Sziasztok!
Nemrég írtam 7520-al kapcsolatban, hogy a kijelzőn egy apró folt található, kiderítettem, hogy szervizgaranciás, kikerestem a helyi szervizek egyikét, ma be is vittem. Ott a Service Tag alapján arra lyukadtunk ki, hogy a gépen Parts Only garancia van, pedig a garanciajegyén is 3 év Szervizgarancia szerepel. Ez elvileg azt jelenti, hogy ott kell hagyni a gépet, és ~ 2 hét mire az alkatrész megjön, cserélik. A szervizgarancia 3-4 napos alkatrész beérkezési időt jelentene. A szervizes kedvességének köszönhetően gyorsan szétkapta a kijelzőnél, megnézte az alkatrésszámot majd ez alapján meg is rendelte, a gépet elhozhattam és vinnem kell vissza, amint megjön a kijelző. Elvileg a javítás is garanciálisan történik, tehát nem lesz költsége (legalábbis ezek után nagyon remélem).
Na most, kérdésem az, ki hibázott? A Laptopszalon Kft. szervizgaranciával árulja ezeket a gépeket, tehát lényegében átvertek. A szervizes szerint a forgalmazó ASBIS Kft a ludas, ugyanis parts only garanciával hozza be őket, majd szervizgaranciával értékesíti. Persze az említett cég talán magára vállalja a szervizgaranciát, de én ha egy helyi szervizpartnernek viszem, ők parts onlyt látnak....
Véleményem szerint nem a vásárlónak kellene tisztába lenni vele, hogy ki a beszállító, melyik kft... Így a Laptopszalon az, aki hibás feltételekkel adta el nekem a gépet.
Jobb esetben most ingyen kijavítják a hibát, nem kis várakozási idővel, de akkor is... még 2,5 év "szervizgarancia" van a gépre, ne legyen úgy, bármi baja lenne újra, megint milyen utat kellesz végigjárnom vele?
Ha valaki tudja, hogy fordulhatok-e a problémámmal valamilyen szervhez, kérem segítsen ebben az ügyben.