Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz daveoff #3052 üzenetére

    "Ez az UP TO 45% a BF4-re vonatkozott, csak azt elfelejtették hozzáraknu, hogy ez egy APU, és egy 290X társaságában jött össze nekik."

    Lényegtelen, hogy hozzátették-e, mivel "up to" volt a megfogalmazás, ami predesztinálta, hogy nem minden esetben, hanem csak bizonyos körülmények között lesz ennyi abban az adott játékban. Szóval nem értem, mi ezzel a gond? Az alacsony szintű API-k tagadhatatlan előnyét (és az mindegy, hogy Mantle, vagy DX12) meg éppen az általad linkelt teszt bizonyítja, ahol a GTX 980 is több, mint 100%-kal gyorsult DX12-ben a DX11-hez képest.

    ""Abu is leírta, hogy a DX12 megjelenésével nem ajánlott a Mantle használata, akkor szerinted nem veszíti el a létjogosultságát?"

    A Mantle-nek nem volt soha olyan értelemben "létjogosultsága" elméletben sem, mint amire szerintem utalsz. Tehát nincs mit elveszítenie. Tudható volt a kezdetektől, hogy a DX12 (vagyis a Microsoft által készítendő új API) és majd az új OGL lesz a mainstream felhasználói szinten, mivel mindkét API hardvergyártófüggetlen. A Mantle azért készült, hogy elindítsa az alacsony szintű API-kra átállást egyfajta kikényszerítéssel, mivel az AMD végre megcsinálta azt, amire a Microsoft és a Khronos addig nem volt hajlandó, hiába kérték tőlük a fejlesztők, de így most már nekik is lépniük kellett.

Új hozzászólás Aktív témák