Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Abu85 #10069 üzenetére

    Elég valószínű, hogy mivel az XO gyengébb hardverben, mint a PS4, ezért a MS arra fogja buzdítani a fejlesztőket, hogy DX12 alatt a lehető legtöbbet sajtolják ki a XO GCN architektúrájával.
    Ha nem is az lesz, hogy egy az egyben átrakják az XO kódot PC-re, és kalap-kabát de az azért elmondható, hogy a port GCN-re (vagy legalábbis arra a verzióra, ami az XO-ban van) már eleve szétoptimalizálva, Async tekintetében csutkára hajtva, stb érkezik, nem?
    Ezt miért rontanák el/le más architektúrák kedvéért?
    ARról volt szó, hogy minden architektúrára külön kell optimalizálni a kódot, egy architektúrára való optimalizálás működhet úgy, hogy a már "kész" architektúrákat nem érinti, vagy mindenképpen egy irány, egy kód és ezzel együtt tradeoffok lesznek, vagyis ha a portban GCN-en kívül máson is futtatni szeretnék a programot, akkor vissza kell fejteni a GCN-re optimalizálást lerontva ezzel az azon nyújtott teljesítményt?

Új hozzászólás Aktív témák