Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rák
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz
mindthecrap #64652 üzenetére
Én is imádom Pilist. Már millió km mentem arra. Mondjuk élmény autózásról elég erős lenne beszélni!
Ha igazán durvát akarsz akkor egyszer itt menj egy karikát oda-vissza. Brutális volt.
Ehhez képest a Pilis egy M7 autópálya.
-
odorgg
addikt
Valaki leírná, hogy vezérléssel együtt mit kell, illetve érdemes még cserélni (Z14XE)?
Csak hogy tudjam mire számítsak anyagilag.
Termosztát, már rajt a listán -
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #64657 üzenetére
Jajj. 4.5 helyett 5.5
Nekem sose az eletben nem evett ennyit az Astra
Telen 9-10
-
diablo1984
veterán
válasz
steve1021 #64656 üzenetére
mint írtam a németeknél nem láttam ilyet, az enyém is németből jött, 2004es volt és dpf-es euro4-es! ott boldog boldogtalan belerakja a szarokba, nekem is csak a gondot okozta, főúton 4,7literből is ki lehetett volna hozni, csak utána bekapcsolt a regenerálás és feltolta 5,5re a fogyit. hülyeség szerintem, főleg itt magyarban, mert nincs diffi adóban, semmiben egy euro2 és euro6 között, itt max a jóleső érzés, de abba meg sz@runk.....
én is eladtam, most egy euro2-es dízellel szaladgálok, ebbe 300ezerért mindent kicseréltem a motortérben.
-
steve1021
csendes tag
válasz
diablo1984 #64655 üzenetére
Ismerősömnek Astra van ugyanezzel a motorral és gyárilag dpf nélküli.Euro 4 ben nem mindegyikbe van dpf.
-
steve1021
csendes tag
válasz
diablo1984 #64653 üzenetére
Az19dth motor kijött gyárilag dpf nélkül is.Mivel maga a dpf egyben katalizátor is mivel elötte van ezért nem kerül teljes kiiktatásra csak ugymond "kiherélik" a dpf-et és utánna visszakeül akocsi alá.Műszakin átmegy mivel ha alánéznek ott van az,hogy nincs benne dpf az már más dolog.Sajnos maga dpf-et lehet takaritani különböző folyadékokkal,mindaddig még ki nem szakad a szűrő akkor már csere.Azért döntöttem a kiiktaás melett mert ugye ha regenál a dpf akkor higitja az olajat és úgy regerenál.Plusz gázolaj növekedés és az még egy folytás a kocsiban.Nem füstől jobban tőle mint egy 20 éves adagolós disel.Euro 5 töl már mindegyik diselben van dpf euro4 ben pedig gyárilag vannak dpf nélküliek.
-
diablo1984
veterán
válasz
steve1021 #64651 üzenetére
nekem ugyanez az autó volt, viszont szerintem az nem megoldás, ha euro4-es kocsiból csinálsz euro2 alattit, így a műszakit csak venni tudod rá, hivatalosan mindenütt megbukna!
ha jól megcsináljátok a szívósort, akkor jó darabig nem kormolódik le, ha pedig csak rövid távokra használjátok, akkor az a dpf-nek is rossz, akkor nem az a megoldás, hogy zombiromot csinálj a kocsiból, hanem rossz szerszámot vettél a célhoz!
nem okoskodni akarok, de én is azért adtam el az enyémet, mert a rövid távos használat miatt nem akartam majd a jövőben vagyonokat költeni rá!
-
mindthecrap
aktív tag
gyönyörű idő volt tegnap, végigjártuk az összes szerpentint a Pilisben
panoráma kanyar -
steve1021
csendes tag
Sziasztok!
Többen jeleztétek,hogy osszam meg veletek a javitás árakat ,tapasztalatokat,mi menyibe kerül.
Sajnos lett javitás nem is kicsi.
Szóval a kocsi egy Vectra C Caravan 1.9 z19dth:
Megtörtént a szívósor ledugozása mivel nekem széthullot a mozgató lapát.Ára 65 ezer
Nemsokkal ezelőtt pedig sajnos hengefejes lett az autó javitás még folyamatban,de a csere hengerfej ára 60 ezer.Szóval van mit csinálni a kocsin.Amit még szeretnék megcsináltatni Egr és dpf kiiktatás már az is meg lenne ha nem jött volna közbe a hengerfej csere.Ez van sajnos ez így jött ki.Közben vettem 4 db téligmit a kocsira:205/55/R16 Matador Mp54.Szóval egynenlőre csak viszi a pént a Veki. -
zolikaDB
veterán
Na, ez már pálya: Signum 2.0T
-
Ma megközelítőleg 320 kilométer vezetés után, négy fővel, nagy csomagokkal vágtunk neki az útnak. Ebben volt fő és mellékútak, autópálya és dugók. Pici klíma is volt. Így lett az átlag fogyasztása 6,7/100.
Autópályán érezhető az 1.6-os motor néha kevesebb mint kellene egy adott szituációban.
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz
mohabá 007 #64640 üzenetére
Sárga lámpa nem jelez. Valamiért az enyémbe, akár évek múlva ugrik csak be a kód és a sárgalámpa. EGR szelep hiba kódja, 3 évre rá ugrot ki az első rángatások észlelése után.
Kb most is 2 éve produkál hidegindításkor felpörgést, alacsony fordulaton időnként gyengeséget. A hibakód meg pár napos. A szerelőm szerint szonda hiba, így a héten csere. -
davee_92
csendes tag
[OLVASNIVALÓ]
H Astra vásárlásnál 1.6 Benzin esetén állandóan téma a Z16XEP és Z16XER, az alábbi leírásban részletezve van mindkét motor működése és hibái. Ilyen vásárlás esetén segítség lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U727 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest