Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    Melyik láncos vezérlést szabad a z14xep-be szerelni, a gyári opel és az ina?
    SKF volt most benne, indításkor 1500km után már csörgött, most a szerelőnél van "gariban", mondja, hogy a lánc nyúlt, a feszítő egyértelműen sz@r, hajtókar csapágyakat nézte, azok 295e km után is hibátlanok, ahogy az olajnyomás is.
    Most kérdezte, hogy melyik szett amit anno mondtam, hogy rakja be, mert az skf-et itt vagy a facebook csoportban szídták, ami nálam be is igazolódott.... Így most alsó hangon feszítő és lánccsere következik, utána eladó lesz az autó, mert lefoglalóztunk egy másik, újabb autót.
    Sajnálni fogom, mert új benne a luk kuplung, újak a 4 évszakos gumik rajta, trafó, összes vízcső, vezérlés, vízpumpa, összes olaj és szűrő, futómű is 2 éve rendbe rakva, szívósor cserélve, 3 éve alvázvédelem megcsinálva...
    Kb költségmentes autó lesz egy ideig...

Új hozzászólás Aktív témák