Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30051) c4 válasza lkksioskdl3 (#30050) üzenetére


c4
őstag

Hát hozd létre azt a topikot, de mindjárt mellécsaphatsz egy prezentációs vetítőkkel foglakozót is. :D

(#30052) Rick4 válasza #95590400 (#30049) üzenetére


Rick4
félisten

Nem én választottam a színt, hanem a párom, aki ráadásul nő, és 15 éve a párom, szóval ilyen osztrigás dolgok ki vannak zárva. :D

Írtam már, készül a vászon a fix kerettel, csak idő hiányában nem ma, meg nem holnap lesz kész. :D

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#30053) DoItYourself válasza #95590400 (#30047) üzenetére


DoItYourself
addikt

"az lg-n kívül sok azért nem rohangál"