Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ketogén étrend
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz
mohabá 007 #42220 üzenetére
A fék Nagyon függ vezetési stílustól ez biztos. Én még pl egyetlen egy autómon sem cseréltettem féket.
-
7Sony7
addikt
válasz
horvathkrisz #42219 üzenetére
Így már értem. Na de honnan tudja az ember, hogy mit nem hamisítanak? Talán a közékategóriát? Anno a swiftemre delphi fékbetéteket vettem, nem volt vele semmi gond.
-
mohabá 007
aktív tag
Csak normális vastagságút tegyél bele.Én a Brembó tárcsát is nyugodtan bele merném tenni.
Amúgy miért pont a féken akarsz spórolni max 4000ft-ot?A Ferodoval megvoltál elégedve,és mégis beveszed a süketeléseket,hogy rossz.A legjobb minőségűt is sz@rrá lehet gyepálni,nagyban befolyásolja a vezetési stílus. A gépemben 172000km van tárcsa még az eredeti gyári.Már volt némi válla, de házilag leműtöttem
-
w333
félisten
válasz
mohabá 007 #42215 üzenetére
Viszont most megemelkedett az ára 7500 -ról 10710 -re
Lassan ott tarok Delphi tárcsa + Delphi betétek (viszont ahogy olvasom ezek csak 20mm a vastagságuk az összes normális tárcsának 24mm)
Vagy Brembó tárcsa + Textar betétek (csak a Brembotól kicsit félek)
És ezen kívül még nagyon sok mindent kell megvegyek egyszerre mindent cserélni szeretnék, szóval az ár is fontos és a minőség is
Valakinek csak van tapasztalata valamelyikkel tárcsával vagy betéttel ? én régen Ferodot használtam de a mostani hozzászólások (más fórumokon elég rosszakat olvastam róluk) létezik hogy ilyen gyengék lettek az évek során ?
-
w333
félisten
A Vectra C20NE ...
Milyen féktárcsát vennétek és milyen fékbetétet ?
Teljesen elbizonytalanodtam, a bőség zavara
-
AMD Power
titán
A sedan kicsit fura. Főleg a hátulja.
De a kombi az baba. Feltéve ha igy fognak kinézni. -
-
mephi666
nagyúr
válasz
haddent #42207 üzenetére
f-ben belsőlevegő-keringető venti (bontott) meg új előtétellenállás, munkadíjjal 28 volt... ez se kevés, de halál volt nélküle a szélvédő párásodása
ui: amit néztem, hogy vicces... import gsi motorháztető 30k, gyári 100+
pedig nagyon pofás az a gsi tető, de egyelőre maradjon csak a régi... jó az
-
trassher
addikt
válasz
haddent #42205 üzenetére
Klímakompresszor mágnestekercs + a szerelés sem ingyen van.
Welcome to my life without A/C
-
donbig
tag
válasz
realmadrid #42202 üzenetére
Köszi, kivillogtatom, ez nem jutott eszembe.
-
donbig
tag
válasz
realmadrid #42186 üzenetére
Bár, ha nálad ezzel megoldódott a dolog,akkor nem nagyon van kérdés. Mondjuk az sem mindegy,hogy mit cseréltek, cakumpakk mindent, kinyomócsapágy, stb., vagy például csak tárcsát.
-
realmadrid
aktív tag
-
trassher
addikt
Azért nem jó még mert nincs aki megcsinálja. Öt, azaz 5 szerelőnél voltam vagy beszéltem telefonon. Vagy nem tudják levenni a mágnestekercset anélkül hogy elmenne a gáz, vagy nem tudják belerakni az új hőbiztosítékot. Aki bele tudná rakni azt mondta ő nem tudja kiszerelni. Innentől kezdve vagy kiszerelem magamnak vagy veszek új tekercset + kifizetem a teljes feltöltést. Nagyjából 50.000 forintos összköltségről beszélünk.
-
donbig
tag
válasz
realmadrid #42186 üzenetére
Köszönöm, ettől tartok. Abban viszont nem vagyok biztos,hogy a rossz kuplungkezelés okozza. Érdekes ez a hideg-párás idő , az ember akkor is úgy kezeli a pedált mint máskor. Eddig nem tulajdonítottam nagy jelentőséget a dolognak, de most már zavaróvá vált. Mint említettem volt egy gyors műszaki átvizsgálás egy szervizhálózat műhelyében, ott azt mondták Opeleknél előfordul, de amúgy próbakörnél nem tapasztaltak semmit. Néhány hónap múlva úgyis szakszerviz, megemlítem, nem szeretném, ha rám sóznának feleslegesen valamit, ezért érdeklődöm.
-
mephi666
nagyúr
ahogy olvasom, csak baj van a klímával... nálunk nincs, nincs is vele gond...
max, ha nagy luxusra vágyok eszkábálok egy ilyen elektromos ablakemelőt a kocsiba
-
INMOTEP
őstag
Üdv ,lenne egy kis problémám a klimával ...Most töltöttem fel teljesen mert nem volt benne gáz már .Töltés előtt persze volt nyomáspróba kellően magas nyomáson megnéztük bírja e tartani .Nem volt semmi gond 10 perc múlva is ugyanott volt a mutató ,igy feltöltettem .Elindulva jéghideg volt a klíma ,megálltunk egy helyen majd elindulva ismét már nem hűtött .A Klimakompresszor kapcsol és megy is ,ezt a fordulatszámon látni ,majd hazafele jövet a várost elhagyva meggondolta magát és ismét nyomta a hideget kb 15 km en át ...... majd megint nem hütött .Én a klimaventilátorra gyanakszok igy elsőre ,szerintetek mi lehet még ? kontakthiba ?
-
trassher
addikt
Tegnap véletlenül bekapcsoltam az amúgy jelenleg is működésképtelen klímám. Azóta világít a műszerfalon a "Motorhűtés" ikonja ami a klíma hibát is jelzi. Hibakódot nem lehet törölni mivel kivágta a relét. Most cseréljem ki azt is nem csak a hőbiztosítékot. Már azon gondolkodom hogy inkább veszek egy komplett mágnestekercset és benyelem azt a +20.000 forintot vagy továbbra is szétsülök az autóban.
-
morist
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném kicserélni a gyári rádiót (CD30mp3) az autómban (Vectra C, 1.9CD, 2004) egy GPS-DVD-BT kombóra, egy Erisin ES9781-es típusra. Van esetleg valakinek tapasztalata ilyen, vagy hasonló szerkezettel? Érdemes belevágni, vagy felejtős? Esetleg jobban járnék gyári navigációval, kihangosítóval?
-
Calogero
addikt
válasz
Declare #42148 üzenetére
3 féle klíma van Astra H-ban
Manuál klíma, Automata klíma, Elektonikus klíma.
1: mindent kézzel állítasz, és nincs hőfokbeállítás lehetőség. (használati útmutató 161. oldal)
2: hőfokok a műanyagra vannak írva a tekerőszerv köré (külső hőm. független belső időjárásszabályozás fújás irányát és intenzitását mindig kézzel kell szabályozni, a hőmérsékletet viszont a beállított fokon tartja (Automatikusan változtatja a belépő levegő hőmérsékletét és mennyiségét)). (használati útmutató 164. oldal)
3: napfénybeesés érzékelős full-automata hőfok, és hőelosztási szabályozás (GID-jár hozzá), elektronikus klíma (használati útmutató 168. oldal)Nekem a 8 év alatt egyszer sem büdösödött a klímám.
2007-ben átvettem az autót beállítottam mindent rajta a automatára és kész, minek azt ki-be kapcsolgatni.
Csak a hőfok szabályzót állítottam néha (20-22 fok).
Évente cseréltem a pollenszűrőt.
Minden leállítás után, miután kivettem az indítókulcsot a gyújtáskapcsolóból megnyomtam az "auto" gombot. -
7Sony7
addikt
válasz
honda 1993 #42187 üzenetére
Ehhez nem értek, de egy biztos: abbs a szervizbe én nem vinném, ahol azt mondták, hogy rossz a venti, pedig nem az. Meg se nézték akkor rendesen. Keress egy magán autószerelöt a környékeden, akiről jókat hallasz, és vidd ahhoz.
-
honda 1993
senior tag
-
AMD Power
titán
válasz
honda 1993 #42173 üzenetére
Kicsit bele nyúltál a "jóba"....
-
honda 1993
senior tag
Pls
Valaki nekem is segitsen.Most mar elhataroztam hogy a kocsit meg akarom csinlni, kerul amibe kerul.
150.000 forintot koltenek ra es ebbol a penzbol a komplett hutorendszert, a vezerlest egy hasznalt "uj" gumi szettet, futomu beallitast es olajcseret akarok.Szerintetek kivitelezheto ?
Egyszeruen nem akarom hogy baja legyen a kocsinak ezert inkabb most azonnal ki akarok cserelni mindent amit kell es ami okozhatja az ilyen melegedes problemat illetve az elozo hsz-ben levo dolgokat
Eloree is koszi
-
Faterkam
addikt
válasz
Declare #42166 üzenetére
Azt elfelejtettem mondani, hogy fekete metál, ez mások szerint +6-8c fok a világos autókhoz képest :/
Oksa, kipróbálom mindenképp ezt a variációt!(#42170) F_Gergely: Ez teljesen részletes leírás lett!
Holnap meg vasárnap megyünk vidékre ki is próbálom így is!
-
honda 1993
senior tag
Hajaj. Sziasztok
Próbálgattam hogy működik e a hűtőventillátor, ha direktbe az akksira kötöm. (így elindult)
A hőgombat szervízben cserélték, de a ventire azt mondták hogy ki kell cserélni mert nem jó (ennek ellenére működik)
Na mindegy. Aztán bekötöttem a ventit, járattam a motor és még akartam várni míg eléri a 100 fokot hogy a ventilátor vajon bekapcsol e.95 foknál járt, amikor az öcsém szólt hogy gyorsan állítsam le mert egy pici kis göz jött valahonnan...
Olyannak tűnt mintha valami lecsöppent volna egy forró alkatrészre, mert hamar el is múlt miután leállítottam a motort.A lényeg, hogy a mellékelt képen nekem valami ijesztő és gyanús.
Ahol a piros pont van, onnan láttam felszállni a gőzt.
Aztán alánéztem és azt láttam hogy mintha olaj lenne alatta.
Amit ezen a képen lehet látni..Ez most mi lehet?
-
-
KrAt
veterán
Megrendeltem / vettem az Insignia spriccniket, két külön cikkszám alatt (eredeti GM) két egyforma jött...
Valaki jól félrecsomagolta, persze mire észrevettem, már szét volt szedve az autó.. Így most az én oldalamon frankón terít, a másik oldalon még a kétsugaras van..
-
donbig
tag
Sziasztok,
nemrég többen is írtátok, hogy 1-es fokozatban, induláskor rángat az autó. Én is ezt tapasztalom, főleg esős időben, illetve hideg motornál. Született-e erre már valamilyen magyarázat. Tegnap volt egy gyors átvizsgálás , bakok rendben vannak, meleg motornál nem is volt gond. Z14XEP Astráról van szó. -
honda 1993
senior tag
Köszi a segítséget.
Felhívtam egy szerelő ismrtőst és azonnal lebeszélt róla.
Szerinte is csak le akartak húzni.
Használtan a komett hűtő 13000 alatt van, náluk csak a ventilátor 23000 -
válasz
F_Gergely #42176 üzenetére
Dehogynem
Csak ujkent szamoljak el. Van markaszervizes ismerosom, szokott meselni cifra dolgokat
De az is bevett szokas, hogy ha pl torik a hatso lokos es a tartoelemei, akkor kicserelik a lokost kiszamlazzak a kis muanyag szarokat, de azokat nem cserelik ki, ugy se latszik hogy letort nehany pocok...
-
F_Gergely
őstag
válasz
honda 1993 #42175 üzenetére
ha újat raknak be akkor reális az ár, használtat meg nem szoktak berakni.
-
gban
veterán
válasz
honda 1993 #42173 üzenetére
De...
Oké hogy az új az drága, de szerintem nem nagyon kell ide új - egy 15 éves autónál tuti nem ment összesen 5 óránál többet a használt se. (lehet, a tied egyáltalán nem ment, mert nem kellett, és ezért beállt - talán meg kell olajozni)
Meg arra is kíváncsi lennék, tényleg rossz-e, és ha igen, mi a baja.
Erősen kamuszagú - ha rossz, miért volt lehúzva?
Hacsak nem zárlatos. De azt meg nem nagyon hinném.
De így látatlanban azért nehéz hiteles véleményt adni. -
honda 1993
senior tag
sziasztok.
A szervizben kicsereltek a hogombat, ma pedig felhivtak hogy a ventillator motorja is rosz tehat a hutoventillatort is ki kellene cserelni.Erre 23.000 ft-ot mondtak . ez nem sok erte ?
-
F_Gergely
őstag
válasz
Faterkam #42165 üzenetére
Lehúzott ablakokkal elindulsz pár km után amikor a huzat már lecserélte a kocsiban a levegőt bekapcsolod a klímát, belső levegőkeringtetésre állítod, ablakokat felhúzod (én a venti fordulatát lejjebb szoktam venni hogy ne legyen szélvihar a kocsiban) és beállítod a hőmérsékletet. Én a legalacsonyabbra szoktam majd ha már érzem hogy elérte a rendes hideget 7-8 fok akkor berakom auto módba, így már nem fogja a legnagyobb venti fordulaton tolni a hideget. én csak a hőmérsékletet szoktam állítani a fordulatot meg ilyesmit nem, azt állítja ő magától.
Mielőtt a célodhoz érsz előtte 3-4 km-el kapcsold le a klímát (csak a kompresszort) a venti ugyan úgy menjen, igy kiszárítod, kevésbé fog elgombásodni a rendszered és a szagok kialakulása is később fog jelentkezni.
Klímát sose a kocsival együtt indítsd, hanem amikor már úton vagy. -
diablo1984
veterán
válasz
zolikaDB #42167 üzenetére
hmm, ez 2 astra fogyasztását is megeszi, abban biztos lehetsz! anno valamikor az exfőnökömnek volt egy, tizenpár milláért hozta ki a szalonból, 8 évesen már 1 millát sem nagyon ért! viszont a fogyija 15 körül volt, ezért nem túlzottan ajánlott kategória, a kötelező szervize is egy vagyon volt a volvonál.....
de jól nézett ki, masszív is volt, de nem árt ha arab sejk vagy.....
-
zolikaDB
veterán
Hmmm, Astra utodnak nekem pont megfelelne
S80
-
Declare
őstag
válasz
Faterkam #42165 üzenetére
En leirtam, hogy hasznalom, többet nem tudok mondani. Nincs ezen mit tulmisztifikalni, meg kell talalni mindenkinek a kellemes beallitast. Nekem auto es 21-22-23 fok, ezeket pöckölgetem. ennyi
Ha nyaron nagyon forro az auto belül akkor picit resnyire lehuzni az ablakot az elsö 1-2percben, hogy a klima ki tudja nyomni a meleget, az segit a klimanak es gyorsabban eleri a kivant hömersekletet
-
Faterkam
addikt
válasz
Declare #42159 üzenetére
"Nem a legokosabb a H klímája,"
Ezt aláírom, én még olyat nem tudtam sehogyse, hogy kellemes hűvös legyen bent. Lehet meg kellene próbálni tényleg az elején a belső lebegőt hűteni csakÍgy jár aki Trabantokon nőtt fel :/
Hallottam már azt is, hogy lehúzott ablakoknál bekapcsolni, lehűteni a meleg levegőt, ablakokat fel, ha már hideg jön be, és lezárni a külső levegőt, csak a belsőt keringetni. Szerintetek?
-
Declare
őstag
válasz
haddent #42162 üzenetére
Ez a manual
Ez meg az automata
Manuallal Te allitgatsz mindent (hömerseklet racsnisan kb, hova fujjon, mennyire. Auto klimanal megadod, hogy 22 fok es ö azt figyeli tartja, valtoztatja a sebesseget, meg a klima erejet.
Manuallal a hömersekletek szerintem ilyen kb ertekek, beallitod a höfokot es ott akkor is ugyan ugy fog dolgozni a klima, ha kint 20 fok van, mintha kint 35 lenne.
Az automata a belsö höt figyeli es ha kell kevesebbszer hüti a levegöt, ha kell sürübben.
-
haddent
addikt
válasz
Declare #42159 üzenetére
Autópályán valahogy mindig kevésbé rohadsz még felhúzott ablakkal is, nem? Legalábbis én igen.
Mindenhol egy áldás, ez egy olyan "felesleges" hülyeség ami nagyon kell(Ez tőlem nagy szó ugye rémlik
)
Egyébként nekem milyen a klíma, el tudja mondani valaki? A legegyszerűbb cucc szerintem, van egy "klíma be" gomb és ennyi. Ez mindig maxon jár és csak simán a meleg levegőt keveri vele, nem a klímát állítja a meleg-hideg tekerőke?
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #42160 üzenetére
Ha hoszabb tavot mesz akkor nagyon jo az automata. A nap mindig valtozik, ha pont telibe süt, akkor jobban kell, hogy hütsön, ha nem süt direkt a nap, akkor egesz ligtosan is jo, alagutban is jo, hogy allitja magat (elvileg van opcio arra, hogy szennyezett levegöt erzekelve belsö levegöt kapcsol, de ez a gyakorlatban nem igen müködik
)
Ezen kivül meg baromi kenyelmes, hogy ha beallitom, hogy ram ne fujjon hideg levegöt, onnantol kezdve auto allasban ha picit melegem van, vagy picit fazom, akkor a hömerseklet tekerövel egy katt jobbra vagy balra es a többit ö rendezi (hömerseklet, ventillator sebesseg). Kenyelmes, de e nelkül meg azert el tudnek lenni
.
Mondjuk amikor egy insigniaban, vagy 3 as kupeban lat az ember csavargatos klimat, na az azert mosolygos...oda azert nem passzol mar
-
-
Declare
őstag
válasz
Faterkam #42156 üzenetére
En is csak akkor klimazom, ha muszaj...viszont autopalyan egy aldas, nelküle nem tudnek letezni. En max ilyen 30-40 km/h ig viselem el a lehuzott ablakot.
Nem a legokosabb a H klimaja, de nekem 21-22 fokon jol beallitja a belsö hömersekletet. Neha valtogatok a kettö között, ha picit melegem van vagy ha picit fazom. A fujasa nem zavar, a rostelykat elallitom magamrol
jah es auto allasban van mindig nekem.
Labra nincs sok ertelme allitani, mert a hideg lefele szall, szoval vagy fejre, vagy ablakra kell allitani, de ugyan ezt csinalja auto modban is (talan az ablakra csek nagyon gyengen nyom).
-
F_Gergely
őstag
válasz
PhaetonV10 #42157 üzenetére
Igen az egy fényszenzor, igazából annyi a funkciója hogy ha erős napfényt érzékel rádob a hűtésre, mielőtt még az üvegfelület miatt elkezdene felmelegedni az autó.
(#42156) Faterkam
Hát ki kell tapasztalni, az tény hogy igazából automata módban a legegyszerűbb használni, mert én hiába állítottam manuálisra, sehogy se volt jó állandóan kapcsolgattam. Aztán télen kipróbáltam az automódot, azóta meg nem igazán érdekel mikor milyen levegőt hova fúj, de egységesen tartja a hőmérsékletet az autó.
A belső keringtetést érdemes bekapcsolni, főleg az elején. Illetve ha nagy a differencia a hőrmérséklet és a beállított között, akkor sajnos elég nagy fordulattal tolja a levegő ezt én lejjebb szoktam venni manuálisan és ha érzem picit már hült akkor visszarakom automatára.
De nekem is ez az első digitklímás kocsim -
Faterkam
addikt
válasz
F_Gergely #42154 üzenetére
Ez is digitális klíma, de én még normálisan sohasem tudtam belőni :/ Ha 25c fokra állítom, megdöglünk benn, ha lejjebb veszem, akkor meg nagyon hideget fúj, ha automatára állítom, akkor a előre fújja ki leginkább, ha lábra, meg szélvédőre, akkor nem érzek semmit, de megpusztulunk a melegtől. Ez az első klímás autónk, meglátszik
-
F_Gergely
őstag
válasz
Faterkam #42153 üzenetére
Én másfél éve vettem a kocsit, télen aztán persze nyáron kiderült rossz a klíma de csak most jutottam oda hogy megtudtam csináltatni, szóval eddig nem használtam. Digitklímás a kocsi igy elég sokat fog menni, annyira én sem rajongok a klímáért de van amikor a lehúzott ablak nem opció, vagy pl: ha fáradt vagyok nem akarom hallgatni a külső zajokat.
De az nagyon tetszik, hogy beállítom a hőmérsékletet és utána a kocsi azt szinten tartja. Manuálisnál állandóan hol melegem volt hol fáztam, mindig tekergetni kellett a kapcsolót.
Ha nagyon megy a klíma nekem az ízületeim fájnak tőle másnap, de szerencsére valahogy úgy csinálja a rendszer hogy nem érzed honnan fúj, csak kellemesen hűs van. Manuálisnál én mindig tudtam honnan fújja a levegőt. -
-
F_Gergely
őstag
válasz
Declare #42148 üzenetére
Tegnap néztem nálunk a tesco-ban de nem találtam ilyet, hazafele útba esik egy másik tesco megnézem majd ott hátha van.
Nálam akkor van fura szag mikor kikapcsolom a klímát de ugye a venti ugyan úgy megy. Nem az a dohos, büdös szag csak furcsa. (Tesóm kocsija sztem büdösebb).
Aztán majd jövőre elviszem egy teljes klímatisztításra. Pollenszűrőt meg év elején cseréltem aktívszenes ment bele, tényleg jobb mint az 1000 forintos gagyi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megemeli a GPU-k árát az NVIDIA?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Gyúrósok ide!
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Huawei P30 - kell ennél több?
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Intel Core i7-13700K Processzor
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Black 24Hónap Jótállással Teljesen Új Bontatlan
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest