Erre mondtam nagyon jó példát, de ide nem írom ki. S jelzem, én csak a 12 éves tapasztalat alapján mondom ezt, s nem tovább.
Benzin közvetlen befecskendezés kb kilőve, senki nem tartotta karban ezen vételárú autókat. Ugyan ez a dízelre igaz, ezen vételárban, mármint magasnyomású terén.
1.6tól 2.0ig elég sok autó típust felsoroltam, s benzint. Igen, szóljatok rám, de én szervízelek, s használom is.
1 millió pont azon összeg, amiért lerúgott dízelt, vagy lerúgott közvetlen turbost lehet venni, de vannak kivételek. S ez nem márka függő.
S visszatérek, hogy vitát is keltsek, bár nem ez a lényege. Mennyibe kerül általánosan egy bemért porlasztó, injektor, egy copmuter, egy magasnyomású (akár benzinesbe is), egy fékbetét, egy fétárcsa, egy hűtő, egy ablakemelő, stb stb.. valamely autóba. S ezek kopóalkatrészeknek lehet mondani, jelenlegi újkori autókban.
Akár újonnan, akár bontottan. Ha választok mondjuk akár egy márkát, ki az aki ért hozzá? Értem én, hogy Debrecen, de vicces dolgokkal kerülnek ki ide a faluba is autók, mert a márkaszervizek nem boldogulnak vele, s nem feltétlen csak hozzám.
Csak ismét egy tapasztalat. Dacia logan, 1.5 dci. Az autó torpant, s néha leállt. Úgy adtam el, hogy motorhibás, s elmondtam mi a baja, kb az ára kellett, nem érdekelt, nem akartam használni tovább. (jó áron vettem)
Felújították a magasnyomásút, új injektorokat kapott, a tulaj háborgott, h átbasztam. Ezen összeg, 400+ volt áfásan. Majd rámenős pesti volt, visszahozta a kocsit, a javítása 10 ezer volt, ugyanis egyes indukciós jeladók nem mindig működnek jól.
Úgy válassz autót, h tudd ki tudja szervizelni, azon felül kb mind1.
daa-raa: Tapasztalat, vagy mi alapján? Mert ezen téren szívesen vitába szállok.
zolikaDB: Mazda 6 sosem kapott alvázvédőt, csak kémiai kezelés a bódén, s ennyi.
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”