Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz SpongyaBob #24617 üzenetére

    Ez bonyolult nagyon. A hardverek és a meghajtók más motorkonstrukciókra vannak felkészítve, és eltérő játékok (motorok) esetében eltérően reagálnak. Szóval még általánosítani sem lehet, hogy x jobban igényli a procit y-nál. Az egész motorfüggő. Pontosabban annak a függvénye, hogy a motor milyen módszerrel adja át a rajzolási parancsokat: indexelt/nem indexelt, valamint direkt/indirekt. Az NV jobban szereti a direktet, míg az AMD az indirektet. Eszerint változik a meghajtó működése is. Tehát általánosítás haszontalan, mert annyiféle lehetőség van, hogy az egész motorfüggővé válik. Sőt, nem egy motorban külön path van AMD-re és külön NV-re.
    Majd DX12-ben ez az egész jelentősen egyszerűsödik, mert ott már nem lesznek külön optimalizálások.

Új hozzászólás Aktív témák