Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Ketogén étrend
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- [K2]: AnyDesk átverés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- hcl: Mér' nem mér?
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128
#10082
üzenetére
Amit az Ubisoft akar az más. Oda ExecuteIndirect kell, de ezt a Unity még nem jól használta a konzolokon. Nem is igazán lehet használni magas szintű eléréssel. PC-n is csak az AMD-n érhető el ez a fícsőr DX11-ben, ráadásul ott is egy AGSL kiterjesztéssel, ami ugye a multi-draw indirect. Ilyen kiterjesztés az Intelhez és az NV-hez nincs.
A SIGGRAPH alapján az Ubi valszeg átvált teljesen DX12-re azért, hogy PC-n is működjön az ExecuteIndirect, mert annak meg nincs értelme, hogy DX11-ben csak AMD-re írnak játékot. Persze azt nem tudom, hogy más csinál-e multi-draw indirect kiterjesztést. Erre van opció, de igazából felesleges, amikor ott van szabványosan a funkció a DX12-ben. Esetleg OpenGL4-DX11 interoperabilitás lehetséges, de nem hiszem, hogy ez minden vágyuk.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Zalman T4 Plus ADATA 600W
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Apple iPhone 14 pro 128GB,Újszerű,Dobozával, 12 hónap garanciával
- Honor 400 Lite / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

