Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#36151) zoo8800 válasza Tothgera30 (#36147) üzenetére


zoo8800
veterán

Király hobbiautót lehetne belőle faragni.
Tényleg szép kívül, de a kerekeket rendbe kéne tenni.
ja meg az a szíves kormányvédő :O :W

pro70
'94 qvarég volt ám :)

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#36152) pro70 válasza zoo8800 (#36151) üzenetére


pro70
tag

Értem mire gondolsz:) de akkor az az 1-es golf 11 éves volt=100k, képen látható 30 éves=100k :K

(#36153) zoo8800 válasza pro70 (#36152) üzenetére


zoo8800
veterán

Hát, a Golf, amit '96-ban vettünk, az 2,3M volt, most 400e ér, az új pedig 5M :DDD Arra gondoltam, hogy akkor még csak 9 éves voltam.

rip and tear, until it is done

(#36154) pro70 válasza zoo8800 (#36153) üzenetére


pro70
tag

Neked adnám mindenem meg még vennék fel egy csomó hitelt is és azt is neked adnám ha 23 lehetnék :DDD

(#36155) zoo8800 válasza pro70 (#36154) üzenetére


zoo8800
veterán

Annyira azért ne irigykedj :)
mert ha 94-ben 9 voltam, akkor most 2010-ben 25 vagyok :P ;)

Meg tiszta hülye vagyok.
Stilókat nézegetek, idén talán bele is huppanok egy 1,6-osba. 1 milláért oda is adják ezeket. Az összes hajam ki fogom tépni a szarjai miatt, de tetszik.

rip and tear, until it is done

(#36156) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#36147) üzenetére


VR6-Fan
veterán

[link][link][link]

76' ültetésen és a felniken kívül gyári.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#36157) pro70 válasza zoo8800 (#36155) üzenetére


pro70
tag

Hát, a Golf, amit '96-ban vettünk, az 2,3M volt, most 400e ér, az új pedig 5M Arra gondoltam, hogy akkor még csak 9 éves voltam.

Pedig aszittem tök jó matekos vokk :DDD Fentiekből 23ra következtettem :K

u.i.: teccik nekem fekete 3 ajtós stilo de semmit nem tudok róla :N

[ Szerkesztve ]

(#36158) dízelracer válasza VR6-Fan (#36156) üzenetére


dízelracer
senior tag

Szép. De azért én csak vennék rá egy jel nélküli rácsot ha már úgy is akciós.

szerk: ja nem már április van. Akkor csak akciós volt. :D

[ Szerkesztve ]

(#36159) VR6-Fan válasza dízelracer (#36158) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Jó ez így is :U

hasmagasság :)) (lengőkar bekötési pontja)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#36160) pro70 válasza VR6-Fan (#36159) üzenetére


pro70
tag

:DDD :DDD :DDD Az@nyámúristenit :DDD :DDD :DDD

(#36161) dízelracer válasza VR6-Fan (#36159) üzenetére


dízelracer
senior tag

Azért f@x@ lehet úgy nekiindulni a városnak, hogy előtte fejben végig kell menni az útvonalon hol szar minőségű az út, merre hány darab és mekkora fekvőrendőr van stb... :P

De ha már szóba kerültek a G1-ek. Ezt a CS tuning show-n fényképeztem. Szerintem a legszebb VW konszernhez köthető autó volt a kiállításról. [link] Mit nem adnék egy ilyenért.

Ez a fényezés meg egyenesen parádés...

[ Szerkesztve ]

(#36162) VR6-Fan válasza dízelracer (#36161) üzenetére


VR6-Fan
veterán

VRT-n a karter 6cm magas, ott is játszik az útvonal tervezés, meg mondjuk nálam is helyeként, bár én a 9-10cm-vel elég nyugisan elközlekedhetek

nem akarja behozni a képeket :(

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#36163) tibi666 válasza VR6-Fan (#36156) üzenetére


tibi666
senior tag

akár szép is lehetne, de ezek a kiálló felnik ritka gagyivá teszik.

(#36164) zoo8800 válasza tibi666 (#36163) üzenetére


zoo8800
veterán

nekem se tetszik, se az ennyire kilógó kerekek (3.kép), se a porig ütletés nem fasza szvsz.
inkább a lila G2 ott mellette... :B

anyámék Érden laknak, ahol 3ból 2 utca nincs aszfaltozva. Azon a környéken elkopna a kocsi alja ;] 1-2x a gyári hasmagasságú G3om lököse is leér :O

#36165
szép :)

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#36165) dízelracer válasza VR6-Fan (#36162) üzenetére


dízelracer
senior tag

tessék:

(#36166) Integra


Integra
titán

a svéd cetex akku töltőkkel van valakinek tapasztalata, használ valaki ilyet?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#36167) zoo8800 válasza dízelracer (#36165) üzenetére


zoo8800
veterán

wow, ott látok egy Avalanche-ot a hátterben.
az nem semmi dög.

rip and tear, until it is done

(#36168) VR6-Fan válasza tibi666 (#36163) üzenetére


VR6-Fan
veterán

kinek a papné kinek a lánya :)

a gyári felni is el van rakva illetve futómű, kb 60perc vissza állítani teljesen eredeti gyári állapotba :)

de ez kb olyan mint hogy az én kocsimra porkhe felni nem való :U

dízelracer: nem rossz, de tuti hogy erre még műanyag löki és nagy tükör való? tévedtem 78-ban volt a váltás :)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#36169) Dare2Live válasza zoo8800 (#36155) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

unokatesom nem tudom, hogy csinálja de a ~2003as Stilojan az eddigi össz extra kiadás a fényszoró izzó volt. pedig 800fts olajszürőt meg ocsó olajat önt bele azt se sürün. (Pár év múlva el akarja adni és így fölösleges :((( )

vr6: nemkéne, de hangulati értéke meg kell hagyni van.

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#36170) zoo8800 válasza Dare2Live (#36169) üzenetére


zoo8800
veterán

Én egy 3 éves Stilót vezettem, kb. 5-600 km erejéig. Működött mindene, de innen-onnan fura zajok jöttek, főleg hátulról. Az ablaktörlő szerkezet pedig mintha szorult volna. És ekkor volt 3 éves az autó.

rip and tear, until it is done

(#36171) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

...Hú, mennyi hsz. a Golf-al kapcsolatban... :DD

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#36172) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

...és kétszer ment el... :U
ui.: Előző képeken látható Golfon BBS felni van? Nagyon csúnya.

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#36173) dragonfx válasza pro70 (#36146) üzenetére


dragonfx
veterán

milyne motor van akkor abban a passatban?? :U

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#36174) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#36172) üzenetére


VR6-Fan
veterán

jah, ilyen, RM.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#36175) Tothgera30 válasza VR6-Fan (#36174) üzenetére


Tothgera30
Ármester

...krómozva szebb... :D

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#36176) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#36175) üzenetére


VR6-Fan
veterán

maradjunk annyiba hogy az felni krómot pont nem látott :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#36177) Tothgera30 válasza VR6-Fan (#36176) üzenetére


Tothgera30
Ármester

...nem is mondtam hogy látott, az egy sima polír felni ha jól látom, de krómozva jól nézne ki.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#36178) Tothgera30 válasza VR6-Fan (#36176) üzenetére


Tothgera30
Ármester

...na, kétszer egy el ez is, már' meg van hülyülve...

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#36179) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#36177) üzenetére


VR6-Fan
veterán

és szemre mi különbbség van a teli polir és a króm közt?
azon kívül hogy itthon borzasztóan krómoznak....

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#36180) Tothgera30 válasza VR6-Fan (#36179) üzenetére


Tothgera30
Ármester

A polír nem csillog olyan szépen. A felnit felpolírozzák, az esetleges "hibákat" eltüntetik, akkor a felülete sima és fényes lesz, viszont sokkal jobban kell rá vigyázni mint a króm felnire, de sokkal olcsóbb, így leírtam a króm felni előnyét és hátrányát is. Azért nem mindenhol políroznak olyan rosszul, én ismerek pár normális olcsón dolgozó jó krómozó szakit itt a környéken.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#36181) VR6-Fan válasza Tothgera30 (#36180) üzenetére


VR6-Fan
veterán

amit eddig itthoni krómot láttam az mondjuk egy német krómhoz képest borzasztóan csúnya, illetve sérülékeny volt. :U

de persze ez nem nagyon szokott feltűnni a nagy többségnek

polir fényét valóban idő igényesebb fent tartani, de vannak már magas fényű lakkok ;)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#36182) pro70 válasza dragonfx (#36173) üzenetére


pro70
tag

4.0 V8 :R

(#36183) aero. válasza pro70 (#36182) üzenetére


aero.
veterán

:Y

(#36184) Alvin_ti4200


Alvin_ti4200
félisten

Baj van, elkezdtem beleszerelmesedni a 406 kupéba...

(#36185) zsoltee10 válasza Alvin_ti4200 (#36184) üzenetére


zsoltee10
addikt

nem vagy egyedül, nekem nagyon régi titkos vágyam egy szép metálzöld, mogyoró bőr belsővel, és (tekintettel az üzemanyag árakra) 2.2 HDi motorral.... :)

(#36186) Alvin_ti4200 válasza zsoltee10 (#36185) üzenetére


Alvin_ti4200
félisten

elég röfögős az a motor, persze nem dobnám rögtön a kukába, csak ott nagyon sok pénzt el lehet bukni a porlasztócsúcsokkal. A 3 literes kezdő vezetőként maga lenne a beutaló a hullaházba, még akkor is, ha én abszolút nyugodtan közlekedek, a 2 literes benzinest céloznám meg (elméletben, mert pénz az még sehol hozzá) 132 LE-vel. Nekem nem kell feltétlenül, hogy menjen, mint a disznó, inkább csak a kényelmes meg a külső/belső kinézet:) De hogy alig van eladó példány idehaza, az egyszerűen no comment, ráadásul százalékosan is túl sok a sárga :F

(#36187) VR6-Fan válasza pro70 (#36182) üzenetére


VR6-Fan
veterán

nem W8 :) ?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#36188) pro70 válasza VR6-Fan (#36187) üzenetére


pro70
tag

:K Már Wártam :DDD

(#36189) pro70


pro70
tag

Miért W és mért nem V?

A V8-as motorok hengersoronként négy, egy sorban álló hengere nem fért volna el a motorházban, így a hengereket nem sorban egymás mögé, hanem egymáshoz képest kissé elforgatva építették be. A hengerfej úgy néz ki, mintha két V4-es erőforrást építettek volna egybe. A képzeletbeli V4-es hengerei 15 fokos szöget zárnak be egymással, a két V4-es egység közötti szög 72 fok. Ennek köszönhetően a W8-as motor 420 milliméteres hosszával világ legkompaktabb nyolchengerese lett. :R

(#36190) aero. válasza pro70 (#36189) üzenetére


aero.
veterán

és az egyetlen, ha jól tudom.
mennyit kér 100-on?

(#36191) pro70 válasza aero. (#36190) üzenetére


pro70
tag

Na azt nem tudom! Gyári adat: 19,4l/100km de azt ne hidd el :N

(#36192) VR6-Fan válasza pro70 (#36189) üzenetére


VR6-Fan
veterán

a VR6 volt az alapja...

mint pl ahogy a Veyron motorjának is...

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#36193) pro70 válasza VR6-Fan (#36192) üzenetére


pro70
tag

Ja olyasmi ;) Azt tudom hogy nagy port kavart a gazdaságtalansága, foglalkozni akartak a fogyasztás csökkentésével de mivel nem európa volt a cél, amerikába megfelelt! Enyém nem autómata de a 16-ot beverdesi így is :U

(#36194) VR6-Fan válasza pro70 (#36193) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az a motor minden téren gazdaságtalan, de kuriozum...

ehh annyit az enyim is meg kajol, de büszke vagyok :DD

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#36195) dragonfx válasza VR6-Fan (#36187) üzenetére


dragonfx
veterán

van olyna motor nálatok hogy W8??mesélj már róla.
passat W8 4.0???
az meg milyen???
minap állt itt egy passat a 10 kerbe. sötétkék W8 ..mondom ez valami jampituningembléma 500ft.é...de ezek szerint tényleg van ilyen??mit visz a gép?? :DDD

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#36196) tomcsi23 válasza dragonfx (#36195) üzenetére


tomcsi23
veterán

jampituningembléma ;)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#36197) aero. válasza dragonfx (#36195) üzenetére


aero.
veterán

nem tudtad? érdekes, pedig igazi kuriózum.

(#36198) hobizoli válasza aero. (#36197) üzenetére


hobizoli
nagyúr

"Thema 8.32
The ultimate Thema, the '8.32' ("8" standing for the number of cylinders and "32" for the number of valves) was assembled at Lancia's S. Paolo plant in Turin.[3] It used a 2927 cc Ferrari V8. This engine was based on the unit used in the Ferrari 308 QV and some of the componentry was assembled by Ducati[4] from castings made at Maranello. The engine differed from other Ferrari V8s of the time in that it was equipped with a cross-plane type crankshaft rather than the usual flat-plane crankshaft, smaller valves and different firing order. All this to make the engine characteristics more suitable in a four door luxury saloon
...
This version of the Thema also sold in limited numbers in Italy with 2370 Series 1 built between 1986 and 1988 and 1601 Series 2 built between 1989 and 1992. 64 numbered vehicles were made, 32 series 1 and 32 series 2. These were only available in Ferrari-red"

kép
spoiler

hobizoli

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#36199) pro70 válasza VR6-Fan (#36194) üzenetére


pro70
tag

Ami a pénzt illeti, ez a kocsi eladhatatlan.... Enyém messze volt a makulátlantól de kompenzálta az árával! 98as a4re fizettem rá 470et úgy hogy a benne lévő zenét nem adtam hozzá és 150k-ért el is adtam. Ebbe komoly zene van nem is hiányzik! a4 6 kilóba volt nekem zenével + 470 - 150k = 920 :Y Ennyibe volt nekem a passat mikor elhoztam! Gondolom láttál már banki visszavett kocsit.............., szal nem úgy nézett ki mint most :N

Lényeg a lényeg van bele egy 102 lovas makulátlan motorom váltóval az összes kütyüjével, kipufogórendszerrel. Nem értek a lovakhoz :DDD , de hátha azt mondod érdemes kib@szni belőle ezt a motort!

(#36200) zoo8800 válasza hobizoli (#36198) üzenetére


zoo8800
veterán

Na ez volt a nem semmi :D meg a Lotus Omega. Az lenyomta az E34 M5-öt is.

rip and tear, until it is done

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.