Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Jéghorgászat
- Digitális Állampolgárság Program
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Bitpalace #87232 üzenetére
Szia.
Ugyan nem személyes tapasztalat, de pont nemrég volt szó - ha jól emlékszem H Astrával kapcsolatban - az Easytronic/hagyományos automata témáról.
Az Easytronic ugye nem hagyományos automata váltó, hanem egy sima kéziváltót robotizáltak Opelék (illetve az Opelnek), tehát maga a váltó ugyan úgy müködik, mintha kézi lenne, pusztán rászereltek pár (ha jól tudom 3db)motort, amik a kuplungot és a kapcsolóvillákat müködtetik, az egészet pedig egy computer vezérli.
A neten rákeresve ("easytronic vélemények", "easytronic problémák") pedig az összkép elég borús, már a korai tesztekben is lassúnak, tohonyának írták le, ami váltásokkor alapból sokszor ránt egyet, hibamódokból pedig elég sokféle tud elöjönni, legtöbbször a vezérlö megy tönkre, de a motorok is van, hogy leteszik a müszakot, a jelzés legtöbbször egy sima "F" betü a müszerfalon, aztán kezdödhet a hullámvasút a hibakereséssel. Emiatt is a legtöbben inkább a hagyományos automatát szokta javasolni az Easytronic-kal szemben.
Nyilván nem mondja senki, hogy az összes Easytronic törvényszerüen tönkre fog menni, de a rizikó benne van, mivel "bonyolultabb" konstrukció, mint a hagyományos, kiforrott automata.
Összességében tehát nehéz azt mondani, hogy 88 ezer Km-nél még további 100 ezer Km-ig gondtalan lesz, vagy 20 ezer múlva elfossa magát. Ami mindenképp fontos, hogy legyen elrakva büdzsé erre is, ha gond lenne vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest