Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
c4
őstag
válasz lajthabalazs #19550 üzenetére
Azoknál majd más nyűgökkel találkozunk.
Táp lehal, az elektronika... a DLP chip... Az olcsó gépeknél szinte biztos vagyok benne. -
Dexar007
veterán
Mindenhol van meghibasodas.A kerdes,hogy javithato-e,es hogy mennyi ido mulva kovetkezik be. Hosszutavon sem nekem,sem masnak az ismerettsegi koromben meg nem volt projektora.Ezert kerdezem,hogy mi a "normal" üzemidö.
En egy 1.5 eves plazmat 3000 oraval adtam tovabb. A samsung tv amit hirdetek abban 6000 ora van,haverom lcd-jeben 13000.
Na most projektornal 13000 ora tobb mint 10 ev alapesetben,ha csak napi 1 filmmel szamolunk.Utana pedig nem gond ha kipurcan.Give me your cum,bull!
-
Bobolit
aktív tag
Nahát, van 1070+ is?
-
c4
őstag
válasz Dexar007 #19556 üzenetére