- sziku69: Szólánc.
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Gurulunk, WAZE?!
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SpongyaBob #24617 üzenetére
Ez bonyolult nagyon. A hardverek és a meghajtók más motorkonstrukciókra vannak felkészítve, és eltérő játékok (motorok) esetében eltérően reagálnak. Szóval még általánosítani sem lehet, hogy x jobban igényli a procit y-nál. Az egész motorfüggő. Pontosabban annak a függvénye, hogy a motor milyen módszerrel adja át a rajzolási parancsokat: indexelt/nem indexelt, valamint direkt/indirekt. Az NV jobban szereti a direktet, míg az AMD az indirektet. Eszerint változik a meghajtó működése is. Tehát általánosítás haszontalan, mert annyiféle lehetőség van, hogy az egész motorfüggővé válik. Sőt, nem egy motorban külön path van AMD-re és külön NV-re.
Majd DX12-ben ez az egész jelentősen egyszerűsödik, mert ott már nem lesznek külön optimalizálások.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- Logitech G513 Carbon Tactile DE (3)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest