- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
Új hozzászólás Aktív témák
-
bogyo7272
csendes tag
Evidens h nem ebbe a configba szántam. csak elsőnek ezt a kártyát vettem meg. a hétan vagy jöv héten érketik meg a i5-750es cucc. abba lesz ez majd véglegessen beletéve. de addíg is szerettem volna működésre bírni. Sajna nem tudom máshol kipróbálni. tehát vagy vissza viszem vagy megvárom az új gépet. csak ha várok és tényleg rossz a boltba úgy is belekötnek h miért nem vittem vissza hamarabb.
-
lsc
nagyúr
válasz
bogyo7272 #3897 üzenetére
Egyébként nem tudom milyen procival akarod meghajtani azt a kártyát, a 939-es x2 is kevés hozzá . Egy olyan konfigba 100e-es kártyát venni elég érdekes ötlet volt, gondolom a felbontás sem 19xx . Valószínűleg a lappal lehet valami gond, ahogy írták a kártyát ki kellene próbálni egy másik, kicsit korszerűbb gépben . Elméletileg mennie kellene abban is, de voltak már régi lapokkal hasonló gondok .
-
00roli00
aktív tag
válasz
bogyo7272 #3895 üzenetére
2.0-ás lap nem kell neki, az enyém is 1.0-ás. A tápodnak elvileg vinnie kéne. Ha van ismerősöd elég erős táppal, próbáld meg nála. Az is lehet hogy a kari döglött.Milyen a régi karid?
#3897:Lehet a lap lesz ludas. Próbáld meg egy ismerősnél, vagy egy közeli számtech boltban.
-
bogyo7272
csendes tag
Sziasztok.
Vettem egy sapphire 5870-es karit. Hazavittem be tettem a gépbe de se kép se hang be sem bootol. Mitől lehet ez? egy abit AN8sli fatality alaplaba tettem. Kellene neki a PCIexp 2.0? vagy mi? nem értem. Tápom enermax EG701AX. kifejezetten anno SLI rendszerekhez lett kiadva. Mind a két táp csatit rátettem a kártyára de semmi. vissza tettem a régit azzal egyből lett újra kép. help
-
Nippon
őstag
válasz
katt777 #3892 üzenetére
Banyek már nem tudom, csak jó tápjaim voltak de mindig volt ciripelés. A mostani Corsiar sem hinném, hogy szar, de valami mégis csinálja. A kártyát leteszteltem egy másik gépben, de sajnos abban is ugyanaz a HX520-as Corsair van, mint az enyémben. Persze ott is van ciripelés, más kártyával is. Ezen kívül csak egy mezei 400as FSP-m van otthon, az valszeg karcsú lenne a teszthez.
Az alaplap ciripelhet? -
Robi BALBOA
őstag
válasz
katt777 #3892 üzenetére
Persze úgy lenne az igazi, ha a gamét úgy írnák, hogy a mai közép kategórián is elfutna szépen, és mondjuk egy HD5850/5870 es konfiggal szerelt gépen pedig nem kellene kompromiszumokat kötni(esetleg AA terén csak)
A heaven dx11-ben a lépxső normál embereknek van, de dx10-ben már gondoltak a mozgássérültekre is
A ciripelést én akkor vettem észre vga kariknál, ha a kari sokat zabált, és szeritem a 12v-os ág tekercse ciripel a tápban, általában gyengébb kariknál nem szokta csinálni, de vannak kivételek!
Mondjuk nekem most nincsen ciripelés. -
katt777
félisten
válasz
Robi BALBOA #3844 üzenetére
De ha egyszer meg lehet úgy is érni egy játékot szép grafikával, hogy a mai középkategórián is elfusson, ráadásul még DX9-ben is, ha megnézel egy X3-at pl. Ilyen szempontból az Oblivion érdekes, mert ugye nagyon gépterhelőnek indult, viszont benne hagyták a fejlesztési lehetőséget a motorban, és ini mod-dal (ill. néhány más, pl. 4X textúrás), meg kényszerített AA/AF mellett a mai kártyákat is megfekteti.
