- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Klaus Duran: Youtube AI szinkron
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #24990 üzenetére
Mint írtam nem a VRAM mennyisége az egyetlen paraméter. A textúra mozaikok kikódolása GPU compute, és ebben a GCN-ek háromszor is hatékonyabbak. Effektíve tehát egy textúra mozaikot egységnyi FLOPS-ból háromszor gyorsabban számol a GCN. Emiatt van az, hogy a Radeonon szinte nincs is pop-up, míg a GeForce-on meg van. Egyszerűen mindig kész van időre a számítás. Persze ez Vulkan alatt van így, OpenGL-ben más problémák miatt jóval limitáltabb az egész működés, például nincs aszinkron compute, ami ennél a motornál nagyon számít. Elvégre aszinkron compute mellett a mozaikok kikódolása párhuzamosan történhet, míg aszinkron compute nélkül ez csak sorosan lehetséges.
Device ID alapján paraméterez a játék. A Vendor ID ide nem elég.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 i7-1260P 16GB 512GB OLED touchscreen, GARANCIA: 1ÉV
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Eladó karcmentes Apple iPhone 13 Pro Max 512GB / 12 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest