Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
agabe
addikt
Ok, csak azért kérdeztem a tök sötétet (plafon is fontos), mert az epson sokkal nagyobb flnyereje miatt a szórt fény is több lehet ha nem fekete minde, és ez visszahat a fekete szintre (persze nem tök fekete jelenetnél, hanem amikor van világos részlet is, meg sötét is...na akkor egy kis fényszórás is nagyon szürkíti a feketét), de elképzelehető, hogy a samunak alapból jobb a feketéje, vagy végső esetben a kalibráció mentesség is számíthat... a legjobban azért kalibrált állapotukban tudják a vetítők amit tudnak.
-
agabe
addikt
Benq W1070 tulajoktol kerdzem: