
Lehet egy ilyen finn tesót nem szeretni.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
HERR Z
veterán
-
dokar
addikt
válasz 7Heads Drago #19241 üzenetére
Tartok tőle a boxutcában még rágyújtani sem lehet nemhogy flexelni.
Hehe, röhejesen nézett volna ki a dolog. Járó motor mögött flexelni.
extra - SEXRay
-
7Heads Drago
veterán
Ez nem a szerelők döntése volt. Csak úgy halkan jegyzem meg.
Domenicali azt is elmondta, a Ferrarinál teljes egyetértés volt abban, hogy a nem nyúlnak hozzá a félig letört kipufogócsonkhoz az utolsó kiállás alkalmával, mert attól féltek, hogy annak eltávolítása sok időt vesz igénybe. A letört elem végül magától leszakadt az autóról a verseny végéhez közeledve.
Levágni nem lett volna egyszerű, mivel nem sima "kiskötél" volt. Lecsavarozni lehetett volna, ha még nem rodncsolodott a csavarfej vagy flex. A túl sok robbanás veszélyes anyag miatt pedig lehetetlen lett volna. Tartok tőle a boxutcában még rágyújtani sem lehet nemhogy flexelni.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Peat;)
veterán
azért a tűzálló ruha nem a sérthetetlenséget jelenti, ha azokat a lemezeket így szétégette az a kis fityegő kémény akkor a tűzálló ruha sem lett volna gond
szerintem Kiminél is jogos lett volna valami, de ha belevesszük hogy másodjára esett volna ki győzelem közeli helyről olyan hiba miatt amihez köze nincs akkor azt mondom hogy most ez így igazságos volt
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #19226 üzenetére
Ott se lesz semmi.
-
7Heads Drago
veterán
"Már előtte voltam, mikor megérkeztem a kanyarba, próbáltam korrigálni, és korrigáltam is, de átvágtam a kanyart, amit nem éreztem csalásnak, de a szabály az szabály" – tette hozzá Hamilton.
De ahogy elnézem Hami is elismerte. Vissza úgysem tudja csinálni se a FIA, se Hami.
De ami érdekesebb: "Nyugodt vagyok, minden rendben van, ilyen a versenyzés. Még mindig itt vagyok, semmivel nem lehet kizökkenteni, soha nem fogom feladni" – mondta Hamilton, aki úgy érzi, az FIA kinézte magának, és mindent megtesz azért, hogy kettétörje pályafutását.
Ezek után lehet hogy ki fog derülni, hogy az egyik FIA illetékes ült a boxutca lámpa gombjainál és szándékosan pirosat nyomott a megfelelő pillanatban.
Elég érdekes feltételezés. Lassan többet beszélnek az emberek a FIA-ról és Mosley-ról, mint a ténylegesen a futamon történtekről.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Oliverda #19231 üzenetére
Lassan már kezd hasonlítani a dolog a 2006-os Renault-Alonso ha van rajta sapka ha nincs megbüntetem című történethez.
De nem is esti mese.
Az X helyett legyen döntetlen.
De most ha Whitmarsh elismerte, akkor mit húzátok még magatokat ezen?[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
válasz 7Heads Drago #19230 üzenetére
Itt nincs olyan hogy X, ez nem foci és nem is totó.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
7Heads Drago
veterán
válasz Oliverda #19208 üzenetére
Szerintem itt x-es volt az állás talán azért.
Webber se ott ment ahol kellett volna, max ő közelebb volt hozzá.(de ez csak egy vélemény)
Jelen esetben pedig Vettel nem csinált levágást, csak Hami.
Mondani lehet, hogy ő be akart fordulni, csak nincs aki elhigye.
Anno Schuminak se hitték el Monacoban mikor keresztbe állt meg a kanyarban.
Illetve az utobbi időben sokkal keményebbek a stewardok is, mint anno.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
"Stewart szerint Räikkönent is meg kellett volna büntetni"
„Megkérdőjelezhető a büntetések kiszabásának következetessége is. Sok ember - és nemcsak a McLaren tagjai - azt mondja, hogy a FIA-nak jobban érdeke a McLarent hibáztatni, mint más csapatokat. Például a francia versenyen Kimi Räikkönen kipufogója eltört és egy része láthatóan lógott az autón. Miért nem hívták ki a boxba, hogy eltávolítsák a lógó darabot? Végül aztán a lógó alkatrész lerepült az autóról, ami könnyen veszélyes lehetett volna mind a nézők, mind más versenyzők számára. Vannak akik azt mondják, hogy ha mindez a McLarennel történik megbüntették volna a csapatot."
Miért nem intették ki Räikkönent?
Kiváncsi vagyok hogy a McLaren-en mikor tiltanak be valami fejlesztést. Lassan már kezd hasonlítani a dolog a 2006-os Renault-Alonso ha van rajta sapka ha nincs megbüntetem című történethez. Remélem az lesz a vége mint akkor.
AMD Power: Szerintem csak annyit hogy manapság másokat ezért nem büntettek meg. Pl. ugye ott a 3 évvel ezelőtti Alonso eset.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz AMD Power #19225 üzenetére
Nem tudom mit zizeg, amikor Whitmarsh is elismerte a büntetések jogosságát.
Néhány elvakult elhá fan még rugózik rajta, pedig inkább azzal kéne foglalkozni, hogy mit produkált a versenyen. Segítek: kifinomult vezetési stílusával elfékezett az elején egy szett gumit, csodálatos manőverrel megelőzte csapattársát, aztán beszürkült.
Na majd Silverstone-ban, a McLaren pályáján
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
LH mit nem érte a büntetésen?
-
[CS]Blade2
addikt
-
Pá
addikt
válasz #70869248 #19221 üzenetére
Ez az 1 auto előny tök hülyeség.
X előzi Y-t, egymás mellett mennek. Y pont elkapja a fékpontot, ügyesen beveszi a kanyart. Ha X csak egy tizedmásodperccel később fékez, már simán megvan a a híres 1 auto előny. Persze a kanyart már nem tudja normálisan bevenni, de hát az kit érdekel hiszen az "előzés" már megvolt. Az meg más kérdés, hogy ha Ő is rendesen féktávon kezd lassítani, nem tudott volna előzni.Ezt most nem konkrétan a Hamilton esetre mondom(csak 1x láttam és nem tudtam részleteiben megfigyelni), hanem csak úgy általában az elvre.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #19214 üzenetére
Nem hinném hogy érzed a különbséget, a lényeg ott van, hogy honnan még előzés, és honnan sima pályalevágás.
Pályát vágnak nem egy futamon, arra is van szabály, hogy azt hány alkalommal lehet megtenni (régen 3).
Mert ha az miatt szerez pozíciót, hogy levágja az adott pályarészt, akkoregyértelműen büntethető, mivel ilyen nincs, és nem megengedhető.
Viszont ha az előzés már teljesült, azaz megvan az autóhossz, akkor kész.
...még akkor is ha az előzés következtében sokalja el a kanyart....általában amugy is akkor szoktak vágni, ha elsokallják. -
Peat;)
veterán
válasz End-ru #19216 üzenetére
Hamilton volt ott is asszem.
Elszállt szegény srác (elfékezések, kamikáze előzések amiről meg van győződve hogy szabályos volt, múltkor meg csak ő ismeri a pályát..), komolyan sajnálom hogy a mclarenbe került, szerintem egy kicsit normálisabb csapatnál (bmw, red bull) emberileg is jó pilóta lehetett volna már az első éveiben. De most futamról futamra járatja le magát és ebben a csapata partner... nézze meg Alonsot mennyit szív még most is a stílusáért szókimondó nagyképűségéért..2x-es vb-ként ő vissza tudott venni az arcból. Vagy inkább kellett neki. Ideje lenne felébrednie Hamiltonnak is és hátat fordítania a Mclarennek ha ott ilyen irányba terelik.
-
End-ru
aktív tag
Tudja valaki kinek integetett Massa, amikor atom gyors köröket kellet volna futnia, mert Kimi éppen a benzinkúton ácsorgott?
„A mélység nem cél, hanem figyelem, türelem és önmagad csendje.”
-
Male
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #19214 üzenetére
Igen, elég egyértelmű volt a dolog, vissza kellett volna engednie maga elé (a csapat is szólhatott volna neki... ahogy a lámpánál is... nem akarom Hamiltont védeni, de a csapat se nyújt 100%-ot mostanában )
Oliverda: Igen, Alonsonak is járt volna a bünti...
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Oliverda #19213 üzenetére
"Nem hiszem, hogy bármi rosszat tettem volna. Belementem a kanyarba. Úgy gondolom, hogy már előtte (Vettel) voltam, máskülönben nem tudtam volna bekanyarodni, ugyanis összeütköztünk volna, így a külső ívre mentem, de elveszítettem az uralmam az autó felett, és átmentem a rázókövön."
Szóval tartom továbbra is az előzőt.
Az kellet volna még a Vettel gyereknek, hogy kilökje, akkor most ettől vmivel szebbet irt volna:
"A belső íven haladtam, hogy védjem a pozíciómat, és ő haladt az előnyösebb versenyvonalon a 6-os és 7-es kanyar felé. Lewis nagyobb sebességgel érkezett meg, én leléptem a gázról, fékeztem és továbbmentem. Számomra világos volt, hogy levágja a sikánt." Vettel szerint ez önmagában nem jelentett problémát, a baj az volt, hogy Hamilton a szabályokkal ellentétben később nem engedte vissza őt maga elé. "Teljesen levágta a sikánt.
Én is hasonló helyzetbe kerültem a monacói lassítónál, amikor későn fékeztem. Két autót előztem le, de visszaengedtem őket, így a probléma elsimult. Ha valaki elöl marad, büntetést kap."
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz [CS]Blade2 #19212 üzenetére
Olvasni kéne, aztán értelmezni, nem csak gondolkodás nélkül írogatni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
Igazából nekem az nem tetszik, hogy Lewis szerint jogtalan a bünti. Sajnos a FIA olyan, amilyen, de azért figyelni kéne, hogy ne csináljunk olyat, amiből bünti lehet.
Amúgy megfigyeltétek már, milyen gyönyörű mély hangjuk van a bmw-knek, mikor lelassulnak, pl visszafordítóknál? Olyat nem hallok más kocsiknál, lehet, hogy kis rejtett mélynyomók vannak bennük direkt azért, hogy ilyen hangjuk legyen![ Szerkesztve ]
-
PazsitZ
addikt
válasz Oliverda #19208 üzenetére
Na igen, ez jogos. Ebben az esetben kétszer is visszament Lonzi.
Nem tudom miért nem kapott büntetést- http://pazsitz.hu -
-
Oliverda
félisten
válasz PazsitZ #19207 üzenetére
Talán azért mert ebben az esetben pl. Alonso sem kapott semmit.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
PazsitZ
addikt
[link]
Nem tudom mit kell rinyálni. Esetleg jobban kellene figyelni. Ha visszaengedte volna Vettelt nem lett volna semmi.
"Már előtte voltam, mikor megérkeztem a kanyarba" Nekem nem úgy rémlik, mintha csöppet is megelőzte volna, hanem egymás mellett haladtak. Egyébként a levágás, levágás, az előzési próbálkozásból adódott.- http://pazsitz.hu -
-
Oliverda
félisten
válasz HERR Z #19203 üzenetére
V8 óta a Mercedes motorokkal nem nagyon van gond. Amúgy anno "Kimiék" alatt sem a motor döglött be legtöbbször hanem a féltengely, hidraulika meg mittudomén. A motor az még anno Hakkinen meg Coulthard alatt durrogott leginkább.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
HERR Z
veterán
válasz [CS]Blade2 #19200 üzenetére
ferrariban vagy másban is?
mert elégtelen hűtés miatt ill pár baki miatt volt gond idén is és tavaly is...
Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Újabb DeepSeek-vita: kevesebb vagy több áramot zabál majd az AI?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Napelem
- nVidia GeForce GTX 1080 Ti / Titan X (GP102)
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Nintendo Switch 2
- Rekordbevétel az Apple-nél a csökkenő iPhone érdeklődés árnyékában
- További aktív témák...
- Apple iPad Air 6.gen. M2 (2024) 11" 128GB WiFi + Cellular - (Space Gray) - Csak 1db!
- Munkagép Fujitsu Celsius i7-7920hq 16gb ram 256gb SSD Nvidia 4gb dedikált win11
- Eredeti dobozával eladó MOTO E13 2gb 64gb Független
- Vegance Rgd DDR5 Memory 4x16Gb EXPO
- Apple Watch SE 2020 40mm Rose Gold színben extra szíjakkal (Istyleban vásárol)
- Apple iPad 9th gen. 64GB, Átlagos állapot, Wi-Fi, Garanciával!
- Apple iPhone 15 128GB, 88%, Szép állapot, Független, Garanciával!
- iPhone 13 Pro 128gb Grafit Független 100% akku 4 Hó Gar + Beszámítás
- Logitech G920 Pc/Xbox
- Samsung Galaxy Tab A8 10.5 (2021) 3/32GB, Átlagos állapot, Független, Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest