- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #19498 üzenetére
kutyat sem zavarta volna Engem zavart volna. Szólni pedig a csapatnak kellett volna, ha Haminek nem tűnt fel magától.
Szerintem is helytálló a c.zsolti által linkelt vélemény.A Kimi autója veszélyes dologban egyébként egyetértek veled
, én kihívattam volna, szépen lerepült, de ha véletlenül egy pályabírót/ pilótát talál el, akkor most másról beszélgetnénk. (tudom nincs "ha"
)
-
c.zsolti
őstag
válasz
hunnylander #19498 üzenetére
Nem is az a lényeg, hogy ki mondta. Csak gondoltam, hogy ez elég jól összeszedett vélemény, amivel magam részéről egyet is értek.
-
hunnylander
őstag
válasz
c.zsolti #19496 üzenetére
WG velemenye annyira mervado szamomra mint FP-e. Mas szakertok meg pont maskent gondoljak. A stewardoknak csak szolni kelett volna a McLaren csapat vezetoinek, hogy utasitsak a pilotat a poziciovisszaadasra, de nem tettek meg idoben. Nemde beken hagyhattak volna, mert ugyis megelozte volna es ugyis mar buntetve volt, az elozesi manover elfogadhato lett volna, a kutyat sem zavarta volna, ha nem kotnek bele. Igy elvettek a versenyunket es Lewis pontszerzesi eselyeit, a korantsem hatterszandek nelkuli szorszalhasogatasukkal. (Ha kovetkezetesek Kiminek akkora black flaget vagy szervizre valo utasitas kellet volna adniuk a veszelyes autoja miatt, mint egy haz. Nem tettek meg, ugyanazon celokbol kifolyolag amiert Lewisba belekotottek.) A McLaren meghurcoltatasa osszefuggesben tunik lenni azzal, hogy Max megmaradt a poziciojaban, es bosszut all a (velt) lebuktatoin. A stewardok kozismerten Mosley puszipajtasai.
-
hunnylander
őstag
Urban legend. Magny-Coursban is es mas futamokon is lattam elfekezeseket Kimitol vagy Kovalainentol is boven. Vedd figyelembe, hogy a McLaren azert rivalisa a Ferrarinak, mert Lewis vezeti. A Mekivel hataron kell autozni ahhoz, hogy valamennyire a Ferrarik sarkaban legyen. A gumi nem attol a nehany elfekezesektol megy tonkre, hanem a felfokozott igenybeveteltol (koronkenti tucatnyi kayar, fekezes, kigyorsitas). De a Meki jol hasznalja iden mar a szuperlagyat is. Lewis stilusa nem hatrany, hanem elony. Ha atlagos stilusa lenne, ott lenne a ponttablazaton, mint Kovalainen. Es meg egy dolog, ha az eddigi futamok kozvetitesi idejet megnezzuk, Lewist tobbet szerepel a kozvetitesben, mint mas pilotak. Es pedig azert mert latvanyosan vezet. A bevagott szuperlassitasokban is o viszi a primet, neki volt a legtobb latvanyos driftelese.
(#19493) venember83: Nem ertek egyet, mert a motivacio es a pilota aktualis 'hangulata' tizedeket jelent*, tovabba a McLaren sporolni szokott a motorral amikor mezonyben van es keves az esely a pontszerzesre.
*Peldak; Massa megtaltosodik, ha elol van, de erosen visszaesik a korideje es hullamzova valik, tovabba el is dobja az autot, ha Kimi megelozi. Heildfeld idomeros kinlodasai; minel jobban akarja, minel nagyobb a tet es a leeges eselye, annal kevesbe sikerul. Es meg sorolhatnam a peldakat szinte minden pilota eletebol. A lelektani dolgok szerves reszei a sporteljesitmenyeknek is.
-
c.zsolti
őstag
válasz
hunnylander #19481 üzenetére
Az igazságtalan drive through penalty Wéber Gábor szerint:
"Abszolút jogos volt, ott nem fért volna el, ha nincs az aszfaltozott bukótér; erre szokták azt mondani, hogy ha fal van a pálya mellett, egyértelmű lett volna a dolog. Mérhető előnyt szerzett vele, hiszen éppen annyival nagyobb tempóval esett át a kanyaron kívül, ami ahhoz kellett, hogy Vettelt kívülről megelőzze. "
Szerintem ennél jobban nem lehet összefoglalni. -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #19487 üzenetére
Szvsz a csapatok közti legjobb körök majd megadják a választ, hisz egy verseny alatt csak áll egy tiszta kör mindenkinek a rendelkezésére boxkiállás előtt valamikor.
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #19488 üzenetére
a versenyzoi stilusabol az tetszik ahogy 5 kor alatt szetfekezi a gumit?
-
Pompi
nagyúr
Nézitek a SportKlubbon ezt a remek Gyulai Balázs vezette Czolnner Gyulás, Dávid Sándoros beszélgetést? Mondjuk ha nem azt is meg tudom érteni, én már fogom a fejem amikor a D.S. megszólal komolyan mondom
-
Motion_Blur
félisten
A Ferrari túl sokat hibázik, véli Domenicali
"A múlt héten három kiváló tesztnapot teljesítettünk itt, és úgy érezzük, versenyképesek vagyunk... Aerodinamikai és mechanikai újításokat is bevetettünk, amelyek részei az F2008 fejlesztési programjának - semmi titok, csupán apró részletek, amelyek együttesen járulnak hozzá a teljesítmény javulásához."
-
hunnylander
őstag
válasz
deniro2 #19486 üzenetére
Elmesz am az ilyen hulye hozzaszolasokkal! Abszolute nem ismered az en szurkoloi hozzaallasomat. En nem az a relikviagyujto poszterekkel tapetazo fajta vagyok. Hamiltont kedvelem a versenyzoi stilusa miatt, de az emberek iranti rajongas nagyon tavol all tolem.
mod: Ja, es egy fenet szavaznam meg!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #19485 üzenetére
Pedig az a hsz nem zarja ki a jelentos magny-cours-i Ferrari erofolenyt. De en a jelenlegi, Silverstoneban megmutatkozhato kulonbsegre vagyok kivancsi, amivel kapcsolatban fogadni mernek, hogy nincs meg az ot tized. Vasarnap majd visszaterhetuk a temara, es kiderulhet kinek voltak jobbak a megerzesei.
-
deniro2
senior tag
válasz
hunnylander #19484 üzenetére
Azon csodálkozom, hogy Luisz még nem a galaxis elnöke..., te gondolom megszavaznád.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #19481 üzenetére
Na ezzel a hsz-al megint elszálltál kicsit
gV: jaja, versenytempóban valós lehet az 5 tized
-
hunnylander
őstag
Az lehet, pont ezert szeretnek vegre egy olyan versenyt ami valami tampontot adhat a ket rivalis eroviszonyara.
Egyebkent Lewis sokkal motivaltabban tud korozgetni (ami tizedeket jelent), ha egy Ferrari nyomaban van (lasd Torok GP), ugyszinten nehez utolerni, ha polebol indulhat, meg ha nem is az ove a legjobb technika.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #19481 üzenetére
Lehet, hogy a 13. helyről a 3. lett volna, de az elsőről rajtolva is...
Nem azt mondom, hogy ezután mindig így lesz, de Froban ez volt. -
hunnylander
őstag
Szeretned, de ne almodjal! Ha ismered a Ferrarisok nyilatkozatait ('mezonyben autozva nem jon ki a McLaren valos tempoja'), akkor tudhatod, hogy nem tudhatjuk a jelenlegi eroviszonyokat. Raadasul a Francia Nagydij ota fejlesztettek is mar. (Ha nincs az az igazsagtalan drive through penalty Lewis a 13. helyrol is 3. lett volna.)
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #19479 üzenetére
ha láttad a francia nagydíjat akkor tudhatod azt is h mik az erőviszonyok, körönként durván fél sec az elönye a Ferrarinak
ha még nem lett volna: formabontó görbe tükör itt irnak az erőviszokoról is
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #19476 üzenetére
Olyan nagyon nem szeretnek esot. Jo lenne mar latni vegre a valos eroviszonyokat.
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #19476 üzenetére
Igen. Ez kb. olyan mint anno a 2003-as Brazil nagydíjon amikor Barrichello vezetett és nyomta a német kommentátor a szöveget hogy 73' Fittipaldi, 83' Piquet, 93' Senna, ééés akkor 2003-ban Rubens Barrichello?!?! Aztán pár kör és ki is esett Rubens....
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #19474 üzenetére
88-ban esett, 98-ban is esett. Tehát 2008-ban is esnie kell
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #19474 üzenetére
Jahh.. persze. Mint ahogy malajziában is esett.
-
hunnylander
őstag
-
wildrain
addikt
Vörös bika-futtatás Pamplonában.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #19467 üzenetére
Ufff... azért nem lehet gyenge egy ilyen verseny sem.
-
Motion_Blur
félisten
-
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power #19468 üzenetére
Nezopont kerdese. A hajot kesobb kizartak, de attol meg teljesitette a tobb mint 4 oras versenyt.
Lewis Hamilton completes Round the Island Race
Lewis Hamilton teljesitette a Round the Island Race-t a HUGO BOSS fedelzeten, amely az elso helyen ert celba (4 ora 23 perces idovel). Kemenyen dolgozott a hajon, es nem o okozta a hibat, ami az utkozeshez vezetett.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #19467 üzenetére
-
eXodus
őstag
Peat;) ehhh megelőztél...
-
eXodus
őstag
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #19455 üzenetére
Nem a magánéletére látott rá közvetlenül DC hanem arra hogy milyen rendezvényeken vesz részt. Valószínű ő is sokról tud, csak nem megy el. Nem tudom mennyire ismered DC hátterét, de ő nem az a visszahúzódós fajta. Mi azt sem tudjuk milyen rendezvények vannak, míg ők kapják a meghívókat gondolom én.
Egy ezredeken múló sportban én úgy gondolom hogy nagyon sokat számít a szellemi józanság, és az idén eddig elkövetett bakijai már olyan nagyságrendet értek el ami az bizonyítja hogy valami nem stimmel. De ez csak az én véleményem.Egyébként: [link] lehet hogy a sors is ellene van, mert ehhez köze nem volt ha a jelenléte még nem az
-
Dzsozi0öt
tag
Lewis mennyen csak nyugodtan sok sok rendezvényre!
( csak közben Kimi és a Ferrari legyen a világbajnok!)
-
hunnylander
őstag
Ezt DC-nek cimezzed. Egyebkent a szponzorok gyakran meg a bort is lenyuznak a "termekrol", es oket elsodlegesen csak a $$$ erdekli. A gondolkozasukat is ez iranyitja elsodlegesen. Akkor is tulhajszolhatnak vagy kimerithetnek egy termeknek szamito embert, ha nem akarjak. Nem sok logikajuk szokott lenni a dolgok emberi oldalainak atlatasara, erzelmeik meg megkevesebb. Ha a termek kipukkad es mar nem hozza az elvart osszegeket, eldobjak.
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #19453 üzenetére
ugye te sem gondolod komolyan, hogy a szponzorok ugy gondolkodnak, hogy minel tobb rendezvenyre jojjon el, nembaj ha ez a versenyzes rovasara megy, es nem tud majd jol teljesiteni a versenyen... rovid tavon lehet, hogy profitalnak belole, de hosszutavon...
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #19454 üzenetére
Az eletvitelt es a PR rendezvenyeken valo reszvetelt en ket kulonallo dologkent emlitettem, azert volt ott a tovabba szo. DC-nek pedig igenis keves ralatasa lehet a valos eletvitelere, ertsd Lewis maganeletere, akkor is ha nekem megkevesebb. Lewis elmondasa szerint sok idot tolt korabbi otthonaban is, a csaladja koreben.
Hany baratnoje volt? Ha elvonatkoztatsz a bulvarpletyiktol, akkor csak ketto. Jodia Ma, akivel az F1-es karrierje miatt szakitott, es most Nicole Scherzinger.
A szponzoroknak pedig nem sokszor lehet nemet mondani, ezert szoktam latni Kimit is sok PR rendezvenyen, es sok marka arca o is. Egy pilota nem vezeti az autojat ejjel-nappal, ugyhogy van idejuk a szponzorok fele is, es nem minden PR program unalmas egy versenyzo szamara.
Es DC-nek az szur szemet, hogy Lewis sokat porog (tul sok rendezvenyre megy el; szerintem is), nem az, hogy tul sok baratnoje van. Szerintem is tobbszor kellene nemet mondania a szponzorok fele, de fogalmam sincs, hogy o mennyire sokallja a felkereseket. Ahhoz, hogy Montrealban nem szamitott piros lampara (mert az egy ritka dolog altalaban), ahogy Rosberg sem, es hogy Magny-Cours-ban meghurcoltak a McLarent, ahhoz nem sok koze van annak, hogy hany rendezvenyen volt elotte. A versenyre es versenyek nyeresere megvan a fittsege, viszont 'shit happens', nem lehet elkerulni sem az emberi ugyetlenseget sem a kulso korulmenyek befolyasolo hatasat.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #19453 üzenetére
Elnézést de ez butaság, a szponzorok ráncigálását úgy néz ki Hamilton örömmel fogadja el. Ha valaki akkor kocka barátunk biztos jobban lát rá a dolgokra mint mi, te leírod hogy ő nem lehet vele tisztában majd odaírod hogy kötelességből csinálja Hami. Jóval kisebb mértékben látsz rá a dolgokra és én is mint egy ilyen playboy DC, valószínű mondhatna nemet Hamilton. Pláne hogy DC Mcalren pilóta volt ugyebár. Hami kitombolja most magát(már hányadik sztár bnőjénél tart?), ezzel bukik 1-2 évet, ő választotta.
-
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power #19452 üzenetére
Tapasztalatbol beszel. Bar teljesen nem lehet tisztaban Lewis eletvitelevel, amirol leginkabb o is csak a bulvarsajtobol ertesulhet, az meg gyakran tavol all a realitastol. Tovabba Lewist a szponzorok rancigaljak kulonfele rendezvenyekre, nem kedvtelesbol megy olyanokra, hanem kotelessegbol.
-
AMD Power
titán
Coulthard: Hamiltonnak fizetnie kell, ha így folytatja
Ebben van valami. Jól beszél DC..
-
hunnylander
őstag
válasz
c.zsolti #19450 üzenetére
Nyilvanvalo kapitany, mentesre fel!
Captain Obvious to the rescue!
A valasz a kerdesedre olyan nyilvanvalo, hogy azt csak Captain Obvious tudhatja.
-
Dzsozi0öt
tag
válasz
hunnylander #19447 üzenetére
Szerintem nem is vette ezt senki csipkelődésnek!
Vagy legalábbis Én nem. -
hunnylander
őstag
válasz
ronaldo #19445 üzenetére
Alapvetoen csak szimplan roviditettem, es azert a Scuderiaval mert a Ferrari szo foglalt volt masra a gondolatmenetben, egyaltalan nem akartam vele csipkelodni. Itt meg a Ferrari-szurkolok sem Scuderia Ferrari Marlboro neven utalnak az F1-es csapatra, en miert tennem, a Meki nevevel is roviditek. Viszont tisztelem a Scuderia Ferrarit (kb. ugyanannyira mint Domenicali a McLarent), ezt szerintem Motion is alairja. Komoly ellenfeleket, a legnagyobb rivalisokat, csak akkor lehet legyozni, ha tiszteljuk. Tudja ezt mindket csapat, csak a szurkoloik mar kevesbe.
-
ronaldo
őstag
Lábjegyzetben annyit a voda-cigi témával kapcsolatban, hogy nyilván nem "szép" dolog dohánygyártó szponzort tartani, de láthatóan a kis csipkelődések amiatt mennek, mert az illető fórumozók nem szimpatizálnak a Ferrarival. Ugyanakkor szerintem mindegyik cég elég nagy zsivány. A Marlboro mert egészségtelen terméket forgalmaz, a vodafone meg azért, mert a szolgáltatásaik többségén 1500%-os hasznuk van, pedig a mai világban már a full alap lenne. De amíg dohányreklámok már be vannak tiltva szinte mindenhol Európában, addig a hazug mobilreklámok 10 percenként mennek.
Egyébként a dohánynál értelmetlenebb dolgot még nem találtak fel.
-
PazsitZ
addikt
A McLaren kiderítette Kovalainen bukásának okát
eleinte arra gyanakodtak, hogy kavics szorult a felni és a féknyereg közé..vizsgálat eltérő eredményre jutott.
Ha volt már, bocs. -
Dzsozi0öt
tag
válasz
hunnylander #19431 üzenetére
Mondjuk ki, hogy Marlboro, ha már a Vodafont is kimondjuk!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #19431 üzenetére
Komolyan mondom, hiányoztál
-
hunnylander
őstag
Szvsz 'pedig de', mert van egy olyan fogalom, hogy szovegkornyezet. A Vodafone McLaren Mercedesre es az azt mukodteto McLaren Racingre is leginkabb egy szoval utalunk, pedig csak a McLaren Groupon belul 5 olyan ceg van, aminek neveben benne van a McLaren szo. Tovabba nem akartam leirni egy dohanygyarto nevet, ezert is roviditettem es azert valasztottam a Scuderiat a voros F1-es csapatra, mert a Ferrari szo a szemelygepjarmu-gyarto hattercegnek volt fenntartava a kerdeses temaban.
-
Obi-1
őstag
válasz
hunnylander #19428 üzenetére
Szvsz nem túl indokolt a Ferrari csapatot Scuderia-ként emlegetni, mivel az olaszul egyszerűen istállót jelent. Például a Toro Rosso is sokszor Scuderia Toro Rosso néven szerepel:
[link] -
hunnylander
őstag
VMM 100 milás büntije után idén kicsit jobban a zsebükbe nyultak az F1el kapcsolatban
Mert muszaj volt, ha nem akarjak, hogy az MM elinduljon a lejton lefele es ezzel ertelmetlenne valjanak az eddigi befekteteseik. De szivtak is a fogukat miatta, es felvetodott a teljes hatalomatvetel.
Egyebkent a konzervativot, a vezetesre es a tradiciokra ertettem, attol meg persze, hogy tesznek olyan befekteteseket, amit az ido kesobb pazarlasnak fog minositeni, de akkor is nagyon megnezik, hogy mire koltsenek es mennyit.
A minap volt szerencsem kozelrol szemugyre venni egy New Holland kombajnt, ami meg 6 evesen is 28 millioba kerult (pedig ez egy 'kiskategorias' tipus volt). Eddig is tudtam, hogy valami amerikai alapitasu marka lehet, de most jobban utaneztem, hat nem a FIAT konszerne?! Szoval meg a New Holland is a Ferrarit erositi, kozvetetten. Ha az MM-nel a Daimlert emlegeted, akkor a Scuderianal se csak a Ferrari cegre utalj, mint hatterre. A Scuderia koltsegvetese pedig egyertelmuen nagyobb, az MM ott sporol ahol csak tud. Ket pilotajuk fizetese eggyuttveve is csak toredeke Kimienek, vagy akar Massaenak. Ugyhogy nem kell a Ferrarit a rosszabb anyagi hatterunek beallitani, mert nem az.
-
gV
őstag
kicsit kibövitem a válaszom, tehát amire irtam a korábbi hszem:
Daimler pénzére, amely, mint konzervatív nagy cég, nem szórja a pénzt ész nélkül
a nagy céggel végülis egyetértek, de a Smart, A és B osztály ha konzervativak lennének szóba sem jöhetne (illetve az új C-vel épp most tettek egy lépést a 3as Bömös felé) és pont ezek azok amik kiegészülve a Maybachal csak a pénzt viszik (és ész nélkül igaz ez főleg csak az utobbival kapcsolatban mondható el), a városi kisautót most probálják az amerikai piacra bevinni (eléggé pénzkidobás gyanus), a középső kettő utódjait elöbb a Fiat majd a Bmw-vel kapcsoltban emlitették h majd velük fejlesztik (természetesen a fejlesztési költségeken akartak igy sporolni) végül semmi nem lett belöle és épp most derült ki h ezek gyártására hoznak létre Kecskeméten új gyárat
szal ezeket is figyelembevéve számomra egyértelmü h a VMM 100 milás büntije után idén kicsit jobban a zsebükbe nyultak az F1el kapcsolatban
-
Dzsozi0öt
tag
válasz
7Heads Drago #19424 üzenetére
Erről a Labás dologról már én is olvastam. Kíváncsi lennék melyik típus volt neki!
-
7Heads Drago
veterán
Egy kis Kimi szótár csak rajongónak:
"Nem vagyok alkoholista, csak elég idős ahhoz, hogy azt csináljak amit akarok!!"
És az első autója : Lada volt állítólag
Teljes neve: Kimi Matthias Räikkönen -
gV
őstag
válasz
hunnylander #19420 üzenetére
nem értek egyet
-
mexx0407
tag
Massa Massa ..............................nagy vagy a szememben..................
-
hunnylander
őstag
A McLaren költségvetése leginkább a saját bevételeire és a szponzori pénzekre támaszkodik, nem a Daimler pénzére, amely, mint konzervatív nagy cég, nem szórja a pénzt ész nélkül a McLaren számára. A McLaren szekerét a Vodafone, mint névadó szponzor tolja leginkább mostanában.
-
-
Vandit.
addikt
válasz
hunnylander #19417 üzenetére
-
hunnylander
őstag
már miért lenne mindegy, hogy megkapják, vagy sem
Látom, értelmezési problémáid adódtak. Vagyis a linked inkább neked való, ha még olvasni sem tudsz. Olvasd el újra és értelmezd helyesen, amit írtam. Nem az a mindegy, hogy megkapják vagy sem, hanem, hogy hogyan jön létre a mínusz száz milliós deficit a költségvetésben.
Ez a téma pedig egy unalmas és rég lerágott csont, ezért nem kéne folytatni.
-
Rick4
félisten
válasz
hunnylander #19414 üzenetére
már miért lenne mindegy, hogy megkapják, vagy sem, és már miért ne görgetnénk ezt a témát tovább, ha már a topic ciméhez szervesen kapcsolódik. ha nekem nincs kedved erről olvasni, kapcsolj át ide: [link]
-
hunnylander
őstag
A 'főbünti', a konstruktőriből való kizárás. De ott van még a hungaroringi konstruktőri pontelvétel is, ami nélkül első.
Egyébként mínusz 100 millió az mínusz 100 millió. Lényegtelen, hogy megkapják a pénzt és abból fizetik ki vagy nem kapják meg az illetményeiket illetve abból irják le a bírság összegét. A lényeg az, hogy a költségvetésből hiányozni fog 100 millió dollár, amit nemhogy a McLaren Racing, hanem az egész McLaren Group nyög még idén is. 100 milla már nekik sem két fillér, ahogy itt egyesek gondolják.
De tovább ne görgessük ezt a témát, ha szabad kérnem.
-
Dzsozi0öt
tag
Szerintem Massa a pirosaktól megy nyugdíjba.
Beépült már ő oda rendesen. -
Dzsozi0öt
tag
A Mercit sem vágta hanyatt ez a pénz. Szerintem!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #19404 üzenetére
Nem. Megkapták a pénzt a pontok után, az levonták a 100millából, igy a végén aszem 33millát kellet fizetniük.
"A csapatnak ezen túlmenően 100 millió dollárnak megfelelő pénzbüntetést kell fizetnie, de ebbe beleszámít az az összeg is, amitől az istálló a FOM-tól kapott bevételekből elesik a pontlevonás miatt."
A 33millásba már nem vagyok biztos, de arra is megkeresem az idevágó idézetet.
-
Oliverda
félisten
válasz
7Heads Drago #19401 üzenetére
Hát a McLaren tavaly egy vasat sem kapott, sőt még ugye ott volt a 100 milla mínusz. Ennek ellenére ez nem igazán látszódik meg rajtuk. Szerencsére.
Aktív témák
- Még egy One UI 8 béta a végleges előtt
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobilinternet
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Milyen okostelefont vegyek?
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Star Trek
- További aktív témák...
- DDR5 RAMOK
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Update 07.30. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO