És sdombi
Tipikus driver hiba.
Tedd fel ezt a programot, elvileg portable, tehát rendszergazdai jogosultság sem kell hozzá: katt
Ha pirosba menne a késés, akkor egyértelműen driver gubanc van.
Apropó: Ha van rendszergazda, akkor ezt miért nem Ő oldja meg? Ez a szakmája. (Az én egyik szakmám is rendszergazda, ezért nem értem..)
Többieknek:
Most én nem tudom mi a helyzet nyugaton, vagy máshol, nem is érdekel, de egy valamit tudok: Egy újonnan 350k-ba kerülő laptop mellé, ha NBD garanciát adnak, akkor egy tök általános alkatrészek cseréje ne kerüljön már hetekbe. Ha fontos üzletember lennék, biztos hogy otthagynám a DELL-t ha valamilyen üzleti dologhoz kéne a noti és a rajta lévő adatok és azért nem tudnék vele dolgozni napokon át, mert nincs alkatrész vagy akármi.
Az ügyintéző, akivel tegnap beszéltem, azt mondta, hogy ma vagy legkésőbb hétfőn fog keresni a szervizes kolléga. De ma ugye nem keresett, hétfőn meg hiába fog, egészen péntekig, nem fogok ráérni, de még telefonközelben se leszek. Az ember azt gondolná, hogy az NBD azért NBD, mert másnapra kihozzák az alkatrészt és megjavítják. Múltkor legalábbis így volt a processzor hűtőcserjénél. Ha pedig nem tudnak tartani akkora raktárkészletet, hogy ennek a szolgáltatás igényét ki tudják elégíteni, akkor ne árulják így és hitessék el az emberekkel, hogy ez így van.
Nem szidom a DELL-t, de nem is dicsérem. A sok rossz közül, talán ez legkevésbé rosszabb gyártó, én úgy látom. Szívem szerint Apple terméket vennék ma már, ha lenne rá pénzem és gond nélkül lehetne Windows-t használni rajta OSX helyett.
[ Szerkesztve ]