Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #23518 üzenetére

    Nem a proci a probléma, hanem a mérőprogram. Ezeket sajnos el kell felejteni, mert a DX12 és a Vulkan nem single-engine API. Ha az adott mérőprogram nincs konkrétan a mért programhoz szabva, akkor teljesen fals eredményeket adhat. Annyira alacsony szintű a működés, hogy egy általánosan, csak a grafikai presentek érzékelésére kialakított program azt képtelen jól mérni. Arra számít, hogy csak ott lehet presentet meghívni, közben ez hardverenként eltérő lehet.
    A játékokba épített mérők tudják, hogy melyik hardver hogyan működik, így annak a működésnek megfelelően el tudják dönteni, hogy a több present hívás között ténylegesen mettől meddig tart egy frame számítása. Erre egy 3rd party program sajnos képtelen.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés