Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz hdanesz #128851 üzenetére
szép fogás
Én Békéscsabán találtam egy szépet múltkor, de mire hazaértem hogy felhívjam már le is vették a hirdetést.
Akkor kezdtem el inkább a H Astrat nézegetni, de abból is sokkal több a dízel mint a benzin.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Papaj x
senior tag
válasz #65675776 #128850 üzenetére
Történelem. Minden történelem könyvben mást írnak. Így erre nem mondok semmit. Ez tapasztalat, s az enyém, nem kőbe vésett, csak napokban is megélem.
Hellyel közzel igaz az állítás, de amin motorokat ajánlottam, ez nem esik bele. Bele lehet menni ebbe a V12be, de gyanúsan nem az a használat, mint egy 1.5 dci.
Akkor amit én tapasztaltam.
Volt egy 93-as e34, nem tudom mi km, de adagolósan vettem meg, mármint adagoló hibásan. Ez azt jelentette, hogy amint bemelegedett, nehezen indult, kb 5. tekerésre indult. Ezen autóba 40. ezer km felett tettem bele, s kb. úgy adtam el, ahogy megvettem, olajcserén kívül. S kerestem rajta.
2. e34, ez kombi, szintén tds. 1 év alatt 70 ezer km, s trailerrel. Kb. motorján kívül minden újra lett építve, mivel 2 autóból készült. Eladtam 800. ezer ft-ért, mire kifizettem mindenkit, 300 ezer haszon volt. Akkor mennyibe kerül fentartani? Sokba? S mivel 2.5ös horog, bár volt amikor osztrákoknál 2ba kellett felkínlódni a dombon..
E39 30d. 45 ezer km alatt annyi hibám volt vele, hogy a levélrácsot eltörték, s a devander emiatt vízben állt, mert el volt dugulva a lefolyó. Ezt 440 ezer km-el adtam el.
E46 30d. Szintén 45 ezer km körül ment, lengőkar cserék, kicsit sok volt, 100 ezer. Motorterét olajcseréig nem nyitottam ki. Szintén 400 ezer fölött ment, gyári lengőkarokkal..
Bmw E46 20d. Lányka használta, ő szeretett szágudozni. Sok futóműelem, turbó azért már könnyezett. 600ért lett véve, 200km után 300 ráköltésével, szintén árában elkelt, s pár óra alatt.
BmwF10, 20d. Kollegám használta, 214 ezer kmnél vette, 460nál jelenleg megkapta a fia. Fékcsere, meg termosztát ház repedés, mivel műanyag. 10 ezer a gyári. futóműhöz még sosem nyúlt senki, csak valós a km.
Jelenleg az előbb említett kollegám egy 30dbe ült, E92. Kicsit súlyos, jelenleg 510 e km felett van. Tudjuk mikor gyártották? Minden gyári benne, az olajon kívül.
S a lényegi része kimaradt, amit a kollegának is ajánlottam, csak időközben elkelt. 30d, e46, magának szervizelte, újonnan chippel, 440e km, s most már lengőkar csere illett volna benne. Ennyi.Tudnék más márkában is említeni, de most a bmwről szólt. S nem tudom megérteni, hogy kinek miért más a tapasztalata.
Szvsz. Több ismerősömnek is van passatja, nem fiatal, de.
174 ezer kmel lett véve, s valós. 6os váltó csere, vezérlés, lakatolás, kettőstömegű, porlasztó felújítás, féltengelyek csere, stb. Még 1 milla. S jelenleg 400 ezer körül van benne.
Másik passat, a szomszéd, bár kis kmekre használja. Turbóból folyik az olaj, csapágyas, lendkerekes, futómű off, ráment már 400 ezer 4 év alatt, s kb bontó.Jelzem, nem kőbe vésett, de én ezt tapasztaltam.
Sőtt. Biztos szar a bmw, nekem mind1, de van 15 ismerősöm, aki autókkal foglalkozik, s abból 15 bmwel jár. Lehet azért, mert értenek hozzá, sőtt, biztos, de miért? Egynek van egy ml trailer miatt, a másiknak egy fiorino napira, de 15ből 15nek bmwje van. Vitatkozzunk, ráérünk, még itthon vagyok.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
senior tag
válasz Papaj x #128853 üzenetére
Bár az is lehet, hogy szeretik, ha fáj..
De a benzinesekről nem beszélek, mert jelenleg öcsém havi szinten az e36al, ami 91es 20 benzin, járja német magyart, bár az más összegű autó már. De hibamentesen, motorbontás nélkül..
Azon felül meg nekem mind1, ki mit vesz ilyen használatra, max több munkám lesz.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Zola007
veterán
válasz Papaj x #128853 üzenetére
nekem nincs bajom a BMW-vel
nem is értek hozzá, azért az F10 szóra felkaptam a fejem, mert az nemrég Totalcart olvasva beleégett a retinámba: [link][ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Papaj x
senior tag
válasz Zola007 #128855 üzenetére
Igen, karbantartás. Semmi több. Ezek szerint nem el lett rontva, csak oda kell figyelni,
Kb. 3 autó van, amin csak féket, meg olajt cserélek.Legalábbis én.
Bmw, Skoda, Volvo. Setöbb..
Pedig 10 év plussz távlatában, nem tudom hány tdit kellett darabokra szednem, bár sok is van belőle. De jelenleg 15 körül járok, tdi felújításban (dugattyú, hajtókar,gyűrűk,stb..). 30d-t még sosem szedtem szét, esküszöm.
Visszatérünk ahhoz, h ki tudta megvenni. Majdnem bárki, mert olcsó volt. De a 8-10 ezres olajcsere csak ér valamit.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Zola007
veterán
válasz Papaj x #128856 üzenetére
► arról mi a véleményed, hogy az autóbiztonsági szakértő azt mondta egy pár évvel ezelőtti videóban, hogy 10-12 évesnél idősebb autóban a légzsákok jó eséllyel nem működnek, mikor nagy szükség lenne rá, mert a légzsák anyaga és robbanótöltet, ami felfújná elöregszik?
én elsősorban az ilyen dolgok miatt tartok a 15 évnél idősebb autóktól, nem az zavar hogy kopott a váltógomb vagy CD-s magnó van benne.► illetve úgy emlékszem már a 2002 körüli dízel BMW-kben is volt kettőstömegű
► BMW-ből miért pont hogy nem a benzinest ajánlod?
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Papaj x
senior tag
válasz zeon.hu #128858 üzenetére
Működnek azok, csak nem használják, s ezzel nem szeretnék egyenértékűvé válni.
Zola007: Igen, van benne valami, de nem erre kell alapozni, szerintem. Ha meg akarsz halni, ne a kötél vastagságát kell elemezd, márha fel akarod akasztani magad.
Bmwből de. 30d kb kimerem jelenteni, a világ legjobb motorja. Képzeljen bele bárki bármit.
ugyanakkor egy 20 alatt a bmw benzinesben, kb 1.3 suzuki, bár nem költséges. 20, 23, 28 a legjobb, de 46ban egy 30i a világból kimegy, de nem az a fogyasztás.
Így, ha magamnak vennék, 28 benzin, 30d, fenntartási költségben nincs párja, ha már ide megyünk. azt a 30 ezer plussz biztosítást megéri, de én életemben nem szedtem szét se 28, se 25, se 30d-t, de kb keresnem kellene napokig, aki szedett szét.
Sőtt, ahogy említettem. Egy nubiraba is 10 ezer egy ablakemelő, egy ilyen bmwbe is.
Ne bmw-t vegyél, nem ezt mondom, szerelő legyen, s azután válassz. De hogy én még nem szedtem szét akár dízel, akár benzines bmwt 12 év alatt, az biztos. Alkatrész? Hát igen, erre nem jó a starline. De nem is suzuki. Mindenki maga döntse el.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Zola007
veterán
válasz Papaj x #128859 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy inkább legyen Peugeot embléma rajta és kelljen havonta szervizbe vinni a kocsit elektronikai hibával, de a légzsák az működjön bármikor
Az is furcsa nekem, hogy egy Grande Punto jobban törik mint egy E46Találtam én is E46-ot ► [link], ami pofás, de aztán arra jutottam, hogy majd ha 3+ M lesz autóra, akkor visszatérünk a témára
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #128852 üzenetére
Igen sok flottás itthon is és kint is és 10 évesen sincs a kintiben 200e km sosem.....
Itthoni az én octaviám is 170 ezret vertek bele szűk két év alatt és semmi baja, most van benne 205e km és megy. A többi is ilyen ami flottás, csak 10 év alatt történik 1-2 dolog és a km számláló sem áll meg!H astrából is ezért is sok a dízel, illetve az ársáv miatt is, 600tól már kaphatóak a dízelei, a benzines ami talán vehető, de öreg, az 8-900ezertől 2 millióig( ).
Nálunk jelenleg 4 autó áll a kertben, az asszony egy 2004-es h astra 1,4 benzinessel jár, már 1,5 éve(semmi baja, szinte csak városi használat kb 8 litert eszik ebben az üzemben), az említett 2011-es octavia 1,6 tdi ami a családi csapatszállító(és eladó), imádom ezt az autót, de a dízelségétől félek(de gondolom ezt kitaláltad az eddigi írásaimból is), bármerre bármikor el merek vele indulni, de 2km-re munkába járni sajnálom, így az év többségét a garázsban tölti, évente 2-3x meglövő pestet és elmegyünk nyaralni, illetve ha az össz család egyszerre megy valahová(mondjuk Debrecen), vagy kell a kombisága, akkor azt veszem elő, ez a távfutó bajnok(5,5-6 liter körül eszik). A harmadik amit csak pár hónapja szereztem be a skoda kímélése végett, ez a munkába járós rövidtáv futó bajok toyota yaris 2007-es 1.0 benzin, nekem személyes kedvencem, 4 embernek van benne hely(meglepő, de 185cm-rel magam mögé be tudok ülni és nem terpeszben), csomagtartó karcsú, de rövid távra verhetetlen, igénytelen kis autó és tisztán városban 6 literrel elvan. A 4. ami a kakukktojás, mert az fater decemberben lecserélt terepjárója(ami eladó), egy 2001-es 3 literes dízel automata isuzu trooper, azt kb 1 hónapig használtam(mert fateréknál nincs hely, így nálam van és én árulom, mert fater azzal sem akar foglalkozni), használtam hogy tudjam, hogy mit árulok, megcsináltattam rajta dolgokat, nem rossz autó, mert bazira nagy, de az önsúlya üresen 2,2t és ennek a kaszninak a mozgatásához gázolaj kell, nem kevés gázolaj, januárban azzal jártam dolgozni, igaz akkor volt hó és jég is, így szinte mindig ment a 4 kerék hajtás, de valahol 15 literre jött ki ez a használat fogyasztásra, de addig is nem a skodát nyűttem, az a garázsban várta a tavaszt...
Ha a skoda véletlen elmenne(eladó, de viccmesterek jöttek eddig megnézni, körbeméri, kipróbálja, mondja is, hogy minden jó és kitol egy 400al kevesebbért-es ajánlatot, vajon akkor mennyit ajánlana, ha szar volna), de nem erőltetem a dolgot túlzottan és az isuzut is elvinnék(az eladó totálisan), akkor maradna a 2 szívóbenzin egyenlőre, max ha annyi lenne, akkor a toyota is menne és egy kombi h astra jönne helyette 1,4-1,6 benzin motorral. De a toyotát sajnálnám, volt egy yaris 1-esünk is korábban, annak a hibáit ebben már kijavították toyotáék, teljesen jó kisautó.Szóval ha valakit érdekel egy terepjáró vagy egy kombi octavia lehet jelentkezni rá, hirdetési linket tudok küldeni!
-
Laraxior
titán
válasz Zola007 #128857 üzenetére
Valamelyik szervízkönyvben be is van írva, hogy 8 évente érdemes a légzsák átvezető szalagokat cserélni a kormányban. (Laguna)
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Papaj x
senior tag
válasz Zola007 #128860 üzenetére
A légzsák nem a jelen múlik, főleg aki azt mondja, hogy a francia olasz elektronika jobban működik, azt nem fogom érteni.
BMW-t 6 henger alatt sosem vennék, mert az egy lom. Lánc szakad, bajos, az kb. nem autó. Hiába BMW (nem a márka a lényeg jelen esetben), nekem nem erről szól, hanem tudom mit hogy szervizeltem.
Francia olasz vonalat pedig elmondtam, hogy a legkisebb baj is sokba került.Laraxior: Igen, ez nem márka függő. Ugyan úgy, hogy fékolajcsere is 2 évente.
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Zola007
veterán
válasz Papaj x #128863 üzenetére
jó, de szerinted hány 10+ éves autóban vagy a példa kedvéért 15+ éves BMW-ben cserélték ki már 2x a légzsákvezérlést?
nem vettem úgy, hogy rá akarsz beszélni, de magamtól is látom hogy se szükségem, se rutinom nincs egy 180-220 lovas német prémiumra
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Papaj x
senior tag
válasz Zola007 #128864 üzenetére
Én úgy fogalmaznám meg a kérdést. A fékolajat? Mert az fontosabb, mint a légzsák.
Elmondom, egyben sem. Mikor sorra cserélem a 96os benzinszűrőt, meg gázolajszűrőt, de akár 2010eseket, az is sok, holott az.. Nem a légzsák lesz a legnagyobb baj. Ha meg tudsz állni, nem kell légzsák. S a víz meg összenyomható, ugye..A vezérlés hiba, meg a nem tudok megállni, nem ugyan az. Bmwben is a 001 végű kocka kb megfő, minden nélkül.
Nem nem, közel sem, ne ezt értsd ki, sőtt, ne is a bmw-t, meg semmit, mert akkor én is manipulállak. Legyen egy szerelő, értsen hozzá, jelenleg úgy gondolom, az alapján kell már autót venni, de lehet hazudok.
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Zola007
veterán
válasz Papaj x #128865 üzenetére
utólag már azt sem mondja meg senki, hogy időben lett-e cserélve.
nekünk a Suziban most volt ABS-kocka csere, pedig mindig időben lett cserélve a fékolaj. Ez ilyen.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
#65675776
törölt tag
válasz Papaj x #128853 üzenetére
A BMW repülőgépmotorjait pl pont a használók szídták állandóan. Legyen szó dugattyúsról, vagy gázturbináról. De pl az FW 190 harctéri megjelenésekor az angol pilóták nem értették, hogy sok esetben tökéletes lőpozícióból miért váltak ki zuhanva a Fókák. Aztán egy eltévedt példány tesztelése során, illetve fogságba esett pilóták kihallgatásakor megtudták. Konkrétan az eltévedt példány esetén a hibák szinte kivétel nélkül a motorral összefüggésben jelentkeztek. A teljesítményével és a fegyverzetével teljesen meg voltak elégedve, kiemelkedőnek nevezték a saját gépeikkel összevetve. A teljesítmény persze csak akkor volt jó, ha egyáltalán fel tudtak szállni vele, és nem volt éppen megint üzemképtelen a motor. Egy időben meg is lett egyébként tiltva a Luftwaffe pilótáinak, hogy Fókákkal átrepüljenek a Csatorna felett. Ennek oka pedig a motorok megbízhatatlansága volt. A BMW gázturbinákat is csak azért használták, mert nem volt elég JuMo. JuMo-t meg csak abban az esetben lehetett használni, ha volt fölös példány. Azaz ha nem kellett a Schwalbe-kbe. Ezért lett az Ar 234 is módosítva az eredeti kettő JuMo gázturbina helyett négy BMW-re.
Ez pont egy olyan pontja a történelemnek, amelyben minden fél egyetért.
A BMW egyébként minden autóját sportosként aposztrofálja, szóval nem lehet azt mondani, hogy az egyik más használatú, mint a másik.
-
adi mester
aktív tag
válasz Zola007 #128866 üzenetére
Pár tipp:
Toyota Avensis, Yaris, Audi A3 / A4 változatai, Citroen Xsara Picasso, Opel Zafira1 misit tervezel elkölteni autóra, 600 - 800 között ezeket megkapod friss műszakival (az már másik történet, hogy mentek át, de akkor is csak a friss műszakit ! ), a többit érdemes az első pár hónapban előkerülő hibákra fordítani, ne fordítsd rá az egész összeget az autóra, legyen mihez nyúlni ha kell, mert használt autónál kell, kevés őrült van, aki eladás előtt az utolsó hibát is kijavítja egy autón.
Szomszédéknál csak Avensis, Yaris, Hilux figyel.
Bátyám alatt A3-as, csapatja is neki, de még nem volt nagyobb gondja.
Citroen Xsara Picasso új kora óta egyik ismerősnél, akku, önindító, hátsó ajtó csere, meg rendszeres olajcsere.
Opel Zafira jól összerakva, tágas belső tér és a csomagtartó is elfogadható, lehajtott ülésekkel mindenképp, pályázni ajánlott.Korábbi listádhoz pár szó:
Peugeot 407 benzin / dízel
- ajánlott lehet, 206 - 307-esek elpusztíthatatlanokFiat Bravo 2007-től dízel
- Punto / Brava / Bravo 2003-ig kuka, felette nem ismerem, de én nem vennék Fiat-otRenault Laguna 3 2008-tól dízel
- ajánlott lehet, de motorra, felfüggesztésre figyelni kell és örök életRenault Megane 2 vagy 3 benzin / dízel
- Megane 2-t láttam már megszorult motorral, el is bontottukOpel Astra H dízel - úgy tudom, 2 literesek a legnagyobb motorok Astra H-nál, de lehet hogy én tévedek.
Csak két közönséges herkentyű husi, de ha egy bajnok tudásával szakértő módon hajítjuk el: "Ez a jegy a fájdalomba, csak odaaaa :D
-
nagyúr
válasz Zola007 #128866 üzenetére
Sajnos az ABS kocka az szériahiba, Swift-eknél és SX4-nél is.
SX4-ben ültél is már? Én 190+cm magasságommal nem sok kis-közép kategóriás autóban férek el ilyen kényelmesen. A kis csomagtér nem érv, lehajtott hátsó üléssel szállítottam már mosogatógépet, fotelágyat... Bekapcsolt klíma mellett nem erőlködik pályán sem, kb 0.5l plusz fogyasztást okoz, vagy még kevesebbet. 13 éves az enyém, és még nem kellett tölteni benne a klímát. Féltengely gumiharangon kívül egy db. lambdaszonda és egy törött rugó lett benne cserélve, még egy izzó sem égett ki, minden gyári benne.
[ Szerkesztve ]
-
Papaj x
senior tag
válasz #65675776 #128868 üzenetére
A Bmw repülőgép motorokat , mármint arra standált motorokat nem ismerem, s nem is erről volt szü, az én szemszögemben, ugyanakkor Van olyan autógyártó, aki nem repülőgép hajtóműveket akart gyártani, hanem balról nyithatós hűtőszekrényt..
Az, hogy minek aposztofállja, az csak egy dolog. S ha már annak, akkor gondolom nem 30 ezres olajcserével. Egy m5öt nekem is volt szerencsém használni, ugyan úgy 4.4 V8at is, s ha kened neki, akkor mivel az egy gép, enni is fogja az olajat, de ez nem ezen kategóriába tartozik, amiről beszélünk.
Maradjunk a gépjárműnél, s részemről maradjunk abban, ha egy jó példány megszerzése sikerül, akkor annyi a fenntartása, mint egy swiftnek. Se több, se kevesebb. S a fő, a jó példány."A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
#65675776
törölt tag
válasz Papaj x #128872 üzenetére
"S a fő, a jó példány."
Na ilyenből létezik nagyon kevés.
A BMW autóipari ága a repülőmérnökökből alakult meg. A jelek szerint a tervezési filozófiájuk azóta sem változott.
De a V12-k esetén sem az volt a probléma, hogy ették az olajat. Az olajcsövek az olajteknő alján, közvetlenül a vékony lemez felett futottak. Azok a vékony lemezek meg azt csinálták ütődés esetén, mint a vékony lemezek általában: elhajlottak, deformálódtak. És ez többnyire az olajcsövek töréséhez vezetett. Onnan már egyenesen következett a többi hiba. Ez elég durva tervezési hiba, nincs mit szépíteni rajta. De ott vezették el, mert ott volt a legrövidebb, így spóroltak pár grammot. Cserébe a motor egy időzített bomba lett.
-
őstag
Holnap hol tudnának nekem egy pucér ethernet kábelra RJ-45-ös csatlakozót rakni?
-
Zola007
veterán
válasz zeon.hu #128867 üzenetére
Prius ennyiért nincs, de abból létezik egyébként nem-automata?
Mert én még csak olyat láttam
Lodgy nekem nagy. Egyedül használnám, csak csomagtartóból kell normál méretMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
arpeen2
senior tag
válasz Aryes #128871 üzenetére
Nagyon nem szeriahiba az ABS kocka, csak a sok birka soha nem csereltette le a fekolajat es az elvizesedett es szetrohadt a kocka belul. Raadasul ezt megelozi sok esetben hogy be-beesik a fekpedal hirtelen fekezeskor, de meg ezt sem veszik into jelnek. Megerdemlik a javitas koltsegeit.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz adi mester #128870 üzenetére
Avensis még opciós
Audit nem nézek
Picasso és Zafira kicsit márnagy, inkább sedan/coupé vonal
1-1.2M sávban nézegetek általában, alkuval kb. 1.1M menne autóra, 80 a bürökráciának, 150 alapszerviz, így állna meg 1.3-1.4-ből.
Nyilván ha kevesebb, nem baj, de ahogy olvasgatom a fórumokat, nézem a HaHut és az ismerősök autóit, azt látom, hogy amennyiben olcsóbb egy 2000-2003 körüli kocsi, annyival többet kell rákölteni az anyagok fáradása és használati idő miatt
Másrészt pofátlan árak vannak ilyen idős autókra.
2005-ös Fiat Stilo 950e, 2006 G Astra 1.05M, stb.
Mikor 2009-es autókat is lehet 1.1-1.2 körül venni.
újabb Bravo 1.9 jet motorral állítólag már jó.
Laguna az csak opció, összesen 1.et találtam eddig, ami épkézláb.
Megane 2-t bárkitől kérdeztem mindenki szidta, ültem már benne, nekem tetszett
Astra H.ban szintén, nem volt rossz, bár az 1.6 benzin volt.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
-
nagyúr
válasz arpeen2 #128876 üzenetére
Az enyém is beesett két éve, azt hittem az enyém is tönkrement. Akkor olvastam, hogy a mittoménmilyen évek közti évjáratú Swift II és SX4 ABS kockája nagyon nagy százalékban elromlik. Akkor asszem egy fékolajcsere periódus valóban kimaradt nekem is, természetesen nem nemtörődömségből, hanem mert nem tudtam róla, szerviz nem szólt (korábban volt már fékolajcserém, és azt hittem azzal évekre letudtam). Akkor nagyon megijedtem, de fékolajcsere után magától rendbejött és azóta is jó. Hálából következő évben is cseréltettem, hogy kitisztuljon a rendszer (én úgy olvastam, hogy nem víz meg rohadás az oka, hanem a lebegő szennyeződések eltömik a szelepeket) és most már kétévente vinni is fogom (fogalmam sincs amúgy hány évente kellene).
-
Zola007
veterán
-
DrBubo77
veterán
Olcsón vagy ingyen hol lehet kiskutyát szerezni?
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
Cs1csó
félisten
válasz DrBubo77 #128881 üzenetére
Kapásból azt mondom valamilyen állat menhelyet keress fel, itt egy oldal ami országos szinten próbál meg segíteni: gazditkeresek.hu
-
bul07
nagyúr
Kocsi vásárlás nagy lutri
Még autószerelő is futhat bele meglepő dolgokba( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Cs1csó
félisten
Laikusként - amennyit olvastam róla - személyautónak nem vennék dízelt.
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #128875 üzenetére
Prius mivel hibrid, így automata a hajtások miatt is!
Az auris jó lehet, csak drága, de a yarisokból kiindulva megbízható technika, de városban úgy tudom, hogy azok is zabálnak, ha meg valaki elfelejt időben olajat cserèlni ès beèg az olajlehúzó gyűrű, akkor zabálja az olajat.... -
yanna
addikt
Mit össze nem sz@roztok egy rakás f@stalicskán... Autót kb. 2000-ig gyartottak, utána meg ipari hulladék az összes kb.
"Jó", autót szalonból vehetsz, jó esetben garanciális egy darabig.
Használatban meg zsákbamacska az összes szinte. Kb. orosz rulett... Ha összejött, akkor király a márka, ha nem, akkor ördögtől való. Mindegy benzin, vagy gázolaj, mindkettőből bele lehet nyúlni a két végletben.
Ismert előélet finomít a dolgokon. -
7Sony7
addikt
válasz yanna #128888 üzenetére
Hozzá akartam már szólni egy ideje, de nem tudtam, mit is írhatnék...
Viszont mos úgy érzem, fején találtad a szöget.
Olyat kell venni ami tetszik, elférsz benne, kényelmes, és rá kell szánni a javítás összegét. Ennyi.Ja, és Zola:
Valamiből ennyi pénzért valamiből engedni kell. Ennyiért minden autó foglalkozós lesz, (pl rozsda). Vagy keveset fog enni, vagy 140 nél zajos lesz, vagy dízel.Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Zola007
veterán
válasz 7Sony7 #128889 üzenetére
Éppen ezért néztem dízelt, hogy a többiből ne kelljen engedni.
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
adi mester
aktív tag
válasz Zola007 #128877 üzenetére
Avensis-el óvatosan, marha hosszú, majdnem mint a Xantiám. A Picasso / Zafira sokkal rövidebb, bár tény, hogy úgy néznek ki mint két szappantartó. Helyre viszont sem az utastérben, sem a csomagtartónál nem lehet panasz.
Pályás autó nem árt ha nagy, nonszensznek hangzik, de Audi, BMW, Mercedes szentháromság ami pályára termett, csak sajnos sok olyan tulaj van aki bunkó / széthajtja őket.
Ha pálya mellett város is jön, lehet szó Ford Focus / Mondeo / Skoda Octavia, kombóról is, alkatréz van hozzájuk dögivel, bár egyiket másikat már eltemettétek a hozzászólásokban.
Érdemes lehet autóbérlésen is gondolkodni, autóba be a városban körbe - körbe kipróbálni, aztán ha valamelyik tényleg össze van rakva, mehet a pályára és már meg is van vele a saját tapasztalat, mennyire kényelmes / húz / fogyaszt. Ha egy autót rondának / kényelmetlennek találsz a próba alatt, már ki is van húzva a képzeletbeli listáról.
Bárhogy is döntesz, picit nagyobb motort, klíma / tampomat / vonóhorog kell hogy legyen, a többit úgy is az dönti el, melyiket szeretted vezetni is.
Csak két közönséges herkentyű husi, de ha egy bajnok tudásával szakértő módon hajítjuk el: "Ez a jegy a fájdalomba, csak odaaaa :D
-
7Sony7
addikt
-
jFox
addikt
Eladó cuccaim: Tablet, Proci, Izébigyó
--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest