Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #8054 üzenetére

    Ja igen, az erősorrend az igazából különböző limitációkból adódik össze. Tipikus célja a tesztnek sorra terhelni mindent a maximumra, és előhozni a rendszerek limitjeit. Akárhol előjön egy limit az már rossz lesz a végső eredményre. A játékokban ezek biztosan nem így lesznek terhelve. A hasznossága azonban vitathatatlan, nagyon jól lehet látni belőle a rendszerek kiegyensúlyozottságát.

    (#8055) Petykemano: Ha jönnek ilyen processzorok, akkor nem a játékok és a DirectX 12 miatt. Ez gyakorlatilag biztos. Erről pont az inteles cimbivel beszéltem a hétvégén, és az egyik legnagyobb húzófícsőrnek az IGP-k kihasználását tekintik a DX12-re dolgozó fejlesztők. Ennek többféle módja lehet, de a cél a kihasználatlan, sokszor 300-800 GFLOPS-os erőforrás befogása. Ezt nehéz lenne verni csak CPU-ból.

Új hozzászólás Aktív témák