Heavenben én a "lépcsők"-től akadtam ki.
Ritka nagy gáz.
Abu85: Kis Radeonokhoz aztán pöpec lesz a DX11...
DieHard: Driver? Nekem még 4870-em van, de egyik lejátszóval sincs baja W7 x64 alatt.
Nippon: Hát, ha te mondod, hogy a kártyák csinálják...
De nézted már másik táppal?
Nem táp-ciripelés végett, hanem mert esetleg kevés A-t kaptak azok a VGA-k. Tény, hogy többeknél előfordul ciripelős probléma, de akinél cserélték, még egy sem kapott megint rosszat. Azzal nem akarok előhozakodni, hogy nálam számos VGA közül egy sem csinálta, mert e téren lehettem szerencsés is (mondjuk 3db 4870-em meg cserés lett).
-
Nippon
őstag
Tényleg érdekelne már egy nem ciripelő kártya, eddig akárhányat láttam, mind ciripelt 3D-ben, akár Nvidia akár valamelyik ATI sorozatból való.
-
KlezOne
tag
Az lenne a komoly, első terhelésnél kiszálna belöle a venti.
-
KlezOne
tag
válasz
->Raizen<- #3879 üzenetére
Értem, és a ciripelés vajon miért lehet?Lehet köze hozzá hogy milyen táppal megy? Nekem egy Corsair tx750w-es lesz, az biztos elég lesz a 6-6-os csatihoz.
-
KlezOne
tag
Igen, nekem is 3 év a garancia, de én ugytom él még mindig a 3 napos csere garancia, mivel gépben kiprobálni pedig csak hétvégén tudom. A kártya meg már lehet holnap ittlesz, azért akarom megnézni csak táppal, hogy inditsa el a ventit.
Amugy az asus-os biost miért rakjáktok ezekre a kártyákra, mi az előnye?Garanciát azzal nem veszt a kártya? -
->Raizen<-
veterán
válasz
KlezOne #3875 üzenetére
Ha így állsz hozzá.... Nem hiszem azt hogy több tucat vgat igy dobnak ki ilyen bosszantó hibával ha venti leáll meg is sül a kari loadba 80 fok is lehet.
3 év garit adnak gigabyteosok legalábbis ahonnan én veszem majd letesztelem a karit azt tőlem mehet garba ha rosszat fogok ki.
-
Televan74
nagyúr
Nekem akkor mákom volt a Sapphire 5850 -el, nem zörög, nem hangos(mint ref. hűtős nem vészes a hangja), nem ciripel.
-
KlezOne
tag
Atya ég
Az a vidi, hát nem gyengéden imbolyog, az enyém is ilyen lesz akkor...
Igy is nehezen szerezhető be...
Azt úgy lehet majd hogy megnézem a hűtőt hogy jó-e, csak simán rádugom a 6-6-os tápcsatit a karira, alaplapi csatlakozás nélkül, és megnézem hogy forog a venti? -
KlezOne
tag
Sziasztok!
Ma rendeltem HD 5850-est de gigabyte-sat, asus-t akartam, de csak giga elérhető( mármint készleten, ezis vmi ucso darab volt).
Olvastam már itt előbb pár hsz-el hogy van belőle hibás széria, kérdésem lenne mik ezek a hibák a gigás kártyáknál?
Nagyon fogok örülni neki ha sz*r lesz, főleg ilyen árkategoriában.Ráadásul hétvégéig ki se tudom probálni. -
Enclave
aktív tag
válasz
DieHard #3853 üzenetére
Nekem ugyan még 4870-em van de nálam is ugyanez volt a helyzet. A lényeg,h. valami miatt a win7 alatt másképp működik a kép leképezése a frame buffer-ba vagy micsoda,röviden emiatt lesz minden film pixeles ha elkezded nagyítani,kicsinyíteni őket.(elvileg ez a hiba GeForce-okon is előjöhet)
Ami megoldást találtam,az az,h. felejtsd el azokat a lejátszókat és használj Media Player Classic-ot (vagy MPC-t) röviden...Attól függ,h. milyen win7-et raktál fel de ebből a lejátszóból van 64 bites is...(32,64 bites is ingyenes)
Ez még hw-s videogyorsítást is tud,nálam az 1080p-s mkv filmek csinálnak össz-vissz pár százalékos cpu használatot és a tekerés is bennük egy pillanatig tart...Szóval erősen ajánlom...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Frostbite motorba Havok van építve, bár erősen módosított a rendszer.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát lehet, hogy DX11-es lesz. Nem tudni pontosan. Az AMD februárig leplezte le a játékokat. A következő adagot majd a kis Radeon HD 5000-ek érkezésénél reklámozzák. Igazából ha már DX10 a motor, akkor egy-két nap alatt kiegészíthető bármilyen DX11-es funkcióval. Ha hivatalos AMD partner a stúdió (a DICE az), akkor az ATI-s programozók is segítenek.
-
WesTM
őstag
Hogy on-ba tereljem a szót.
Ahogy tudom ez dx11es game lesz. Ebbe már bele van építve az összes technológiai újítás? A grafikai összesség szerintem erősen odaver a crysisnak, nekem határozottan jobban tetszik.
Kíváncsi vagyok hogy dx 10.1 ben hogy fog kinézni, mert ha a dx11es fícsörök miatt ilyen brutális, akkor le a kalappal.Szerintem jövő év egyik legjobb game-je lesz.
De technológia oldalról mi a helyzet?
-
DieHard
senior tag
-
mi bajotok azzal az úttal? szerintem teljesen jó height / displacement map bemutató - ahelyett, hogy elkezdenék a sziklákat modellezgetni, megrajzolják a magassági térképet, a többit meg elintézi a tesszelátor - ráadásul konfigurálható részletességgel. szerintem ez nagyon király.
-
Robi BALBOA
őstag
Pontosan erről van szó!
Ezek a markok direkt vannak így megcsinálva, az lenne még szép ha olyan teljesítmény kellene egy gaméhoz mint egy mark-hoz akkor még a 1280x1024-is éppen határeset lenne jáchatóság terén!Heavenben az út tényleg nagyon el van túlozva, de a falon lévő lyuk az korrekt.
A heavenbe is csinálhattak volna olyat, hogy több féle tesselációs lehetőség, estleg olyat is ami bekapcsolható a hd4-es szérián. -
RI/OS
addikt
Mondjuk ez jogos, hogy tuningolva volt annyi....
De akkor is, nézz meg egy 3dmarkot, még a mostani csúcskártyákkal is pl a vantage első teszt vége néhol lemegy 10-15fps-re...
Meg a tesszaláció tényleg el van túlozva a heavenben, az út olyan, mintha valami sziklás hegyoldal lenne
-
wolf523
csendes tag
Sziasztok!
Egy E8400 3600MHz-re húzva kihajt egy HD5870 kártyát
Üdv
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
banderasz77 #3840 üzenetére
Ha holnapra nem lesz kész, akkor semmiképp. Pénteken már nem rakunk ki nagyobb cikket. Vagy szerda, vagy jövőhét hétfő.
-
Robi BALBOA
őstag
válasz
katt777 #3842 üzenetére
Mondjuk annak is megvan az előnye ha a fejlesztők úgy írják a gamét, hogy az fogja a legjobb konfigokat is, ebben az esetben az idő múlásával is normális grafikávan bír majd az a játék, de ha úgy írják a játékot, hogy az a jelenleli hardverek alsó-közép kategóriáján is simán elfut az a jövőre neézve nem biztos, hogy jó. Mondjuk ha a grafika sem valami jó és a csúcs konfigot is megfogja az más tészta, az már tényleg g@naj munka, ah megveszed a drága gépet és a drága játékot és még nem is szép és úgy fut, hogy az felháborító, és sajnos abban igazad van, hogy egyre jobban az utóbbi eset érvényesül, miszerint nem nekünk felhasználóknak írják a programokat, hanem a hardvergyártóknak, és az a fő gond hogy az egyik cég ennek a hardvergyártónak is gamét a másik cég meg a másiknak, és itt megint rajtunk csattan az ostor.
-
katt777
félisten
Hát anno éppen az volt a gond, hogy a DX9-et konvertálták a játékokban, ami messze nem ugyanaz, mintha eleve DX10-re írják.
Robi BALBOA: A játékfejlesztők pontosan tudják, hogy melyek a különböző hardverek határai, ezért írnak olyan programokat, amelyek nem futnak teljes mértékben a legjobb cuccokon sem.
Ez része a marketingnek, amely miatt majd lecseréled a hardveredet, amire pedig nem lenne szükség, ha a felhasználónak írnák a programokat, nem a hardvergyártóknak. (És ezért még te fizetsz.) Nem véletlenül fulladt ki a Gamers for Gamers kampány is; elég hamar rájöttek az emberek, hogy ez is csak egy újabb átb.szás.
-
Robi BALBOA
őstag
Ez nem magyar mentalitás,csak én nem fogok görcsölni azon, hogyan fog menni a DIRT2 vagy a AVP, a megfelelő beálításokkal tuti jól fog menni, én full hd-ben fogok játszani oda már nem kel pl: 8x AA hanem elég a 4x-es vagy 2x-es vagy ha annyira nembírja akkor AA nélkül játszok full hd-ben annyira nem vészes AA nélkül nyomni a gamét.
A pénzedért te megkaptad a teljesítményt ott az erős kártya pl: 5870 a 2,72 teraflop, tuningolva van az 3 is és ez nem lesz kevesebb idővel, csak a játék fejlesztők szúrhatnak ki velünk ha úgy írják meg a gamét, hogy egy 5 teraflop-os kari sem vinné rendesen, úgyhogy nem az ATI vágott át a reklámokkal, hogy ilyen erős meg olyan,mert igazat mondott tényleg bika, csak a játék fejlesztők elne felejtsék, hogy ezeknek a kariknak is vannak határaik!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
banderasz77 #3838 üzenetére
Épp azon dolgozik fLeSs.
-
banderasz77
addikt
Mikor jön már PH-s 5850 teszt??????
-
zuchy
őstag
Köszi mindenkinek.
Akkor majd menni fog vele, csak kíváncsiságból kérdeztem.
Megvenni még nem mostanában veszem, ráadásul most fel is ment az ára, mert nincs ellenfele a kategóriában. -
Lacika001
aktív tag
Nem vagyok akkora szakértő, de nem értem mi a probléma a heaven benchmark-kal, mintha a 3dmark-ok az éppen aktuális kártyákkal olyan elfogadható sebességet produkálnának....
(#3825) 00roli00 MSI 5850+ asus bios= jónagy BSOD, (nem tudom mi lehet a probléma.)Nálad meg megy rendesen?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
katt777 #3832 üzenetére
A DX10-es progi nem futhat DX9-ben. Az effekteket át lehet másolgatni, de a program DX10 API-ra van fejlesztve. Az ominózus API-k gyakorlatilag a legtöbb játéknál pár effektben eltérnek, de általános, hogy a DX10-et főleg az AA Deferred Rendering melletti lehetősége miatt használták. Igazából ha megnézed a DX10 felépítését, akkor láthatod, hogy új szint a Geometry Shader. Erre kellett volna ráfeküdni, mert ez hozza az újdonságot, de az elterjedt GeForce hardverek ezt nem tudták normális sebességgel (konkrétan nagyon gány az NVIDIA implementációja). Ezzel lehetett volna tesszellálni POM helyett, lehetett volna cube map tömböket alkalmazni, ami komolyan javította volna a megvilágítási megoldásokat, egy csomó DX10-es újdonság van csak a GeForce problémái miatt nem volt lehetőség kihasználni. Például a Doom 3 (motor) valós idejű árnyékolása hardveres gyorsítással lehetséges Geometry Shaderrel, ami sokkal jobb minőséget is eredményezni.
Sajnos számos dolog kimaradt az elmúlt egy évben. A fő probléma, hogy ezek többsége már nem is lesz kihasználva, mert ... 1: a DX11 számos jobb megoldást kínál ...2: senki sem tanulmányozta őket komolyabban. Még az AMD is felhagyott a tesszellációs Geometry Shader algoritmusok fejlesztésével, mert nem volt értelme. Egyedül a Cube Map tömbös megvilágítási megoldásokon dolgoznak, mert annak még van esélye, sőt szerintem a jövő megvilágítási modellje, mert a számítási sebesség független a jelenetben lévő objektumok számától, és az eredmény is elképesztően realisztikus. -
RI/OS
addikt
Nem' tom mi ez a para?
A heaven maximum beállitásokkal 8xAA 16xAF 1920x1080 DX11 ~ 30fps.
Ez szerintem fedi, a ''dx11 elfogadható futtatási sebességet'' , nem?
Megint mi a francról beszéltek? Megint dől a hülyeség./Kissebb szűrökkel mondjuk 4/4, menne az 50-essel is igy.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ugyanaz a busz a Cypress esetében két Shader blokkot etet, itt csúszik el picit a dolog. Eric szerint a dupta setup 10%-ot tesz hozzá maximalizált terhelés esetén (kb. ez az Unigine terhelése). A DX11-es játékok nem lesznek maximálisan terhelve, az AVP is megáll 32-40x-es tesszellálásnál. Ennyi elég a jó eredményéhez, illetve lesz közepes mód is felezett tesszellálással. Az Unigine Heaven tesztprogram ott pont az a lényeg, hogy kimaxolja a technikát.
Tulajdonképpen az ATI azért alkalmazta ezt a felépítést, mert így megtarthatták az RV770 buszrendszerét, ami jó, mert szeptemberre kész kellett lenni. Gyakorlatilag ezzel nyertek két hónapot a fejlesztésben, a chip kiadható verziója augusztus előtt megvolt csak meg kellett várni az új TSMC gyártósorokat.Az AVP tesszelláció nélkül nem lesz megerőltető. A HD 4850 nagyon jól megy DX10.1 módban. Ebből egy közepes tesszellálási beállítás mellett is bőven marad sebessége a HD 5750-nek. Ne az Unigine 40%-os esésével számolj, az AVP nem használja maximálisan a technikát.
katt777: Speciel a Republic Commandot az előző hétvégén játszottam ki ATI-n semmi problémát nem vettem észre (HD 3850 CF).
Érdemes lenne lepucolni a harmadik féltől származó programokat, mert bevallottan nem működnek vele a Catalyst-ok. Ha volt BIOS frissítést, akkor tedd vissza a gyári BIOS-t. Igazából komplett Win reinstallt javaslok, és ne rakj fel semmi mást csak a gyári Catalyst csomagot. A felmerülő problémák 90%-át az ATT, Rivatuner, vagy a modBIOS okozza. Valszeg valami harmadik féltől származó progit használsz, amire nem igazán van garancia.
Én is sokáig használtam ilyen cuccokat, de amióta csak gyári CCC csomaggal nyomom, azóta nem igazán van problémám. A CF is skálázódik megfelelően, az ATT ezt is megfogja, nem véletlenül nem ajánlja az ATI a használatát, de mindenki egyénileg dönt ez ügyben.Nem értem, hogy ha butítva képes a DX10.1-re, hogy kapja meg az MS-től a minősítést. Ezek kőbe véset szabványok, ha valaki nem tudja nincs minősítés. Ne haragudj katt777, de olyan dolgot mondasz, ami egyszerűen nem fedi a valóságot, valamiért haragszol a világra.
A DX11-gyel sem értem mi a probléma. Az összes DX11 játék AMD hardveren készül. Konkrétan HD 5800-akon, az AMD programozói tökéletesen tudják, hogy hogyan kell beállítani a játékot, hogy jól fusson a saját termékeken. Az AVP sem véletlen kapott két opciót a tesszellátorra. Egyik a HD 5700-hoz van, míg a másik a HD 5800-hoz. -
katt777
félisten
Na, akkor kompatibilizálj már nekem egy Republic Commando-t azzal a mesteri API-val, légyszike!
(De mondhatok még pár játékot, ha tesztelni akarod az ATI drivereket + a DX-et.)
Hogy miért ne hozna dupla FPS-t a CF? Hát talán azért, mert egy kalap szar. Én még egy tesztet sem láttam, ahol a legjobb esetben 180% fölé menne 2 GPU-val a graf. teljesítmény, leszámítva a 3DMark-okat. Azokban a játékokban meg sehol sincs, amelyekkel nem tesztelik, saját tapasztalatból tudom.
TTomax: Ez csak olyan, mint a DX10.1-re kiadott HD sorozatok: elméletileg tudják, de gyakorlatilag még a HD4870 is csak valamit butítva képes DX10.1-es játékok megjelenítésére, DX10-esekről nem is szólva. Majd a HD6870-től várhatjuk el, hogy DX11-et elfogadható sebességgel futtasson, addig mindenki élvezze a tesszeláció szépségét levett árnyékokkal, v. egyéb effektekkel.
-
TTomax
félisten
válasz
Robi BALBOA #3826 üzenetére
Hát azért ez nem egészen igy van...
Viszont ez a mondat aláz,igazi magyar mentalitás...
"minek kell előre ennyit valamin aggódni, majd elég lesz akkor, ha itt van a game és nem fut csak diavetítő sebességgel."
Egyébként meg az emberek jogosan félenk attol hogy nem kapnak semmit a pénzükért...ugyanis ez a széria radeon ezekkel a dolgokkal lett reklámozva,és az igen bosszantó ha semmi köze nem lesz hozzá,lásd pl a teszeláció... -
válasz
Robi BALBOA #3826 üzenetére
nem akarok senkit elkeseríteni, de a Unigine Heaven nem "csak egy tesztprogram", hanem egy kommerciális 3D engine-re épített demo... ha az iD a Rage előtt kiad egy Tech5 demot, arra is azt fogjátok mondani, hogy nem releváns?
-
Barbarossa88
csendes tag
válasz
Robi BALBOA #3826 üzenetére
Pontosan!
Ha meg valaki nem örül, hogy nem tud maxon játszani, hát vegyen még1 HD58xx kártyát
-
Robi BALBOA
őstag
Amúgy minek kell azon vitázni, hogy így meg úgy vissza fog esni a fps a tesseláció miatt?
Majd meglátjuk, szerintem nagyon sok fog múlni a játék megírásán és reméljük nem az a cél ami a crysis esetében volt, hogy a látványért mindent! Az AVP remélem viszonylag szép lesz, pörgős, és jó hangulatú, engem nem érdekel majd, ha vissza kell vennem a tesselációt medium-ra, csak úgy is azért szép maradjon.A Heaven benchmark emlegetésétől meg rosszul vagyok, hogy ott miért ez meg miért az így le esik az fps benne meg úgy dx11 nélkül így csúnya meg úgy stb...... EZ CSAK EGY TESZT PROGRAM, KÖZE NEM LESZ A JÁTÉKOKNAK HOZZÁ! Így nagyon rossz viszonyítási alap, mint minden Mark!
Ennyi, ne haragudjatok, hogy így kitörtem, de nem bírtam már ezt a nyavalygást, minek kell előre ennyit valamin aggódni, majd elég lesz akkor, ha itt van a game és nem fut csak diavetítő sebességgel.
-
Lacika001
aktív tag
ASUS BIOS-t flash-elt már valaki más márkájú 5850re?Működik a dolog?
-
zuchy
őstag
Kösz, közben megtaláltam az AMD oldalán a hivatalos minimális konfigot.
PCI Express® based PC is required with one X16 lane graphics slot available on the motherboard
Szal csak 16x foglalat kell neki. Akkor jó.(#3818) Sárpac: Ha csak 1.0-s van, akkor a többit a 2x6 pines csatin veszi fel.
Pl a 4770-n 75W körül eszik, mégis van rajt 6 tűs csati, hogyha valaki nem rendelkezik 2.0-s lappal, annak is menjen. -
zuchy
őstag
Van egy olyan aggodalmam, hogy a HD58xx-nek PCI-E 2.0 kell, hogy egyáltalán menjen. Olvastam is itt, hogy valakinek nem ment PCI-E 1.0-s lapban, de 2.0-ban igen. Az XFX dobozán is 2.0-t írnak. Most akkor PCI-E 1.0-val nem is lehet lehet működésre bírni?
-
most nem b***akodni akarok, de az RV740 előtt arról volt szó, hogy a 8 ROP felett +4 alig hoz extra teljesítményt, oszt' a végén lett benne nem +4, de +8. a textúrázás / lighting meg persze leszívja a powert, de ha csak ezek szívnák, akkor nem csökkenne így a tesszelált megoldás hátránya a nem tesszelálttal szemben a pixelszám növekedésével, ill. az fps csökkenésével. meg amúgy is, hogy van az, hogy az 5870 durván 75%-kal gyorsabb az 5770-nél, amikor a motoron meg a setupon kívül minden dupla benne, még a scanline konverzió is? én kérek elnézést, hogy sireric-kel vitázom, de ha a +1 setup unit nem hozna sokat, akkor honnan lehetne azt a 25%-ot megszerezni?
3807:
Meg lesz a HD 5750-nel is a kellő sebesség csak a tesszelláció közepes minőségű lesz (legalábbis az AVP-nél, de ha alacsonyabb a felbontás, akkor mehet a magas is), de minden mást fel lehet maxra pakolni.hmmm, hozzá bírsz képzelni egy 4850-hez tesszelációt, kvázi változatlan sebességgel? úgy, hogy a Juniperben még a scanline konverzió sincs duplázva? bátorkodom kétkedni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Ricco_hun #3808 üzenetére
Valamelyik fejlesztő csinál alternatív megoldást a tesszellálásra, valamelyik nem. Ez minden stúdiónak az egyéni döntése.
Miért árazná máshogy a termékét az ATI, amikor nincs konkurencia? Szerintem nem magas a HD 5700-ak ára, de még a HD 5850 is tartható (én is veszek egy ilyet, pedig nem szoktam szórni a pénzt).
A DX11-es játékok nem fognak ettől lassulni, az API visszafelé kompatibilis, ez jó a fejlesztőnek. Még az NV is mondta, hogy 2010 második felében özönleni fognak a DX11-es játékok.
Megérte bepakolni a tesszellátort. Így visszagondolva szerintem ennek az AMD-re volt hatása ... élesben tudták elemezni, hogy mi a jó tesszellátornak. Talán ezért jelent meg ilyen későn a Tessellation SDK is, nem akarták, hogy a konkurensek vizsgálódjanak. Amúgy meg a Xenos-os egység alig 15 millió tranyó, a DX11-es megoldás sem lehet sokkal több, olyan 20 millióra saccolják. Ekkora chipeknél ez nem nem nagy szám.kimi02: Nagyfelbontásnál eléggé csökken a proci szerepe, miért kellene egy négymagosnál erősebb cucc? Bullshit ez a kihajtja-e téma. Valaki kitalálta és elterjedt, mint az Internet. Világos, hogy a legolcsóbb proci mellé ne vedd meg a legdrágább VGA-t, de hasonló kategóriában nincs értelme ennek a témának.
-
kimi02
őstag
Hali !
Szerintetek egy Q9550-es proci 3.8 Ghz-en ki tud hajtani egy 5870-es karit maximálisan
A válaszokat előre is köszönöm
-
Ricco_hun
senior tag
És azt mégis mi indokolja, hogy dx11 - tesselation off-nál visszaesik a grafikai szint ilyen dx7-es szintre? Lásd Unigine benchmark vagy call of prypiat/avp képek. Szóval qrvára rá akarják kényszeríteni az emberekre minimum a HD5850-et. Mertha nincs bekapcsolva a tesszeláció, akkor kőkorszaki grafikát kapsz, ha meg bekapcsolod, akkor meg behal még a fasza dx11-es vga-d is. Akkor a picsának árazták így az új szériát. Ezzel is csak lassítják a dx11-es játékok terjedését. Így nagyon úgy néz ki, hogy csak a sniper elitek kiváltásága lesz a dx11. (pfff nagyon megérte anno telepakolni a HD3 HD4 szériát mindenféle fölösleges ki nem használt szarral, ami ma ilyen 3,4 FPS-t bír kipréselni magából)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Ricco_hun #3806 üzenetére
Meg lesz a HD 5750-nel is a kellő sebesség csak a tesszelláció közepes minőségű lesz (legalábbis az AVP-nél, de ha alacsonyabb a felbontás, akkor mehet a magas is), de minden mást fel lehet maxra pakolni. Magas minőségűnél nagyfelbontásban HD 5850 kell.
Ha akar a fejlesztő írhat POM-ot is a játékba, ami tesszellációnál kikapcsol. Nem kötelező semmi. A tesszellátort azért fogják használni, mert egyszerű, van mellette Anizo szűrés és alapvetően hasonló minőségnél nincs ennél gyorsabb megoldás.
A DX11-es generációs azért tűnik ilyennek, mert maga az átállás hihetetlenül gyors lesz. Gyakorlatilag a DX10/10.1-nél elvesztegetett 1-1,5 évet gyorsabban hozzák be a stúdiók. Ez valakinek tetszik, valakinek nem. Igazából én ezért nem támogattam az NV-nél a DX10 úgymond visszafolytását, mert eltorzította a fejlődés normális vonalát. Egy csomó Geometry Shaderrel elérhető átmenet/effekt nem jelent meg, így a tesszellátor minőségbeli javulása ugrásszerűnek tűnik, de ha normális lett volna a fejlődés menete, akkor a GS most aktívan lenne használva, így átlagosnak tűnnének a minőségbeli javulás is. -
Ricco_hun
senior tag
Ja, de ez csak a fejlesztőknek heppi. Akinek meg nem lesz dx11-es vga-ja (ugye legalább a 100k-s HD5870
), az már a dx10.1-es kártyájával is ilyen dx6 szintű grafikát fog látni. Tényleg fantasztikusak lesznek a dx11-es játékok. DX11-es vga nélkül visszaugrik a grafikai szint vagy 10 évet, dx11-es vga-val meg nem lesz meg a kellő sebesség. Bocs, de HD5970-nel meglesz.
-
BullKoxa
őstag
Hi!Szerintetek egy 1920x1080 Full HD TV-n is lehet élvezi úgy a játékot mint ugyan ekkora felbontású Monitoron??
Kucsek EX kollega: Remélem nem rám céloztál a nem fullos házas témádban??
(Engem tudod a Speed érdekel a játékok alatt )
-
London26
tag
Hello!
Valamelyik okos írja már meg nekem legyen kedves, hogy ha full-HD-s LCD monitort veszek, milyen videókártyát( Radeon) érdemes beszerezni, hogy az újabb játékokat( az elmúlt 1 évben megjelentek) is lejátssza 1920x1080-as felbontásban? Tehát itt a minimumra lennék kíváncsi, melyik a belépőszint videókártya a full HD-s monitor mellé? És processzor?
Válaszokat előre is köszi, lehet amatőr a kérdés, de én amatőr vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS PRIME GeForce RTX 5080 O16G
- Inno3D GeForce X3 RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 AERO OC SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- ZOTAC GeForce GTX 1080 8Gb ArcticStorm+Raijintek Triton 240mm radiator (+ventilátorok és fittingek)
- RTX 2060 6GB DDR6/ garancia/ ingyen foxpost
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged