Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz honda 1993 #62985 üzenetére
Egyenlőre nem. Pedig már raktam bele egy 2-3000km. Ebből volt autópálya is vagy 5-600km.
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #63002 üzenetére
Ne aggódjatok, ha nem lesz olaj azt rövid időn belül jelezni fogja, úgy 2 másodperc után
-
alkatraz3000
senior tag
válasz honda 1993 #63000 üzenetére
2500km/liter nem igazán törődtem vele, mert volt hogy olaj nélkül mászkáltam. legalábbis a nívó nem jelezte a jelenlétét.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
alkatraz3000
senior tag
válasz honda 1993 #62998 üzenetére
mióta van szelepfedél tömítésem, azóta semmit. mondjuk volt egy felújítás 2 éve a robbanás után.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
alkatraz3000
senior tag
válasz honda 1993 #62996 üzenetére
jaaaaaa nem dehogy, csak azt akartam szemléltetni, hogy elég igénytelen ez mindenre. nem egyszer tettem bele topdrive olajat és indultam neki több száz kilóméternek. mindig pöccre indul, és csak a generátor vagy a gyújtásmodul állította meg eddig. mondjuk az többször.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
alkatraz3000
senior tag
válasz honda 1993 #62994 üzenetére
miután ennek a motornak már nem szánok sok jövőt , igazából most is csak megsajnáltam és 30 után cseréltem olajat. vezérlést is kéne, de inkább kinézem az új motort, és veszek arra. viszont ezt a motort már egyszer robbantottam fel, illetve mikor kirohadt a vízpumpa, jobb híján havat raktam a tartályba. gyertyát 10 év után cseréltem, mert már az is szégyen volt, hogy mennyi idős amúgy baja nem volt.
hangsúlyozom, ez egy c16nz, aminél egy 100-as szög is bonyolultabb.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #62990 üzenetére
De most ha ennyire hiszed, hogy az a jó és jobb, akkor meg nem kell kérdezni. Ha valamit eldöntöttél ne akard, hogy lebeszéljünk róla..! És ne is hagyd!
Az meg, hogy eszi az olajat, kis mértékben egészséges és szükséges, legalább van kenés. Persze ez kb. nem szabad, hogy észlelhető legyen 1 csereperiódusbanhonda 1993 haveromék F astrája generál után nem kér semmit
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz honda 1993 #62990 üzenetére
értem.
de ettől függetlenül gyári előírásoknak megfelelőt tennék bele. -
alkatraz3000
senior tag
válasz honda 1993 #62990 üzenetére
ha olcsóbb, akkor minden további nélkül
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
Gergőke88
addikt
válasz honda 1993 #62985 üzenetére
G Astra Coupe 0 km-es kora óta azt a szar GM olajat kapta, és amikor eladtam 240e km-el még mindig nem ette olajcsere között.
A cica rúgja meg....És itt nem beszólás van, hanem olvasnod kéne, nem csak kérdezni. Tudom kérdezni egyszerűbb ...
[ Szerkesztve ]
-
alkatraz3000
senior tag
válasz honda 1993 #62985 üzenetére
Megmondtuk (én is), hogy mit vegyél bele, erre vettél egy nem belevaló olajat.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
Petyyyyy
addikt
válasz honda 1993 #62985 üzenetére
Apám F Astrája mondog gyári gm olajat kapott és semmi baja nem volt, pedig kapta a km-t rendesen, ráadásul egy gramm sem fogyott belőle két csere közt. 1.7TD volt.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Gergőke88
addikt
válasz honda 1993 #62979 üzenetére
Ha értenél hozzá (tudjuk hogy kb kozod nincs az egeszhez) megnezted volna a szervizfuzetben hogy milyen minositesu olaj valo hozza.
Ez nem Opelba szant olaj....
Siman rendelhetted volna a GM olajat, az tokeletes lett volna bele, vagy az itt tobbszor emlitett mannol is jo lett volna hasonlo aron. -
alkatraz3000
senior tag
válasz honda 1993 #62977 üzenetére
Franciaba vagy VW-ba tökéletes. Tescóban meg gondolom azért drágább, mert vannak emberek akik nem néznek utana semminek, jo lesz a castrol 10-ért. Persze ugyanaz máshol 6, de mar mindegy...
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
alkatraz3000
senior tag
válasz honda 1993 #62975 üzenetére
Inkább 4+1 litert vennék kevesebb helyet foglal.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
beg
veterán
válasz honda 1993 #62972 üzenetére
Amíg a nívón a max és a min közé áll a szint. Ha jól rémlik ez olyan 3.7 l körül lesz.
Csavar jó lesz.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz honda 1993 #62942 üzenetére
Egy szónak is száz a vége!
Ha egy szerelő "vékony", vagy "vastag" olajozik azt messze kerüld el."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
mohabá 007
aktív tag
válasz honda 1993 #62927 üzenetére
Olyat tegyél bele, aminek van GM dexos 2 minősítése.Árban ez is ott van.MANNOL 5W-40 5L
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #62927 üzenetére
Akár jó is lehet. Ha nem eszi az olajat akkor lehet kisérletezni minnél "finomabb" irányba menéssel, amíg a kedved, pénztárcád és az olajfogyasztási szokásai a motornak ésszerűen engedik. Én pl. valami teljesen szintetikus 5w30 -at lazán belelocsolnék ha arról van szó szerintem.
Szűrőből valami jót vegyél, ha van akkor Mannfiltert. Adalékot meg felejtsd el. Jó olajat vegyél és abban jó az adalék. Ebből a szempontból is jobb, ha el tudsz menni a "vékony" olajak irányába. Az új autókba azok valók és azok kényesek, na meg 2x annyiba kerülnek az olajok, nyilván sokkal több és jobb adalék is van bennük.
Pl. én sima szívó H Astrába Mobil1 ESP 0W40 -et öntögetek 10 ezrenként ami kiba... luxus, de meg is köszöni. De ez elég extrém.Szóval röviden: szerintem jó lehet az az olaj akár. De pl ez is mobil
[ Szerkesztve ]
-
alkatraz3000
senior tag
válasz honda 1993 #62927 üzenetére
http://mannol.hu/index.php?route=product/product&product_id=52 Tessék.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
F_Zolee
veterán
válasz honda 1993 #62916 üzenetére
5W40 is mehet bele, az már szintetikus ami jobb.
-
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #62911 üzenetére
jó olajat kell venni és abban benne van!
-
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #62906 üzenetére
mit akarsz mihez keverni?
-
Directors
senior tag
válasz honda 1993 #62905 üzenetére
Szia!
Nem egy drága mulatság egy ilyen olajszűrő fogó.
Átlagban 900 Ft és 3000 Ft körül mozog. Célszerűbb drágábbat venni és azt aztán már elég hosszú ideig tudod használni. Autós boltokban kapni fogsz.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Szada85
aktív tag
válasz honda 1993 #62895 üzenetére
Üdv,
Szerintem nem bántásból írták, pusztán jótanácsként, bár abban igazad van, hogy ha sosem próbálod meg magad, akkor mindig szerelöhöz fogod hordani.
Inkább amiatt elövigyázatosak, ami miatt én is óvatosan merek bármilyen szerelési tanácsot adni, mivel jártam már úgy, hogy ismerös szintén tippeket kért, majd persze másképp csinálta, mert a haverral ketten nekiálltak, és nem minden úgy ment, ahogy azt eltervezte, és persze jött a szemrehányás, hogy " ménemmontad.."
Amiket esetleg - lehet már tudsz - célszerü fejben tartani:
- Meleg állapotban engedd le az olajat, hidegen a sürübb állag miatt több maradhat a teknöben,
- Ha van mód érdemes ferdén állni/ferdén megemelni az autót úgy, hogy a leeresztö csavar felé lejtsen, így szintén a lehetö legtöbb olaj kijön a teknöböl,
- Érdemes alá akár egy nagyobb meretü kartont lefektetni, mert hiába pozícionálod jól a leeresztö vájlingot, a kifolyó olaj nyomása miatt úgyse jó helyre rakod ( korai tapasztalat )
- Ha a leeresztö csavaron van tömítés, érdemes cserélni.
- Az olajszürö, ahogy írták is, egyben van a házzal, így azt le kell tekerni, ehhez nem árt olajszürö-fogó szerszám. Lehet persze Puszta kézzel is, de nem annyira egyszerü,
- Az olajszürö is tele van olajjal, tehát miután levetted, bele kell önteni a vájlingba, különben szétlocsolod mindenhova,
- Új olajszüröt, ha módod van, érdemes feltölteni olajjal, hogy a munka végeztével, mikor indítózol az elsö másodperctöl teljes legyen az olajkör, ellenkezö esetben idö, amíg az olajpumpa feltölti az új olajszüröt olajjal, majd utána jut el a motorig,
- Az olajszürö gumitömítését is sok helyen be szokták kenni vékonyan olajjal,
- Az olajszürö meghúzásához szintén kell a leszedéskor használt szerszám, mert ha nem húzod meg eléggé ( amit koszos, csúszós kézzel nem fogsz ), akkor folyni fog az olaj ott ( szervízben csinálták már nekem ilyen slendrián módon, nekem kellett utánhúzni ).Persze, ezek apróságok, csak érdemes ezeket észben tartani.
(Idöközben 83-man megelözek, de egy kis összegzés, ismétlés a tudás Anyja )
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz honda 1993 #62901 üzenetére
Szűrőhöz nem adnak külön tömítést. Rá van ragasztva.
Ezért is síkosítják picit.Postázást nem vállalok.
-
gban
veterán
válasz honda 1993 #62895 üzenetére
Pont ezek miatt az apróságok miatt kérdeztem a fentieket.
- nincs külön szűrőház
- új szűrő tömítését picit be szokták olajozni hogy amikor rászorítod, ne tépődjön el
- csavart nem simán visszatekered, mert az alátét, ami a tömítés lényegében, egy meghúzás után deformálódik, így kivét után vagy csere, vagy minimum megfordítod
- még nem tudjuk mivel szeded le és szorítod vissza a szűrőtMindezt úgy hogy sosem csináltam, csak néztem.
Postázást nem vállalok.
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #62895 üzenetére
Nem, egyáltalán nem nehéz az olajcsere. De te szó szerint azt se tudtad/tudod, hogy mit hol keress, és ha kérdezni kell akkor valószínűleg fel se ismered magadtól. Na most erre reagálva kaptál "jó tanáscokat", hogy ne cseszd el az autód, dehát csak rajta Egyébként mindenki normális hangnemben szólt hozzád, nem értem mire fel most ez az arrogancia meg a gőg..
Szűrőház nincs, vagyis cserés F esetén.. A csavarnál pedig érdemes lenne a tömítést iscserélni, ha lehet. A szűrőnél meg kötelező.
-
KrAt
veterán
válasz honda 1993 #62895 üzenetére
A szűrő házastul van...
-
gban
veterán
válasz honda 1993 #62884 üzenetére
Gondolom alámész.
Ha nem találod meg ránézésre egyből, nem biztos hogy javasolt nekikezdeni.
Tudod milyen művelet javasolt mielőtt felteszed az új szűrőt vagy visszacsavarod a leeresztő csavart?
Utóbbit tudod hol van? Sokkal kisebb mint az olajszűrő, így ha azt nem találod, ezt se biztos hogy megleled.
Mivel tervezed meghúzni az új olajszűrőt?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Gergőke88
addikt
válasz honda 1993 #62884 üzenetére
Alul...
De ha ennyire nem értesz hozzá akkor valaki olyannal csináld, aki már jártasabb benne. -
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #58696 üzenetére
c vectra ára motorizáltság és felszereltség függő, jellemzően annyinál kezdődik a kínálat alja amit írtál.....
-
beg
veterán
válasz honda 1993 #55788 üzenetére
Amint lesz valakinek érdemi ötlete, biztosan.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
titán
válasz honda 1993 #55479 üzenetére
Szerintem felesleges vele kinlodnod, ugysem tudod megjavitani. A hiba ismerete nelkul pedig nem lehet megmondani, hogy lesz-e baja. Vidd el egy diagnosztikai muhelybe, hogy megallapitsak a hibat.
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz honda 1993 #55479 üzenetére
KATT
Első találat...4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #55477 üzenetére
valahol már leíták itt a fórumon, keress rá!
-
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #55475 üzenetére
attól függ, hogy mit jelez, ha valami szondát, akkor műszakiig senki sem fog megszólni érte, ha egr, akkor is tudsz vele menni, max szivatni fog, ha légtömeg mérő, akkor sokat eszik, de megy. benzines motornál sokat ártani nem tud, végső esetben letilt(bár nem jellemző) és utána gázabb a helyzet, de nem valószínű! egy hibakód kiolvasás megmutatná, hogy mit kifogásol, mert sok minden csinálhatja!
-
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #55473 üzenetére
csekkendzsin! univezzálisan motorhibára utal, lehet egr, egy szonda, bármi, mindent így jelez, ha valami gondja van! olvastasd ki a hibakódot!
-
F_Gergely
őstag
válasz honda 1993 #55467 üzenetére
a műszerfal kivételével igen, okozhatja a többi hibát. Ismerős G astrájával hasonló volt, aztán kivettük a gyertyákat és igen erősen hulladék volt 4-ből 3.
Az műszerfalnál mérni kéne kap-e jelet az óra, ha igen akkor az óra rossz. -
F_Gergely
őstag
válasz honda 1993 #55463 üzenetére
Gyertyakat mikor csereltel? Vedd ki nezd meg, de sztem csere erett. Sebesseg mutato utana helyrejott, mukodott rendesen?
-
Petyyyyy
addikt
válasz honda 1993 #55463 üzenetére
Ilyen legutóbb akkor volt, mikor három hengerezett a céges 1.6 Astra.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Gergőke88
addikt
válasz honda 1993 #51899 üzenetére
Elmész egy szervizbe és megtudod.
-
sEtuke
tag
válasz honda 1993 #51336 üzenetére
OBI-ba nézz be
10(Talán 11?)ezer forintért van,vagy is mi ott vettünk,durvább anyagból van,széleiben gumi,és vízálló elvileg,2 hete szuperál nálunk. -
beg
veterán
válasz honda 1993 #51336 üzenetére
Ami textil, de még az alá is be tud penészedni hosszú távon. Inkább állványos takarást keress.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
w333
félisten
válasz honda 1993 #51070 üzenetére
Hmmm ... kicsit elbeszélünk egymás mellett úgy érzem
Mondom hogy gyári fényszóró van benne csak a helyzetjelző izzót cseréltem led -re, ebben nincs semmi barkácsolás
(#51071) trassher
Semmit nem szólnak érte, még a Led -s rendszámtábla megvilágításért sem ... egyedül a xenon miatt harapnak, de még azért sem mindig
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz honda 1993 #51075 üzenetére
Én is alig láttam F Astra fényszóróival, vettem bele egy pár Megalight Ultra +120%-os izzót, meg elvittem beállítatni, 5ezer forintból mintha most jött volna ki a gyárból, úgy világít a lámpa
Nem kell egyből xenont meg projektoros lámpát vizionálni
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
F_Zolee
veterán
válasz honda 1993 #51075 üzenetére
Lehet sok minden terv ha a drága jogalkotók szerint nem megfelelő műszaki megoldás. De próbálkozz vele, max lesz tartalékba.
-
beg
veterán
válasz honda 1993 #51073 üzenetére
Gyári hellánál jobb fényszóród nem lesz bele, hidd el. Az egyik menőn szép (sic), a másikkal meg látsz a sötétben. Döntsd el melyik fontosabb.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Zolee
veterán
válasz honda 1993 #51073 üzenetére
Azt nem tudom mire mennek rá pontosan de őt előszeretettel állították meg ez miatt így kivette inkább. Azt nem tudom, hogy büntetés is járt-e mellé. Na meg vizsgán se menne át nagy valószínűséggel.
-
F_Zolee
veterán
válasz honda 1993 #51061 üzenetére
Nem akarlak elszomorítani de egy haverom is beszerelt angel eye-st az astrajába és a rendőrurak állandó vendége lett, mivel ez nem gyári megoldás. Csak szólok, hogy készülj fel...
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz honda 1993 #51067 üzenetére
Semmi extra csak 2db. ilyen led gyári fényszóróban a helyzetjelző foglalatban !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zolikaDB
veterán
válasz honda 1993 #51061 üzenetére
Egy jó tanács.
Ha van 60k-d fényszóróra. Keresd meg kulderszt a Carstyling fórumon. Küldd le neki Szegedre a lámpáidat, ő kifújja feketére, h szép legyen, és tesz bele neked egy olyan projektort, h besza-behu. Meg ha még nem lenne elég a design, angel eyes karikát is.
Mondjuk én a szimpla projektornál maradnék, az nem szúr szemet (igaz, az angel eyes lámpa szabályos, bár nem látsz vele, meg ezentúl pénzkiobás is, de azért szabályos. Az utólagos proji nem szabályos, de ugye ez nem a gagyi xenon kategória) -
w333
félisten
válasz honda 1993 #51061 üzenetére
Hát nem tudom ... elég gyenge minőségűek ezek (simán beáznak)
Persze próba szerencse, de csak akkor ha garanciát is vállal rá !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz honda 1993 #51050 üzenetére
Ilyen led izzó kell hozzá Link a színét meg majd eldöntöd !
Szerintem a fehér led a legjobb hozzá ... Link, nekem volt kék és zavaró volt
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz honda 1993 #51050 üzenetére
Én nemrég egy izzót cseréltem benne, mert kiégett. A leszerelés nem bonyolult, egy csillagcsavarhúzó és némi idő kell hozzá. LED ügyben meg jönnek az okosak és megmondják, milyet, honnan, mennyiért lehet beszerezni.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
gban
veterán
válasz honda 1993 #50556 üzenetére
A nedvesség miatt tapad a gumi az ablakra.
De a gumi ettől függetlenül nem "hibás" ha bemegy a víz.
Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy egyrészt a guminak nem feladata a teljes tömítés, vagyis nem rossz ha bemegy a víz, de ettől függetlenül valóban tapad a nedves gumi az ablakra. De nem azért mert rossz.Postázást nem vállalok.
-
gban
veterán
válasz honda 1993 #50554 üzenetére
Ablak: az nincs tömítve, az ajtóba bemegy a víz, ez normális.
Ezért van rajta alul kifolyó.Postázást nem vállalok.
-
Markizmark
addikt
válasz honda 1993 #50551 üzenetére
Zárhíd a neve, vágni és hegeszteni kell a cseréhez. Árát nem tudom.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Petyyyyy
addikt
válasz honda 1993 #50461 üzenetére
Csak viszonyítási alapként. Most inkább olyan 150 körül számolhatsz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz honda 1993 #50459 üzenetére
Kb. 7, de lehet hogy nyolc évvel ezelőtt mondtak egy százast a márkaszervízben az F kombi telifényre. Ja és az még csak nem is metál lett volna. Szóval kétlem, hogy megúszod ennyiből.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50453 üzenetére
Metál színre telibefújni szerintem 100 alatt ne is gondolkodjunk.. De ahogy írta Petyyyyy, rendben lesz az ha jó emberrel csináltatod.
-
Petyyyyy
addikt
válasz honda 1993 #50443 üzenetére
Lengéscsillapítók és rugók cseréje szerintem nem fog érdemben segíteni a zörgésen, sokkal inkább az úttartáson.
A zajokra a következő egyenlet írható fel: minél összeszerelés minőség, annál zörgés.
Tehát az összeszerelés minőségén múlik mennyire fog zörögni egy autó belseje. Ha tudod konkrétan honnan jönnek a zajok, akkor érdemes inkább azokra a területekre rámenni és valami javítást eszközölni.
Sokszor egy csavar meghúzása, műanyag/gumi alátét beillesztése is sokat segíthet.
F-nél számíthatsz rá, hogy nem két perces mutatvány lesz.Kasztni javításoknál meg nem kell aggódni, az "új" részt a többi elemhez polírozzák majd. Vagy ha az egész tütü polírra kerül, akkor meg pláne rendben lesz - kivéve persze neked, meg a szomszédnak, akinek sas szeme van és úgyis észreveszitek a különbséget.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Mazi64
csendes tag
válasz honda 1993 #50450 üzenetére
Köszi.Leszedtem az akksit. ' óra múlva próba.
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50450 üzenetére
Igen, csak ezerszer kitárgyalt témák, illetve olyan kérdéseket feszegetsz amire senki nem tud választ adni, mert kismillió tényezőtöl függ.
De akkor próba: kicserélheted az egész felfüggesztést profi FOX homokfutóéra is, akkor is zörögni fog, mert öreg, meg mert olyan. Tüneti kezeléssel biztos lehet segíteni, szétbombázni ,összerakni, szilikon, mittomén, de nem ér annyit. Amit it felsoroltál, sztem. konkrétan 10x annyit költenél rá, mint az egész kocsi amennyit ér.
A lakatolás: színrefújhatod, polírozhatod, de az évtizedes nap általi szikkasztást, stb nem tudod pótolni. Vagy egybefújód az egészet, vagy beavatott szemek kiszúrják majd, bármit is teszel. Persze értelmes szakemberek által végzett munka után azért nagyon jó tud lenni majdNem akarok senkit kioktatni, de szerintem ezt a sértődött kislány hangnemet meg fejezd be. Nincs fél napja meg 5 hsz. -e, hogy kérdezted, ha egyből nem ugrik valaki, akkor újra? És nem is sürgős kérdés, hanem tök elcsépelt elméleti vélekedés. De ez nem baj persze, erre van a fórum, csak akkor simán kérdezd meg mégegyszer, ha nem veszik észre a népek, nem kell ez a sértődős hangnem De ne vedd magadra, nem bántásból mondom.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50320 üzenetére
Ha a rendszerre gondolsz az sokba, attól függ ki csinálja és miből, de sok. Nem hiszem, hogy megéri, hacsak nem kéne amúgyis cserélni mindent. A hátsó dob az simán megengedhető 1x.. pl itt
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50318 üzenetére
Igen. Vagy ugye mint írtuk is, teljes rendszer. De akkor az oda tervezve rendesen.. Hátsó dobbal is lehet paraszt módra (kb egy légüres tér, vékony eresz-lemez, csak hangosítja az egészet..), vagy értelmesen (rendes kipufogó, teljes átmenő, nincs kanyargás, egyenes, de van tompítás rajta, bélelés stb..). Utóbbira Paragit nézd meg ha érdekel komolyabban, műbizonylatos szép igényes hazai cuccok.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz honda 1993 #50314 üzenetére
Folytás témába nem mennék bele, tervezni kellene rendszer szinten a kiput, vagy maradjon gyári
Kesztyűtartóból kapd ki a mostani égőt, nézd meg a típusát, az alapján találsz LED-eset. Írt a fórumon pl. Balupapa foglalkozik ilyennel, LED bazár néven.
Az óra kérdést elengedném, szvsz csak sok farigcsálás árán megoldható. -
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50314 üzenetére
Én így tudom. Az biztos, hogy fojtásból vesztessz. Most hogy ez mennyit jelent, meg mit jelent konkrétan a Te autód esetén (esetleg mindegy neki mert amúgy sem 100% gyári már, meg most is lyukas), nem tudom, próbáld ki akkor. Akivel beszéltem eddig, mind ezt mondta.
Illetve szerintem amikor elmegy melletted a hülyegyerek úgy, hogy azt hallod, mintha repedne a fém szó szerint, akkor nincs középdob szerintem. A hátsó dob nélkül/sporttal meg az a szép mély dörmögés. De majd kijavítanak. Jobban fog rezonálni is szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz honda 1993 #46843 üzenetére
A tekerő alján van egy luk, ott betolsz valamit, akkor lejön a tekerő. A kapcsoló meg kijön, 2 pöcköt megnyomva.
Tuti hogy emiatt nem megy a világítás.Postázást nem vállalok.
-
gban
veterán
válasz honda 1993 #46841 üzenetére
Szétesett a bele, tipikus betegsége.
Cserés, utángyártott kb. 3k.Postázást nem vállalok.
-
AmunRa
senior tag
válasz honda 1993 #45970 üzenetére
Lehet hibás a kapcsoló és a motor is. Meg kellene bontanod, ez kontakt hibának tűnik. Itt könnyű egy olcsó multival is méregetni.
-
7Sony7
addikt
válasz honda 1993 #43258 üzenetére
Jobb, ha elviszed egy normális mosóba motormosásra. Ott van valami vegyszer amit ráfujnak, hobban letisztítja, mint a sima nagynyomású. Jobb helyeken a gyújtáselosztót, vezérlőelektronikát, stb betekerik fóliával, mielőtt nekiesnek a nagynyomásúval.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Markizmark
addikt
válasz honda 1993 #43260 üzenetére
Én az egyik helyi kis autós boltban vettem. Volt nekik polcon. De ha nem lett volna akkor másnapra hozattak volna.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz honda 1993 #43257 üzenetére
Kiegyenlítő kupak kb 500Ft, fél éve vettem én is újat.
A motor mosás elvileg mehet magasnyomásúval, mert minden fontos csatlakozás vízálló/tömített, de én azért óvatos lennék. Csak hideg motornál mosd, ha mosod majd, különben megrepedhet a blokk, stb. és utána amíg nagyjából ki nem szárad addig ne menj sehova.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Gergőke88
addikt
válasz honda 1993 #43249 üzenetére
Sok jot nem jelent. De elnezve a kocsi motorteret 5ft-ot sem adtam volna erte.
-
AMD Power
titán
válasz honda 1993 #43246 üzenetére
190e vetted a gépet ugye? Mennyi ment el rá el eddig?
-
KrAt
veterán
válasz honda 1993 #43239 üzenetére
Szerintem 0110 a kód (10 villogás = 0, 1 villogás = 1), ami "P0110=Szívólevegöhömérséklel-jeladó funkció-rendellenesség", de ez csak egy tipp..
-
lsebestyen
addikt
válasz honda 1993 #43234 üzenetére
"Ma hallottam egy alig észrevehető "sípoló" hangot, ami elég magas frekvencián szól. Ennek vajon lehet köze hozzá?" Az szerintem az AC pumpa (üzemanyag szivattyú) lesz, ha a hátsó üléssor felől jön. Sajna enyémbe is sípol, de két hét múlva irány a szerviz.
-
gerisz23
őstag
válasz honda 1993 #43240 üzenetére
Vidd el szerelőhöz,egy hibakód alatt több hiba is lehet,sztem nem érdemes otthon játszadozni vele.Én megnézném az OLAJSZINTET,szemre nem-e látszik valami,nem rágott-e nyest,esetleg gyertyákat szemrevételezni.Amúgy meg ne szenvedj vele,sokat így ne használd,ha nem dadog a motor akkor lehet hogy csak valami apró hiba.
Mikor vettem a corsámat olajgondjai voltak,mert sokat állt,az első szerelő akihez vittem majdnem be is húzott a csőbe.Szóval én az olajat,hűtőfolyadékot csekkolnám,amit amúgyis jó ha nézel közbe-közbe.
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F, FSP Hyper 550W 80+Pro,Rx 570 4 GB,G.Skill Rip Jaws 2x8 Gb
-
gban
veterán
válasz honda 1993 #43240 üzenetére
Ez igen érdekes, 1 + 2 villanással kellene kezdeni, de ez 10-zel kezd.
A 10 meg, a linkelt leírás szerint: Kódvariáns nincs programozva.
Mondom, ellopták a computertViccet félretéve, ez mi lehet? Egyáltalán mit jelent?
Talán olyan hibát, aminek nincs hibakódja.Postázást nem vállalok.
-
gban
veterán
válasz honda 1993 #43235 üzenetére
Jó hogy lőttél egy képet a motortérről, neked kilopták a computered
Kis fekete doboz, nincs meg a teteje, a homlokfalon, a hűtővíz tartály mellett.
Kadettban, vagy az F-ben az volt / van ott az tuti, de most nem megyek le megnézni az Astrát.De az akku mellett is érdekes a fedélnélküliség.
Láthatóan tiszták, te kaptad le a fedeleket amikor a biztosítéktáblát kerested?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
beg
veterán
válasz honda 1993 #43235 üzenetére
Hol jár szegény jószág, Somogybabodon ?
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
BaKeSZ87
őstag
válasz honda 1993 #43235 üzenetére
Nekem itt van:
-
BaKeSZ87
őstag
válasz honda 1993 #43227 üzenetére
Egy darab drót kell, és ki tudod villogtatni vele a hibakódot.[link] Amúgy azt szokták javasolni, hogy ha ez kivillan azonnal állítsd le a motort, szállíttasd szervizbe az autód, hogy elkerüld a nagyobb anyagi kárral járó károsodásokat.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz honda 1993 #43229 üzenetére
Ez az összes autóban azt jelenti: irány a szervíz. De amíg nem derül ki mi ez, ne aggódj. Akármi apró dolog is lehet.
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
_seth_
veterán
válasz honda 1993 #43229 üzenetére
Ez kb lehet egy rosszul érintkező koszos kijelzőtől több tízezres tétel De ezt senki sem fogja egy Check engine lámpa alapján megfejteni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
F_Zolee
veterán
válasz honda 1993 #43229 üzenetére
Amíg ki nem olvastatod csak találgatni lehet.
-
beg
veterán
válasz honda 1993 #43227 üzenetére
Check Engine.
Motor (vagy ahhoz nagyon közel álló dolog) hibája. G-ben ki lehet villogtatni (vagy odb2-vel kiolvasni), de az F-ről nem tudok nyilatkozni.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
AMD Power
titán
válasz honda 1993 #42706 üzenetére
Én pl 500Ft vettem a német Alco a kocsihoz. Szóval igen ezek ennyibe kerülnek.
-
nagyúr
válasz honda 1993 #42706 üzenetére
olajszurobol eredeti, gyari opelt vegyel, legszurobol mehet filtron
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #42701 üzenetére
H Astra Z16XER motorral, szűkös időben volt benne Mannol OEM 5W30 (vásárlás után egyből..), az se volt rossz igazából.. Most Mobil1 ESP 0W-40 ez már felsőkategória, most is ez kerül bele majd (vagy gondolkodom a LiquiMoly Toptech 4600 -on direkt Opelhez fejlesztették)
Szerintetek jót teszek az autónak/rendszernek, ha néha mondjuk 1:1 -arányban (fele-fele), vagy akár csak 1:2 (benzin a több!) arányban tankolok E85 etanolt? TotalCar cikk szerint ez a "felkészülés az E85 átállásra", de én nem akarok átállni, épp csak a tisztító hatást kihasznáni, megelőzni a szutymákolást?
Háttérsztori: 4 éves, 170 ezer km, biztos, hogy nem városban volt és nem dízel, tehát kétlem, hogy 3 kiló kox oldódna le és ezzel még ártva is?
-
Markizmark
addikt
válasz honda 1993 #42670 üzenetére
Normális ott a benzinszag, mivel a kartergáz az olajtérben van, onnan van visszavezetve a szívó oldalra.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
#81556480
törölt tag
válasz honda 1993 #42670 üzenetére
Kicsit ironizáltam. Ez használattól is lehet. nekem a sok rövid távnál szokott benzinszagú lenni, meg kicsit habos a kupak a párától. de amint kimozdulok a városból, ez elmúlik.
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #42670 üzenetére
Szerintem annyira azért nem kell oda a benzinszag Hogy elfogadható-e, azt nem tudom, de kétlem, hogy "direkt jó". Főleg nem pont most cseréltél olajat nem rég? Mert akkor még azt se lehet mondani, hogy 30 ezer km alatt felhígult vele kicsit
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz honda 1993 #42666 üzenetére
Mert az autó benzinnel megy.
Egyébként sokan csak a km-el foglalkoznak a vezérlés cserekkor pedig sokkal inkább veszélyes a korosodás, és a sok állás is. Pont a hétvégén beszéltünk erről autószerelő cimbikkel. Plusz a vezérlés minősége, márkája is nagyban befolyásolja. Azért cserél mindenki vásárlás után vezérlést, mert akkor nyugodtan alszol, ha tudod mit várhatsz a beépített terméktől.
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #42662 üzenetére
De ha leszakad a görgő csavarral együtt, mint ahogy írták is a példát itt tegnap vagy mikor, akkor igazából majd felakaszthatod a falra a hibátlan szakadásmentes szíjadat
-
beg
veterán
válasz honda 1993 #42662 üzenetére
Nem, de ha a vizpumpa beáll, az sem jelent jót az álmoskönyv szerint.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
gban
veterán
válasz honda 1993 #42660 üzenetére
Én még annyival egészíteném ki, hogy azt sem tudhatod, komplett vezérlés csere volt-e vagy csak szíjcsere.
Postázást nem vállalok.
-
nagyúr
válasz honda 1993 #42657 üzenetére
Ez esetben kb mindegy mit cserelsz eloszor Annyi, hogy vizpumpa cserenel elfolyik nemi hutoviz, celszeru a pumpa csereje utan cserelni a vizet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Formula-1 humoros
- Asszociációs játék. :)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Viccrovat
- Magisk
- További aktív témák...
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest