Király hobbiautót lehetne belőle faragni.
Tényleg szép kívül, de a kerekeket rendbe kéne tenni.
ja meg az a szíves kormányvédő
pro70
'94 qvarég volt ám
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
(#36151) zoo8800 válasza Tothgera30 (#36147) üzenetére
Király hobbiautót lehetne belőle faragni.
Tényleg szép kívül, de a kerekeket rendbe kéne tenni.
ja meg az a szíves kormányvédő
pro70
'94 qvarég volt ám
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Értem mire gondolsz de akkor az az 1-es golf 11 éves volt=100k, képen látható 30 éves=100k
Hát, a Golf, amit '96-ban vettünk, az 2,3M volt, most 400e ér, az új pedig 5M Arra gondoltam, hogy akkor még csak 9 éves voltam.
rip and tear, until it is done
Neked adnám mindenem meg még vennék fel egy csomó hitelt is és azt is neked adnám ha 23 lehetnék
Annyira azért ne irigykedj
mert ha 94-ben 9 voltam, akkor most 2010-ben 25 vagyok
Meg tiszta hülye vagyok.
Stilókat nézegetek, idén talán bele is huppanok egy 1,6-osba. 1 milláért oda is adják ezeket. Az összes hajam ki fogom tépni a szarjai miatt, de tetszik.
rip and tear, until it is done
(#36156) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#36147) üzenetére
Hát, a Golf, amit '96-ban vettünk, az 2,3M volt, most 400e ér, az új pedig 5M Arra gondoltam, hogy akkor még csak 9 éves voltam.
Pedig aszittem tök jó matekos vokk Fentiekből 23ra következtettem
u.i.: teccik nekem fekete 3 ajtós stilo de semmit nem tudok róla
[ Szerkesztve ]
(#36158) dízelracer válasza VR6-Fan (#36156) üzenetére
Szép. De azért én csak vennék rá egy jel nélküli rácsot ha már úgy is akciós.
szerk: ja nem már április van. Akkor csak akciós volt.
[ Szerkesztve ]
(#36159) VR6-Fan válasza dízelracer (#36158) üzenetére
Jó ez így is
hasmagasság (lengőkar bekötési pontja)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Az@nyámúristenit
(#36161) dízelracer válasza VR6-Fan (#36159) üzenetére
Azért f@x@ lehet úgy nekiindulni a városnak, hogy előtte fejben végig kell menni az útvonalon hol szar minőségű az út, merre hány darab és mekkora fekvőrendőr van stb...
De ha már szóba kerültek a G1-ek. Ezt a CS tuning show-n fényképeztem. Szerintem a legszebb VW konszernhez köthető autó volt a kiállításról. [link] Mit nem adnék egy ilyenért.
Ez a fényezés meg egyenesen parádés...
[ Szerkesztve ]
(#36162) VR6-Fan válasza dízelracer (#36161) üzenetére
VRT-n a karter 6cm magas, ott is játszik az útvonal tervezés, meg mondjuk nálam is helyeként, bár én a 9-10cm-vel elég nyugisan elközlekedhetek
nem akarja behozni a képeket
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
akár szép is lehetne, de ezek a kiálló felnik ritka gagyivá teszik.
nekem se tetszik, se az ennyire kilógó kerekek (3.kép), se a porig ütletés nem fasza szvsz.
inkább a lila G2 ott mellette...
anyámék Érden laknak, ahol 3ból 2 utca nincs aszfaltozva. Azon a környéken elkopna a kocsi alja 1-2x a gyári hasmagasságú G3om lököse is leér
#36165
szép
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
(#36165) dízelracer válasza VR6-Fan (#36162) üzenetére
a svéd cetex akku töltőkkel van valakinek tapasztalata, használ valaki ilyet?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#36167) zoo8800 válasza dízelracer (#36165) üzenetére
wow, ott látok egy Avalanche-ot a hátterben.
az nem semmi dög.
rip and tear, until it is done
kinek a papné kinek a lánya
a gyári felni is el van rakva illetve futómű, kb 60perc vissza állítani teljesen eredeti gyári állapotba
de ez kb olyan mint hogy az én kocsimra porkhe felni nem való
dízelracer: nem rossz, de tuti hogy erre még műanyag löki és nagy tükör való? tévedtem 78-ban volt a váltás
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
unokatesom nem tudom, hogy csinálja de a ~2003as Stilojan az eddigi össz extra kiadás a fényszoró izzó volt. pedig 800fts olajszürőt meg ocsó olajat önt bele azt se sürün. (Pár év múlva el akarja adni és így fölösleges )
vr6: nemkéne, de hangulati értéke meg kell hagyni van.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Én egy 3 éves Stilót vezettem, kb. 5-600 km erejéig. Működött mindene, de innen-onnan fura zajok jöttek, főleg hátulról. Az ablaktörlő szerkezet pedig mintha szorult volna. És ekkor volt 3 éves az autó.
rip and tear, until it is done
...Hú, mennyi hsz. a Golf-al kapcsolatban...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
...és kétszer ment el...
ui.: Előző képeken látható Golfon BBS felni van? Nagyon csúnya.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
milyne motor van akkor abban a passatban??
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
(#36174) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#36172) üzenetére
jah, ilyen, RM.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
(#36175) Tothgera30 válasza VR6-Fan (#36174) üzenetére
...krómozva szebb...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
(#36176) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#36175) üzenetére
maradjunk annyiba hogy az felni krómot pont nem látott
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
(#36177) Tothgera30 válasza VR6-Fan (#36176) üzenetére
...nem is mondtam hogy látott, az egy sima polír felni ha jól látom, de krómozva jól nézne ki.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
(#36178) Tothgera30 válasza VR6-Fan (#36176) üzenetére
...na, kétszer egy el ez is, már' meg van hülyülve...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
(#36179) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#36177) üzenetére
és szemre mi különbbség van a teli polir és a króm közt?
azon kívül hogy itthon borzasztóan krómoznak....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
(#36180) Tothgera30 válasza VR6-Fan (#36179) üzenetére
A polír nem csillog olyan szépen. A felnit felpolírozzák, az esetleges "hibákat" eltüntetik, akkor a felülete sima és fényes lesz, viszont sokkal jobban kell rá vigyázni mint a króm felnire, de sokkal olcsóbb, így leírtam a króm felni előnyét és hátrányát is. Azért nem mindenhol políroznak olyan rosszul, én ismerek pár normális olcsón dolgozó jó krómozó szakit itt a környéken.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
(#36181) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#36180) üzenetére
amit eddig itthoni krómot láttam az mondjuk egy német krómhoz képest borzasztóan csúnya, illetve sérülékeny volt.
de persze ez nem nagyon szokott feltűnni a nagy többségnek
polir fényét valóban idő igényesebb fent tartani, de vannak már magas fényű lakkok
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Baj van, elkezdtem beleszerelmesedni a 406 kupéba...
(#36185) zsoltee10 válasza Alvin_ti4200 (#36184) üzenetére
nem vagy egyedül, nekem nagyon régi titkos vágyam egy szép metálzöld, mogyoró bőr belsővel, és (tekintettel az üzemanyag árakra) 2.2 HDi motorral....
(#36186) Alvin_ti4200 válasza zsoltee10 (#36185) üzenetére
elég röfögős az a motor, persze nem dobnám rögtön a kukába, csak ott nagyon sok pénzt el lehet bukni a porlasztócsúcsokkal. A 3 literes kezdő vezetőként maga lenne a beutaló a hullaházba, még akkor is, ha én abszolút nyugodtan közlekedek, a 2 literes benzinest céloznám meg (elméletben, mert pénz az még sehol hozzá) 132 LE-vel. Nekem nem kell feltétlenül, hogy menjen, mint a disznó, inkább csak a kényelmes meg a külső/belső kinézet De hogy alig van eladó példány idehaza, az egyszerűen no comment, ráadásul százalékosan is túl sok a sárga
nem W8 ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Miért W és mért nem V?
A V8-as motorok hengersoronként négy, egy sorban álló hengere nem fért volna el a motorházban, így a hengereket nem sorban egymás mögé, hanem egymáshoz képest kissé elforgatva építették be. A hengerfej úgy néz ki, mintha két V4-es erőforrást építettek volna egybe. A képzeletbeli V4-es hengerei 15 fokos szöget zárnak be egymással, a két V4-es egység közötti szög 72 fok. Ennek köszönhetően a W8-as motor 420 milliméteres hosszával világ legkompaktabb nyolchengerese lett.
és az egyetlen, ha jól tudom.
mennyit kér 100-on?
Na azt nem tudom! Gyári adat: 19,4l/100km de azt ne hidd el
a VR6 volt az alapja...
mint pl ahogy a Veyron motorjának is...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Ja olyasmi Azt tudom hogy nagy port kavart a gazdaságtalansága, foglalkozni akartak a fogyasztás csökkentésével de mivel nem európa volt a cél, amerikába megfelelt! Enyém nem autómata de a 16-ot beverdesi így is
az a motor minden téren gazdaságtalan, de kuriozum...
ehh annyit az enyim is meg kajol, de büszke vagyok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
van olyna motor nálatok hogy W8??mesélj már róla.
passat W8 4.0???
az meg milyen???
minap állt itt egy passat a 10 kerbe. sötétkék W8 ..mondom ez valami jampituningembléma 500ft.é...de ezek szerint tényleg van ilyen??mit visz a gép??
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
nem tudtad? érdekes, pedig igazi kuriózum.
"Thema 8.32
The ultimate Thema, the '8.32' ("8" standing for the number of cylinders and "32" for the number of valves) was assembled at Lancia's S. Paolo plant in Turin.[3] It used a 2927 cc Ferrari V8. This engine was based on the unit used in the Ferrari 308 QV and some of the componentry was assembled by Ducati[4] from castings made at Maranello. The engine differed from other Ferrari V8s of the time in that it was equipped with a cross-plane type crankshaft rather than the usual flat-plane crankshaft, smaller valves and different firing order. All this to make the engine characteristics more suitable in a four door luxury saloon
...
This version of the Thema also sold in limited numbers in Italy with 2370 Series 1 built between 1986 and 1988 and 1601 Series 2 built between 1989 and 1992. 64 numbered vehicles were made, 32 series 1 and 32 series 2. These were only available in Ferrari-red"
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Ami a pénzt illeti, ez a kocsi eladhatatlan.... Enyém messze volt a makulátlantól de kompenzálta az árával! 98as a4re fizettem rá 470et úgy hogy a benne lévő zenét nem adtam hozzá és 150k-ért el is adtam. Ebbe komoly zene van nem is hiányzik! a4 6 kilóba volt nekem zenével + 470 - 150k = 920 Ennyibe volt nekem a passat mikor elhoztam! Gondolom láttál már banki visszavett kocsit.............., szal nem úgy nézett ki mint most
Lényeg a lényeg van bele egy 102 lovas makulátlan motorom váltóval az összes kütyüjével, kipufogórendszerrel. Nem értek a lovakhoz , de hátha azt mondod érdemes kib@szni belőle ezt a motort!