Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Disney + újra három hónapos promócióban.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Nagy chili topic. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiga8
senior tag
válasz 2ozzmexy #49723 üzenetére
Már egy 1999-es Swift generátora is 50A-es. Pont az a gond, hogy a kisebb akkut nagy árammal tolja vissza a generátor. A nagyobb akku jobban tolerálja ezt, valamint kevésbé terheli az indítás miatti nagy áram leadás.
Az akku töltéséhez idő kell. ( kémiai folyamat) Átlagos elővárosi használatban min. 8 km kell, hogy visszatöltsön a generátor.
Az 1986-os II Golfomba 70A-es, a II octaviába tán 90A-es, a B7 Passatba meg 140A-es generátor van. A rövid távok a gond, nincs ideje visszatöltődni. Ezt is a nagyobb akku tolerálja jobban.
Ahogy idősődik az autó, a csatlakozók némileg oxidálódnak, kopik az önindító, stb. Picivel nagyobb áram kell az indításhoz. Gyárilag a lehető legkisbbet teszik be, de nem véletlenül nagyobb az akkutálca.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen