Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Ricco_hun #3806 üzenetére

    Meg lesz a HD 5750-nel is a kellő sebesség csak a tesszelláció közepes minőségű lesz (legalábbis az AVP-nél, de ha alacsonyabb a felbontás, akkor mehet a magas is), de minden mást fel lehet maxra pakolni. Magas minőségűnél nagyfelbontásban HD 5850 kell.
    Ha akar a fejlesztő írhat POM-ot is a játékba, ami tesszellációnál kikapcsol. Nem kötelező semmi. A tesszellátort azért fogják használni, mert egyszerű, van mellette Anizo szűrés és alapvetően hasonló minőségnél nincs ennél gyorsabb megoldás.
    A DX11-es generációs azért tűnik ilyennek, mert maga az átállás hihetetlenül gyors lesz. Gyakorlatilag a DX10/10.1-nél elvesztegetett 1-1,5 évet gyorsabban hozzák be a stúdiók. Ez valakinek tetszik, valakinek nem. Igazából én ezért nem támogattam az NV-nél a DX10 úgymond visszafolytását, mert eltorzította a fejlődés normális vonalát. Egy csomó Geometry Shaderrel elérhető átmenet/effekt nem jelent meg, így a tesszellátor minőségbeli javulása ugrásszerűnek tűnik, de ha normális lett volna a fejlődés menete, akkor a GS most aktívan lenne használva, így átlagosnak tűnnének a minőségbeli javulás is.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés