Nálam mobil PH-n is kicrashelt amikor az S4 cikkjét néztem.
No Sana No Life
Nálam mobil PH-n is kicrashelt amikor az S4 cikkjét néztem.
No Sana No Life
2.3.7-es minCM7-el?
Azért a hornyolásért nem fizetnék több mint dupla árat, nem éri meg és nem is várnék tőle érezhető javulást. Szerintem felesleges pénzkidobás, de nem az én pénztárcám és nem is én használom.
Deus ex machina
2.3.7 GingerDX. MiniCM7-hez BL nyitás kell, enyém nem nyitható volt.
No Sana No Life
Android 2.3? Atyaég.
Véleményem szubjektív...
Dede, azt mondja, nagyon is érezhető.
Meg volt nézett valami tesztet, ugyanaz a ford, gyári, horony mentes tárcsa vs ez a brembo. 120-rol satu fék. 8 m különbség, a brembo 245, a gyári meg 480 fokos volt. Szerinted?
Meg azért a textar meg a brembo közel sem egy kategória
[ Szerkesztve ]
Röviden, ha már brembo a tárcsa, akkor max tegyél bele brembo betétet is. Onnantól nem lesz gond.
1-2 autónál néha még a gyári betéttel is elvan az újabb, modernebb tárcsa, de javasolt cserélni.
hpeter10: Van, így ugye hűti a tárcsát fékezéskor. Van ez, és van a lyukasztott, meg még van pár féle. Persze az igénybevétel már máskérdés. Persze, nem árt, ha ilyen. Mondjuk dombos, hegyes területen, azért nem árt, ha meg tud állni, főként ha a gyári fék gáz.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Fincsibe megint bele éli magat valamibe amihez nagyon nem ért, majd három-négy oldal olvasása után jön és osztani fogja az igét azoknak akik akkor cserélték a féktárcsát amikor rajta a penelkát ...
Troolllooollloo
Másik hozzászólásodra reagálva NEM. Mert ha mérték volna nem írnának annyi badarságot. Annó összemértem a 4.8 GHz 2600K vs 4.8 GHz FX-8350 processzorokat, IBT-ben olyan 40-60 W körüli volt a különbség ha jól emlékszem. Valahol le is írtam, ide vagy az FX-be.
Talan ha 10 évig egyfolytába IBT-eznek, spórolnak egy csomag multifilterre valót!
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Ok nem akarlak meggyőzni,
Az érezhető mikor egy agyonkopott szabályozatlan fék után felrakod a Brembo-t, viszont azt nem hiszem el hogy ugyan olyan betéttel a Ferrodotól annyival jobb lenne ami indokolja a dupla árat.
Sasssuram Amennyi fékbetétet elkoptattam 93 óta (évi 50k km átlag) abból a pénzből egy darabig elbuliznék.
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
Rengeteget foglalkoztam a temaval olyan 2000-2004 kozott, es arra a velemenyre jutottam hogy ha 100 % az arkulonbozet ket tarcsa/betet kozott akkor olyan 8-10 % lesz az erezheto kulonbseg, egy olyan valakinek akinek mar van elegendo rutinja hogy erezze.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Nagyobb különbség nem is igen van, én arra figyeltem hogy amivel rossz tapasztalatom volt olyat nem vettem többet. Igazi különbség ott érzik a minőségi és a gyengébb betét között hogy egy gyengébb hajlamos lehet pl ciceregni, nyikorogni, visítani, és lehet gyorsabban kopik. A tárcsáknál a nagyon gagyi képes lehet akár deformálódni is ami már zavaró ha emiatt ráz, viszont a Ferrodo azért nem gagyi.
Deus ex machina
Hetente egyszer nálam is előfordul Opera Minivel, asztali nézetben.
--------
Továbbjutott a döntőbe a volt osztálytársab a virtózokban, hegedűn 29:46 -tól
asd
Nem is mondtam, hogy gagyi csak hogy nem egy kategória.
Volt egy másik teszt is, 180-rol satu fék. Ilyen tárcsa, meg gyári betét. A betét meggyulladt, a tárcsa meg 800 600 fokos volt, minimum. Bár arra már nem emlékszem.
Lényeg a lényeg, apám úgy van ezzel (és én is) hogy gumin/féken SOHA nem sporolunk.
Azért nem kell túlzásokba esni.
Városi autózás mellett bőven elég a gyári féktárcsa, max kicsit jobb betéttel. Vagy esetleg ha az adott autónak van sport változata, abban jobb a tárcsa, akkor annak a tárcsáját beletenni.
Nekünk gyári tárcsáink vannak, gyári betéttel, 120-130-as tempónál simán megáll az autó 4 személlyel.. Cimborának csak a betét van cserélve ha jól emlékszem, a tárcsa gyári, neki kicsit harapósabb a fék.
És, mindkettő szépen dolgozik hegyi utakon is..
A gumi a másik kérdés, de abból pl. nekünk most nem váltóméret van a 16" RS papucson, mert így jobb a fogyasztás, és jobban is néz ki.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Nem hivatalosan a telefonomon(aláírás) már rég 6.0.1 van
No Sana No Life
Linkeld már be ezeket a teszteket, kezd kíváncsivá tenni.
Amúgy a táltos megy 180-at? (vagy most milyen autóról beszélünk)
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
+1 én is kiváncsi vagyok.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Szerintem a Seat-ról. Ami ugye elvileg új korában volt 60hp, most valszeg már kevesebb.
Véleményem szubjektív...
Azt hittem a Thaliáról.
Norbi szerintem ott vagy tévedésben hogy a tesztekben a betétet szokták tesztelni mert a tárcsáknál elhanyagolható a különbség,(ha egyformán belső hűtésű tárcsák és nem egy tömör + belső hűtésűt hasonlítunk) igazán a jó minőségű betét hozhat javulást.
Motoron versenyre ragasztattam szinter betétet ami jobban teljesített a brembonál is cserébe majdnem jobban kopott a tárcsa mint a betét.
Deus ex machina
Lehet, hogy arról, de az sem sok100 paci.
Ahogy mondod, Én is ezért mondom azt, hogy sokszor, ha még jó állapotban van a gyári tárcsa, akkor egy jó betét elég, és máris sokat javul a fékhatás.
Az szép...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
70 vagy 90 pacis az 1.5 dCi, ha jol emlekszem regen volt egy 62 pacis is.
[ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
múltkor én is agyaltam hogy mi legyen a laptoppal, na kitaláltam, ahelyett hogy eladjam idegennek többért, kevesebbért eladom családon belül és többért vehetek egy jobbat faszom, bár csak akkor veszek ha felvesznek suliba
Xbox One: bandymnc
*73
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Peff..
Mondjuk írtam korábban, múltkor Én fb-n kaptam olyan értesítést, ami azonnal egy oldalra vitt el, ami lökte a hülyeségeket, ahogy rányomtál az értesítésre.
Amúgy, milyen az a Szentendre élet?
Véleményem szubjektív...
Anno 190-et is ment, telepakolva. Most már azért gyengébb a turbó, a kompresszió... De 180 még benne van szerintem. Azért elég könnyű gép ahhoz a 82 lóhoz. Mindenesetre, gumibol minden évben a legjobbak egyike van véve, volt már kétszer annyiba kerülő misslen, egy rakás szar volt (azóta sose misslent, mondjuk sehol sincs a teszteken).continental, fulda, esetleg pirelli. Ezek azok, amik mindig beváltak. Pedig volt már minden. Sava, semperit, matador, egyebek.
Feknel meg, 8 éve van meg a talicska, legalább 4-suer volt fék csre (gőzöm sincs mennyiszer, tényleg), de ez az első alkalom, hogy hornyolt brembo volt. Bár már elég rég óta van benne, így én nem tudok tapasztalatot mondani, apám szerint igenis érezhető a különbség.
Ja, igen, a talicskara kell. a seat-on horny mentes ferodo van, de annak 160 a vége újan, és amúgy sincs 100-110 felett hajtva. A talicska azért igen. Én is meghajtom néha. Meg múltkor is, mikor mentünk vasárnap a... Oda. Fácán kijött elém, satu, mert a buzi nem akart elmenni az istenért sem. Fizikailag, ti perverz kockák
Hackeee
A komment, ahol írtad a 110-120 tempó megáll 4 személlyel(az egész kommentre megy):
Azért ez elég... Közvetett viszonyítás.
Városban nem megyünk olyan sokat, országúton meg gyakran gyorsan.
Még anyám is érzi a különbséget a brembo hornyolt és az ezelőtti textar sima között.
[ Szerkesztve ]
OK! Zárjuk le a témát, válaszolok az eredeti kérdésedre hogy milyen betétet javasolnék pl én hozzá.
Ha még mindig ilyen gyors a talicska és a faterod szeret vele száguldozni(és meg is akar állni) akkor nyugodt szível csak a Ferodo ds performance-ot tudom ajánlani.(így biztos nem az én rossz tanácsom miatt nem áll meg a talicska )
Deus ex machina
éppencsak egy hangyányit a keret felett van a 75 ezres árával
Mint olyan aki annó néhány fittipaldit kanalazott össze fasza verdák roncsaiból.
Vezessen mindenki ember módjára és akkor a gyárival is sima liba.
Mert aki azt hiszi, hogy a jobb fék megvéd a haláltól az téved.
Természetesen mindenkire értem.
Amúgy meg mindenki azt csinál amit akar. Ez a szabad akarat.
Amd-s szép napot.
Amd - Radeon - Ryzen
"Lényeg a lényeg, apám úgy van ezzel (és én is) hogy gumin/féken SOHA nem sporolunk."
Szerk: Lásd kivel van dolgod, megszereztem féláron. LINK
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
ó, hogy lenne romlott az izzadt, szomorú és fáradt picikínaiak által összeszedett beleburult-erőspaprikás rizseslecsóba pakolt rizsed, te! Hogy érezd, milyen az, mikor már csak leppülni tudod, teee!
erős ellentétekbe ütköztem...
egyik hirdetés szövege:
A termék bontatlan, HP garancia levéllel!Viszont a doboza nincs meg!Az ár fix!
Xbox One: bandymnc
Lehet, hogy a garanciajegy doboza nincs meg.
Véleményem szubjektív...
igen, akkor viszont rögtön más a leányzó fekvése
Xbox One: bandymnc
Esik az esõ, de ugy mintha árvíz készülne
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Itt világít a hold, jó az idő.
Véleményem szubjektív...
Mult heten itt is jo volt...
Nem tudom mit csinaljak...jatszak..filmet nezek vagy inkabb menjek es aludjak egy jot...
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
aludj egy jót
jó reggelt népség
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
Neked is meg mindenkinek!
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Vasárnap van miért nem vagytok még ágyban? Én már nagyon el tudnék képzelni egy délig alvást.
Ja, és madárcsicsergős szép jó reggelt!
Deus ex machina
Én is. Csak valahogy 06.00-06.30 között felébredek.
Amd-s szép napot.
Amd - Radeon - Ryzen
A fiam már vagy két órája ébren van.
A tuning ereje:
Két hete teljesen alapon van a CPU és ramok, de ezt én csak tegnap este vettem észre. Bios frissités után elfelejtettem lementeni az állitásokat. Ha a bench-ben nem nézem az eredményeket akkor mondom, észre sem veszem a tuning hiányát...
Ezek után felteszem a kérdést, mi a francnak van szükségünk a tuningra?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
annak idején amikor gyerek vállalásról volt szó, nem mondtam nemet
így nekünk mindig van egy kis óránk, aki ébreszt időben, ma pl azért keltem 5:23-kor mert megkérdezte hogy ki mehet e pisilni
sose kell megkérdezni, de jelezte hogy ezzel a kis szösszenettel hogy ö már ébren van
ilyen és hasonló okok miatt nem döglünk az ágyban délig
ahogy a Két pasi meg egy kicsiben mondja a két pasi anyja:
"A gyerek isten büntetése, amiért szexeltünk"
nah jó azért nem így érzem, de minden viccnek fele igaz
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
Én duplán voltam büntetve
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
ÖN NYERT
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
Azé, me ájemdéd van, az tuninggal is meg anélkül is gyér azt a gyér izét még egy c2d is kihajcsa, ezé nem vetted észre
Megvan az estefelei program