Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz #35434496 #7827 üzenetére

    Szerintem ott van a félreértés, hogy szvsz a játékot kéne hozzá optimalizálni az új kártyához. Ezért lehetett, hogy pl. BF4-ben nem igazán működött a Fury+Mantle a megszokott színvonalon.

    Ugyanakkor az újabb Frostbite motort használó Thief-ben teljesen jó a Fury is, és az azonos architektúrájú Tonga GPU-t használó 380 is.

    Illetve van egy videó is Thief tesztből: [link]
    Nem ismerem a srácokat, mennyire megbízhatóak, de az EVGA SC Titan X 1300Mhz feletti órajelen még ki is kap a Mantle-vel hajtott Fury X ellen. :C
    Ránézésre korrekt tesztnek tűnik. Pl. ők is megmérték, hogy BF4-ben Mantle alatt lassabb a Fury picivel, mint DX11 alatt. [link]

    Szóval én továbbra is abban látom a gondot, hogy a BF4 nincs már rá felkészítve. Ellentétben a Thief-el tudtommal a BF4 a mai napig nem kapta meg az async shaderes támogatást, amit a Thief viszont már tud. Ez egy komoly hiányossága volt a BF4-es Mantle implementációnak.

    Mondjuk azt tegyük azért hozzá, hogy az egyszeri halandónak, akinek nem ilyen izom processzora van (csak mondjuk egy húzott i5), és nem üres pályán multizik, ott azért könnyen fordíthat valós szituációkban a Mantle renderer még így is.... Csak ugye úgy lehetetlen kétszer ugyanazt megmérni, összehasonlítani....

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés